Djurovski Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Gister er ook mee begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Op 10-11-2020 om 21:19 zei sennid: AC Valhalla even gespeeld. Is weer wat anders dan Odyssey. Veel minder varen gelukkig. Nou ja minder, veel minder water om over te steken. Zag dat je ook een unicorn boot kon kopen in de store Staat op mijn lijstje als ik uit mijn FM21 fase ben. Zal dan wss ook wat goedkoper zijn. Heb altijd wel met AC games dat je na het uitspelen het ook even niet meer hoeft te zien Wordt vaak wat eentonig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Zojuist fifa 21 gekocht en F1 2020! Kan weer aan de slag dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 16 uur geleden zei Keko: Staat op mijn lijstje als ik uit mijn FM21 fase ben. Zal dan wss ook wat goedkoper zijn. Heb altijd wel met AC games dat je na het uitspelen het ook even niet meer hoeft te zien Wordt vaak wat eentonig Hier hebben ze geleerd dat ze niet 100 miljoen sidequests erin hebben gepleurd. Het zijn nu meer world events die af en toe verschijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Laatste dagen bezig met Ghost of Tsushima. Sfeer, muziek en graphics zijn tof (al stoort het me enorm dat er van die stomme dingen inzitten als een riem die door een cape heenclipt als je loopt enzo) maar de gameplay is heel erg meh. Hoopte dat de stealth veel uitdagender was, maar je kan iemand op twee meter van een andere vermoorden zonder dat die ander ‘t merkt, zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad. Als er een lijk gevonden wordt gaan de guards even een kort dansje eromheen doen ipv echt te zoeken - je kunt dus feitelijk met de handboog elk kamp volledig uitroeien zonder ooit ontdekt te worden. Verder een beetje de standaard open-world gameplay die we tegenwoordig gewend zijn; honderdduizend collectibles ipv engagerende personages en sidequests. Had op meer gehoopt dan dit. Ga waarsch nog wel een paar uurtjes erin stoppen omdat t leuk wegspeelt, maar is zeker niet de samoerai/ninja experience waar ik op hoopte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Gisteren Uncharted 4 uitgespeeld. Ben er behoorlijk rap doorheen gegaan ook. Tik krap de 35% completion aan. Verhaal is tof. Interactie tussen de hoofdpersonen is vermakelijk. Graphics prima, wetende dat het een game uit 2016 is. Gameplay ligt me niet echt. Dat klimmen is snel saai. Pushed me dan ook niet om bijvoorbeeld ieder hoekje af te gaan op zoek naar schatten. Zal Lost Legacy dan ook niet gaan spelen. Met name ook omdat nu de verhaallijn klaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Op 1-10-2020 om 15:33 zei Zeus: Dit ziet er wel lekker uit. Ook voor Xbox en PC. Maar zal vast één van de weinige zijn hier met een stiekeme liefde voor de Harry Potter-reeks. I feel you fam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Morgen dan eindelijk Cyberpunk 2077 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 21 uur geleden zei lennard95: Morgen dan eindelijk Cyberpunk 2077 Heb em ook, leuk beginnetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 25 minuten geleden zei La Pulga: Heb em ook, leuk beginnetje. Streampje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 wacht wel tot de patches komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Zo, ben ik even blij dat ik de game nog niet gekocht heb. Deze had ik allang weer in de kast geflikkerd als ik zo lees hoe het draait op de PS5. Gaat wachten worden op de next-gen patch. Hopelijk niet te lang want dan raakt de game in vergetelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 5 uur geleden zei Stefan.: Streampje? Morgen ga ik een stream fixen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Iemand al zijn geld teruggevraagd voor Cyberpunk 2077 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Heb gister en vandaag een stukje gespeeld. Vandaag bleef het beeld opeens hangen en sloot het spel zomaar af. Met AC Valhalla kom ik ook niet meer verder door een bug :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Oei. Hoever ben je met Valhalla? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 12 uur geleden zei komodo25: Oei. Hoever ben je met Valhalla? Heb gister Jorvik vrijgespeeld. Dus moest nog maar een paar. eens kijken of ik wel verder kan als ik een stuk terug moet in de save. Anders moet ik opnieuw beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 27 minuten geleden zei sennid: Heb gister Jorvik vrijgespeeld. Dus moest nog maar een paar. eens kijken of ik wel verder kan als ik een stuk terug moet in de save. Anders moet ik opnieuw beginnen Stuk verder dan mij dus. Ben net in Engeland aangekomen. Maar speel alleen als de zoon er is en die vind gta nu leuker door allerlei filmpjes op tiktok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 (bewerkt) Moest een heel stuk terug maar kan weer verder met AC Valhalla. @komodo25 Net een nieuwe game gekocht genaamd: Call of the Sea. Is in het stijltje van Firewatch. beetje van de graphics genieten en beetje puzzelen. 19 december 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 22 uur geleden zei FMNOOB: Iemand al zijn geld teruggevraagd voor Cyberpunk 2077 ? Nope en ervaar, even afkloppen, geen grote bugs. Af en toe een zwart scherm na een cutscene en ik en/of npc's kunnen zonder te sturen de bocht door. Wel af en toe dat de missiemarkers niet direct verder springen. Dan moet ik een aantal keren heen en weer lopen of even weglopen. Een keer moeten herladen omdat de marker helemaal niet versprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 Ik heb nu op 2x hetzelfde punt een crash ervaren. dus ik kan voorlopig niet verder. Of ik moet niet steeds alle tekst skippen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 Mooi dat je verder kan. Even kijken of wij morgen nog ff een stukje gaan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 3 uur geleden zei komodo25: Mooi dat je verder kan. Even kijken of wij morgen nog ff een stukje gaan spelen Moet nu Lincolnshire en Jorvik heroveren om weer op hetzelfde punt te komen waar ik was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Op 19-12-2020 om 20:52 zei sennid: Net een nieuwe game gekocht genaamd: Call of the Sea. Is in het stijltje van Firewatch. beetje van de graphics genieten en beetje puzzelen. Gister dit uitgespeeld. Wat waren die puzzels moeilijk zeg.... Op het laatst met 3 man die puzzels gedaan. Misschien wat voor @MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 10-12 uurtjes in The Last of Us 2 zitten nu. Wat een game Snap de kritieken overigens wel. Het verhaal tot nu toe is absoluut goed, maar het pakt niet zo als in deel 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten