Roprop Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Ik kom er met die game eigenlik nooit echt in, net als met HOI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Ik heb hem ook nooit eerder gespeeld. Ja, er was volgens mij ooit een keer een weekend ofzo dat je het gratis kon spelen, maar ook dat was geen succes bij mij. De vele DLCs die je nu aan moet schaffen als je wilt starten, staat mij ook een beetje tegen om er nu nog mee te gaan starten. Maar mogelijk vind iemand anders het wel interessant, dus toch hier maat maat gedeeld. Ik heb hem nu ook toegevoegd aan mijn steam library. Voor het geval dat ik toch ooit er mee wil gaan beginnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Op PDX Con dus Imperator: Rome aangekondigd: https://store.steampowered.com/app/859580/Imperator_Rome/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 CK II / EU IV voor de Romeinse periode? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Very nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Mijn PS is blijkbaar gehacked door iemand uit Roemenië. Kon niet meer inloggen en zo kwam de PS Service erachter. Stond opeens een Roemeens telefoonnummer geregistreerd op mijn account. Nu nog wachten tot het opgelost is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Als je dat wachtwoord vaker gebruikt zou ik wel even wat meer beveiligingsacties ondernemen. Ikzelf ben recent overgestapt op lastpass, dat is een tool waarmee je al je wachtwoorden encrypted kunt opslaan. Hoef je maar 1 lastig wachtwoord te onthouden. Kan je wel een link sturen als je daar behoefte aan hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 (bewerkt) [TWITTER]https://twitter.com/Totalbiscuit/sta...87845127634944[/TWITTER] :( 25 mei 2018 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Mijn PS is blijkbaar gehacked door iemand uit Roemenië. Kon niet meer inloggen en zo kwam de PS Service erachter. Stond opeens een Roemeens telefoonnummer geregistreerd op mijn account. Nu nog wachten tot het opgelost is. Helaas nog niet opgelost vóór het weekend. Kan daardoor niks online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 [TWITTER]https://twitter.com/Totalbiscuit/sta...87845127634944[/TWITTER] :( Wie mag die kerel zijn? Nooit van gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Wie mag die kerel zijn? Nooit van gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 juni 2018 Share Geplaatst 24 juni 2018 Summer sale bij steam. Zijn er nog aanraders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 juni 2018 Share Geplaatst 24 juni 2018 Summer sale bij steam. Zijn er nog aanraders? Hangt ervan af wat je tof vindt. Ik ga denk ik voor House Flipper maar ik heb geen idee of dat iets voor jou is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 juni 2018 Share Geplaatst 24 juni 2018 Ik heb zelf ook geen flauw idee. haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 25 juni 2018 Share Geplaatst 25 juni 2018 Ik heb mijn EUIV collectie compleet gemaakt door Third Rome, Rule Britannia en Cradle of Civilizaiton aan te schaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 augustus 2018 Share Geplaatst 16 augustus 2018 Orwell is nu gratis op Humble Bundle. Korte samenvatting: Je speelt als medewerker van de overheid die een ultrageheime observatietool (Orwell) moet gebruiken om achter de waarheid te komen van een aanslag. Je kunt info uploaden in de tool om meer observatiemogelijkheden te ontgrendelen. Wat je besluit wel en niet te uploaden verandert het verhaal zoals de overheid het ziet en de actie die de overheid onderneemt. Best een interessante game om een paar uurtjes aan te besteden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 augustus 2018 Share Geplaatst 29 augustus 2018 Heeft iemand de nieuwe Assassin's Creed besteld? Ik heb die in Parijs en Londen overgeslagen, omdat ik vuurwapens niet echt bij de serie vind passen. Black Flag ging dan nog net in dat opzicht. Nu we de tijd van de oude Grieken gaan opzoeken, lijkt het me wel echt tijd om een PS4 aan te schaffen en Assassin's Creed weer op te pikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 maart 2020 Share Geplaatst 22 maart 2020 Speel momenteel Star Wars Jedi: Fallen Order. Het is Star Wars meets Uncharted. Veel klim en klauterwerk, hack and slash en af en toe je hoofd gebruiken voor wat puzzelachtige momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 Ligt het aan mij of wil Steam opeens adresgegevens en je telefoonnummer weten voordat je iets kan kopen? Vroeger kreeg je gewoon de ideals knop. Nu moet je eerst adresgegevens en telefoonnummer invullen voordat je via ideals kan betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 53 minuten geleden zei MisterX: Ligt het aan mij of wil Steam opeens adresgegevens en je telefoonnummer weten voordat je iets kan kopen? Vroeger kreeg je gewoon de ideals knop. Nu moet je eerst adresgegevens en telefoonnummer invullen voordat je via ideals kan betalen. Schijnt een EU regeltje te zijn. ”Why is my billing information required?In the EU, merchants are required to gather location information from customers in order to properly source the sale. To read more about this requirement for all EU countries, please see Regulation No 1042/2013 here. In the US and Canada, billing information is needed to apply the appropriate sales tax rate for your state/province.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 (bewerkt) zometeen de eerste trailer van de nieuwe Assassin's Creed: Valhalla. Ik weet het, het is maar een trailer maar ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien. Trailer net gezien. Dit is in hetzelfde straatje als Odyssey, alleen dan met Vikings. 30 april 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Ziet er heel tof uit, sowieso een tijdsvak/locatie waar maar heel weinig games zich afspelen. Enige wat ik jammer vind is dat het erop lijkt dat de twee characters blijkbaar niet tegelijk bestaan zoals Alexios en Kassandra, maar dat degene die je níet kiest dus niet bestaat. Althans, dat haal ik uit het feit dat ze allebei 'Eivor' worden genoemd, zou natuurlijk kunnen dat hun naam later nog bekend wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Speel nu surviving the aftermath van de makers van EU4, nog iemand ervaring met dit spel? Bij epic platform kan je het al spelen bij steam nog niet. Ze verwerken feedback van gebruikers om extra dingen toe te voegen aan het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 Die nieuwe Assassins Creed ziet er wel vet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 10 uur geleden zei komodo25: Die nieuwe Assassins Creed ziet er wel vet uit Die ga ik wel weer halen ja. Odyssey het verhaallijn uitgespeeld maar niet de DLC's (is echt veels te veel maar goed). Ik hoop dat je niet veel hoeft te varen want dat vond ik aardig irritant in Odyssey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten