Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moet het niveau nou omlaag :S

Ik vind die dude echt wat hebben, maar minder dan 300 views ook. Jammer dat 'ie geen meer tracks heeft. Van 0:32 tot 1:10 flowt 'ie echt heerlijk, doet me denken aan Extince. Oké en nu gaat het niveau dan omhoog

[YOUTUBE]NhK1JFRYO-c[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan DJVT niet gewoon stoppen, wat is er ook zo grappig aan. Sinds De Machine is de humor er totaaal van af.

Onderschatte track:

bVSYj2x4Dsg

Vind Killian zoiezo onderschat. De Geschiedenis Herhaalt Zich is echt een heel dope mixtape.

Over DJVT: je moet ze gewoon niet te serieus nemen, dat doen ze zelf ook niet. Ik vind het wel heerlijke muziek om af en toe naar te luisteren als ik wat luchtigs wil luisteren. Bovendien hebben ze vaak grappige teksten en zijn de beats van Bas Bron zeker niet slecht. Het is geen hoogstaande hiphop, maar dat is er in NL zoiezo maar weinig. Ik heb DJVT 10x liever dan bijvoorbeeld een Hef of Adje die zichzelf veeel te serieus nemen maar eigenlijk gewoon heel triest zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind Killian zoiezo onderschat. De Geschiedenis Herhaalt Zich is echt een heel dope mixtape.

Totaal niet eens, Vertel Me en Geen Leugens zijn erg dope maar de rest is imo gewoon matig hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Totaal niet eens, Vertel Me en Geen Leugens zijn erg dope maar de rest is imo gewoon matig hoor.

Tekstueel is het beter dan de meerderheid van de Nederhop die er de laatste tijd gemaakt wordt. Killian is tenminste een artiest met inhoud die echt wat te zeggen heeft, die zie je tegenwoordig maar weinig in de Nederhop. Ook legt hij veel emotie in zijn tracks wat het alleen nog maar beter maakt.

[YOUTUBE]Rg-7h5oThXk[/YOUTUBE]

Deze track vind ik persoonlijk erg dope. Simpele maar toch dope beat en goede lyrics. Maar door de manier waarop hij het rapt, met zoveel emotie in zijn stem merk je echt dat hij het meent.

Ik denk echt dat deze man veel potentie heeft, zeker als je bedenkt dat de Nederhop imo de laatste jaren (uitzonderingen daargelaten) niet zoveel voorstelt en we wel weer een dope MC met inhoud kunnen gebruiken in de scene.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa er zit toch nog wel echt een gedachte achter de teksten van de Jeugd van Tegenwoordig zit, maar ze zijn wel echt zwaar onder invloed gemaakt, kan niet anders.

Mja laatste tijd luister ik qua nederhop alleen nog Boef en de Gelogeerde Aap, Zwart Licht, Zo Moeilijk, Fresku en Hef. En de Jeugd van Tegenwoordig dan, maar dat vind ik niet echt nederhop eigenlijk. Iemand nog wat onbekende artiesten die een beetje daarop lijken ofzo?

oo dat eerste was over je reactie van 19.21

Link naar opmerking
Deel via andere websites