Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Hardlopen

Arsène

Aanbevolen berichten

MU's Hardlopen/Joggen topic

lopen.jpg

Ik ben zelf geen uiterst fanatieke loper maar ik vind toch dat er een hardlooptopic moet komen.

Hier kunnen we het bijvoorbeeld hebben over hoe vaak je loopt, hoe ver je loopt, tips geven, over schoenen praten en zo voort.

---------

Zelf loop ik nu 1 keer in de week zo een 50 minuten tot een uurtje. En halverwege gaan we dan op zo een parcourtje in het park hier wat sprintoefeningen doen.

Allemaal in het kader van fit worden voor het nieuwe voetbalseizoen.

Maar ben ook wel van plan om het tijdens het seizoen te blijven doen door de weeks. Het liefste zou ik elke werkdag als ik wakker word even een half uurtje gaan lopen maar ik weet niet of ik dat kan volhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MU's Hardlopen/Joggen topic

lopen.jpg

Ik ben zelf geen uiterst fanatieke loper maar ik vind toch dat er een hardlooptopic moet komen.

Hier kunnen we het bijvoorbeeld hebben over hoe vaak je loopt, hoe ver je loopt, tips geven, over schoenen praten en zo voort.

---------

Zelf loop ik nu 1 keer in de week zo een 50 minuten tot een uurtje. En halverwege gaan we dan op zo een parcourtje in het park hier wat sprintoefeningen doen.

Allemaal in het kader van fit worden voor het nieuwe voetbalseizoen.

Maar ben ook wel van plan om het tijdens het seizoen te blijven doen door de weeks. Het liefste zou ik elke werkdag als ik wakker word even een half uurtje gaan lopen maar ik weet niet of ik dat kan volhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe dit jaar ook weer mee aan de Tilburg Ten Miles. Vorig jaar zonder veel training 1:18:56 gelopen, dit jaar gaan we voor 1:15:00. Verder doe ik als ik kan mee aan wat kleine loopjes hier in de buurt.

Train zo'n beetje wanneer ik er zin in heb, en dan een kilometertje of 10 per keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe seizoen komt er aan dus ben weer begonnen. Probeer eigenlijk elke dag een half uurtje te lopen, maar als ik aan 3 a 4 keer per week kom vind ik het ook goed. Maandag op vakantie, schoenen mee, kijken of ik de motivatie kan opbrengen om daar te gaan lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop altijd s'avonds als je dat bedoelt. Maar in de ochtend is het ook wel lekker, alleen heb je dan de hele dag van die lamme benen :cab: Hangt ook een beetje van 't weer af natuurlijk.

Ik heb net ook weer ff een stukje hard gelopen. Vijf kilometer op een behoorlijk tempo. Nja, eerste keer dit seizoen. Langzaam opbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop het liefst op een hockeyveld, lekker recht en goed dempend. Ik heb kut enkels en in gras zitten voor mij echt te veel hobbels, gaten en kuilen. De weg vind ik in tegenstelling tot het hockeyveld net iets te hard. Voor de interval is het hockeyveld het best.

Maar op de weg kan je wel beter afstanden lopen, dus voor afstanden dan weer op de weg. Duurloop dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites