Ginola Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 29:40 over 7,5 km, 3e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Dat is heel netjes G! Ik denk dat ik ook maar een echt ga trainen om conditie op te bouwen. Wil volgend jaar eigenlijk wel een half uur sneller zijn dan gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Halve marathon snel lopen is niet echt functionele conditie voor tijdens het voetbal. Je voetbalde toch op redelijk hoog niveau? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Ja, maar van mijn looparbeid moet ik het niet hebben dit seizoen. Normaal ben ik in goede conditie, maar heb vrij weel wedstrijden gemist door blessures. Bovendien als ik niks doe dan kom ik vrij snel aan. Daarom is het mooi dat ik dit heb gedaan en dan volgend jaar een half uur sneller wil zijn als ik topfit ben. Ik weet dat het niet functioneel is, maar ik vind het wel mooi om te doen. Zeker als er zoveel mensen langs de zijlijn staan om je aan te moedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Snipes, heb je die halve marathon toevallig in Ede gelopen bij de Groot Ginkelse Loop? Ik heb daar gisteren vrijwilligerswerk gedaan voor mijn atletiekvereniging, water aangeven :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Nee, in Zwolle. Was echt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Net anderhalf uur gelopen. Conditioneel houd ik wel aardig vol, maar ik moet echt eens ff een expert naar mijn looptechniek laten kijken. Dat klopt volgens mij van geen kant, alles doet pijn, vooral onder mn voet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Vanavond weer rondje hardlopen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Net 5,4km gelopen in 32:09, wat een drama haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Ik heb net ook weer even gelopen, 7 km ongeveer in 42 minuten... Ook niet heel best maar m'n conditie is zwaar beneden peil ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 Ik heb Polar : RS300X SD (Run) Hartslagmeter besteld. Die meet mijn hartslag en ook de gelopen afstand. Kost wat, maar dan heb ik tenminste ook wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Ik heb net ook weer even gelopen, voor het eerst verder dan 6.5 kilometer. Namelijk 8, in 40 minuten, ging dus wel lekker. Maandag op school een coopertest doen, wil minimaal 15 rondjes (15 km/h) lopen, dan heb ik ook direct een 10 voor BSM. Altijd handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 26 juni 2011 Share Geplaatst 26 juni 2011 Vandaag weer een 5.000 meter gelopen bij de competitie. Ik was tweede in 15.39.16. Slechte tijd, maar ging meer voor de plek. De nummer een had 14.49.74 :| Ik heb net ook weer even gelopen, voor het eerst verder dan 6.5 kilometer. Namelijk 8, in 40 minuten, ging dus wel lekker. Maandag op school een coopertest doen, wil minimaal 15 rondjes (15 km/h) lopen, dan heb ik ook direct een 10 voor BSM. Altijd handig. Een coopertest is 12 min., zou knap zijn als je dan 15 rondjes kan lopen. De rondjes zijn namelijk 400 meter ;) Of loop je op een indoorbaan? Dan zijn de rondjes wel 200m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 26 juni 2011 Share Geplaatst 26 juni 2011 Ik moest ook de coopertest lopen en onze baan was 200 meter. Was wel gewoon outdoor. Na 13 rondjes hield ik het destijds voor gezien. Vanavond ook weer lekker gelopen. Ik heb een aantal vaste rondes. En aangezien ik voetballer ben, wil ik niet te lange afstanden gaan lopen. Ik loop liever vijf keer in de week een minder lange afstand op heel hoog tempo dan dat ik drie keer in de week ruim tien kilometer loop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Je zou ook kunnen variëren, dus bijvoorbeeld één keer een lange afstand en drie keer kortere afstanden. Ik doe zelf ook maar een keer in de week een duurloop, rest van de week is het intervaltraining op de baan. Terwijl ik geen voetballer ben ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Een coopertest is 12 min., zou knap zijn als je dan 15 rondjes kan lopen. De rondjes zijn namelijk 400 meter ;) Of loop je op een indoorbaan? Dan zijn de rondjes wel 200m. Het was gewoon op school he, er werd een baan van 200 meter uitgelegd. De 15 rondjes heb ik overigens precies gehaald. Ging dus goed ondanks het warme weer en de 10 is binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Klotezooi, gisteren weer gevallen tijdens een wedstrijd :( En dan zeggen dat atletiek geen contactsport is :p 14 mei last van mijn knie, en nu op mijn pols/hand gevallen, zo naar het ziekenhuis om toch maar even te laten controleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Nog iets ernstigs Eko of wordt het gewoon een tijdje rust pakken? Ik heb gisteren lekker gelopen, 8 kilometer op een redelijk rustig tempo. Ongeveer 40 minuten gelopen. Is er trouwens nog een tip als je vaak steek krijgt? Ik loop altijd al minimaal 2 uur na het eten en heb er nog vaak last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Heb wel minder last nu, maar is nog niet helemaal over. Maar ga toch een 800m lopen vanavond, ik was wel teleurgesteld dat ik zaterdag de 1.500m niet kon uitlopen. Tip tegen steek is vooral niet te hard beginnen. Ik heb eigenlijk nooit steek meer, terwijl ik ook vaak genoeg redelijk snel het eten loop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Doe jij bijvoorbeeld ook een uitgebreide warming-up+rekken en alles? Want meestal begin ik gewoon rustig te lopen en na een paar honderd meter ga ik al op een hoger tempo lopen. En ik ben ook wel benieuwd, wat is nou je favoriete afstand? Want ik heb je over 5 kilometers gehoord en over 800 meters. Toch een groot verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Voor een duurloop doe ik geen uitgebreide warming-up. Ik begin gewoon redelijk rustig met lopen en het tempo gaat vanzelf omhoog. En dat houd ik dan ongeveer een uur vol ;c Er zit inderdaad nogal wat verschil tussen de 800 en 5.000 meter. Mijn favoriete afstand is de 1.500 meter, maar waarschijnlijk is de 5.000 meter relatief mijn beste afstand. De 800m doe ik ook niet vaak, meer voor de snelheid en de afwisseling. De 800 is eigenlijk iets te snel voor mij, al heb ik gisteren nog aardig gelopen. Door problemen met de startlijsten was de start een half uur later, terwijl mijn warming-up dus was afgestemd op een half uur eerder. Toch nog 1.58,96 gelopen, dik tevreden. Geen persoonlijk record, maar prima voor tussendoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Net weer even een rondje gelopen. Ongeveer 8,4 km in 47 minuten, voor mijn doen toch heel aardig ;c Was eigenlijk de eerste keer dat ik alleen liep en blijkbaar loop ik dan toch harder dan wanneer ik met iemand anders loop... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Vandaag tijdens de eerste voetbaltraining kijken of het hardlopen ook daadwerkelijk heeft geholpen. Ik verwacht dat ik er goed voor sta qua conditie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Afgelopen zaterdag 4.01,09 gelopen op de 1500 meter, vrijdag hoop ik onder de 4 minuten te kunnen lopen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Afgelopen vrijdag 8.58,99 gelopen op de 3000 meter, vrijdag hoop ik onder de 8.50 te lopen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten