Sick Blik Gepost March 13 Share Gepost March 13 10e game dit jaar uitgespeeld. Donkey Kong Country 2 en Metroid Zero Mission. Beide uitstekende games die je skills als speler behoorlijk op de proef stellen. Bij de eerste vond ik alleen de immersie wat minder, plus is het level ontwerp soms wel erg naaiend. Zero Mission is echt fantastisch in elkaar gezet. Vooral het einde vond ik echt geniaal. Ben nu naast Red Dead 2 met Chicory bezig, die wil ik uitspelen (maar zonder allerlei dingen te collecten tussendoor) en dan haal ik mijn Wii U uit het stof. Ga ik een aantal retro games die ik daarop heb staan verder spelen/uitspelen. Dan mag ik van mezelf weer nieuwe games kopen. Als ik er 2 of 3 daar gecleared heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost March 21 Share Gepost March 21 Meer mensen die AC Shadows spelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 21 Share Gepost March 21 36 minuten geleden zei sennid: Meer mensen die AC Shadows spelen? Vanaf zaterdag, dan komt er een vriend van mij weer langs om er aan te beginnen. Probeer echt zo min mogelijk spoilers te zien ondertussen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost March 21 Share Gepost March 21 36 minuten geleden zei sennid: Meer mensen die AC Shadows spelen? Ben een AC fan eerste uur (zo goed als alle games 100% gehaald), maar ben nog aan het twijfelen. Niet omdat ik niet zeker ben van de kwaliteit van de game, uit de meeste reviews blijkt wel dat het een goede game is, maar wel een typische Ubisoft creatie: grote open wereld, heel mooi en sfeervol, maar op het einde nogal veel filler. Alleen weet ik niet of mijn pc het gaat goed gaat trekken zonder dat het op zooi lijkt, RX 7800XT. ik heb bij mijn vorige pc nogal veel heating en andere issues gehad en ik heb recent niets meer zwaar gespeeld. Ik heb zelfs niet smeer echt zwaar geinstalleerd staan waardoor ik een benhcmark kan doen. Ik denk wel dat je een -20% coupon kan maken met uplay punten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost March 21 Share Gepost March 21 27 minuten geleden zei AntiChrist7: Ben een AC fan eerste uur (zo goed als alle games 100% gehaald), maar ben nog aan het twijfelen. Niet omdat ik niet zeker ben van de kwaliteit van de game, uit de meeste reviews blijkt wel dat het een goede game is, maar wel een typische Ubisoft creatie: grote open wereld, heel mooi en sfeervol, maar op het einde nogal veel filler. Alleen weet ik niet of mijn pc het gaat goed gaat trekken zonder dat het op zooi lijkt, RX 7800XT. ik heb bij mijn vorige pc nogal veel heating en andere issues gehad en ik heb recent niets meer zwaar gespeeld. Ik heb zelfs niet smeer echt zwaar geinstalleerd staan waardoor ik een benhcmark kan doen. Ik denk wel dat je een -20% coupon kan maken met uplay punten Ik heb nu alles op High staan wat meer dan prima is (Heb zelf een RTX 3060). Er zitten wel weer een aantal dingen die de game wel weer tof maken maar zoals je zegt veel open stukken en van alles beetje hetzelfde. Bij Valhalla kwam het echt mijn neus uit en heb er lang over gedaan om het uit te spelen. Origins vind ik nog steeds de beste van de nieuwe opzet die ze gebruiken. Speel zelf op Canon mode om zo de story in juiste volgorde te spelen. Ik ben nog niet op het punt gekomen dat je met Yasuke kan spelen (of dat ook in Canon modus komt weet ik niet). Heb nu al 6 uur gespeeld en ben nog steeds in het eerste gebied (van de 8 in totaal). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost March 21 Share Gepost March 21 (edited) 1 uur geleden zei La Pulga: Vanaf zaterdag, dan komt er een vriend van mij weer langs om er aan te beginnen. Probeer echt zo min mogelijk spoilers te zien ondertussen Houden zo want ik heb ondertussen al het gevoel dat er een paar het uitgespeeld hebben en alles op internet gooien Tipje van mij: Lekker de voice overs in het Japans zetten. Dat vind ik er veel beter bijpassen Edited March 21 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost March 21 Share Gepost March 21 Ik ben AC fan, maar heb totaal niks met Japan (behalve Sushi)/ en dat hele samuraisfeertje. Dus ik twijfel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost March 23 Share Gepost March 23 Heb hem gehaald maar zelfs op medium doet hij mijn pc bijna smelten.... zal wat moeten tweaken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost March 23 Share Gepost March 23 Kan nu beide personages gebruiken maar weet dus nu niet zo goed wat ik ga doen Alle viewpoints afgaan of lekker op het gemakkie mn missies doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost March 24 Share Gepost March 24 @La Pulga eerste indruk van het spelletje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 24 Share Gepost March 24 8 minuten geleden zei sennid: @La Pulga eerste indruk van het spelletje? Dat ik hem zaterdag pas mag spelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost March 24 Share Gepost March 24 15 minuten geleden zei La Pulga: Dat ik hem zaterdag pas mag spelen Aaiiii Wel op Canon mode spelen (voor het verhaal) en Immersive Mode aanzetten he Dan spreken ze automatisch Japans en Portugees wat meer dimensie geeft in de game. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost March 25 Share Gepost March 25 Ik heb ook japans + portugees aangezet maar niet canon. eenmaal done zal ik wel de verschillen checken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TimTin Gepost April 2 Share Gepost April 2 Ik speel af en toe Humankind,soort van CiV maar dan anders. Maar 12,50 voor betaald ipv 49,90. Alleen elke turn maak ik geld verlies,en heb ik geen opbrengsten meer. Omdat ik trade alliance met ander volk heb de Atilles. Ik ben zelf de Shou Zou aka oude Chinezen. Alleen die trade met Atilles kost me 22 gold coins ,per turn. Ik denk ik ze maar oorlog moet verklaren ,ga ik iig weer geld verdienen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost April 3 Share Gepost April 3 Ik probeer terug wat in Humankind te geraken omdat civ 7 nog wat oplapwerk nodig heeft, maar alles tesamen is het niet zo'n interessante 4X. Weinig interessante keuzes of strategieen die je kan doen. Veel onduidelijke systemen. Wat spijtig is, want Endless Space 2 en Endless Legend van dezelfde makers zijn echt wel goeie games. Gelukkig is er binnenkort Endless Legend 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost Tuesday at 07:03 AM Share Gepost Tuesday at 07:03 AM Het spookte al even rond op het internet, maar gisteren heeft Bethesda aangekondigd dat ze vandaag (5 uur Nederlandse tijd als het goed is) met nieuws over de Oblivion remake gaan komen. Een aantal leaks hadden het over een 'shadowdrop' in de week van de 21e, dus er hangt de verwachting dat de game misschien nog wel vandaag al speelbaar gaat zijn (of anders deze week). Ik probeer m'n verwachtingen over de releasedate nog beperkt te houden, maar man, wat ben ik hyped voor deze remake. Ik heb zoveel uur in Oblivion gestopt, heb zelfs het cd'tje hier nog ergens liggen Hier kunnen ze zelfs 80 euro voor vragen en dan koop ik het nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost Wednesday at 07:27 AM Share Gepost Wednesday at 07:27 AM Iemand Warthunder gespeeld? Toevallig ook op de Mac? Is het wat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost yesterday at 12:20 PM Share Gepost yesterday at 12:20 PM On 4/22/2025 at 9:03 AM, TheRealOne said: Het spookte al even rond op het internet, maar gisteren heeft Bethesda aangekondigd dat ze vandaag (5 uur Nederlandse tijd als het goed is) met nieuws over de Oblivion remake gaan komen. Een aantal leaks hadden het over een 'shadowdrop' in de week van de 21e, dus er hangt de verwachting dat de game misschien nog wel vandaag al speelbaar gaat zijn (of anders deze week). Ik probeer m'n verwachtingen over de releasedate nog beperkt te houden, maar man, wat ben ik hyped voor deze remake. Ik heb zoveel uur in Oblivion gestopt, heb zelfs het cd'tje hier nog ergens liggen Hier kunnen ze zelfs 80 euro voor vragen en dan koop ik het nog Oblivion nooit gespeeld. Skyrim daarentegen eindeloos. Heb hem gisteren gedownload en kort begin gemaakt, maar krijg er nu al dezelfde vibe van! Kan wel weer eens een flinke urenknaller worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost yesterday at 02:13 PM Share Gepost yesterday at 02:13 PM 1 uur geleden zei Pinolero: Oblivion nooit gespeeld. Skyrim daarentegen eindeloos. Heb hem gisteren gedownload en kort begin gemaakt, maar krijg er nu al dezelfde vibe van! Kan wel weer eens een flinke urenknaller worden. Hier hetzelfde. In mijn optiek is dit wel een remaster done right. Een aantal veelgevraagde dingen toegevoegd (o.a. kunnen sprinten en perks), maar al de charme (en ook de bugs - of features - ) hebben ze er ingelaten. Skyrim speelde ik nog regelmatig en ken ik helemaal uit m'n hoofd. Oblivion heb ik ook meerdere keren gespeeld, maar dat was voor het laatst een jaar of 5 (als het niet langer is) geleden. Zit tot nu toe al vol met 'oh ja dat ' momenten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts