ForzaUtreg Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 (bewerkt) - 22 december 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Maar eens OOTP15 geïnstalleerd, ben zeer benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Maar eens OOTP15 geïnstalleerd, ben zeer benieuwd.Nice, heb zelf OOTP 16 (eerste versie met licentie voor logo's en shit) :< Erg mee vermaakt en de overstap vanaf FM is niet zo heel groot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Net Euro Truck Simulator 2 aangeschaft, eerste ritje van Rotterdam naar Amsterdam zit er al op.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Net Euro Truck Simulator 2 aangeschaft, eerste ritje van Rotterdam naar Amsterdam zit er al op.:) Daar ben ik mee gestopt nadat ik 1 keer probeerde in te parkeren. Net zo incapabel mee als met een normale auto ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Volgens mij heb ik daar ooit de demo van geprobeerd, maar kon het spel geen eens opstarten, en het crashte al. Of ik moet de naam net een ander spel door elkaar halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Net Euro Truck Simulator 2 aangeschaft, eerste ritje van Rotterdam naar Amsterdam zit er al op.:) Heb je de kale versie of ook allerlei DLC's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Heb vooralsnog gewoon de kale versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ah, je kunt trouwens wel maps downloaden online. Maar bij de meeste ben je daarvoor ook DLC nodig. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ik, Lennie, Christian en Stefanos hebben het ook, dus wellicht een keer in de Multi-player een protestactie houden op de A1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Nice, heb zelf OOTP 16 (eerste versie met licentie voor logo's en shit) :< Erg mee vermaakt en de overstap vanaf FM is niet zo heel groot Is dat spel het geld echt waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ik, Lennie, Christian en Stefanos hebben het ook, dus wellicht een keer in de Multi-player een protestactie houden op de A1. Lijkt me goed idee. Wordt vast en zeker serieus genomen. Echter om het realistisch te houden is 60km/h een beter idee. De Nederlandse chauffeur durft ook niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Is dat spel het geld echt waard?Mwah, ik ga er nooit meer de volle prijs voor betalen. Heb het zo'n 60 uur gespeeld en toen was ik er wel klaar mee, replay value is niet zo heel hoog voor mij :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Mwah, ik ga er nooit meer de volle prijs voor betalen. Heb het zo'n 60 uur gespeeld en toen was ik er wel klaar mee, replay value is niet zo heel hoog voor mij :P Ik twijfel om het te kopen of niet. Heb niet veel tijd om te gamen maar het lijkt mij enerzijds wel een leuke afwisseling op FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Gister Life is Strange gekocht voor 15 euro voor de PC. Nu al na kleine 1.5 uur dubbel en dwars waard..Je bent Max Claufield en zit op het Arcadia Blackwell fotografie school.. Je maakt steeds keuzes maar hebt de mogelijkheid om de tijd terug te draaien of naar voren en je keuzes te veranderen. Zeker voor 15 euro absoluut koopje :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Ik, Lennie, Christian en Stefanos hebben het ook, dus wellicht een keer in de Multi-player een protestactie houden op de A1. Gewoon de afsluitdijk blokkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Gister Life is Strange gekocht voor 15 euro voor de PC. Nu al na kleine 1.5 uur dubbel en dwars waard..Je bent Max Claufield en zit op het Arcadia Blackwell fotografie school.. Je maakt steeds keuzes maar hebt de mogelijkheid om de tijd terug te draaien of naar voren en je keuzes te veranderen. Zeker voor 15 euro absoluut koopje :< Was een van m'n favoriete games van 2015. Beetje hoog hipster gehalte maar het verhaal is wel erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Life is Strange is idd zeer goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Was een van m'n favoriete games van 2015. Beetje hoog hipster gehalte maar het verhaal is wel erg goed. Mooi mooi. Top!!(y) Ja idd hoog hipster en idd erg goed verhaal. Maar het hipster gehalte stoort me niet in ieder geval. Life is Strange is idd zeer goed! Ja he. Top!! (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 The Evil Within uitgespeeld, Ben normaal niet zo'n fan van horror games maar nadat ik Alien Isolation zo goed vond, probeer ik er wat meer te spelen. Deze is wat meer actie gericht maar wel erg goed. Aanradertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stephannes Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Mensen hier bekend met Kerbal Space Program? Makkelijke opzet, maar o zo moeilijk om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Mensen hier bekend met Kerbal Space Program? Makkelijke opzet, maar o zo moeilijk om te spelen. Heb de Let's Play van Quill18 gezien. Leek me echt bizar ingewikkeld, niks voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Firewatch al gespeeld [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Firewatch al gespeeld [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; ?Wel wat over gelezen een tijdje terug, nog geen interesse gehad om hem te halen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Black Desert Online. Is twee weken geleden uitgekomen in EU en VS. MMORPG met grote focus op crafting en sandbox. Net een raft gemaakt en aan het vissen op de open zee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten