Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Black Ops ga ik dus echt niet halen ;e

MW2 is dus veel beter, afgaande op de trailers :)

Jammer genoeg ben jij laten we zeggen één van de 95% van de mensen die CoD koopt. Ziet het er vet uit? Veel actie? Keiharde Choppers, AC-130's, Predators overal? GOEDE GAME.

Geef eens argumenten waarom MW2 beter zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig is het verboden om MW2 beter te vinden ofzo ? Die jongen heeft een andere mening en hij moet afgekraakt worden? Ik ken beide games niet hoor :)

Andere meningen zijn prima. Goed zelfs. Maar als je niet je mening beargumenteerd is het snel klaar.

Het spijt me dat Black Ops me niet aanstaat hoor :moop:

Wapens kopen e.d. Ik speel ze liever vrij, maar ik mag denk ik daar geen mening over hebben :m:

Je speelt wapens ook vrij, maar je koopt ze ook. Er is echt geen één reden waarom kopen niet beter is dan unlocken. Ze zitten ook beide in Black Ops.

Bijvoorbeeld op level 20 of zo unlock jij de mogelijkheid om de Balistic Knife te kopen. Dit systeem is beter omdat je dan alleen dingen unlockt die je zelf wilt. In MW2 moest je tig, soms onmogelijke, challenges met een wapen doen voor Extended Mags. Nu koop je dat gewoon en klaar.

En dan nog, dit koop systeem wat eigenlijk alleen maar positief is hoeft niet eens als argument gebruikt te worden om te zeggen dan Black Ops nu al beter is dan MW2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil een PS3 of Xbox360 kopen, maar ik weet niet precies welke ik moet kiezen.. Ik ben eigenlijk gewend met de PS(2 en 3) controller, maar dat komt ook omdat ik zelden tot nooit Xbox speel.. Geld speelt niet echt een grote rol, verder vind ik shootergames op z'n tijd wel leuk, maar race en sport (voetbal) games speel ik echt heel vaak..

Wat denken jullie? (en hoe zit het met de ruimte op de PS3, hoeveel gebruik je ongeveer daarvan??)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig is het verboden om MW2 beter te vinden ofzo ? Die jongen heeft een andere mening en hij moet afgekraakt worden? Ik ken beide games niet hoor :)

Is omdat MW2 gewoon ruk in elkaar zit, is een feit ;)

Is niet zo leuk meer hoor Rien, tenzij je de hele game granaten wilt lopen ontwijken.

Tenzij je niet op rukservers gaat en gewoon servers waarbij je maar 1 nade per ronde krijgt, of als je TDM doet gewoon geen nades. Die zijn er namelijk genoeg. The beauty of PC gaming. Er is een reden waarom COD2 nog zo populair is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites