Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Recommended Posts

20 uur geleden zei La Pulga:

@sennid

Ben je nog hyped?

Ik heb de demo al gespeeld maar lees dat de servers niet optimaal werken dus wacht nog even met kopen :D

Hoop nog Star Wars aan de praat te krijgen want dat is gewoon ruk.

2 minuten geleden zei sennid:

Ik heb de demo al gespeeld maar lees dat de servers niet optimaal werken dus wacht nog even met kopen :D

Haha ja precies, ik wacht wel weer dat die is afgeprijsd. 

Ik zit nu best wel ziek in de Gran Turismo, lekkere game is dat hoor.

Ik gebruik draadje gewoon voor mn Switch games, want anders moet ik straks gaan achtdubbelposten in het Switch topic.

Ben dit jaar echt helemaal weg van roguelites. Hades en Slay the Spire als grootste schuldigen, maar ook Balatro (al 30 uur in zitten volgens mij) en sinds vorige week Peglin. Heerlijke games om ook een muziekje of podcastje oid op aan te slingeren.

Daarnaast ben ik ook met Octopath Traveler 2 en Pizza Tower begonnen, bevallen allebei uitstekend na een goede anderhalf/twee uur.

• Like 3

Begonnen met Shadow of war. overal wel leuke sfeer, maar de gameplay is een beetje... ruw, of ik ben gewoon oud en slecht. 

Meeste orcs hebben nogal een kleine detectieradius, dus sluipen is geen probleem, maar vooral Nemesis systeem ben ik nog niet goed mee. Meeste keren als ik een captain wil rekruteren loopt er pardoes nog een andere er tussen in.

Wou eens twee blood brothers rekruteren voor een achievement, wordt de ene gedood voor ik erbij kan en de andere levelt dan up waardoor ik hem niet meer kon binnenhalen.... ;e

Op 6-9-2024 om 19:46 zei sennid:

Ben wel benieuwd of je die racegame al heb getest 

55 minuten geleden zei La Pulga:

Ben wel benieuwd of je die racegame al heb getest 

Als ik het zo zie op yt en mijn ervaring is dat het spel nog niet af is (wat bijna de standaard lijkt te zijn tegenwoordig). Ik zou een halfjaar wachten om te zien of het verbeterd is. Er zit potentie in maar er moet een hoop gebeuren om dat te fixen.

edit:

Ik zit nu te wachten op deze game :D

https://store.steampowered.com/app/1442430/Storage_Hunter_Simulator/

Lekker garage boxen opkopen en zooi verkopen.

Edited by sennid
  • Like 1

image.png?ex=67096d58&is=67081bd8&hm=9d96eda69eac497c840ed1cd4992a67007ffb3a63d91fc984ea173bf7eb6b0bc&=

Lachen man :D Nu mn eigen pawnshopje en shit verkopen. Nu sparen voor betere shit en auto want dit is echt huilen.

Voor 20 euro is het best een complete game wat nog early acces is.

Edited by sennid
  • Haha 3

Waarom gooien ze al die games niet gewoon bij elkaar. Storage hunter, Farm Sim, Construction Sim, etc. Managers United City. Zie het al zo voor me. Arezo die beetje aan het bouwen is en dan komt sennid aan karren met zijn tuc tuc om te schooien voor oud ijzer :DW:

• Haha 2