Jump to content

Go Ahead Eagles

Pinolero

Recommended Posts

8 minuten geleden zei Grote Ree:

Leuk hoor, een kleine club in de finale. Wordt een mooi feestje die zondag voor de GAE-supporters. Goed van gaan genieten zou ik zeggen, de sfeer van een bekerfinale kan echt machtig zijn.

Laat ze zaterdag alsjeblieft nog een keer winnen van PSV. Daarna feesten.

34 minuten geleden zei Grote Ree:

Leuk hoor, een kleine club in de finale. Wordt een mooi feestje die zondag voor de GAE-supporters. Goed van gaan genieten zou ik zeggen, de sfeer van een bekerfinale kan echt machtig zijn.

Pff, ik kijk er nu al naar uit. Kan niet wachten

9 uur geleden zei Grote Ree:

Is volgens mij een maandag.

4 minuten geleden zei Grote Ree:

Is dit nieuw trouwens? Ik kan me niet anders herinneren dan dat de bekerfinale op een zondag gespeeld werd. 

Komt door Paasweekend. Al was vorige keer dat het Pasen was, de wedstrijd wel gewoon op zondag.

22 minuten geleden zei Grote Ree:

Ja precies. Vandaar ook mijn vraag :)

Ik vermoed dat 1e paasdag nu is aangehouden in de speeldagenkalender als potentieel speelweekend bij het verplaatsen van wedstrijden voor Europees voetbal. Zo speelt Ajax tegen Utrecht op die dag, en ze willen vast de andere middagslots vrijhouden zonder dat dat ten koste gaat van de aandacht voor de bekerfinale.

Zeer belangrijke en grote wedstrijd, zeker voor Go Ahead. Dat kan ze echt nog vaster doen klinken als de 7e club van Nederland. Zorgt niet alleen voor een prachtige (eerste blijkbaar) beker 110 jaar na dato. Maar Europees voetbal en niet alleen naar Brann, maar gewoon Chelsea of Lazio. Dan wordt het avontuur nog veel groter!

Gaan hier met de kleine man maar eens kijken naar het vertrek van wat busclusters. 190 bussen begreep ik van een collega. Zelf mogen meemaken, het is echt een geweldige dag (vooral als je wint). 

Succes en have fun vooral ook @GAE EAGLES. Welk cluster zit je? 

12 minuten geleden zei Vitesse88:

Gaan hier met de kleine man maar eens kijken naar het vertrek van wat busclusters. 190 bussen begreep ik van een collega. Zelf mogen meemaken, het is echt een geweldige dag (vooral als je wint). 

Succes en have fun vooral ook @GAE EAGLES. Welk cluster zit je? 

Thanks.

190 bussen inderdaad. Ik zit in het eerste cluster. 11.15 verzamelen.