Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Recommended Posts

Hier iemand nog meer enthousiast voor ESO :D? Eldern Scrolls Online. http://elderscrollsonline.com/en/. Je kan je nog inschrijven voor bèta, over paar dagen worden mensen uitgekozen. Al het epische van Eldern Scrolls series maar dan online.

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION];

Speel de TES reeks sinds Morrowind en World of Warcraft al een jaar of zes, en heb altijd gezegd dat als TES een MMO wordt ik em ga spelen boven WoW. Ik hoop echt dat 'ie net zo bruut wordt als Oblivion en Skyrim _O_

Pff eind van het jaar wordt echt een dure. Nieuwe console met BF4, Watch Dogs, GTA V en nog wel een paar. CoD waarschijnlijk niet dit jaar, of ze moeten de engine totaal veranderd hebben. Dan nog ESO op de PC.. €€€€€€€€€

Edited by Stefan.

Ik ben echt de meest unreliable console kopen everrr. Behalve de Gameboy Color & Advance & DS & DS Lite, eerst een PS1, toen GameCube en even Wii, 360 en binnenkort PS4 :mrgy: Wel jammer dat ik nooit PS2 heb gehad, maar was toen nog erg into Mario etc.

Ik ben echt de meest unreliable console kopen everrr. Behalve de Gameboy Color & Advance & DS & DS Lite, eerst een PS1, toen GameCube en even Wii, 360 en binnenkort PS4 :mrgy: Wel jammer dat ik nooit PS2 heb gehad, maar was toen nog erg into Mario etc.

Dit zijn mijn aanwinsten:

PS1, PS2, PS3

N64, Gamecube, Wii ->gameboy advance / ds / color

Xbox 360

Alleen de Xbox en Wii U niet gekocht:mrgy: