GAE EAGLES Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 Ik zie het ergens nog wel goed komen met Go Ahead in de tweede seizoenshelft. Zou niet de eerste keer zijn dat na een minder jaar toch de playoffs worden bereikt en daarin zijn jullie over het algemeen één van de gevaarlijkste ploegen om te treffen. Zo is het ook, je hoeft maar een paar wedstrijd goed te presteren en de playoffs heb je gehaald. Dat moet ook wel lukken. En daarin kan inderdaad nog van alles gebeuren. Dat hebben we de afgelopen jaren vaker laten zien. Moet het wel gaan draaien en vrijdag beginnen we meteen met een leuke uitdaging, uit naar Nijmegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 Tim Holscher ook al contract ontbinding? Echt lekker beleid is het nog niet daar of wel @GAE EAGLES ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 [quote name='Superboeren']Tim Holscher ook al contract ontbinding? Echt lekker beleid is het nog niet daar of wel @GAE EAGLES ?[/QUOTE] Ja dramatisch. Ze hebben met het aanstellen van Bekking een grote fout gemaakt. Die hebben ze de vrije hand gegeven en heeft zijn contacten in tukkerland aangehaald om spelers te halen. Holscher, Eghan, Brem. Holscher is nu weg. Eghan gaat (denk ik) nog volgen en Brem speelt ook niet best. Daarnaast nog wat talenten voor het belofteteam. Het zegt genoeg dat de mensen die Bekking heeft aangenomen ontlagen zijn. Vlemmings, de trainer van de beloften, hij zelf. De club is nu schoon schip aan het maken en grootaandeelhouder De Vroome gaat zich er weer zelf mee bemoeien met Bosveld als klankbord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Bruno Andrade keert terug naar Nederland en heeft voor 1,5 jaar bij ons getekend. Vond dat altijd wel een interessante speler. Hopelijk kan hij zijn niveau weer halen van wat hij heeft laten zien. Ben benieuwd, volgens mij wel een prima aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Bruno Andrade keert terug naar Nederland en heeft voor 1,5 jaar bij ons getekend. Vond dat altijd wel een interessante speler. Hopelijk kan hij zijn niveau weer halen van wat hij heeft laten zien. Ben benieuwd, volgens mij wel een prima aankoop. Dat is/was altijd wel een leuke speler, zal waarschijnlijk beter zijn dan wat er nu staat haha. Had ook wel naar Doetinchem mogen komen van mij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Áls hij fit is, is het sowieso een aanwinst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Hij heeft in de eerste seizoenshelft gewoon een basisplaats gehad bij zijn club op Malta. Dus neem aan dat die wel fit is. Zullen zien wat die kan brengen, had ook wel verwacht dat Langendijk een aanwinst zou zijn. Dat is die tot op heden niet gebleken. Beetje concurrentie voor hem is misschien ook wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Hij heeft in de eerste seizoenshelft gewoon een basisplaats gehad bij zijn club op Malta. Dus neem aan dat die wel fit is. Zullen zien wat die kan brengen, had ook wel verwacht dat Langendijk een aanwinst zou zijn. Dat is die tot op heden niet gebleken. Beetje concurrentie voor hem is misschien ook wel goed. Ja die was ook de betere bij RKC, zo blijft het lastig scouten in de JL.. De betere spelers van over het algemeen wat kleinere clubs halen het niet snel bij een Go Ahead, Graafschap etc. Toch een andere druk voor die spelers denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Ja die was ook de betere bij RKC, zo blijft het lastig scouten in de JL.. De betere spelers van over het algemeen wat kleinere clubs halen het niet snel bij een Go Ahead, Graafschap etc. Toch een andere druk voor die spelers denk ik. Ja, dat is ook zeker waar. Zo hebben wel meer spelers de revue gepasseerd door de jaren heen. Dat blijft wel iets raars, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 januari 2018 Share Geplaatst 23 januari 2018 De Kogel gaat toch weg (Segunda Division B, Spanje) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 januari 2018 Share Geplaatst 23 januari 2018 Goede keus voor beide. Had geen basisplaats meer en totaal uit vorm. Daarnaast een hoog salaris (2 ton), dat geld kunnen we beter ergens anders voor gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Nieuwste 'Eagles are everywhere' gaat over m'n moeder: http://www.ga-eagles.nl/eagles-are-everywhere-languit-op-toeschouwers/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 februari 2018 Share Geplaatst 14 februari 2018 Lees bij de VI dat John Stegeman topkandidaat is om trainer te worden. Niet echt een stap omhoog voor hem als dat zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2018 Geloof er persoonlijk ook weinig van. Hij zal wel naar Heerenveen of Vitesse gaan. Mocht het wel gebeuren, mogen wij onze handjes dichtknijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 februari 2018 Share Geplaatst 16 februari 2018 Laat ze eerst op bestuurlijk niveau de boel maar op orde brengen voor ze een trainer aanstellen. Elke trainer die er nu instapt heeft niets te winnen en kan enkel verliezen. Ik zou er nu niet zo snel instappen als ik Stegeman was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2018 Het is weer eens om te janken. Verheug me nu alweer op de volgende thuiswedstrijd met vrieskou 0-3 op je kloten krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 februari 2018 Share Geplaatst 16 februari 2018 Het is weer eens om te janken. Verheug me nu alweer op de volgende thuiswedstrijd met vrieskou 0-3 op je kloten krijgen Ja, dat wordt weer leuk. Kijken hoe we door Oss worden afgeslacht. Nog even en we staan op Utrecht na laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 16 februari 2018 Share Geplaatst 16 februari 2018 Ja, dat wordt weer leuk. Kijken hoe we door Oss worden afgeslacht. Nog even en we staan op Utrecht na laatste. Gelukkig kan GAE dit jaar niet degraderen, maar je weet het maar nooit met de KNVB :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 februari 2018 Share Geplaatst 27 februari 2018 Jeff Stans heeft getekend voor 1,5 jaar. Als hij zijn niveau haalt wat hij bij excelsior had, dan is hij zeker welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Stegemans volgend jaar coach, Heering assistent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Doen ze goed, lijkt me een uitstekende keus voor Go Ahead. Komt daar hopelijk ook een keer rust in de tent ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Stegeman :LO: Goede coach voor GAE. Heeft het altijd prima gedaan bij "mijn" Heracles. Vind het echter wel een rare stap. Snap dat 'ie fan is, maar lijkt me dat zijn ambitie niet in de Jupiler League ligt. Had hem eerder naar Vitesse/Heerenveen o.i.d. zien gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Wel leuk, een keer iemand die niet naar zijn carriere perse kijkt maar puur op gevoel. Van GAE weer iets maken is wel een uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Stegeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Huh, geen idee waar die -s nou weer vandaan gekomen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten