Jump to content

Dronkengamerstopic

Recommended Posts

Summit aant kijken ;c? Ziet er vet uit, als ik een Star Wars fan was had ik nu niks anders gedaan. Jammer genoeg na me 10de nooit meer leuk gevonden.
Klopt ;c Battlefield gevoel maar dan Star Wars, ziet er echt gaaf uit, jammer dat het EA/Origin is tho
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hele goede games ja, zeker na hoe kut Absolution was. Heb bijna elk level nu Suit Only, Silent Assassin (moet enkel Sgail nog), mooie uitdagingen altijd.  Begin 2021 Hitman 3 met o.a. Dubai en Hong

Dit ziet er wel lekker uit. Ook voor Xbox en PC.     Maar zal vast één van de weinige zijn hier met een stiekeme liefde voor de Harry Potter-reeks. 

Ziet er prachtig uit, blijf mij verbazen over de steeds verbeterende grafische mogelijkheden met betrekking tot gaming. Je bent trouwens zeker niet de enige @Zeus die daar een stiekeme liefde voor hee

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Iemand een tip voor een lekkere browsergame of iets dergelijks? Momenteel in het buitenland met enkel mijn Mac maakt me toch wel verdrietig qua games haha.

Mini Metro als je van puzzelen houdt. Kan me niet indenken dat ie Mac die game niet kan draaien ;c

• 4 weeks later...