Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Sleeping Dogs (open world action), Deus Ex: Human Revolution (stealth/action rpg), Borderlands (fps met rpg-elementen, Dead Space (horror/survival), Rayman Origins (platformer), Alan Wake (horror/action), The Witcher 2: Assassins of Kings (rpg), Total War: Shogun 2 (strategy), LA Noire (adventure/action), Crusader Kings II (strategy), Mass Effect (action rpg), Risen 2: Dark Waters (rpg), Max Payne 3 (third person shooter)

Ik weet niet wat je precies zoekt dus heb maar van alles wat opgenoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die nog leuke (recente) games weet, zeg tot een jaar terug

Tja, wat zoek je. er is zoveel uitgekomen. Assassin's creed -series zijn goed. Alle TW-games ook. Portal 2 is ook fun (heb ik nog altijd die coupon voor, die ik maar niet kwijtgeraak)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand nog een goeie strategie spel voor de PC die op een computer kunnen werken van ong. 4 jaar oud (dus geen graphics als de nieuwste GTA etc).

[MENTION=1105]mhwk[/MENTION], op welke windows speel je die? Heb het een tijdje geleden op XP gespeeld, en had echt last van zware lagg, had ik geen last van op Vista, waar ik wel problemen mee had met andere spellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand nog een goeie strategie spel voor de PC die op een computer kunnen werken van ong. 4 jaar oud (dus geen graphics als de nieuwste GTA etc).

Zal je veel last mee hebben voor de nieuwere games. Medieval 2 TW (met uitbreiding Kingdoms) zou goed moeten werken. Bovendien zijn er veel mods voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dark Souls is echt wel de slechtste port ooit :-D Ik voel me zelfs verplicht om m'n gamepad boven te halen die ik in drie jaar niet gebruikt heb. Gelukkig hadden ze dat ook wel op voorhand gezegd anders zou ik wel een beetje spijt hebben gehad van m'n aankoop. Gameplay ziet er wel vrij geil uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dark Souls is echt wel de slechtste port ooit :-D Ik voel me zelfs verplicht om m'n gamepad boven te halen die ik in drie jaar niet gebruikt heb. Gelukkig hadden ze dat ook wel op voorhand gezegd anders zou ik wel een beetje spijt hebben gehad van m'n aankoop. Gameplay ziet er wel vrij geil uit.

Nog voor het spel uit was heeft een of andere gast de fixed ingame rendering resolution van 1024x720 (serieus, leven we in 2012 of 2005? :cab:) kunnen omzeilen. Ik prijs me gelukkig voor de pc community ;c

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=488240

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=1105]mhwk[/MENTION], op welke windows speel je die? Heb het een tijdje geleden op XP gespeeld, en had echt last van zware lagg, had ik geen last van op Vista, waar ik wel problemen mee had met andere spellen.

Ik speel het op Windows 7 en het is soms traag maar dat komt door mijn laptop die niet zo geweldig is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GFWL is toch één grote grap :-D Heb Batman: AA gekocht tijdens de laatste steam sale maar omdat ik telkens een error van GFWL kreeg, kan ik niet saven. Dus, na twee uur zoeken op het internet, kom ik tot de conclusie dat je blijkbaar een wachtwoord moet instellen op je windows user account, het wachtwoord direct weer verwijderen en dan werkt het weer ;e wtf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ubisoft heeft ook een dramatische costumer support zeg. Heb er net een week over gedaan om Anno 2070 te instaleren en aan de praat te krijgen. Heb het gevoel dat ik het halve internet heb gezien. Het probleem bleek uiteindelijk in het feit te zitten dat de Uplay op de cd niet goed was geen idee waarom, maar was niet de enige op het web met dit probleem. Heb toen met vier omwegen een goede versie kunnen downloaden. Daarna deed hij het nog niet en moest ik in mijn windows files automatische blokkeringen voor ubisoft verwijderen en toen kwam er eindelijk leven in de brouwerij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ubisoft heeft ook een dramatische costumer support zeg. Heb er net een week over gedaan om Anno 2070 te instaleren en aan de praat te krijgen. Heb het gevoel dat ik het halve internet heb gezien. Het probleem bleek uiteindelijk in het feit te zitten dat de Uplay op de cd niet goed was geen idee waarom, maar was niet de enige op het web met dit probleem. Heb toen met vier omwegen een goede versie kunnen downloaden. Daarna deed hij het nog niet en moest ik in mijn windows files automatische blokkeringen voor ubisoft verwijderen en toen kwam er eindelijk leven in de brouwerij.

Iets gelijkaardigs meegemaakt dus met GFWL. Waardoor ik Batman: AA, Batman: AC en Dark Souls niet meer kon spelen op Steam. En dan maar zagen dat mensen hun games piraten, zorg er eerst maar eens voor dat je DRM de klant niet hindert :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohja, dat GFWL is zo verschrikkelijk inderdaad. Ik had Batman AC gekoecht, kom ik erachter dat je het spel dus ook maar vijf keer mag installeren, daarna moet je een nieuwe kopen. Wat is dat voor bullshit :cab: Dat is net zoiets als zeggen wanneer je een stoel koopt, dat je hem maar twee keer mag meenemen om te verhuizen, daarna moet je een nieuwe kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Walking Dead gratis te downloaden vandaag_O_ Nog niet gespeeld, maar heb goeie dingen gelezen en het is toch gratis, dus ik dacht waarom niet.

Overigens alleen vandaag nog, en voor zowel de X360 en PS3 alsmede de PC.

Huh gratis, waar? :cab: Zou me verbazen. Of misschien alleen episode 1. Heb 'm onlangs nog op Steam gekocht voor 12 euro ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites