Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Ik, Lennie, Christian en Stefanos hebben het ook, dus wellicht een keer in de Multi-player een protestactie houden op de A1.

Lijkt me goed idee. Wordt vast en zeker serieus genomen. Echter om het realistisch te houden is 60km/h een beter idee. De Nederlandse chauffeur durft ook niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, ik ga er nooit meer de volle prijs voor betalen. Heb het zo'n 60 uur gespeeld en toen was ik er wel klaar mee, replay value is niet zo heel hoog voor mij :P

Ik twijfel om het te kopen of niet. Heb niet veel tijd om te gamen maar het lijkt mij enerzijds wel een leuke afwisseling op FM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister Life is Strange gekocht voor 15 euro voor de PC. Nu al na kleine 1.5 uur dubbel en dwars waard..Je bent Max Claufield en zit op het Arcadia Blackwell fotografie school..

Je maakt steeds keuzes maar hebt de mogelijkheid om de tijd terug te draaien of naar voren en je keuzes te veranderen. Zeker voor 15 euro absoluut koopje :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister Life is Strange gekocht voor 15 euro voor de PC. Nu al na kleine 1.5 uur dubbel en dwars waard..Je bent Max Claufield en zit op het Arcadia Blackwell fotografie school..

Je maakt steeds keuzes maar hebt de mogelijkheid om de tijd terug te draaien of naar voren en je keuzes te veranderen. Zeker voor 15 euro absoluut koopje :<

Was een van m'n favoriete games van 2015. Beetje hoog hipster gehalte maar het verhaal is wel erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een van m'n favoriete games van 2015. Beetje hoog hipster gehalte maar het verhaal is wel erg goed.

Mooi mooi. Top!!(y) Ja idd hoog hipster en idd erg goed verhaal. Maar het hipster gehalte stoort me niet in ieder geval.

Life is Strange is idd zeer goed!

Ja he. Top!! (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites