MisterX Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 Op 27-5-2020 om 18:56 zei cairo: Speel nu surviving the aftermath van de makers van EU4, nog iemand ervaring met dit spel? Bij epic platform kan je het al spelen bij steam nog niet. Ze verwerken feedback van gebruikers om extra dingen toe te voegen aan het spel. Spel zegt me niets maar op basis van de titel spreekt het me niet echt aan. Kun je aangeven waar het over gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 7 minuten geleden zei sennid: Die ga ik wel weer halen ja. Odyssey het verhaallijn uitgespeeld maar niet de DLC's (is echt veels te veel maar goed). Ik hoop dat je niet veel hoeft te varen want dat vond ik aardig irritant in Odyssey. Heb alleen black flag en die in Egypte. Weinig tijd maar deze ga ik zeker halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 6 uur geleden zei MisterX: Spel zegt me niets maar op basis van de titel spreekt het me niet echt aan. Kun je aangeven waar het over gaat? Heb nog niet heel veel gespeeld. Maar de wereld is vergaan je moet weer een samenleving opbouwen. Er kunnen rampen gebeuren en je kan de wereld verder ontdekken, waar je dan andere kampen tegen komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 14 minuten geleden zei cairo: Heb nog niet heel veel gespeeld. Maar de wereld is vergaan je moet weer een samenleving opbouwen. Er kunnen rampen gebeuren en je kan de wereld verder ontdekken, waar je dan andere kampen tegen komt. Ik had al zo'n vermoeden. Niet mijn settings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Ben weer begonnen met het spelen van Hitman. Had de oude versies op de PC gespeeld, maar nu 1 en 2 weer geïnstalleerd op de PS4. Blijft leuk, maar wel lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 juni 2020 Share Geplaatst 20 juni 2020 Op 19-6-2020 om 08:48 zei neva: Ben weer begonnen met het spelen van Hitman. Had de oude versies op de PC gespeeld, maar nu 1 en 2 weer geïnstalleerd op de PS4. Blijft leuk, maar wel lastig. Hele goede games ja, zeker na hoe kut Absolution was. Heb bijna elk level nu Suit Only, Silent Assassin (moet enkel Sgail nog), mooie uitdagingen altijd. Begin 2021 Hitman 3 met o.a. Dubai en Hong Kong, mooie settings Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 juni 2020 Share Geplaatst 20 juni 2020 1 uur geleden zei PJHoutman: Hele goede games ja, zeker na hoe kut Absolution was. Heb bijna elk level nu Suit Only, Silent Assassin (moet enkel Sgail nog), mooie uitdagingen altijd. Begin 2021 Hitman 3 met o.a. Dubai en Hong Kong, mooie settings Absolution was mijn eerste, dus ik heb niet dat 'probleem' dat ik hem slecht vind. Daarna wel die oudere games gespeeld. Nu hitman 2 aangeschaft en omdat ik 1 nog had ook het legacy pack. 1 nooit uitgespeeld, ben tot Thailand gekomen. Daarom nu weer begonnen en de eerste verhaallijn een eind uitgespeeld. Ben nu in Colorado, waar je er 4 moet omleggen. Pittig. Probeer ook alles inderdaad wel zo goed mogelijk te doen. En dan straks naar de verhaallijn van 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 juni 2020 Share Geplaatst 26 juni 2020 https://www.ageofempires.com/news/steam-summer-deals-2020/ Voor de liefhebbers: Diverse games van de AoE-serie in de aanbieding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Nog leuke games in de summer steam sale? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Ja, volop. Van de 11 games op mijn wishlist zijn er 9 in de aanbieding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Kom eens met wat goede suggesties, zou ik zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 (bewerkt) Ja ik weet toch niet wat jij tof vindt? Volgens mij maakt Steam een profiel op basis van de games die je al in je library hebt, dus ik zou daar eens beginnen. 27 juni 2020 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 (bewerkt) Ik bedoel natuurlijk ook of jullie zelf al leuke games in de sale hebben gekocht en of jullie games in de aanbieding zien dat jij aan andere zou willen aanraden. Ongeacht het genre dat de ander tof zou vinden, omdat het gewoon een goede game is. Ik zie vaak tussen de bomen het bos niet meer. zoveel games zijn er. 28 juni 2020 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Dingen die ik interessant vindt (nog niet gekocht maar gaat waarsch wel gebeuren): Civ VI (75% korting, ook DLC op 75%), Railway Empire (50%), Two Point Hospital (66%), Zeus+Poseidon (50%), Mount & Blade: Warband en Mount & Blade 2: Bannerlord (resp. 75% en 20%). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Ben normaal totaal niet van het horror genre, eigenlijk sowieso niet van niet-realistische genres, maar jongens toch wat is 'The Last of us II' een lekkere game zeg. Imo geen game die er wat betreft verhaallijn en acteerwerk (weet niet hoe ik het anders moet noemen) aan kan tippen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 Ja! Ik kijk er ook erg naar uit om die te spelen. Afgelopen dagen deel 1 nog eens doorlopen om weer lekker in het verhaal te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Op 28-6-2020 om 17:23 zei Keko: Ben normaal totaal niet van het horror genre, eigenlijk sowieso niet van niet-realistische genres, maar jongens toch wat is 'The Last of us II' een lekkere game zeg. Imo geen game die er wat betreft verhaallijn en acteerwerk (weet niet hoe ik het anders moet noemen) aan kan tippen. Ga denk ik the last of us remastered eerst maar eens aanschaffen..ben ook niet zo voor het zombie-genre, maar ik lees zoveel goeds over het verhaal.. Iemand trouwens al eens Disco Elysium gespeeld? Veel tekst maar wel bijzondere game! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 (bewerkt) Op 2-3-2014 om 00:56 zei ForzaUtreg: Pfoeh, net een tornado gehad in Banished Gelukkig ging hij ruim langs mijn stad heen. ZIt nu in jaar 28 ofzo, had na +- 15 jaar een grote terugval van bevolking door vergrijzing. Nu maar een babyboom uitlokken door genoeg huizen extra te bouwen zodat jongeren op zichzelf kunnen gaan wonen. Qua voorzieningen loopt het perfect dus alleen uitbreiding van de bevolking is nu het belangrijkste Was dit wat? Ik kwam het toevallig pas tegen. Zag er grappig uit om een keer via de uitverkoop aan te schaffen. Of zijn er betere soortgelijke spellen op de markt? Spel is natuurlijk alweer 6 jaar oud. 2 augustus 2020 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 21 minuten geleden zei MisterX: Was dit wat? Ik kwam het toevallig pas tegen. Zag er grappig uit om een keer via de uitverkoop aan te schaffen. Of zijn er betere soortgelijke spellen op de markt? Spel is natuurlijk alweer 6 jaar oud. Was wel oke toen bij launch, verder niet meer gespeeld daarna (as usual ) dus heb geen idee hoeveel content er nu in zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Toevallig iemand anders met ervaring van die game? Of iemand die een soort gelijke game wil aanbevelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Iemand al de PS5 in de pre-order? Was zelf te laat voor Bol.com, wel om 13:00 direct bij MediaMarkt. Had daar ook al een pre-order in de winkel zelf gedaan, maar daar verwacht ik niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 september 2020 Share Geplaatst 20 september 2020 Ik heb toen 50 euro aan Nedgame gegeven, geen idee wat daarmee gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Dit ziet er wel lekker uit. Ook voor Xbox en PC. Maar zal vast één van de weinige zijn hier met een stiekeme liefde voor de Harry Potter-reeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 19 minuten geleden zei Zeus: Dit ziet er wel lekker uit. Ook voor Xbox en PC. Maar zal vast één van de weinige zijn hier met een stiekeme liefde voor de Harry Potter-reeks. Ziet er prachtig uit, blijf mij verbazen over de steeds verbeterende grafische mogelijkheden met betrekking tot gaming. Je bent trouwens zeker niet de enige @Zeus die daar een stiekeme liefde voor heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 november 2020 Share Geplaatst 10 november 2020 AC Valhalla even gespeeld. Is weer wat anders dan Odyssey. Veel minder varen gelukkig. Nou ja minder, veel minder water om over te steken. Zag dat je ook een unicorn boot kon kopen in de store Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten