Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Ik zie het ergens nog wel goed komen met Go Ahead in de tweede seizoenshelft. Zou niet de eerste keer zijn dat na een minder jaar toch de playoffs worden bereikt en daarin zijn jullie over het algemeen één van de gevaarlijkste ploegen om te treffen.

Zo is het ook, je hoeft maar een paar wedstrijd goed te presteren en de playoffs heb je gehaald. Dat moet ook wel lukken. En daarin kan inderdaad nog van alles gebeuren. Dat hebben we de afgelopen jaren vaker laten zien.

Moet het wel gaan draaien en vrijdag beginnen we meteen met een leuke uitdaging, uit naar Nijmegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Superboeren']Tim Holscher ook al contract ontbinding? Echt lekker beleid is het nog niet daar of wel @GAE EAGLES ?[/QUOTE] Ja dramatisch. Ze hebben met het aanstellen van Bekking een grote fout gemaakt. Die hebben ze de vrije hand gegeven en heeft zijn contacten in tukkerland aangehaald om spelers te halen. Holscher, Eghan, Brem. Holscher is nu weg. Eghan gaat (denk ik) nog volgen en Brem speelt ook niet best. Daarnaast nog wat talenten voor het belofteteam. Het zegt genoeg dat de mensen die Bekking heeft aangenomen ontlagen zijn. Vlemmings, de trainer van de beloften, hij zelf. De club is nu schoon schip aan het maken en grootaandeelhouder De Vroome gaat zich er weer zelf mee bemoeien met Bosveld als klankbord.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bruno Andrade keert terug naar Nederland en heeft voor 1,5 jaar bij ons getekend. Vond dat altijd wel een interessante speler. Hopelijk kan hij zijn niveau weer halen van wat hij heeft laten zien. Ben benieuwd, volgens mij wel een prima aankoop.

Dat is/was altijd wel een leuke speler, zal waarschijnlijk beter zijn dan wat er nu staat haha. Had ook wel naar Doetinchem mogen komen van mij ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft in de eerste seizoenshelft gewoon een basisplaats gehad bij zijn club op Malta. Dus neem aan dat die wel fit is. Zullen zien wat die kan brengen, had ook wel verwacht dat Langendijk een aanwinst zou zijn. Dat is die tot op heden niet gebleken. Beetje concurrentie voor hem is misschien ook wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft in de eerste seizoenshelft gewoon een basisplaats gehad bij zijn club op Malta. Dus neem aan dat die wel fit is. Zullen zien wat die kan brengen, had ook wel verwacht dat Langendijk een aanwinst zou zijn. Dat is die tot op heden niet gebleken. Beetje concurrentie voor hem is misschien ook wel goed.

Ja die was ook de betere bij RKC, zo blijft het lastig scouten in de JL.. De betere spelers van over het algemeen wat kleinere clubs halen het niet snel bij een Go Ahead, Graafschap etc. Toch een andere druk voor die spelers denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die was ook de betere bij RKC, zo blijft het lastig scouten in de JL.. De betere spelers van over het algemeen wat kleinere clubs halen het niet snel bij een Go Ahead, Graafschap etc. Toch een andere druk voor die spelers denk ik.

Ja, dat is ook zeker waar. Zo hebben wel meer spelers de revue gepasseerd door de jaren heen. Dat blijft wel iets raars,

Link naar opmerking
Deel via andere websites