Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jo hebben jullie nog tips voor me, want die Yari daar wordt je ook niet wijzer van

Zwart Licht, Jiggy Dje, Winne, Zo Moeilijk, Midkade, Duvel, Fotosynthese, Mo & Brakko, Gikkels, D.Lipps, Dret & Krulle, Typhoon, Fakkelteitgroep, Hef, dat zijn wel zon beetje alle NLse rappers die ik hard vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja verklaar deze: Waarom zitten Boef en de Aap bij FTG tussen Sticks en alle andere bazen en D.Lipps niet? ;e

D.Lipps zit bij Nebulon tussen Akwasi Leeroy Skinto en alle andere bazen? Imo is Zwart Licht ook gewoon stukken talentvoller dan Rico & Sticks (ook al heb ik alleen maar liefde voor ze).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Talentvoller sowieso, maar dat Stickert en Ri überbazen zijn is ook algemeen bekend. Rosco vind ik trouwens ook echt een held, mag van mij wel zo snel mogenlijk een albumpje of weet ik wat met Hayzee maken. Mja volgens mij gaat er nooit een einde aan deze discussie komen.

o en wel zo ong eens met david al mis ik Fresku. en Turk misschien. O en ik luister best wel veel Polska merk ik op bij mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm nja. Ga dan eens wat van em checken, hij is echt beest. En ja, Aap blehhhh. Behalve die ene track waarvan ik de naam van ben vergeten is het echt nixxxxxx.

Een grapje mag ik hopen.

Je kan het niks vinden, maar als je gaat zeggen dat Aap slecht is, hij heeft heel wat skills.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat zijn ze niet, bah wat is DJVT toch een KUTMUZIEK, lijkt wel alsof iemand keer gezegd heeft van; ja je moet dat grappig vinden en sindsdien doet iedereen dat ook maar wat voor bagger ze ook uitbrengen. Tante Lien, Lien Back, hahahaha ge-ni-iaaaaal, GEWOON NEE JA. :@:@:@ eerste 2 albums van de jeugd vond ik nog wel leuk om te luisteren maar nu ben ik er helemaal klaar mee. Ik ben een pure hater van ze, optiefen moeten ze met hun ear rape die ze me iedere keer geven als Sterrenstof weer langskomt.

Zo dat ben ik kwijt (y)

Word. ik bedoel, jeweettoch loesoe in de sky met diamonds om me nek ;e;e;e En dan ook nog van die hiphophaters die het goed gaan vinden ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Word. ik bedoel, jeweettoch loesoe in de sky met diamonds om me nek ;e;e;e En dan ook nog van die hiphophaters die het goed gaan vinden ;e

Jeweet toch, Boef en de Gelogeerde Aap.;e Ga normale namen verzinnen man.;e Nja, ik dacht ik post wat hip-hop/nederhop om te laten zien dat er toch iets goeds tussenzit, maar ik blijf wel weg hiero. Niemand kan normaal reageren zonder 23x ;e in een post te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites