Arsène Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2010 MU's Hardlopen/Joggen topic Ik ben zelf geen uiterst fanatieke loper maar ik vind toch dat er een hardlooptopic moet komen. Hier kunnen we het bijvoorbeeld hebben over hoe vaak je loopt, hoe ver je loopt, tips geven, over schoenen praten en zo voort. --------- Zelf loop ik nu 1 keer in de week zo een 50 minuten tot een uurtje. En halverwege gaan we dan op zo een parcourtje in het park hier wat sprintoefeningen doen. Allemaal in het kader van fit worden voor het nieuwe voetbalseizoen. Maar ben ook wel van plan om het tijdens het seizoen te blijven doen door de weeks. Het liefste zou ik elke werkdag als ik wakker word even een half uurtje gaan lopen maar ik weet niet of ik dat kan volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 MU's Hardlopen/Joggen topic Ik ben zelf geen uiterst fanatieke loper maar ik vind toch dat er een hardlooptopic moet komen. Hier kunnen we het bijvoorbeeld hebben over hoe vaak je loopt, hoe ver je loopt, tips geven, over schoenen praten en zo voort. --------- Zelf loop ik nu 1 keer in de week zo een 50 minuten tot een uurtje. En halverwege gaan we dan op zo een parcourtje in het park hier wat sprintoefeningen doen. Allemaal in het kader van fit worden voor het nieuwe voetbalseizoen. Maar ben ook wel van plan om het tijdens het seizoen te blijven doen door de weeks. Het liefste zou ik elke werkdag als ik wakker word even een half uurtje gaan lopen maar ik weet niet of ik dat kan volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Zozo doe je goed. Moet ik eigenlijk ook maar eens gaan doen. Heb de laatste 5 weken niets gedaan, behalve in totaal 50 km gefietst ofzo :) Gaat leuk worden dat nieuwe seizoen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Toevallig net een half uur hard gelopen. Was alweer een tijdje geleden dus ging niet geweldig. Vind het alleen wel altijd heerlijk om 's ochtends te doen. Heb je de rest van de dag een fijn gevoel. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Neem het me vaak voor om s'ochtends te gaan lopen, maar ben dan vaak toch te lam, ik weet het erg slecht .... Een ;e voor mezelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Doe dit jaar ook weer mee aan de Tilburg Ten Miles. Vorig jaar zonder veel training 1:18:56 gelopen, dit jaar gaan we voor 1:15:00. Verder doe ik als ik kan mee aan wat kleine loopjes hier in de buurt. Train zo'n beetje wanneer ik er zin in heb, en dan een kilometertje of 10 per keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Was gisteren een half uurtje gaan lopen, maar vandaag moet ik tennissen en heb ik voetbaltraining vanavond en men rechterkuit is helemaal stijf ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Ik doe 2x in de week 7 kilometer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 juli 2010 Share Geplaatst 17 juli 2010 Nieuwe seizoen komt er aan dus ben weer begonnen. Probeer eigenlijk elke dag een half uurtje te lopen, maar als ik aan 3 a 4 keer per week kom vind ik het ook goed. Maandag op vakantie, schoenen mee, kijken of ik de motivatie kan opbrengen om daar te gaan lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Ben sinds kort weer begonnen met 3x in de week 5 kilometer. Proberen om steeds de tijd van de vorige keer te verbeteren. Ga net zoals vorig jaar proberen de 5km in minder dan 20 minuten te lopen dan dan ga ik meestal over op een langere route. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik loop eigenlijk nooit meer. Heb vroeger wel onder hardlopen gezeten trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2010 Zaterdag weer effe een uurtje gelopen, maar mn knie gaat het niet volhouden ben ik bang :S volgende dag doet ie verschrikkelijk pijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Wat vinden jullie de fijnste tijd om stukje te lopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik loop altijd s'avonds als je dat bedoelt. Maar in de ochtend is het ook wel lekker, alleen heb je dan de hele dag van die lamme benen :cab: Hangt ook een beetje van 't weer af natuurlijk. Ik heb net ook weer ff een stukje hard gelopen. Vijf kilometer op een behoorlijk tempo. Nja, eerste keer dit seizoen. Langzaam opbouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik doe 3 avonden in de week als er geen voetbal is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2010 Mn hardloopmaat is met vakantie als ik bikkel ben ga ik in mn eentje verder, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 21 juli 2010 Share Geplaatst 21 juli 2010 Vandaag voor het allereerst gedaan, gedownload trainingsschema, beginnend met 1-1-1-1-2 met 2min looppauze.. Valt toch vies tegen..:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 21 juli 2010 Share Geplaatst 21 juli 2010 Op welke ondergrond lopen jullie het liefst? Gras naast de weg of op de weg? Ik loop persoonlijk het liefst op de weg. Vind een harde ondergrond een stuk fijner, in het gras kan je zomaar te maken krijgen met een gat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 juli 2010 Share Geplaatst 21 juli 2010 Afgelopen zondag weer gelopen. Conditie is kut en heb geen hardloopschoenen. Zo voel ik nog steeds de spierpijn in mijn kuiten. Was overigens 8 km. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 juli 2010 Share Geplaatst 21 juli 2010 Harde ondergrond, no doubt. Wij doen meestal 8-12km, en meestal 1-3x in de week. Maarja vooral omdat t nu vakantie is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik loop het liefst op een hockeyveld, lekker recht en goed dempend. Ik heb kut enkels en in gras zitten voor mij echt te veel hobbels, gaten en kuilen. De weg vind ik in tegenstelling tot het hockeyveld net iets te hard. Voor de interval is het hockeyveld het best. Maar op de weg kan je wel beter afstanden lopen, dus voor afstanden dan weer op de weg. Duurloop dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 24 juli 2010 Share Geplaatst 24 juli 2010 Bij Limoges en in Luz-St-Sauveur twee redelijke rondjes gedaan over heuvelachtig/bergparcours. Pittig voor de kuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Netjes Bart. Geen last van je knie gehad ? Ik ben nog steeds niet begonnen ;e Ik zie het wel op de training over 2 weekjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Ow dat is erg mooi :) Hopen dat je het vol kan houden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik loop nu elke dag, heb een schema gekregen bij een hardloop winkel in Dordrecht. Ik doe juist niet s'ochtends omdat ik dan heel de dag lam ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten