DGremlin Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september (bewerkt) Ik heb vorige week de 10 mijl van Gent gelopen. Met de nodige schrik aan de start gekomen, want de voorbereiding was allesbehalve vlot gelopen met nog eens een Covid ertussen Uiteindelijk veel beter gegaan dan ik verwacht had. Eigenlijk heel de tijd comfortabel kunnen lopen en onder mijn streeftijd kunnen binnenkomen; dik tevreden mee. 23 september bewerkt door DGremlin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september De marathon-stappers zijn onderweg hoor. Kost een hoop maar dan heb je ook wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Nieuwe schoentjes zien er altijd lekker uit, zeker witte als je een witte Keniaan bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Wie riep mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Moest toch echt een keer richting de grotere afstanden om mezelf voor te bereiden op de marathon. Die is namelijk ook al over 3 weken. En had, buiten een 24km run een maand geleden, nog niet echt een idee waar ik stond. Vandaag stond de 30 van Almere op het programma. Last minute nog ingeschreven. Viel mij eigenlijk nog alles mee hoe het ging. Zelfs een negative split gelopen, waarbij de 2e ronde dua sneller was dan mijn eerste. Conditioneel hield ik het dus goed vol. Verzuring kickte de laatste 5km echter wel echt in zeg. Ellende haha. Pace zakte wonder boven wonder alleen niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Halve van Haarlem vandaag ging heel lekker! Niet verwacht dat dit erin zat qua tempo. Conditioneel ging het vrij makkelijk. Voeten hadden het wel zwaar na een km of 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Morgen 10km harbour run. Altijd leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 5 uur geleden zei neva: Morgen 10km harbour run. Altijd leuk. Gas geven! Hiero morgen de Singelloop Utrecht met werk voor het KWF. 10 kilometer boos maken. Ga 'm inzetten op 40 minuten. Zal een zieke verbetering zijn van mijn PR (4:17 gemiddeld). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 3 uur geleden zei neva: Super!! Goed gedaan! Hoe ging het bij jou @Thierryvane? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Klein loopje gedaan vandaag, lekker rustig aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 22 uur geleden zei Thierryvane: Gas geven! Hiero morgen de Singelloop Utrecht met werk voor het KWF. 10 kilometer boos maken. Ga 'm inzetten op 40 minuten. Zal een zieke verbetering zijn van mijn PR (4:17 gemiddeld). En of er gas gegeven is. DRS open en gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Ga je nog meedoen in Egmond @Thierryvane? Sta op het punt toch de inschrijving te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 10 uur geleden zei Thierryvane: En of er gas gegeven is. DRS open en gaan. Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 8 uur geleden zei Rogier.: Ga je nog meedoen in Egmond @Thierryvane? Sta op het punt toch de inschrijving te doen. Poeh, staat wel op mijn lijstje maar nog niet over nagedacht. Over twee weken eerst de marathon en daarna lekker op vakantie. Kijken daarna wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Helemaal knetter die Thierry. Heb je niet gewoon zo'n check scootertje gepakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Helemaal knetter die Thierry. Heb je niet gewoon zo'n check scootertje gepakt? Gezien zijn tussentijden wel. Bij kilometer 8 was even kort zijn budget op, even opwaarderen en weer versnellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 16 minuten geleden zei timpy00: Gezien zijn tussentijden wel. Bij kilometer 8 was even kort zijn budget op, even opwaarderen en weer versnellen Bij kilometer 8 moest mijn haas (goede vriend) nekken en ging ik alleen verder. Heel even de focus kwijt. Gelukkig weer opgepakt. Al was 4:00 gemiddeld mijn doel dus dikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Monsterlijk tempo hoor Thierry. Heb het net geprobeerd. Op de loopband, dat is nog makkelijker ook. Moest gaan alsof m'n leven er van af hing. Na drie minuten was de pijp leeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Mijn garmin forerunner horloge geeft geen map informatie meer bij een hardloop activiteit. Denk iets met de gps. Iemand dit ook als eens gehad? Heb de telefoon software geüpdatet maar geen effect helaas.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Heb je je horloge ook geüpdatet? Vandaag de Utrecht Campus Run gedaan, prima om weer te beginnen, ben bijna mijn conditie kwijt, maar heb het overleefd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 23 uur geleden zei himan: Heb je je horloge ook geüpdatet? Vandaag de Utrecht Campus Run gedaan, prima om weer te beginnen, ben bijna mijn conditie kwijt, maar heb het overleefd. Ja, maar het is opgelost. Heb de horloge herstart en dat loste t probleem op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 50 minuten geleden zei Gert: Ja, maar het is opgelost. Heb de horloge herstart en dat loste t probleem op. Altijd een goede optie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober (bewerkt) Laatste training voor de Amsterdam Marathon van aanstaande zondag. Spanning begint al een beetje te komen Is toch mijn eerste, dus geen idee wat ik die laatste kilometers allemaal ga voelen. 14 oktober bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten