WillieColón Gepost September 2 Share Gepost September 2 Factorio is wel een goed spelletje he 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost September 3 Share Gepost September 3 Ubisoft being Ubisoft. Grafische kaart geupdate en Star Wars Outlaws is onbespeelbaar. Altijd hetzelfde gezeik met de AC reeks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 5 Share Gepost September 5 @sennid Ben je nog hyped? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost September 6 Share Gepost September 6 20 uur geleden zei La Pulga: @sennid Ben je nog hyped? Ik heb de demo al gespeeld maar lees dat de servers niet optimaal werken dus wacht nog even met kopen Hoop nog Star Wars aan de praat te krijgen want dat is gewoon ruk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 6 Share Gepost September 6 2 minuten geleden zei sennid: Ik heb de demo al gespeeld maar lees dat de servers niet optimaal werken dus wacht nog even met kopen Hoop nog Star Wars aan de praat te krijgen want dat is gewoon ruk. Haha ja precies, ik wacht wel weer dat die is afgeprijsd. Ik zit nu best wel ziek in de Gran Turismo, lekkere game is dat hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost September 6 Share Gepost September 6 Ik gebruik draadje gewoon voor mn Switch games, want anders moet ik straks gaan achtdubbelposten in het Switch topic. Ben dit jaar echt helemaal weg van roguelites. Hades en Slay the Spire als grootste schuldigen, maar ook Balatro (al 30 uur in zitten volgens mij) en sinds vorige week Peglin. Heerlijke games om ook een muziekje of podcastje oid op aan te slingeren. Daarnaast ben ik ook met Octopath Traveler 2 en Pizza Tower begonnen, bevallen allebei uitstekend na een goede anderhalf/twee uur. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost September 13 Share Gepost September 13 Begonnen met Shadow of war. overal wel leuke sfeer, maar de gameplay is een beetje... ruw, of ik ben gewoon oud en slecht. Meeste orcs hebben nogal een kleine detectieradius, dus sluipen is geen probleem, maar vooral Nemesis systeem ben ik nog niet goed mee. Meeste keren als ik een captain wil rekruteren loopt er pardoes nog een andere er tussen in. Wou eens twee blood brothers rekruteren voor een achievement, wordt de ene gedood voor ik erbij kan en de andere levelt dan up waardoor ik hem niet meer kon binnenhalen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost October 8 Share Gepost October 8 Iemand hier de nieuwe Dragon Ball fighting game Sparking Zero op het oog? Ziet er echt heel interessant uit. Grote kans dat ik die voor de Ps5 haal zodra ik in NL ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 8 Share Gepost October 8 Op 6-9-2024 om 19:46 zei sennid: Ik heb de demo al gespeeld maar lees dat de servers niet optimaal werken dus wacht nog even met kopen Hoop nog Star Wars aan de praat te krijgen want dat is gewoon ruk. Ben wel benieuwd of je die racegame al heb getest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost October 8 Share Gepost October 8 (edited) 55 minuten geleden zei La Pulga: Ben wel benieuwd of je die racegame al heb getest Als ik het zo zie op yt en mijn ervaring is dat het spel nog niet af is (wat bijna de standaard lijkt te zijn tegenwoordig). Ik zou een halfjaar wachten om te zien of het verbeterd is. Er zit potentie in maar er moet een hoop gebeuren om dat te fixen. edit: Ik zit nu te wachten op deze game https://store.steampowered.com/app/1442430/Storage_Hunter_Simulator/ Lekker garage boxen opkopen en zooi verkopen. Edited October 8 by sennid 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost October 8 Share Gepost October 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost October 10 Share Gepost October 10 (edited) Lachen man Nu mn eigen pawnshopje en shit verkopen. Nu sparen voor betere shit en auto want dit is echt huilen. Voor 20 euro is het best een complete game wat nog early acces is. Edited October 10 by sennid 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost October 11 Share Gepost October 11 Waarom gooien ze al die games niet gewoon bij elkaar. Storage hunter, Farm Sim, Construction Sim, etc. Managers United City. Zie het al zo voor me. Arezo die beetje aan het bouwen is en dan komt sennid aan karren met zijn tuc tuc om te schooien voor oud ijzer 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost Wednesday at 06:57 PM Share Gepost Wednesday at 06:57 PM https://store.steampowered.com/app/490110/The_Precinct/ Lijkt mij wel een leuk spelletje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts