ForzaUtreg Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Volgens mij is de DLC van EU IV deze keer niet heel bijzonder. Ik ga denk ik nog even verder op 1.19 denk ik. Eerste tijd zullen er toch genoeg bugs nog in zitten. Duurt wel een paar weken voor dat deze gefixed zijn. Dat is eigenlijk zelfs pas met patch 1.21, leert mijn ervaring. Wuuuuut, major overhaul voor Asia en dan niet bijzonder? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Paar mechanics voor als je in Asia speelt en daar blijft het wel bij. Of zie ik iets over het hoofd? Ik loop in ieder geval niet warm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Mensen die Player Unknown's Battleground hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 april 2017 Share Geplaatst 22 april 2017 Iemand die hier Horizon Zero Dawn speelt? Wat betekent deze icon? Hij wordt namelijk maar niet groen en daar kan ik heel slecht tegen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 (bewerkt) Iemand die hier Horizon Zero Dawn speelt? Wat betekent deze icon? Hij wordt namelijk maar niet groen en daar kan ik heel slecht tegen haha. Hoe is de game? Ik zit te twijfelen om hem te halen. Zit sowieso te denken aan een nieuwe game dus als ke nog andere aanbevelingen voor ps4 hebt hoor ik het wel 25 april 2017 bewerkt door Pinolero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 (bewerkt) Hoe is de game? Ik zit te twijfelen om hem te halen. Zit sowieso te denken aan een nieuwe game dus als ke nog andere aanbevelingen voor ps4 hebt hoor ik het wel Ben er aardig verslaafd aan, ben normaal niet zo van dit soort genres, maar dit spel is zo bizar goed dat zelfs dat me niet boeit. :< Zeker een aanrader dus. 26 april 2017 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Iemand die UFC 2 heeft of Madden 17? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Iemand die gost recon heeft op de XBOX en samen wilt spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Paar vraagjes over Assassin's Creed voor PS4, is het een echte aanrader? Zit er een verhaallijn in, zo ja, welke moet ik dan kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Ik ben er geen fan van. Beetje een spel waar je van alles kan doen maar niks echt diepgaand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Paar vraagjes over Assassin's Creed voor PS4, is het een echte aanrader? Zit er een verhaallijn in, zo ja, welke moet ik dan kopen? Assassin's Creed II en Brotherhood zijn echt vet. Maar dat zijn de oudere versies, geen idee of die geupdate zijn voor PS4. Alles daarna is kut, met uitzondering van Black Flag maar dat is eigenlijk een volledig andere game. Als je ze wil gaan spelen raad ik je aan het plot van Assassin's Creed 1 te lezen (AC1 heeft geen ondertiteling en dat maakt het best pittig volgen) en daarna AC2 te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 Assassin's Creed II en Brotherhood zijn echt vet. Maar dat zijn de oudere versies, geen idee of die geupdate zijn voor PS4. Alles daarna is kut, met uitzondering van Black Flag maar dat is eigenlijk een volledig andere game. Als je ze wil gaan spelen raad ik je aan het plot van Assassin's Creed 1 te lezen (AC1 heeft geen ondertiteling en dat maakt het best pittig volgen) en daarna AC2 te spelen. Top! Thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 Vandaag maar alvast Call of Duty: World War II en Star Wars Battlefront 2 gere-ordered voor de PS4 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 Hier Far Cry 5, AC origins, FIFA 18 en NFS payback voor de pc ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 Belastingdienst heeft goed uitgekeerd dus boys? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 september 2017 Share Geplaatst 22 september 2017 Fans van RPGs moeten zeker Divinity: Original Sin 2 een kans geven, wat een game. En van Vlaamse makelij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 22 september 2017 Share Geplaatst 22 september 2017 Deel 1 vond ik wel tof. Zeker co-op. Is deel 2 nog weer beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 september 2017 Share Geplaatst 22 september 2017 (bewerkt) De core gameplay is hetzelfde gebleven. Combat is dus nog altijd turn-based met een grote focus op positionering, crowd control en het vinden van synergetische skills. Nieuw is het armour systeem waarbij enemies physical en magical armour hebben wat beschermt tegen respectievelijk physical en magical damage. Verwacht je dus weer aan zaken zoals hieronder waarbij je het hele battlefield in vuur steekt, hier en daar poison pools aanlegt en bloed laat regenen voor healing. - Bij character creation kan je kiezen uit 5 races (Human, Elf, Dwarf, Lizard, Undead). Je kan ook kiezen om te spelen met een custom of een origin character. Deze laatste hebben een extra persoonlijke verhaallijn. Zo kan je spelen als een verbannen Lizard prince of een ontsnapte Elf slave die uit is op wraak. De origins die je niet kiest, komen terug als companions in de game. - De writing is er zeer hard op vooruit gegaan. De typische Larian humor is nog altijd aanwezig maar het spel behandelt nu ook meer controversiële en donkere onderwerpen op een volwassen manier. Ook is er voice acting voor alle dialogue. - 4 player co-op, controller support en split screen support is allemaal aanwezig. - Grafisch ziet het er simpelweg fantastisch uit. Ik ben zelf 20 uur ver, zit nog in het eerste gebied en ben met volle teugen aan het genieten. Er zijn zoveel mogelijkheden om bepaalde situaties op te lossen en creatief denken wordt nog altijd beloond. Een van je eerste doelstellingen is om te ontsnappen uit een gevangenis en dit kan je op enorm veel manieren bereiken. Dit is een game die zeer dicht komt bij de traditionele table top RPGs. Ondertussen komen de eerste scores van de review outlets binnen en die zijn zeer positief. Metacritic staat momenteel op 94/100. Must-play als je een fan bent van cRPGs. 22 september 2017 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september 2017 Share Geplaatst 22 september 2017 Deel 1 vond ik wel tof. Zeker co-op. Is deel 2 nog weer beter? Heb een paar let's plays gezien, ziet er heel tof uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 september 2017 Share Geplaatst 22 september 2017 Wil het wel spelen, maar single player vond ik het wat saai. Was co-op begonnen met iemand anders wat ik heel leuk vond, maar hij haakte jammer genoeg af. Dus tenzij ik iemand heb om de game mee te spelen, ga ik hem niet halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 september 2017 Share Geplaatst 29 september 2017 Geen idee of het hier moet maar mijn controller van de PS4 werk niet meer, lichtje brandt aan en uit en synchroniseert dus niet. Heb alle filmpjes gekeken op Youtube met reset knopjes etc maar niks werkt. Net wanneer Fifa binnen is :r Iemand enig idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 september 2017 Share Geplaatst 29 september 2017 (bewerkt) Nieuwe kopen. EDIT: ook al geprobeerd met kabel? 29 september 2017 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 Voor de liefhebbers, dit weekend gratis open beta van Star Wars Battlefront 2 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 oktober 2017 Share Geplaatst 26 oktober 2017 [quote name='King XVI']Fans van RPGs moeten zeker Divinity: Original Sin 2 een kans geven, wat een game. En van Vlaamse makelij :D[/QUOTE] Haha. Ik wist dat jij deze game speelde. Wij hebben deel 1 ook echt kapot gespeeld. Gaan binnenkort met deel 2 beginnen. Samen met @Barteh dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Heb dit net aangeschaft op Steam (15 eurootjes) voor erbij, zag het voorbij komen op Youtube en ziet er wel leuk uit om af en toe een potje te doen. [YOUTUBE]sd4qT6tZjDg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten