Jump to content

Go Ahead Eagles

Recommended Posts

24 minuten geleden zei Superboeren:

Wij hebben nog wel wat spelers in de aanbieding, gratis en voor niets. :D

Elmo terug naar de Eagles? :D

• Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hier ook binnen!

Ja hij zat in de brievenbus. Wellicht dat ze nog komen. Zag ook al mensen die hem gisteren hadden ontvangen. 

Waar we vorig seizoen na een week op 2000 verkochte seizoenkaarten stonden is dat dit jaar helemaal los geslagen. Al ruim 4000 verlengde seizoenkaarten.    Dit weekend wordt er een speciaal

Posted Images

40 minuten geleden zei Grote Ree:

Zo, dat zijn flink wat gaten die nog opgevuld moeten worden.

Liep Sam Hendriks niet nog voorin rond trouwens? Of voldoet hij niet?

Contract van Hendriks is opgezegd. Is ook niet goed genoeg voor de Eredivisie. 

31 minuten geleden zei Superboeren:

Wij hebben nog wel wat spelers in de aanbieding, gratis en voor niets. :D

Al die oudjes bij DG hoeven wij niet te hebben. Ook Elmo niet, hij wilde graag de Eredivisie in met DG, niet met ons. Haha.

1 minuut geleden zei Kowet:

Contract van Hendriks is opgezegd. Is ook niet goed genoeg voor de Eredivisie. 

Al die oudjes bij DG hoeven wij niet te hebben. Ook Elmo niet, hij wilde graag de Eredivisie in met DG, niet met ons. Haha.

Haha, snap ik volledig. Veteranen elftal. Hopelijk weet Bosvelt een paar leuke spelers aan te trekken voor jullie.. 

1 uur geleden zei Kowet:

Thanks!

Keeper: Gorter, als hij blijft zijn we klaar. Wel een reservedoelman nodig.

Rechtsback: Eersteling/Lucassen, mag versterking komen

Rechtscentraal: Vacant, moeten 2 nieuwe komen.

Linkscentraal: Bakker en eventueel Veldmate (als hij wordt verlengd), als Veldmate blijft zijn we hier klaar. Anders zeker versterking nodig.

Linksback: Kuipers, moet iemand als reserve worden gehaald.

Rechtsmidden: Lucassen/Idzes, mag versterking voor komen.

Linksmidden: Brouwers/Idzes, Als Brouwers blijft zijn we hier klaar.

10: Botos, Twijfel of hij klaar is voor de Eredivisie. Al is Botos wel een hele fijne voetballer. Dus versterking of back-up nodig.

Rechtsbuiten: Berden, is in mijn ogen te licht op dit moment voor de Eredivisie. Erg snel, maar een matige voorzet en onrustig in de afronding. Versterking nodig.

Spits: Hebben een Zweed gehaald, maar denk niet met het oog op de Eredivisie. Moet versterking voor komen.

Linksbuiten: vacant. Van Hoeven gaat weer naar Sparta, te licht voor de Eredivisie.

Dus nog behoorlijk wat versterkingen nodig in mijn ogen. Alle vertrouwen in Bosvelt, Kroes en van Wonderen dat er een Eredivisiewaardige selectie komt te staan.

Als de geruchten rond Gorter en Ajax kloppen (vermoed van niet), is een soort deal maken dat je de komende 3-4 jaar 2 spelers kunt huren misschien beter dan een transfersom. Stel dat je komend jaar bij een vertrek van Gorter Scherpen en Ekkelenkamp erbij krijgt bijvoorbeeld.

2 uur geleden zei Hwb:

Als de geruchten rond Gorter en Ajax kloppen (vermoed van niet), is een soort deal maken dat je de komende 3-4 jaar 2 spelers kunt huren misschien beter dan een transfersom. Stel dat je komend jaar bij een vertrek van Gorter Scherpen en Ekkelenkamp erbij krijgt bijvoorbeeld.

Gerucht dat Gorter naar Vitesse gaat zijn sterker. Hij sprak echter afgelopen woensdag voor de camera uit, dat de optie GAE volgend seizoen hem ook erg trekt en hij het enorm naar zijn zin heeft bij ons. Ik geloof er wel in dat hij blijft. Liever Gorter dan Scherpen.

Zo, dit was wel even een onverwachte. Toch had ik de gehele week het in mijn hoofd zitten dat wij 'gewoon' gingen promoveren. Dat het dan ook gebeurt, ongelooflijk. Ben mijn stem nog steeds kwijt. :D

Op 14-5-2021 om 09:46 zei Superboeren:

Potverdrie kom erg vaak (Amsterdamse) haat tegen op de Superboeren.. :-D

Oh dat heeft voor mij iig niet te maken met Smeets etc. Graafschap speelt vaak lange halen gauw thuis voetbal, heeft met de voorzitter, Snoei en Seuntjes 3 enorme zeikerds bij de club.  De situatie met NAC toen vond ik echt schrijnend, spelen kut voetbal met het beste materiaal. Ja nee, dat is niet wat.

8 uur geleden zei cimbomcu:

Oh dat heeft voor mij iig niet te maken met Smeets etc. Graafschap speelt vaak lange halen gauw thuis voetbal, heeft met de voorzitter, Snoei en Seuntjes 3 enorme zeikerds bij de club.  De situatie met NAC toen vond ik echt schrijnend, spelen kut voetbal met het beste materiaal. Ja nee, dat is niet wat.

Het voetbal is hier ook niemand blij om.. en met Snoei ook niet..En Seuntjens is ook niet erg dat hij weg gaat.. Ronduit de meeste supporters zien het ook liever anders Maarja je weet hoe dat gaat..

• 2 weeks later...

Er wordt flink doorgepakt bij de Eagles. Niet alleen in transfers, maar ook met samenwerkingsverbanden. Blijkbaar is/gaat de club in gesprek met RB Leipzig, Eintracht Frankfurt en Racing Genk. Ook twee Engelse clubs, waarvan één uit het Championship.  

58 minuten geleden zei Pinolero:

@FMNOOB Puur op het gebied van organisatie. Niet de intentie om officiële samenwerkingen aan te gaan. 

Zoiets had ik ook begrepen en dat komt vooral de eigen jeugdopleiding ten goede als dat klopt, maar ik begreep ook dat men ook kansen zag voor huurlingen of het aantrekken van spelers die bij de clubs buiten de boot vallen. Zolang er geen enorme afhankelijkheid van die clubs is dan vind ik het allemaal prima. 

Gepost (edited)
13 uur geleden zei FMNOOB:

Zoiets had ik ook begrepen en dat komt vooral de eigen jeugdopleiding ten goede als dat klopt, maar ik begreep ook dat men ook kansen zag voor huurlingen of het aantrekken van spelers die bij de clubs buiten de boot vallen. Zolang er geen enorme afhankelijkheid van die clubs is dan vind ik het allemaal prima. 

Volgend jaar Brobbey in de spits bij de Eagles :D

Edited by FlyD
1 uur geleden zei FlyD:

Volgend jaar Brobbey in de spits bij de Eagles :D

Laat maar komen :) 

Volgend jaar 20% meer geld naar de jeugdopleiding, nu in totaal 400.000 dat naar de jeugd gaat. Heel mooi om in deze tijden dat budget zo ver omhoog te doen. Denk dat er op dit moment weinig clubs zijn waar dit het geval is. Toont aan dat de club met een gedegen beleid er op alle fronten goed aan doet om de club vooruit te helpen. 

Nu ook een kijkje nemen in de keuken van een RB Leipzig (organisatie met een duidelijk beleid over al haar clubs). Daar kan je zelf alleen maar van profiteren. 

Ook zijn ze op de achtergrond druk bezig om het stadion uit te gaan bouwen, dit zal niet deze zomer gebeuren, maar hopelijk komend jaar. Alleen daardoor kan je echt gaan groeien. Zelfde als de jeugdopleiding naar een eigen complex krijgen, maar dat is iets wat al jaren niet lukt. Maar wel moet gebeuren. 

Club maakt veel mooie en grote stappen en de verkoop van Beukema (en Gorter die nog wel volgt) helpen daarin natuurlijk mee.