Wesley. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Misschien niet goede topic, maar weet iemand waar ik chille/zieke Franse rap kan fixen. Of een paar zieke artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 JVT ;e. Alsjeblieft wordt die crap geen hit want dan word ik weer geforceerd die meuk te luisteren. get spanish? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Moet het niveau nou omlaag :S Ik vind die dude echt wat hebben, maar minder dan 300 views ook. Jammer dat 'ie geen meer tracks heeft. Van 0:32 tot 1:10 flowt 'ie echt heerlijk, doet me denken aan Extince. Oké en nu gaat het niveau dan omhoog [YOUTUBE]NhK1JFRYO-c[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 get spanish? Ja, vreselijk. Nog erger dan Sterrenstof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Aha. Los gezelligitos, donde esta genietos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alexxxx Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Misschien niet goede topic, maar weet iemand waar ik chille/zieke Franse rap kan fixen. Of een paar zieke artiesten. sefyu vind ik persoonlijk wel lekker, ook tandem is soms wel aardig [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=nd92CYKoU70[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 [YOUTUBE]nd92CYKoU70[/YOUTUBE] Zo doet 'ie het wel. [spoiler=ultieme chillin'][YOUTUBE]TpYH2nqcFNE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]2t0Sl_HVyoE[/YOUTUBE] :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Wel nice nummer ja. [YOUTUBE]HYKmztUTNj4[/YOUTUBE] Deze is ook ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Kan DJVT niet gewoon stoppen, wat is er ook zo grappig aan. Sinds De Machine is de humor er totaaal van af. Onderschatte track: bVSYj2x4Dsg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2011 [YOUTUBE]_UVOrGz647s[/YOUTUBE] Dopeness Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldmate. Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Zo doet 'ie het wel. [spoiler=ultieme chillin'][YOUTUBE]TpYH2nqcFNE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]2t0Sl_HVyoE[/YOUTUBE] :< Sticks is zowiezo baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Kan DJVT niet gewoon stoppen, wat is er ook zo grappig aan. Sinds De Machine is de humor er totaaal van af. Onderschatte track: bVSYj2x4Dsg Vind Killian zoiezo onderschat. De Geschiedenis Herhaalt Zich is echt een heel dope mixtape. Over DJVT: je moet ze gewoon niet te serieus nemen, dat doen ze zelf ook niet. Ik vind het wel heerlijke muziek om af en toe naar te luisteren als ik wat luchtigs wil luisteren. Bovendien hebben ze vaak grappige teksten en zijn de beats van Bas Bron zeker niet slecht. Het is geen hoogstaande hiphop, maar dat is er in NL zoiezo maar weinig. Ik heb DJVT 10x liever dan bijvoorbeeld een Hef of Adje die zichzelf veeel te serieus nemen maar eigenlijk gewoon heel triest zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Dikke true over dat laatste zinnetje\ ik mis Typhoon :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Vind Killian zoiezo onderschat. De Geschiedenis Herhaalt Zich is echt een heel dope mixtape. Totaal niet eens, Vertel Me en Geen Leugens zijn erg dope maar de rest is imo gewoon matig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Totaal niet eens, Vertel Me en Geen Leugens zijn erg dope maar de rest is imo gewoon matig hoor. Tekstueel is het beter dan de meerderheid van de Nederhop die er de laatste tijd gemaakt wordt. Killian is tenminste een artiest met inhoud die echt wat te zeggen heeft, die zie je tegenwoordig maar weinig in de Nederhop. Ook legt hij veel emotie in zijn tracks wat het alleen nog maar beter maakt. [YOUTUBE]Rg-7h5oThXk[/YOUTUBE] Deze track vind ik persoonlijk erg dope. Simpele maar toch dope beat en goede lyrics. Maar door de manier waarop hij het rapt, met zoveel emotie in zijn stem merk je echt dat hij het meent. Ik denk echt dat deze man veel potentie heeft, zeker als je bedenkt dat de Nederhop imo de laatste jaren (uitzonderingen daargelaten) niet zoveel voorstelt en we wel weer een dope MC met inhoud kunnen gebruiken in de scene. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Mwa er zit toch nog wel echt een gedachte achter de teksten van de Jeugd van Tegenwoordig zit, maar ze zijn wel echt zwaar onder invloed gemaakt, kan niet anders. Mja laatste tijd luister ik qua nederhop alleen nog Boef en de Gelogeerde Aap, Zwart Licht, Zo Moeilijk, Fresku en Hef. En de Jeugd van Tegenwoordig dan, maar dat vind ik niet echt nederhop eigenlijk. Iemand nog wat onbekende artiesten die een beetje daarop lijken ofzo? oo dat eerste was over je reactie van 19.21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Als je daarnaar luistert zou ik is naar Typhoon, DuvelDuvel, Rico, Sticks, Sillo en Per.Verz luisteren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Waar kan ik het 15 Jaar TopNotch Extravaganza terug kijken van eind december 2010. 3voor12 had dit opgenomen, maar kan het nu nergens meer vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 [YOUTUBE]AwTEYWvpijA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]RdDh4LwKcHk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Nooit gedacht dat ik iets van Sef dope zou vinden... [YOUTUBE]DPa61iZR94o[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Sef is een grappige gozert. Hij was laatst bij Spuiten & Slikken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Fak man, morgen Boef en de Gelogeerde Aap, Zo Moeilijk en nog een paar andere vette niet hip-hop artiesten in Nijmegen gratis en ik moet werken :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 [spoiler=Faberyayo][YOUTUBE]WNiA-5NAtoc[/YOUTUBE] [YOUTUBE]wOcH4SX-Jy0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]2gD2jv8SiSE[/YOUTUBE] Enigste wat ik van hem goed vind inclusief al die JvT shit erbij, maar ik vind het te commercieel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Le Le is ook wel goed, maar geen Nederhop. Weet niet of je dat kent? Van Skinny Jeans. Maarja, moet je wel van houden. Ik vind het wel lache beats enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koen050 Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 http://www.puna.nl/2011/05/05/rio-swag-is-dope-ft-jr-lucky-luq/#more-24879 :# waaaaaauw kakssss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten