Toornstra Gepost February 26, 2013 Share Gepost February 26, 2013 Mwoah, het lukte wel, wist niet dat ik takedowns moest doen en moest schuilen in bosjes enzo. Uiteindelijk gespeeld tot die paddestoel, daarna wou kameraad 'm terug :xd:. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost February 26, 2013 Share Gepost February 26, 2013 Dat is niet ver haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twistedjeeh Gepost February 27, 2013 Share Gepost February 27, 2013 Simcity 2 gepreorderd (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockbody Gepost February 28, 2013 Share Gepost February 28, 2013 ArmA 3 Alpha versie komt dinsdag uit, toch maar eventjes kopen dan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 1, 2013 Share Gepost March 1, 2013 Simcity 2 gepreorderd (y) 2? 4 mag ik hopen :D? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 1, 2013 Share Gepost March 1, 2013 Heet ie niet gewoon Simcity Deluxe? ;d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twistedjeeh Gepost March 1, 2013 Share Gepost March 1, 2013 2? 4 mag ik hopen :D? Ja klopt, dacht dat het 2 was haha. Deze in ieder geval:klik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacioli Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 Ja klopt, dacht dat het 2 was haha. Deze in ieder geval:klik Morgen komt ie dus uit. Heb je de Limited Edition gekocht, omdat je anders moet gaan betalen voor de speciale monumenten enzo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twistedjeeh Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 Morgen komt ie dus uit. Heb je de Limited Edition gekocht, omdat je anders moet gaan betalen voor de speciale monumenten enzo? Ja, op Yourgamezone was ie maar een paar euro duurder, dus heb gelijk de Limited Edition besteld idd. Mijne is al verzonden :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacioli Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 Ja, op Yourgamezone was ie maar een paar euro duurder, dus heb gelijk de Limited Edition besteld idd. Mijne is al verzonden :mrgy: Heb hem gekocht bij bol.com haha. Heb eigenlijk best wel zin in deze Simcity. Verrassend toch wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 De release blijkt echt heel slecht te zijn (queues voor singleplayer games wat een grap). Servers liggen er constant uit en bijna niemand kan spelen. Limited Edition is trouwens waardeloos, ik koop de normale over een weekje of zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacioli Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 Je hebt de beta gespeeld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 Nee, wat dan? Wel erg veel gameplay van gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacioli Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 Nee, wat dan? Wel erg veel gameplay van gezien. Als je dat nu al suggereert, dacht ik misschien dat je het al gespeeld had ;) We gaan het zien morgen. Verwacht er best veel van eigenlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 Als je dat nu al suggereert, dacht ik misschien dat je het al gespeeld had ;) We gaan het zien morgen. Verwacht er best veel van eigenlijk Had trouwens wel kans om beta te spelen, maar was e-mail vergeten te checken.. Beta was ook erg limited, kon geen grote gebouwen en dingen als vliegveld en treinstation maken. Ik verwacht er ook redelijk veel van, alleen heeft dit spel nu al twee grote problemen. Dat je altijd online moet zijn (wat nu dus al enorme problemen oplevert), en dat je speelveld enorm klein is. Binnen een uurtje of 2 heb je het sowieso al helemaal vol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twistedjeeh Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 Had trouwens wel kans om beta te spelen, maar was e-mail vergeten te checken.. Beta was ook erg limited, kon geen grote gebouwen en dingen als vliegveld en treinstation maken. Ik verwacht er ook redelijk veel van, alleen heeft dit spel nu al twee grote problemen. Dat je altijd online moet zijn (wat nu dus al enorme problemen oplevert), en dat je speelveld enorm klein is. Binnen een uurtje of 2 heb je het sowieso al helemaal vol. Doet me verdacht veel denken aan de release van FIFA 13. Toen had Origin ook ontiegelijk veel problemen met hun servers. Naja, hopen op beter dan maar :huhu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 Doet me verdacht veel denken aan de release van FIFA 13. Toen had Origin ook ontiegelijk veel problemen met hun servers. Naja, hopen op beter dan maar :huhu: Het is geen probleem met Origin, maar servers van EA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twistedjeeh Gepost March 6, 2013 Share Gepost March 6, 2013 Het is geen probleem met Origin, maar servers van EA. Voor EA servers is zoiets inmiddels toch al kenmerkend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geoff Gepost March 7, 2013 Share Gepost March 7, 2013 Iemand die de laatste Max Payne speelt/heeft gespeeld? Zo ja, is het wat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost March 7, 2013 Share Gepost March 7, 2013 Hoop wel dat je een deftige internetverbinding hebt want het spel heeft always-online DRM :-D :LO: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost March 7, 2013 Share Gepost March 7, 2013 Iemand die de laatste Max Payne speelt/heeft gespeeld? Zo ja, is het wat? Ik ben geen fan van shooters maar deze vond ik toch wel de moeite waard. Is nu ook de weekend deal op Steam dus je kan hem voor €10 oppikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geoff Gepost March 8, 2013 Share Gepost March 8, 2013 Kijk eens aan. Neem ik toch maar even mee dan. :) Bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 25, 2013 Share Gepost March 25, 2013 Hier iemand nog meer enthousiast voor ESO :D? Eldern Scrolls Online. http://elderscrollsonline.com/en/. Je kan je nog inschrijven voor bèta, over paar dagen worden mensen uitgekozen. Al het epische van Eldern Scrolls series maar dan online. [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiewiet Gepost March 25, 2013 Share Gepost March 25, 2013 Ja, ik ! Heb me al een tijdje geleden ingeschreven voor bèta, zou tof zijn om uitgekozen te worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost March 26, 2013 Share Gepost March 26, 2013 Hier iemand nog meer enthousiast voor ESO :D? Eldern Scrolls Online. http://elderscrollsonline.com/en/. Je kan je nog inschrijven voor bèta, over paar dagen worden mensen uitgekozen. Al het epische van Eldern Scrolls series maar dan online. [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Baas, natuurlijk ben ik daar enthousiast over. Of ik het ga spelen is een tweede, maar dat terzijde :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts