Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Op 10-11-2020 om 21:19 zei sennid:

AC Valhalla even gespeeld. Is weer wat anders dan Odyssey. Veel minder varen gelukkig. Nou ja minder, veel minder water om over te steken. Zag dat je ook een unicorn boot kon kopen in de store ;c

Staat op mijn lijstje als ik uit mijn FM21 fase ben. Zal dan wss ook wat goedkoper zijn.

Heb altijd wel met AC games dat je na het uitspelen het ook even niet meer hoeft te zien :D Wordt vaak wat eentonig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Keko:

Staat op mijn lijstje als ik uit mijn FM21 fase ben. Zal dan wss ook wat goedkoper zijn.

Heb altijd wel met AC games dat je na het uitspelen het ook even niet meer hoeft te zien :D Wordt vaak wat eentonig

Hier hebben ze geleerd dat ze niet 100 miljoen sidequests erin hebben gepleurd. Het zijn nu meer world events die af en toe verschijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste dagen bezig met Ghost of Tsushima. Sfeer, muziek en graphics zijn tof (al stoort het me enorm dat er van die stomme dingen inzitten als een riem die door een cape heenclipt als je loopt enzo) maar de gameplay is heel erg meh.

Hoopte dat de stealth veel uitdagender was, maar je kan iemand op twee meter van een andere vermoorden zonder dat die ander ‘t merkt, zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad. Als er een lijk gevonden wordt gaan de guards even een kort dansje eromheen doen ipv echt te zoeken - je kunt dus feitelijk met de handboog elk kamp volledig uitroeien zonder ooit ontdekt te worden. 

Verder een beetje de standaard open-world gameplay die we tegenwoordig gewend zijn; honderdduizend collectibles ipv engagerende personages en sidequests. 

Had op meer gehoopt dan dit. Ga waarsch nog wel een paar uurtjes erin stoppen omdat t leuk wegspeelt, maar is zeker niet de samoerai/ninja experience waar ik op hoopte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren Uncharted 4 uitgespeeld. Ben er behoorlijk rap doorheen gegaan ook. Tik krap de 35% completion aan.  

Verhaal is tof. Interactie tussen de hoofdpersonen is vermakelijk. Graphics prima, wetende dat het een game uit 2016 is. Gameplay ligt me niet echt. Dat klimmen is snel saai. Pushed me dan ook niet om bijvoorbeeld ieder hoekje af te gaan op zoek naar schatten. 

Zal Lost Legacy dan ook niet gaan spelen. Met name ook omdat nu de verhaallijn klaar is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei sennid:

Heb gister Jorvik vrijgespeeld. Dus moest nog maar een paar. eens kijken of ik wel verder kan als ik een stuk terug moet in de save. Anders moet ik opnieuw beginnen :cry:

Stuk verder dan mij dus. Ben net in Engeland aangekomen. Maar speel alleen als de zoon er is en die vind gta nu leuker door allerlei filmpjes op tiktok;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei FMNOOB:

Iemand al zijn geld teruggevraagd voor Cyberpunk 2077 ;c ?

Nope en ervaar, even afkloppen, geen grote bugs. Af en toe een zwart scherm na een cutscene en ik en/of npc's kunnen zonder te sturen de bocht door. Wel af en toe dat de missiemarkers niet direct verder springen. Dan moet ik een aantal keren heen en weer lopen of even weglopen. Een keer moeten herladen omdat de marker helemaal niet versprong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-12-2020 om 20:52 zei sennid:

Net een nieuwe game gekocht genaamd: Call of the Sea. Is in het stijltje van Firewatch. beetje van de graphics genieten en beetje puzzelen.

Gister dit uitgespeeld. Wat waren die puzzels moeilijk zeg.... Op het laatst met 3 man die puzzels gedaan. Misschien wat voor @MisterX ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites