Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

bannerr.png

update1l.png

[spoiler=uitleg]Na ik van plan was om een novelle te starten (mijn eerste) over mijn succesvolle game met AS Saint Etienne, kreeg ik een bijzonder vervelende xml parsing error, waardoor al mijn savegames naar de knoppen waren. Frustratie alom, maar ik besloot toch maar tot een novelle, en de willekeur van mijn vriendin (noem een land, een divisie en een prognose) deed mij kiezen voor deze poolse club. Hopelijk kan ik ook hiermee successen behalen.

Ik ben me bewust van enkele spelfouten die jullie gaan tegenkomen, maar de psd's van de eerste updates zijn helaas niet meer...

• Antwoorden 205
  • Weergaven 493
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

bannerr.png

update1l.png

[spoiler=uitleg]Na ik van plan was om een novelle te starten (mijn eerste) over mijn succesvolle game met AS Saint Etienne, kreeg ik een bijzonder vervelende xml parsing error, waardoor al mijn savegames naar de knoppen waren. Frustratie alom, maar ik besloot toch maar tot een novelle, en de willekeur van mijn vriendin (noem een land, een divisie en een prognose) deed mij kiezen voor deze poolse club. Hopelijk kan ik ook hiermee successen behalen.

Ik ben me bewust van enkele spelfouten die jullie gaan tegenkomen, maar de psd's van de eerste updates zijn helaas niet meer...

Geplaatst

Haha, leuke manier om aan je club te komen! Succes! ;)

Geplaatst

Succes man, idd leuk hoe je aan de club bent gekomen:D

Geplaatst

Veel succes, mooie uitdaging :).

Geplaatst

Ik heb nog nooit van die club gehoort maar succes

Geplaatst
  • Auteur

-2-

[spoiler=reacties]

Haha, leuke manier om aan je club te komen! Succes! ;)

Succes man, idd leuk hoe je aan de club bent gekomen:D

Het was dan ook echt een sprong in het diepe, aangezien mijn vriendin totaal geen idee had waar ze me mee opzadelde...

Veel succes.

dank je:)

Veel succes man!

thanks

203 moet 2003 zijn neem ik aan?

Mooi begin en een leuke uitdaging

klopt, dat is 1 van de typfouten die er tussendoor zijn geschoten. vanaf update 5 ofzo ben ik wat nauwkeuriger geweest :)

Veel succes, mooie uitdaging :).

inderdaad, ik heb er zin an!

Ik heb nog nooit van die club gehoort maar succes

Ik van tevoren ook niet ;)

Ook nooit van gehoord! Maar suc6

dank je :)

bannerr.png

update2.png

Geplaatst

Succes ermee! Ziet er veelbelovend uit, GZD. Ik heb b.t.w. een game waarin trainer ben van Slask Wroclaw. Wel leuke competitie in Polen.

Geplaatst
  • Auteur

-3-

[spoiler=reacties]

Succes ermee! Ziet er veelbelovend uit, GZD. Ik heb b.t.w. een game waarin trainer ben van Slask Wroclaw. Wel leuke competitie in Polen.

Is idd een erg leuke competitie, ben inmiddels al een aantal wedstrijden op gan, maar hoe dat gaat, lees je later...

Succes in Polen orginele keuze.

Dank je, ik zal het nodig hebben.

bannerr.png

update3j.png

Morgen: de aanvallers, en mijn oefencampagne...

Geplaatst

Leuke selectie man ben benieuwt naar de aankopen.

Geplaatst
  • Auteur

@W.sneijder: helaas, aankopen zitten er voorlopig niet in. ik wilde aan het begin van het seizoen even kijken wat het me zou kosten om mijn reserve elftal de laan uit te sturen, om op loonkosten te besparen, maar dat kreeg ik niet te zien, de beslissing om dat te doen werd dus gelijk gemaakt. iets mis in mijn instellingen bleek later, maar nu zit ik dus wel met een aardige schuld te koekeloeren. Geeft niks, dan doen we het maar zo.... ;)

Geplaatst
@W.sneijder: helaas, aankopen zitten er voorlopig niet in. ik wilde aan het begin van het seizoen even kijken wat het me zou kosten om mijn reserve elftal de laan uit te sturen, om op loonkosten te besparen, maar dat kreeg ik niet te zien, de beslissing om dat te doen werd dus gelijk gemaakt. iets mis in mijn instellingen bleek later, maar nu zit ik dus wel met een aardige schuld te koekeloeren. Geeft niks, dan doen we het maar zo.... ;)

in dat geval suc6 met je schulden en hopelijk met een goede afloop

Geplaatst
  • Auteur

-4-

bannerr.png

update4.png

Screens op aanvraag

Als iemand tips heeft ter verbetering; ik hoor ze graag:)

Geplaatst

Het ziet er idd goed uit, ook een mooie voorbereiding (y).

Geplaatst
  • Auteur

-5-

[spoiler=reacties]Dank voor de positieve reacties! Fijn om te weten dat mijn eerste stappen op het gebied van layouts en banners niet al te stuitend zijn ;)

Voorbereiding is inderdaad mooi te noemen, maar de tegenstanders waren nog niet echt van niveau...

bannerr.png

update5.png

Klik op deze tekst of de update voor profiel Haftkowski

Next: de eerste 8 wedstrijden, en de keeper uitgelicht...

Geplaatst
  • Auteur

-6-

Ik weet het, dubbelpost, maar ik wil graag door met de novelle, en zou het zonde vinden als-ie verloren gaat op de pagina....

bannerr.png

update6.png

Klik hier of op de update voor profiel Stodola

Next: Volgende 9 wedstrijden, en een blik op de financiën...

Geplaatst
  • Auteur

-7,8,9-

bannerr.png

update7.png

update8.png

update9.png

Helaas, helaas, helaas...

Nu op zoek naar een nieuwe uitdaging. Zoals update 9 al suggereert, blijf ik in deze game actief, en binnenkort presenteer ik hier mijn nieuwe club.

Geplaatst

Jammer dat je ontslagen bent bij Kluczbork :(.

Ik ben benieuwd wie je nieuwe werkgever wordt :).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.