Yari. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Hmm nja. Ga dan eens wat van em checken, hij is echt beest. En ja, Aap blehhhh. Behalve die ene track waarvan ik de naam van ben vergeten is het echt nixxxxxx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Ik denk dat wij sowieso verschillen in muzieksmaak, want jij luistert Keizer en ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Ik luister zelden tot nooit meer (geef ik toe) Keizer, Priester of 1 van die lui dus dat zegt weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Dat je het ooit heb geluisterd zegt al genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 O ja want Boef en de Aap is geweldig enzo. Dat ik hier nog op in ga :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Ik haat Keizer en ik vind het ook kut dus dat zegt ook niks. JeBroer is btw net zo slecht als keizer alleen dan met humor en dat luister je ook dus geen argument. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Jo hebben jullie nog tips voor me, want die Yari daar wordt je ook niet wijzer van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 O ja want Boef en de Aap is geweldig enzo. Dat ik hier nog op in ga :cab: Boef en de Aap vergelijken met Keizer :cab: je weet toch ook wel waarom ik op Keizer haat. Het is kinderrap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Fuck you Mitch. rfy6GFaabPg :<:< geweldige track. o d.lipps staat er ook op. yup weet ik sanel. maar jij betrekt opeens keizer d'r bij wat ik ook al onlogisch vond dus dacht ik ach waarom ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Oja verklaar deze: Waarom zitten Boef en de Aap bij FTG tussen Sticks en alle andere bazen en D.Lipps niet? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Wat jij zegt maar 2 dingen waarvan ik er eentje niet kan vinden :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Jo hebben jullie nog tips voor me, want die Yari daar wordt je ook niet wijzer van Zwart Licht, Jiggy Dje, Winne, Zo Moeilijk, Midkade, Duvel, Fotosynthese, Mo & Brakko, Gikkels, D.Lipps, Dret & Krulle, Typhoon, Fakkelteitgroep, Hef, dat zijn wel zon beetje alle NLse rappers die ik hard vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Omdat D.Lipps bij Nebulon zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 FTG > Nebulon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Oja verklaar deze: Waarom zitten Boef en de Aap bij FTG tussen Sticks en alle andere bazen en D.Lipps niet? ;e D.Lipps zit bij Nebulon tussen Akwasi Leeroy Skinto en alle andere bazen? Imo is Zwart Licht ook gewoon stukken talentvoller dan Rico & Sticks (ook al heb ik alleen maar liefde voor ze). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Talentvoller sowieso, maar dat Stickert en Ri überbazen zijn is ook algemeen bekend. Rosco vind ik trouwens ook echt een held, mag van mij wel zo snel mogenlijk een albumpje of weet ik wat met Hayzee maken. Mja volgens mij gaat er nooit een einde aan deze discussie komen. o en wel zo ong eens met david al mis ik Fresku. en Turk misschien. O en ik luister best wel veel Polska merk ik op bij mezelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Zwart Licht, Jiggy Dje, Winne, Zo Moeilijk, Midkade, Duvel, Fotosynthese, Mo & Brakko, Gikkels, D.Lipps, Dret & Krulle, Typhoon, Fakkelteitgroep, Hef, dat zijn wel zon beetje alle NLse rappers die ik hard vind. okeuj danks, de meeste had ik wel al. zegt maar weer hoe goed mn smaak is :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 DAC, Diggy Dex, Fresku er nog bij @ david & mitchell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 U-niq Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Hahaha ik had dit nog niet eens gelezen joh. Top-Notch Illuminati :-D http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data%5Barticleid%5D=8002 O en RB Djan is trouwens ook best een dope mc. Nu hou ik op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Hmm nja. Ga dan eens wat van em checken, hij is echt beest. En ja, Aap blehhhh. Behalve die ene track waarvan ik de naam van ben vergeten is het echt nixxxxxx. Een grapje mag ik hopen. Je kan het niks vinden, maar als je gaat zeggen dat Aap slecht is, hij heeft heel wat skills. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Hoezo zou Aap nou weer een kut MC zijn ? Jullie haten gewoon om te haten :5 Trouwens Sanel, Jebroer ? Die gast is echt wack :cab: [YOUTUBE]7-N3wpZh7Iw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Ik vind alleen de beats van Boaz dope Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Nee dat zijn ze niet, bah wat is DJVT toch een KUTMUZIEK, lijkt wel alsof iemand keer gezegd heeft van; ja je moet dat grappig vinden en sindsdien doet iedereen dat ook maar wat voor bagger ze ook uitbrengen. Tante Lien, Lien Back, hahahaha ge-ni-iaaaaal, GEWOON NEE JA. :@:@:@ eerste 2 albums van de jeugd vond ik nog wel leuk om te luisteren maar nu ben ik er helemaal klaar mee. Ik ben een pure hater van ze, optiefen moeten ze met hun ear rape die ze me iedere keer geven als Sterrenstof weer langskomt. Zo dat ben ik kwijt (y) Word. ik bedoel, jeweettoch loesoe in de sky met diamonds om me nek ;e;e;e En dan ook nog van die hiphophaters die het goed gaan vinden ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Word. ik bedoel, jeweettoch loesoe in de sky met diamonds om me nek ;e;e;e En dan ook nog van die hiphophaters die het goed gaan vinden ;e Jeweet toch, Boef en de Gelogeerde Aap.;e Ga normale namen verzinnen man.;e Nja, ik dacht ik post wat hip-hop/nederhop om te laten zien dat er toch iets goeds tussenzit, maar ik blijf wel weg hiero. Niemand kan normaal reageren zonder 23x ;e in een post te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten