Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardlopen

Arsène

Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week de 10 mijl van Gent gelopen.
Met de nodige schrik aan de start gekomen, want de voorbereiding was allesbehalve vlot gelopen met nog eens een Covid ertussen Uiteindelijk veel beter gegaan dan ik verwacht had.

Eigenlijk heel de tijd comfortabel kunnen lopen en onder mijn streeftijd kunnen binnenkomen; dik tevreden mee.

image.png.c0d3669b451a0905f0e5428d89642a35.png

bewerkt door DGremlin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest toch echt een keer richting de grotere afstanden om mezelf voor te bereiden op de marathon. Die is namelijk ook al over 3 weken. En had,  buiten een 24km run een maand geleden, nog niet echt een idee waar ik stond.

Vandaag stond de 30 van Almere op het programma. Last minute nog ingeschreven.

1727614080846.png.2ab279bee271a6f75a71a8190f1e7c1d.png

Viel mij eigenlijk nog alles mee hoe het ging. Zelfs een negative split gelopen, waarbij de 2e ronde dua sneller was dan mijn eerste. Conditioneel hield ik het dus goed vol. Verzuring kickte de laatste 5km echter wel echt in zeg. Ellende haha. Pace zakte wonder boven wonder alleen niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei neva:

Morgen 10km harbour run. Altijd leuk.

Gas geven!

Hiero morgen de Singelloop Utrecht met werk voor het KWF. 10 kilometer boos maken. Ga 'm inzetten op 40 minuten. Zal een zieke verbetering zijn van mijn PR (4:17 gemiddeld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Thierryvane:

Gas geven!

Hiero morgen de Singelloop Utrecht met werk voor het KWF. 10 kilometer boos maken. Ga 'm inzetten op 40 minuten. Zal een zieke verbetering zijn van mijn PR (4:17 gemiddeld).

En of er gas gegeven is. DRS open en gaan. 

image.png.6daa0fdb5c0bb31faa2fafef68917fa5.png

image.thumb.png.b285eb736ce406e04b3ce4596cf5acbc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Helemaal knetter die Thierry. Heb je niet gewoon zo'n check scootertje gepakt?

Gezien zijn tussentijden wel. Bij kilometer 8 was even kort zijn budget op, even opwaarderen en weer versnellen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei timpy00:

Gezien zijn tussentijden wel. Bij kilometer 8 was even kort zijn budget op, even opwaarderen en weer versnellen ;) 

Bij kilometer 8 moest mijn haas (goede vriend) nekken en ging ik alleen verder. Heel even de focus kwijt. Gelukkig weer opgepakt. Al was 4:00 gemiddeld mijn doel dus dikke prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn garmin forerunner horloge geeft geen map informatie meer bij een hardloop activiteit. Denk iets met de gps. Iemand dit ook als eens gehad? Heb de telefoon software geüpdatet maar geen effect helaas.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei himan:

Heb je je horloge ook geüpdatet? 

Vandaag de Utrecht Campus Run gedaan, prima om weer te beginnen, ben bijna mijn conditie kwijt, maar heb het overleefd.

Ja, maar het is opgelost. Heb de horloge herstart en dat loste t probleem op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.8394221a87f7c0c0cdea2c98176a29f9.jpeg

Laatste training voor de Amsterdam Marathon van aanstaande zondag. Spanning begint al een beetje te komen :D Is toch mijn eerste, dus geen idee wat ik die laatste kilometers allemaal ga voelen.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites