sirkeith Geplaatst 15 oktober 2010 Share Geplaatst 15 oktober 2010 Het spel is SkiChallenge, zal dit jaar ongetwijfeld weer komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 Ik zat er aan te denken om COD2 te kopen. Goedkoop op Steam en op Xfire meest gespeelde shooter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Mooi! M'n broertje gaat Black Ops halen. Heb ik hem mooi gratis. :P Ach, hij maakt gebruik van m'n PS3, dus dit is wel een leuke tegen prestatie dacht ik zo. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ik zat er aan te denken om COD2 te kopen. Goedkoop op Steam en op Xfire meest gespeelde shooter. Is niet zo leuk meer hoor Rien, tenzij je de hele game granaten wilt lopen ontwijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Black Ops ga ik dus echt niet halen ;e MW2 is dus veel beter, afgaande op de trailers :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Nou nou, mw2 wordt keihard verneukt door noobtubers etc. Ik denk dat dat met Black Ops wel mee zal vallen, ook omdat je een gamemode zonder attachments kunt spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Black Ops ga ik dus echt niet halen ;e MW2 is dus veel beter, afgaande op de trailers :) Jammer genoeg ben jij laten we zeggen één van de 95% van de mensen die CoD koopt. Ziet het er vet uit? Veel actie? Keiharde Choppers, AC-130's, Predators overal? GOEDE GAME. Geef eens argumenten waarom MW2 beter zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Black Ops ga ik dus echt niet halen ;e MW2 is dus veel beter, afgaande op de trailers :) ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Tegenwoordig is het verboden om MW2 beter te vinden ofzo ? Die jongen heeft een andere mening en hij moet afgekraakt worden? Ik ken beide games niet hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Het spijt me dat Black Ops me niet aanstaat hoor :moop: Wapens kopen e.d. Ik speel ze liever vrij, maar ik mag denk ik daar geen mening over hebben :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Tegenwoordig is het verboden om MW2 beter te vinden ofzo ? Die jongen heeft een andere mening en hij moet afgekraakt worden? Ik ken beide games niet hoor :) Andere meningen zijn prima. Goed zelfs. Maar als je niet je mening beargumenteerd is het snel klaar. Het spijt me dat Black Ops me niet aanstaat hoor :moop: Wapens kopen e.d. Ik speel ze liever vrij, maar ik mag denk ik daar geen mening over hebben :m: Je speelt wapens ook vrij, maar je koopt ze ook. Er is echt geen één reden waarom kopen niet beter is dan unlocken. Ze zitten ook beide in Black Ops. Bijvoorbeeld op level 20 of zo unlock jij de mogelijkheid om de Balistic Knife te kopen. Dit systeem is beter omdat je dan alleen dingen unlockt die je zelf wilt. In MW2 moest je tig, soms onmogelijke, challenges met een wapen doen voor Extended Mags. Nu koop je dat gewoon en klaar. En dan nog, dit koop systeem wat eigenlijk alleen maar positief is hoeft niet eens als argument gebruikt te worden om te zeggen dan Black Ops nu al beter is dan MW2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik wil een PS3 of Xbox360 kopen, maar ik weet niet precies welke ik moet kiezen.. Ik ben eigenlijk gewend met de PS(2 en 3) controller, maar dat komt ook omdat ik zelden tot nooit Xbox speel.. Geld speelt niet echt een grote rol, verder vind ik shootergames op z'n tijd wel leuk, maar race en sport (voetbal) games speel ik echt heel vaak.. Wat denken jullie? (en hoe zit het met de ruimte op de PS3, hoeveel gebruik je ongeveer daarvan??) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Als je vrienden op één van twee hebt zou ik die sowieso kiezen. Qua shooters heb je bij de Xbox Halo, maar bij PS3 heb je Grand Turismo 5 die binnenkort uit komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Duidelijk! PS3 gaat het worden dus.. Shooters speel ik sowieso al veel minder.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Is nu een erg mooie actie bij de mediamarkt ;) MOH en Ps3 320gb voor maar 320 euro geloof ik ;) En tsja gratis internet is echt chill:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Had bij de MediaMarkt ook gister een aanbieding gezien van 160GB PS3 met FIFA11 voor €300,--, maar in hoeverre is de grootte van de PS echt doorslaggevend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Maakt niet zoveel uit imo, je moet wel erg veel games hebben om die vol te krijgen, zeker de 160GB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Is nu een erg mooie actie bij de mediamarkt ;) MOH en Ps3 320gb voor maar 320 euro geloof ik ;) En tsja gratis internet is echt chill:) Alsof je geen 3 euro in de maand over hebt om úren online te spelen.:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Wie gaat hier eigenlijk AC Brotherhood halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShadowSaiyan Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Wie gaat hier eigenlijk AC Brotherhood halen? ik natuurlijk, deel 2 was echt fantastisch en heb die ook platinum. al doe ik het wel voor de SP, de MP lijkt me niks... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Heb het eerste deel... Kon ik niet eens spelen omdat er geen ondertiteling is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bubba Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Wie gaat hier eigenlijk AC Brotherhood halen? Ik heb hem al besteld, deeltje 2 was smullen. Ik haal hem ook alleen voor de SP, MP trekt mij in geen enkel spel echt eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Tegenwoordig is het verboden om MW2 beter te vinden ofzo ? Die jongen heeft een andere mening en hij moet afgekraakt worden? Ik ken beide games niet hoor :) Is omdat MW2 gewoon ruk in elkaar zit, is een feit ;) Is niet zo leuk meer hoor Rien, tenzij je de hele game granaten wilt lopen ontwijken. Tenzij je niet op rukservers gaat en gewoon servers waarbij je maar 1 nade per ronde krijgt, of als je TDM doet gewoon geen nades. Die zijn er namelijk genoeg. The beauty of PC gaming. Er is een reden waarom COD2 nog zo populair is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Nou ik kwam ze niet tegen, of het zijn allemaal van die kleine servers zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Nondeju, had een deal met iemand voor een headset is er iets fout gegaan:( Geld wel teruggekregen :) Nu maar weer zoeken voor een nieuwe :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten