Petterson Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Is er ergens een site waar je wedstrijden in de buurt kan vinden? Lees er namelijk altijd pas wat over het moment dat de uitslag in de krant staat :p. Hier gaat het steeds beter, doel is 5km in 25 min voor dat het voetbalseizoen weer begint (28 juli). PR is nu 4,6 in 24 min dus we zijn er bijna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Ingeschreven voor 10km bij de Maliebaanloop. Mooie motivatie om te gaan trainen. Is pas in oktober dus heb nog even. Ik wil in Oktober 10 km gaan lopen bij de Singelloop in Breda. Al vanaf April begonnen met trainen maar laatste weken gaat het niet lekker. Ook wat last van mijn knieën dus nu maar ff besloten om eerst een goeie week rust te houden en dan weer rustig te beginnen. Dat rustig is wel een beetje het probleem, als ik eenmaal loop heb ik moeite me in te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Is er ergens een site waar je wedstrijden in de buurt kan vinden? Lees er namelijk altijd pas wat over het moment dat de uitslag in de krant staat :p. Hier gaat het steeds beter, doel is 5km in 25 min voor dat het voetbalseizoen weer begint (28 juli). PR is nu 4,6 in 24 min dus we zijn er bijna. http://www.inschrijven.nl kan je in de gaten houden. en http://www.hardloopkalender.nl die 5km onder de 25 minuten was ook mijn doel. Is inmiddels gelukt. Zit op 23.57 met PR. Nu eerst opbouwen voor de 10. Gister al begonnen met 11,2 totaal verdeeld over drie stukken. Ik wil in Oktober 10 km gaan lopen bij de Singelloop in Breda. Al vanaf April begonnen met trainen maar laatste weken gaat het niet lekker. Ook wat last van mijn knieën dus nu maar ff besloten om eerst een goeie week rust te houden en dan weer rustig te beginnen. Dat rustig is wel een beetje het probleem, als ik eenmaal loop heb ik moeite me in te houden. Dat moeite met inhouden herken ik. Zou gister even op me gemakje naar een vriendin lopen. Liep ik nog ruim onder de 6 min per km. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Dat moeite met inhouden herken ik. Zou gister even op me gemakje naar een vriendin lopen. Liep ik nog ruim onder de 6 min per km. Haha sorry hoor, maar ruim onder 6 min per km is ook helemaal niet snel. Dat is 10 km/h, als ik dat tempo ga hardlopen val ik om :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Haha sorry hoor, maar ruim onder 6 min per km is ook helemaal niet snel. Dat is 10 km/h, als ik dat tempo ga hardlopen val ik om :p haha, normaal gesproken loop ik dus gemiddeld onder de 5 per km. Dus verschilt voor mij niet heel veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Haha ik liep net 19 km per uur zei een fietser die voorbij kwam :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Dat is wel erg hard :cab: Hoe lang hield je dat vol? [MENTION=189]Adriaan[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Was de eerste 1.5 / 2 km, daarna zakte het wel wat af. Zo goed is m'n conditie ook nog weer niet haha. Maar liep 4 km in 17 minuten geloof ik, erg matig want liep vroeger 5 km in 18.45 ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Net iets meer dan 12 km gelopen. Ik merk toch wel dat ik dan halverwege eigenlijk wat water nodig heb. En misschien ook nog wel iets snels om te eten. Zeker met dit warme weer zou dat geen overbodige luxe. Ik heb alleen nooit zin om met een flesje in me hand te gaan lopen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Net iets meer dan 12 km gelopen. Ik merk toch wel dat ik dan halverwege eigenlijk wat water nodig heb. En misschien ook nog wel iets snels om te eten. Zeker met dit warme weer zou dat geen overbodige luxe. Ik heb alleen nooit zin om met een flesje in me hand te gaan lopen :cab: Camelbak:thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Ik heb een tas waar zo'n camelbak in zit, maar het lijkt me niet prettig om een uur met een tas op me rug te lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Ik heb een tas waar zo'n camelbak in zit, maar het lijkt me niet prettig om een uur met een tas op me rug te lopen. Ik heb deze Heb er eigenlijk geen last van als ik ga hardlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Ik heb een tas waar zo'n camelbak in zit, maar het lijkt me niet prettig om een uur met een tas op me rug te lopen. Persoonlijk zou ik dan voor zoiets kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Zojuist ook een stukje wezen hardlopen. Moest iets afgeven aan me zus 3-4 km hier vandaan. Was toch helemaal gesloopt na 6 km. Daarna maar rustig aan gedaan, want vanavond nog trainen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Zondag mee doen aan de 10km maliebaanloop. Wil onder de 50 minuten lopen. Dus dat word me best doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Ik ga waarschijnlijk wel even kijken, maar ik denk niet dat ik je herken uit al die mensen :p Succes in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Hardlopen Erg tevreden met mijn loop. Mijn doelstelling gehaald. 47.15 is me eindtijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Gefeliciteerd! Heb toch niet gekeken, was pas 8:00 uur thuis van ADE :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Hardlopen Gefeliciteerd! Heb toch niet gekeken, was pas 8:00 uur thuis van ADE :p Haha. Dan was het geen succes geweest nee;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Gister ingeschreven voor halve marathon van Zwolle op 14 juni. Vanaf vandaag voor trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Vorige week begonnen met trainen voor de Dam tot Dam loop 2014. Ben benieuwd hoelang ik het volhoud :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Hardlopen Volgende week zaterdag 10km wedstrijd. Wel recreatief zeg maar. Wil onder de 50 min lopen. Word een zware dobber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Lekker hoor, vandaag 2.65 km gelopen in 13:45 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Precies 7 kilometer gedaan vandaag. Had er 39:16 voor nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 De draad voor hardlopen opgepakt naast het voetbal. Gisteren weer begonnen, redelijk resultaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten