Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Lijkt erop dat ze gaan degraderen, tenzij er een wonder gebeurd. Ajax zie ik niet zo snel verliezen thuis en die willen ook het doelsaldo wat opkrikken.

Het Maaskant-effect is er niet gekomen, ze spelen ongeveer hetzelfde. Het elftal scoort qua inzet vaak toch goed (op Antonia en Manu soms na), maar GAE komt, vooral in de breedte, gewoon kwaliteit tekort.

Ben benieuwd wat er van de selectie overblijft als ze degraderen, veel huurlingen, Antonia gaat sowieso weg, Duits stopt er misschien mee en spelers gaan weg vanwege clausules of interesse van eredivisie clubs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zag je toch al tijden aankomen, we missen kwaliteit. Zeker voorin hebben we niets lopen wat een doelpunt kan maken. Tja en als je dan achterin zoveel weggeeft dan is het lastig wedstrijden winnen. Het hele beleid binnen de club is niet goed geweest voor het seizoen begon. Het contract met De Koning had nooit verlengt mogen worden, tactisch onbenul. En om hem dan ook nog eens de vrijheid te geven om spelers te halen die hij graag wil (puur op kracht, Suk, Fischer, Brands, Ojaama) en spelers te behouden die gewoon niet goed genoeg zijn voor de eredivisie (Teijsse, Wolters). Het zegt genoeg dat toen Bekking het voor het zeggen kreeg meteen het selectiebeleid veranderde en er betere spelers werden gehaald en dat de spelers die ik eerder noemde op Suk en Fischer na allemaal de club hebben verlaten.

Ik zeg niet dat als we bepaalde spelers het hele seizoen hadden gehad dat we het dan wel gered hadden, maar de kans was een stuk groter geweest. Chirivella en Crowley zijn wel dusdanig beter dan de rest van het team. En aankopen (huurlingen) waar ik meer van had verwacht, maar het totaal niet waarmaken hebben we ook last van. Een Sander Fischer had ik veel meer van verwacht, maar blijkbaar is die niet zo goed als iedereen dacht dat hij was. Zegt ook wel genoeg dat wij de enigste club waren die hem wou hebben, dan zullen de subtoppers het wel goed gezien hebben. En van een Manu had ik echt meer verwacht, maar die is echt de slechte speler die ik in jaren heb gezien. Voert werkelijk waar helemaal niets uit, erger me dood aan die kerel. Hij is denk ik de slechtste speler die ik sinds Ruud Wellenberg en Yannick Vervalle heb gezien in het rood-geel. En dat in de 16 jaar dat ik een seizoenskaart heb, dat is een hele prestatie.

Maar om aan al het negatieve een eind te maken, net gewoon mijn seizoenskaart weer verlengd. Volgend seizoen gaan we gewoon weer een keer meer winnen dan verliezen, dat is ook wel eens fijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar om aan al het negatieve een eind te maken, net gewoon mijn seizoenskaart weer verlengd. Volgend seizoen gaan we gewoon weer een keer meer winnen dan verliezen, dat is ook wel eens fijn ;)

Inderdaad, had het laats al over met iemand. Het is gewoon leuker voor het publiek om mee te doen in de top van de Eerste divisie of in ieder geval voor de Play-offs . Hopelijk kunnen ze op tijd een trainer vinden en kan Bekking aan de slag voor een selectie, want er zullen aardig wat weggaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, had het laats al over met iemand. Het is gewoon leuker voor het publiek om mee te doen in de top van de Eerste divisie of in ieder geval voor de Play-offs . Hopelijk kunnen ze op tijd een trainer vinden en kan Bekking aan de slag voor een selectie, want er zullen aardig wat weggaan.

Speel toch liever in de Eredivisie. Al die jong teams zit ik niet op te wachten, dat is dramatisch.

Bekking kan zonder trainer ook wel aan de slag, je mag je transferbeleid niet weer in handen leggen van een trainer. Tuurlijk gaat er veel weg en dat is maar goed ook. Veel spelers hebben niet het niveau wat we nastreven, of zijn te duur of passen niet bij de club. Ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sam Hendriks heeft er 8 gemaakt, terwijl hij lang geen basisspeler was. Dat is gewoon keurig.

Ja, oke. Dat is 1 speler van de 6 aanvallers die we hebben. Dat is niet goed.

Antonia heeft te weinig laten zien en gaat tegenwoordig alleen maar binnendoor en heeft dan als rechtsbuiten geen linker zoals Robben. Zijn kracht is diep gaan en met zijn snelheid de verdediging aftroeven. Zo heeft hij in het verleden veel doelpunten en assist achter zijn naam staan. Dit seizoen maakt hij bijna alleen maar domme beslissingen.

De Kogel heeft het dit seizoen helemaal niet gehad, 1 goal gemaakt en sinds zijn blessure ook eigenlijk niet meer gespeeld op wat invalbeurten na. Lijkt niet goed genoeg voor de eredivisie, maar logisch dat hij dit seizoen bleef (tegen een heel goed salaris voor Eagles begrippen).

Maatsen heeft ook bijna niets laten zien, is in mijn ogen ook verkeerd gebruikt. Is geen spits/aanspeelpunt, in bepaalde situaties kan hij daar wel uit de voeten, maar zeker niet als basisspeler. En dan ook niet meerdere wedstrijden achter elkaar. Heeft vorig jaar wel laten zien dat hij als rechtsbuiten van waarde kan zijn, maar komt te kort voor de eredivisie.

Manu maak ik geen woorden meer aan vuil.

Wolters, te slecht voor de eredivisie. Vorig jaar in de playoffs was hij heel belangrijk, maar de eerste seizoenshelft niets laten zien. Werkt wel hard. Terecht laten gaan.

Hendriks heeft het qua doelpunten niet eens zo slecht gedaan, werkt hard.

Brands was ook helemaal niets en zeker niet goed genoeg voor de Eredivisie. Juiste keus om hem in de winter te laten gaan. Ook al zo'n aankoop van De Koning, was ik nog vergeten te noemen gisteren.

Daarnaast gingen in de winter nog Ojaama, V Overbeek, Ten Den, Van Ewijk en Hamdaoui nog weg. Speelden allen nooit in de Eredivisie. Ojaama 4 wedstrijden ofzo, de rest niet.

Als je dit lijstje ziet dan is 1 speler die redelijk presteert van de aanvallers die je hebt gehad dit seizoen gewoon heel erg slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom, een mooie uitdaging voor Bekking.

Ten Den had toch wel in de eredivisie gespeeld toen Foeke Booij trainer was? Kan me nog herinneren dat hij als noodoplossing in de spits speelde, omdat hij eigenlijk een middenvelder was.

Ja, heeft die ook wel. Had het meer over dit seizoen. En Ten Den is een speler die te kort komt voor de Eredivisie. Heeft een paar prima wedstrijden gespeeld, met name tegen Feyenoord was hij echt goed. Maar doorgaans kan hij dat niveau niet aan. Is bij Helmond niet eens zeker van een basisplaats. Maar in de Jupiler League wel een bruikbare speler, balvast, werkt hard en kan een doelpunt maken.

Hij was inderdaad een middenvelder, maar in de jeugd is die omgetraind tot spits, dat is een betere positie voor hem. Anders had die nooit betaald voetbal gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zag je toch al tijden aankomen, we missen kwaliteit. Zeker voorin hebben we niets lopen wat een doelpunt kan maken. Tja en als je dan achterin zoveel weggeeft dan is het lastig wedstrijden winnen. Het hele beleid binnen de club is niet goed geweest voor het seizoen begon. Het contract met De Koning had nooit verlengt mogen worden, tactisch onbenul. En om hem dan ook nog eens de vrijheid te geven om spelers te halen die hij graag wil (puur op kracht, Suk, Fischer, Brands, Ojaama) en spelers te behouden die gewoon niet goed genoeg zijn voor de eredivisie (Teijsse, Wolters). Het zegt genoeg dat toen Bekking het voor het zeggen kreeg meteen het selectiebeleid veranderde en er betere spelers werden gehaald en dat de spelers die ik eerder noemde op Suk en Fischer na allemaal de club hebben verlaten.

Ik zeg niet dat als we bepaalde spelers het hele seizoen hadden gehad dat we het dan wel gered hadden, maar de kans was een stuk groter geweest. Chirivella en Crowley zijn wel dusdanig beter dan de rest van het team. En aankopen (huurlingen) waar ik meer van had verwacht, maar het totaal niet waarmaken hebben we ook last van. Een Sander Fischer had ik veel meer van verwacht, maar blijkbaar is die niet zo goed als iedereen dacht dat hij was. Zegt ook wel genoeg dat wij de enigste club waren die hem wou hebben, dan zullen de subtoppers het wel goed gezien hebben. En van een Manu had ik echt meer verwacht, maar die is echt de slechte speler die ik in jaren heb gezien. Voert werkelijk waar helemaal niets uit, erger me dood aan die kerel. Hij is denk ik de slechtste speler die ik sinds Ruud Wellenberg en Yannick Vervalle heb gezien in het rood-geel. En dat in de 16 jaar dat ik een seizoenskaart heb, dat is een hele prestatie.

De Koning wilde inderdaad met een Nederlandse ploeg en weinig versterkingen in de eredivisie spelen. Heeft de huurlingen die nu bij Twente voetballen(Unal, Celina) tegengehouden. Uiteindelijk heeft Bekking inderdaad ingegrepen, al is hij nog steeds niet heel gelukkig geweest qua versterkingen.

Voor de club en vooral binnen de organisatie is degradatie echt niet verkeerd. Leeft dit seizoen enorme tweespalt tussen bepaalde belangrijke personen. Kan er niet heel veel over kwijt, omdat ik met dezelfde mensen werk. Maar het is behoorlijk amateuristisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Koning wilde inderdaad met een Nederlandse ploeg en weinig versterkingen in de eredivisie spelen. Heeft de huurlingen die nu bij Twente voetballen(Unal, Celina) tegengehouden. Uiteindelijk heeft Bekking inderdaad ingegrepen, al is hij nog steeds niet heel gelukkig geweest qua versterkingen.

Voor de club en vooral binnen de organisatie is degradatie echt niet verkeerd. Leeft dit seizoen enorme tweespalt tussen bepaalde belangrijke personen. Kan er niet heel veel over kwijt, omdat ik met dezelfde mensen werk. Maar het is behoorlijk amateuristisch.

Ik weet wel over wie je het hebt, ga die namen ook niet noemen. Maar die verhalen zijn ook wel voor een gedeelte naar buiten gekomen.

Inderdaad heeft De Koning die spelers afgewezen omdat hij het met zijn eigen spelers wou doen (en dat zijn ook de spelers geweest die hebben aangestuurd op een langer verblijft van De Koning bij Eagles) Dat is jammer, want die spelers waren natuurlijk zeer bruikbaar geweest dit seizoen. Bekking heeft wel spelers gehaald die ons beter maken (Chirivella en Crowley), maar doordat er al dure spelers waren gehaald moest hij die eerst lozen in de winter om iets te kunnen doen.

Het is misschien ook niet verkeerd voor de club om weer even opnieuw te beginnen. Afscheid nemen van enkele stafleden is ook niet verkeerd, die zitten er al jaren, maar er komt nooit iets uit. Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien volgend jaar. Zowel qua staf als spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Pino']Wanneer ga jij daar de boel overnemen @Dansmeister?[/QUOTE] Komende zaterdag titelmatch met de jongste jeugd van Eagles. Over een jaar of zes zie je Cruijffiaans voetbal in Deventer. ;) @GAE EAGLES ; Komende zomer moeten ze vooral besluiten welke kant ze op willen gaan. Het is ongelooflijk dat het beleid van ten Cate(heel plan gemaakt) onder stof ligt in een bureaula. Als Bekking de vrije hand krijgt, gaat er heel veel weg en wordt het ingenomen door de vriendjes van... Hoor overigens van eerstgenoemde beroerde verhalen vanuit Twente. bewerkt door Dansmeister
Link naar opmerking
Deel via andere websites