Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Op 27-5-2020 om 18:56 zei cairo:

Speel nu surviving the aftermath van de makers van EU4, nog iemand ervaring met dit spel? Bij epic platform kan je het al spelen bij steam nog niet. Ze verwerken feedback van gebruikers om extra dingen toe te voegen aan het spel. 

Spel zegt me niets maar op basis van de titel spreekt het me niet echt aan. Kun je aangeven waar het over gaat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei sennid:

Die ga ik wel weer halen ja. Odyssey het verhaallijn uitgespeeld maar niet de DLC's (is echt veels te veel maar goed). Ik hoop dat je niet veel hoeft te varen want dat vond ik aardig irritant in Odyssey.

Heb alleen black flag en die in Egypte. Weinig tijd maar deze ga ik zeker halen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei MisterX:

Spel zegt me niets maar op basis van de titel spreekt het me niet echt aan. Kun je aangeven waar het over gaat? 

Heb nog niet heel veel gespeeld. Maar de wereld is vergaan je moet weer een samenleving opbouwen. Er kunnen rampen gebeuren en je kan de wereld verder ontdekken, waar je dan andere kampen tegen komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei cairo:

Heb nog niet heel veel gespeeld. Maar de wereld is vergaan je moet weer een samenleving opbouwen. Er kunnen rampen gebeuren en je kan de wereld verder ontdekken, waar je dan andere kampen tegen komt.

Ik had al zo'n vermoeden. Niet mijn settings. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-6-2020 om 08:48 zei neva:

Ben weer begonnen met het spelen van Hitman. Had de oude versies op de PC gespeeld, maar nu 1 en 2 weer geïnstalleerd op de PS4. Blijft leuk, maar wel lastig.

Hele goede games ja, zeker na hoe kut Absolution was. Heb bijna elk level nu Suit Only, Silent Assassin (moet enkel Sgail nog), mooie uitdagingen altijd. 

Begin 2021 Hitman 3 met o.a. Dubai en Hong Kong, mooie settings :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Hele goede games ja, zeker na hoe kut Absolution was. Heb bijna elk level nu Suit Only, Silent Assassin (moet enkel Sgail nog), mooie uitdagingen altijd. 

Begin 2021 Hitman 3 met o.a. Dubai en Hong Kong, mooie settings :)

Absolution was mijn eerste, dus ik heb niet dat 'probleem' dat ik hem slecht vind. Daarna wel die oudere games gespeeld. Nu hitman 2 aangeschaft en omdat ik 1 nog had ook het legacy pack. 1 nooit uitgespeeld, ben tot Thailand gekomen. Daarom nu weer begonnen en de eerste verhaallijn een eind uitgespeeld. Ben nu in Colorado, waar je er 4 moet omleggen. Pittig. Probeer ook alles inderdaad wel zo goed mogelijk te doen. En dan straks naar de verhaallijn van 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel natuurlijk ook of jullie zelf al leuke games in de sale hebben gekocht en of jullie games in de aanbieding zien dat jij aan andere zou willen aanraden. Ongeacht het genre dat de ander tof zou vinden, omdat het gewoon een goede game is.

Ik zie vaak tussen de bomen het bos niet meer. zoveel games zijn er. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dingen die ik interessant vindt (nog niet gekocht maar gaat waarsch wel gebeuren):

Civ VI (75% korting, ook DLC op 75%), Railway Empire (50%), Two Point Hospital (66%), Zeus+Poseidon (50%), Mount & Blade: Warband en Mount & Blade 2: Bannerlord (resp. 75% en 20%).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben normaal totaal niet van het horror genre, eigenlijk sowieso niet van niet-realistische genres, maar jongens toch wat is 'The Last of us II' een lekkere game zeg. Imo geen game die er wat betreft verhaallijn en acteerwerk (weet niet hoe ik het anders moet noemen) aan kan tippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-6-2020 om 17:23 zei Keko:

Ben normaal totaal niet van het horror genre, eigenlijk sowieso niet van niet-realistische genres, maar jongens toch wat is 'The Last of us II' een lekkere game zeg. Imo geen game die er wat betreft verhaallijn en acteerwerk (weet niet hoe ik het anders moet noemen) aan kan tippen.

Ga denk ik the last of us remastered eerst maar eens aanschaffen..ben ook niet zo voor het zombie-genre, maar ik lees zoveel goeds over het verhaal..

Iemand trouwens al eens Disco Elysium gespeeld? Veel tekst maar wel bijzondere game!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2014 om 00:56 zei ForzaUtreg:

Pfoeh, net een tornado gehad in Banished :-D Gelukkig ging hij ruim langs mijn stad heen. ZIt nu in jaar 28 ofzo, had na +- 15 jaar een grote terugval van bevolking door vergrijzing. Nu maar een babyboom uitlokken door genoeg huizen extra te bouwen zodat jongeren op zichzelf kunnen gaan wonen. Qua voorzieningen loopt het perfect dus alleen uitbreiding van de bevolking is nu het belangrijkste

Was dit wat? Ik kwam het toevallig pas tegen. Zag er grappig uit om een keer via de uitverkoop aan te schaffen.

Of zijn er betere soortgelijke spellen op de markt? Spel is natuurlijk alweer 6 jaar oud. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei MisterX:

Was dit wat? Ik kwam het toevallig pas tegen. Zag er grappig uit om een keer via de uitverkoop aan te schaffen.

Of zijn er betere soortgelijke spellen op de markt? Spel is natuurlijk alweer 6 jaar oud. 

Was wel oke toen bij launch, verder niet meer gespeeld daarna (as usual :D) dus heb geen idee hoeveel content er nu in zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Zeus:

Dit ziet er wel lekker uit. Ook voor Xbox en PC.

Maar zal vast één van de weinige zijn hier met een stiekeme liefde voor de Harry Potter-reeks. 

Ziet er prachtig uit, blijf mij verbazen over de steeds verbeterende grafische mogelijkheden met betrekking tot gaming. Je bent trouwens zeker niet de enige @Zeus die daar een stiekeme liefde voor heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites