Rinus Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 PCwizard van CUIP ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 1 oktober 2011 Share Geplaatst 1 oktober 2011 nu bezig met simcity societies ''te kopen'' en citiesXL (2009 en 2011), Ik pak beide cities XL edities want de laatste zou ik net niet kunnen draaien hoogstwaarschijnlijk :( Iemand ervaring met deze games? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Veel spellen die uitkomen rond deze tijd, fm 2012, fifa 12, bf3, uncharted 3, mw3... Loop je toch op leeg bijna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Je hoeft ze niet te kopen he Wout ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Als je met dat knipoogje downloaden bedoeld, alleen bij FM is dat dan goed mogelijk. En als je dat doet ben je een koekwaus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Je hoeft ze niet te kopen he Wout ;) MW3 download ik wel ja want ga ik toch alleen spelen voor singleplayer, maar de rest is op PS3 of wil ik wel origineel hebben. Heb geen zin in cracks ofzo of dat ik op cracked servers moet spelen met BF3 of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Bedoelde niet downloaden, bedoelde gewoon niet kopen :P Het zijn 5 spellen en je kan ze toch niet allemaal tegelijk spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Nou Uncharted 3 niet spelen is geen optie, hetzelfde geld voor FM. En eigenlijk kan mn pc BF3 niet aan maar dan maar op kutgraphics spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Je hoeft ze niet allemaal tegelijk te kopen, als je even wacht zullen sommige wel weer goedkoper worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Iemand miss ervaring met Final Fantasy XIV? Schijnt F2P te zijn en ik zie bij verschillende websites dat het spel gewoon voor 5 euro te bestellen is. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Nog mensen die Combat Arms spelen? Free online FPS op pc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Weer aan de Modern Warfare 2 begonnen, gaat weer ouderwets (h). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Nog maar eens goed leren want binnen een maandje is het gedaan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Nog maar eens goed leren want binnen een maandje is het gedaan ;c Skyrim? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 13 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2011 Dit is een van de mooiste gamewinters in jaren. ZO enorm veel mooie en nieuwe titels_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 :checkit: Ben ook benieuwd, 11 November :) Denk dat ik me PC nog wel ff moet upgraden voor dit geintje ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Denk niet dat Skyrim grafisch zo zwaar gaat zijn. M'n pc kon The Witcher 2 al redelijk goed aan dus Skyrim mag geen probleem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Denk niet dat Skyrim grafisch zo zwaar gaat zijn. M'n pc kon The Witcher 2 al redelijk goed aan dus Skyrim mag geen probleem zijn. Ligt eraan wat voor PC je hebt he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Maandag Videokaart bestellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Zijn er mensen die Madden NFL spelen, zo ja hoe speelt dat? Is het lastig te begrepen voor een leek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Obsidian (Fallout: New Vegas) gaat samenwerken met Matt Stone en Trey Parker om een South Park RPG te maken :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 2 december 2011 Auteur Share Geplaatst 2 december 2011 Obsidian (Fallout: New Vegas) gaat samenwerken met Matt Stone en Trey Parker om een South Park RPG te maken :mrgy: Briljant he:mrgy: Ik ben benieuwd. Het wordt geen kunst om de vorige SP games te overtreffen;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Zijn er mensen die Madden NFL spelen, zo ja hoe speelt dat? Is het lastig te begrepen voor een leek? Ligt er maar net aan in hoeverre je een leek ben. Als je helemaal geen idee heb wat American Football inhoudt dan is het lastig te begrijpen maar als je in principe de basis weet waar het om draait moet het wel te doen zijn denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Als je het spel speelt leer je de regels vanzelf. Tenminste, dat had ik bij NHL op de PS3, weet niet of dat hier ook zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten