Thierryvane Gepost February 26 Share Gepost February 26 Fucking vet dit heren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 26 Share Gepost February 26 Gaaf hoor. Wordt flink vuurwerk afgestoken hier De optocht van bussen zal een mooi spektakel worden op de finaledag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost February 26 Share Gepost February 26 Leuk hoor, een kleine club in de finale. Wordt een mooi feestje die zondag voor de GAE-supporters. Goed van gaan genieten zou ik zeggen, de sfeer van een bekerfinale kan echt machtig zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 26 Share Gepost February 26 8 minuten geleden zei Grote Ree: Leuk hoor, een kleine club in de finale. Wordt een mooi feestje die zondag voor de GAE-supporters. Goed van gaan genieten zou ik zeggen, de sfeer van een bekerfinale kan echt machtig zijn. Laat ze zaterdag alsjeblieft nog een keer winnen van PSV. Daarna feesten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 26 Share Gepost February 26 Gefeliciteerd @Pinolero en @GAE EAGLES Geniet van het feest en de finale! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost February 26 Share Gepost February 26 34 minuten geleden zei Grote Ree: Leuk hoor, een kleine club in de finale. Wordt een mooi feestje die zondag voor de GAE-supporters. Goed van gaan genieten zou ik zeggen, de sfeer van een bekerfinale kan echt machtig zijn. Pff, ik kijk er nu al naar uit. Kan niet wachten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 26 Share Gepost February 26 Gefeliciteerd heren, zeer puike prestatie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 27 Share Gepost February 27 9 uur geleden zei Grote Ree: Leuk hoor, een kleine club in de finale. Wordt een mooi feestje die zondag voor de GAE-supporters. Goed van gaan genieten zou ik zeggen, de sfeer van een bekerfinale kan echt machtig zijn. Is volgens mij een maandag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 27 Share Gepost February 27 28 minuten geleden zei cimbomcu: Is volgens mij een maandag. 2e paasdag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 27 Share Gepost February 27 13 uur geleden zei Erwin.: 2e paasdag Is een maandag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost February 27 Share Gepost February 27 1 uur geleden zei Djurovski: Is een maandag Je meen het? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 27 Share Gepost February 27 39 minuten geleden zei Arezo: Je meen het? Volgens @Erwin. is het geen maandag want @cimbomcu ook al aanstipte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 28 Share Gepost February 28 9 uur geleden zei Djurovski: Volgens @Erwin. is het geen maandag want @cimbomcu ook al aanstipte Ware het niet dat @Erwin. helemaal niet betwist dat het een maandag is, hij geeft enkel de verdere toelichting dat het op Tweede Paasdag is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost February 28 Share Gepost February 28 Is dit nieuw trouwens? Ik kan me niet anders herinneren dan dat de bekerfinale op een zondag gespeeld werd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 28 Share Gepost February 28 4 minuten geleden zei Grote Ree: Is dit nieuw trouwens? Ik kan me niet anders herinneren dan dat de bekerfinale op een zondag gespeeld werd. Komt door Paasweekend. Al was vorige keer dat het Pasen was, de wedstrijd wel gewoon op zondag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost February 28 Share Gepost February 28 1 uur geleden zei Rogier.: Komt door Paasweekend. Al was vorige keer dat het Pasen was, de wedstrijd wel gewoon op zondag. Ja precies. Vandaar ook mijn vraag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 28 Share Gepost February 28 22 minuten geleden zei Grote Ree: Ja precies. Vandaar ook mijn vraag Ik vermoed dat 1e paasdag nu is aangehouden in de speeldagenkalender als potentieel speelweekend bij het verplaatsen van wedstrijden voor Europees voetbal. Zo speelt Ajax tegen Utrecht op die dag, en ze willen vast de andere middagslots vrijhouden zonder dat dat ten koste gaat van de aandacht voor de bekerfinale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost April 18 Share Gepost April 18 Kippenvel bij dit filmpje. En zoveel zin in maandag, dat wordt een mooie dag en hopelijk met een heel erg mooi eind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 18 Share Gepost April 18 Wat een gaaf filmpje. Succes maandag met hopelijk een mooi einde van de wedstrijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost April 18 Share Gepost April 18 Zeer belangrijke en grote wedstrijd, zeker voor Go Ahead. Dat kan ze echt nog vaster doen klinken als de 7e club van Nederland. Zorgt niet alleen voor een prachtige (eerste blijkbaar) beker 110 jaar na dato. Maar Europees voetbal en niet alleen naar Brann, maar gewoon Chelsea of Lazio. Dan wordt het avontuur nog veel groter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost April 18 Share Gepost April 18 Gaan hier met de kleine man maar eens kijken naar het vertrek van wat busclusters. 190 bussen begreep ik van een collega. Zelf mogen meemaken, het is echt een geweldige dag (vooral als je wint). Succes en have fun vooral ook @GAE EAGLES. Welk cluster zit je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost April 18 Share Gepost April 18 12 minuten geleden zei Vitesse88: Gaan hier met de kleine man maar eens kijken naar het vertrek van wat busclusters. 190 bussen begreep ik van een collega. Zelf mogen meemaken, het is echt een geweldige dag (vooral als je wint). Succes en have fun vooral ook @GAE EAGLES. Welk cluster zit je? Thanks. 190 bussen inderdaad. Ik zit in het eerste cluster. 11.15 verzamelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost Tuesday at 06:43 AM Share Gepost Tuesday at 06:43 AM Leef je nog @GAE EAGLES? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost Tuesday at 07:27 AM Share Gepost Tuesday at 07:27 AM Die ligt in de dug out in de Adelaarshorst. Dan is hij op tijd voor het feestje wat morgen wordt gevierd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost Tuesday at 08:16 AM Share Gepost Tuesday at 08:16 AM Dan is die op de verkeerde locatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts