AntiChrist7 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 5 uur geleden zei Gert: Dankjewel @AntiChrist7. Ik heb even op steam gekeken naar de titels die je noemt: Civ VI en Hearts of iron 4 komen dan t meest in de buurt naar wat ik zoek. Kwamen ook al weleens voorbij als ik door Steam ging bladeren. Civ VI is maar 2 euro zag ik en Hearts of iron 4 iets van 15. Dus ik schaf ze beiden wel aan. Tnx. civ vind ik wel beter met de eerste twee expansies. Hearts of Iron heb ik zelf geen ervaring mee als je real time strategy wilt kan je ook company of heroes checken. Zelf ondertussen een 140 euro uitgegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 minuut geleden zei AntiChrist7: civ vind ik wel beter met de eerste twee expansies. Hearts of Iron heb ik zelf geen ervaring mee als je real time strategy wilt kan je ook company of heroes checken. Zelf ondertussen een 140 euro uitgegeven. Company of heroes heb ik al eens eerder een hele tijd op de console gespeeld volgens mij. Was leuk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 54 minuten geleden zei AntiChrist7: civ vind ik wel beter met de eerste twee expansies. Hearts of Iron heb ik zelf geen ervaring mee als je real time strategy wilt kan je ook company of heroes checken. Zelf ondertussen een 140 euro uitgegeven. Promoot je hier geen EU IV meer? Is natuurlijk alleen geen WO II setting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 22 minuten geleden zei MisterX: Promoot je hier geen EU IV meer? Is natuurlijk alleen geen WO II setting. Het is niet de game die ik zou aanraden voor beginnende strategy gamers nee. Enerzijds de complexiteit, anders zijds de karrevracht aan DLC. En als ik dan toch een paradoxgame zou aanraden aan iemand die vooral WWII wilt, dan zou het stom zijn om HOI4 te skippen Heb zelf al een tijdje EU4 ook niet meer gespeeld, Ik heb nog geen nieuwe campaign gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Zo die Hearts of Iron is idd moeilijk om direct goed te begrijpen. Maar ben nu dus eerst op youtube wat tutorials aan het kijken. Mooie game om me in te gaan verdiepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli (bewerkt) Farming Simulator 25 is aangekondigd. 12 november release. Rijst en spinazie als nieuw te verbouwen gewas en de buffel als vee. GPS nu ook op de console. Dat is wel echte een dikke plus. 5 juli bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 23 uur geleden zei AntiChrist7: Het is niet de game die ik zou aanraden voor beginnende strategy gamers nee. Enerzijds de complexiteit, anders zijds de karrevracht aan DLC. En als ik dan toch een paradoxgame zou aanraden aan iemand die vooral WWII wilt, dan zou het stom zijn om HOI4 te skippen Heb zelf al een tijdje EU4 ook niet meer gespeeld, Ik heb nog geen nieuwe campaign gevonden Volgen jij het nieuws over het nog niet officieel aangekondigde EU5 een beetje? Ik heb daarbij het idee dat ze nog een schepje er boven op willen gaan doen qua complexiteit. Of heb jij daar een ander beeld van? Ik ben ondertussen alweer een beetje afgehaakt qua volgen van het nieuws omdat het zo complex allemaal lijkt te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 5 minuten geleden zei MisterX: Volgen jij het nieuws over het nog niet officieel aangekondigde EU5 een beetje? Ik heb daarbij het idee dat ze nog een schepje er boven op willen gaan doen qua complexiteit. Of heb jij daar een ander beeld van? Ik ben ondertussen alweer een beetje afgehaakt qua volgen van het nieuws omdat het zo complex allemaal lijkt te zijn. Nee niet echt. Ik ga EU4 toch nog wss 3-4j geregeld spelen, dus wat de status van EU5 is zie ik dan wel. En miss haal ik dan eerder CK3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Heb zojuist Medabots uitgespeeld, ben ik blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Gister met 5 andere gasten deze game gedaan, lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Een vraag over Hearts of iron 4. Denk dat @AntiChrist7 me sowieso wel kan helpen. Ik speel nu niveau regular en autosave. Dan zou ik verwachten dat ik rewards ontvang in Steam. Maar dat gebeurd maar niet. Is er nog wat anders waar ik aan moet denken om aan te zetten oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 42 minuten geleden zei Gert: Een vraag over Hearts of iron 4. Denk dat @AntiChrist7 me sowieso wel kan helpen. Ik speel nu niveau regular en autosave. Dan zou ik verwachten dat ik rewards ontvang in Steam. Maar dat gebeurd maar niet. Is er nog wat anders waar ik aan moet denken om aan te zetten oid? Als hetzelfde systeem als EU IV in place is: Je moet in Ironman mode spelen en je mag geen mods hebben die de checksum veranderen. Dat komt dus grofweg neer op alleen visuele/grafische mods. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Ja ik speel ironman mode (wat autosave is volgens mij) en heb geen enkele mod zover ik weet. Weird. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Deze game speel ik en is alweer 1941, maar geen enkele steam ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Ik heb de game zelf niet, dus ik kan verder dan ook niet helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Is er geen tabblad in game waar de achievements worden opgelijst? dat heeft EU4 en dan krijg je checkmarks over de vereisten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Ik heb toch 1 achievement gehaald vandaag. Dus blijkbaar werkt t toch. Zijn blijkbaar niet zo gortig met achievments en ik ben slecht. Dank voor t meedenken iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli (bewerkt) Throne & Liberty heeft open beta. Geloof vanavond om 19:00 live. Pre-download al wel mogelijk, behalve op PlayStation. Daarop pas te downloaden vanaf dat beta live is. 18 juli bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Iemand ervaring met FM op de console? Ga geen EA FC 25 halen dus overweeg het weer eens om FM te halen. Ik heb nu zo’n PS5 remote controller dus wil het daar voornamelijk op gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Dat navigeren door al die menu's is toch gewoon ruk op de console? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 42 minuten geleden zei The Saint: Dat navigeren door al die menu's is toch gewoon ruk op de console? Geen idee, heb dus die remote controller dus wie weet is dat anders. Maar vroeg me af of iemand ervaring heeft hiermee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 10 minuten geleden zei Vitesse88: Geen idee, heb dus die remote controller dus wie weet is dat anders. Maar vroeg me af of iemand ervaring heeft hiermee Werkt prima hoor! Je mist natuurlijk wel je toetsenbordje als je een speler zoekt, maar verder is het echt wel te doen. als je een maandje PS Plus neemt is het trouwens gratis, kan je het mooi even uittesten. Scheelt je in de centjes wellicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Heb al ps+. Zag al een aanbieding van 60 naar 25 euro. Zal vanavond eens in de store kijken. Tnx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Star Wars Outlaws voor 47 euro op de kop getikt voor een key. Beter dan 70 euro dokken bij Ubisoft zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten