Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

1279742874-20.png

1279742874-21.png

Ik zie dat ik twee woorden ben vergeten tussen "geleerd" en "neef". Daar moet "van zijn" tussen staan:oops:

[spoiler=Uitleg...]Weer een nieuwe novelle aan mijn kant. Met de grafisch gewardeerde novelle van Chili, wilde ik daarnaast nog eentje houden. Deze novelle zal even voorop gaan, omdat ik het bondscoach enzo toch niet zo leuk vind als ik dacht. Ik zal zeker met die novelle verder gaan - want ik wil het WK spelen met Chili - maar weet nog niet of ik daarna met die novelle verder ga. Maar goed, ik start dus een novelle met een club waar ik al jarenlang iets mee heb. Ik vind het een "pracht clubpie" (niet door die hooligans) en ik weet ook niet echt waarom:cab:

• Antwoorden 291
  • Weergaven 898
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

1279742874-20.png

1279742874-21.png

Ik zie dat ik twee woorden ben vergeten tussen "geleerd" en "neef". Daar moet "van zijn" tussen staan:oops:

[spoiler=Uitleg...]Weer een nieuwe novelle aan mijn kant. Met de grafisch gewardeerde novelle van Chili, wilde ik daarnaast nog eentje houden. Deze novelle zal even voorop gaan, omdat ik het bondscoach enzo toch niet zo leuk vind als ik dacht. Ik zal zeker met die novelle verder gaan - want ik wil het WK spelen met Chili - maar weet nog niet of ik daarna met die novelle verder ga. Maar goed, ik start dus een novelle met een club waar ik al jarenlang iets mee heb. Ik vind het een "pracht clubpie" (niet door die hooligans) en ik weet ook niet echt waarom:cab:

Geplaatst

Veel succes bij Millwall, hopelijk kun je zo snel mogeljk promoveren :).

Geplaatst

Succes bij Milwall_O_. Zeker een mooie club, ik hoop dat je zo snel mogelijk promoveerd.

Geplaatst

mooie club, mooi verhaal, en een mooie banner/layout ga zo door man

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties!

1279785501-530.png

1279785501-541.png

Geplaatst

Begrijpelijk deze transfers, je layout is erg goed en de teksten lees je lekker weg. Je banner is btw Hot :love:.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties :D

1279815644-970.png

1279815644-981.png

[spoiler=Stats...]1279815988-190.png

Geplaatst

Ziet er wel een leuk spelers uit voor Millwall :thumb:

Geplaatst

Succes mij Milwal! Begin ziet er al veel belovend uit.

Geplaatst
  • Auteur

@Vlonkie We are Millwall, Super Millwall. We are Millwall from the Den;)

Opnieuw bedankt voor de reacties!

1279825999-930.png

1279825999-941.png

Geplaatst

Prima moederclub heb je met Arsenal! Goede versterking ook.

Geplaatst

Lekker dat je Barazite hebt kunnen huren en dat Arsenal je moederclub is geworden, GZD!

Geplaatst

Mooie aankoop met Nacer, leuk dat je samen werkt met 'The Gunners'

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.