Evers Geplaatst 19 juli 2014 Share Geplaatst 19 juli 2014 1-0 winst op Excelsior door een late treffer van Schalk. Verder hoopt Booy na het weekend een buitenspeler te presenteren. Door de naam van Cabral kan een streep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juli 2014 Share Geplaatst 19 juli 2014 Zeer matig pot voetbal, kan iets met het weer te maken hebben, maar dan nog. Het was niet best. Wel een hele mooie treffer van Schalk, die in elke wedstrijd tot nu toe nog gescoord heeft. Maar dat zegt natuurlijk ook niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 19 juli 2014 Share Geplaatst 19 juli 2014 Deed hij de afgelopen jaren inderdaad ook. Helaas stopte de reeks steeds bij de eerste competitiewedstrijd en dan kwam er ook geen nieuwe serie.:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juli 2014 Share Geplaatst 19 juli 2014 Nee, precies. We wachten wel af, maar hij oogt heel erg gretig en scherp. Maar dat deed hij bij NAC ook volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Lesly de Sa gehuurd voor dit seizoen. Ik moet het nog zien, ben niet bijzonder gecharmeerd van hem. Het is toch vooral hard rennen langs de lijn en de bal op goed geluk voor gooien als die hem niet al over de achterlijn heeft gelopen of zelf de tribune op is gelopen. We hebben wel iemand met snelheid nodig op de flanken en hopelijk bewijst hij mijn ongelijk en blijkt hij en prima vervanger voor Antonia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Als ik Antonia zo zie spelen tegen Aberdeen is De Sa wel een stuk beter :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Hij begon net wel aardig, maar speelt nu weer zoals ik hem ken. Van de tijd dat hij er net was. Dit is zeker niet zoals hij afgelopen seizoen speelde, heeft even tijd nodig om daar te wennen. Hoop dat De Sa hem kan doen vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Doke komt terug als Heerenveen er een verdediger bij haalt, Dijkhuizen is niet meer in beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Schijnbaar niet zo'n goede voorbereiding gedraaid Go Ahead Eagles? Zonde... Hoop toch dat ze wat leuks neer kunnen zetten, ben vooral benieuwd naar al die jonge spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Nee, klopt het loopt nog niet zoals het zou moeten. Qua spelers is het best aardig, maar je ziet toch dat je op het middenveld een loper (Falkenburg) mist (al kan Rijsdijk dat wel invullen, maar er wordt waarschijnlijk gekozen voor de voetballer Van Ooijen). Verder mis je ook de snelheid op de flanken, Antonia en Houtkoop weg en De Sa ervoor terug. Reimerink en De Bondt hebben de klasse niet om dat te compenseren. Beide zullen denk ik geen basisplek krijgen, zeker in het begin niet. Reimerink gaat nog wel groeien dit seizoen, was niet helemaal fit toen hij kwam en heeft dus een kleine achterstand, heeft in het verleden wel bewezen dat hij met zijn kwaliteiten belangrijk kan zijn. Daarnaast moet er nog zeker een rechtsback bijkomen, met alleen Nieuwpoort red je het niet. En Turuc moet zichzelf niet te belangrijk gaan maken en gewoon weer simpel gaan spelen, vanaf daar kan hij weer doorgroeien naar het niveau van vorig seizoen en dat ontstijgen. Hij wil op dit moment te belangrijk zijn voor het team en dat gaat ten koste van zijn spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Misschien dat het nog even allemaal wennen is voor al die jongens, wie gaat er trouwens in de spits spelen? Ben ik wel benieuwd naar, of Booy kiest voor de ervaren Kolder of voor de talentvolle Schalk. Verder is de Sa ook nog wel redelijk op de brommer toch? Heb die Reimerink zelf eigenlijk nog nooit zien spelen, de Bondt wel regelmatig in samenvattingen van AjaxTV langs zien komen maar vond hem daar niet zo sterk, stond volgens mij ook niet heel vaak in de basis. Maar, als je Reimerink en de Bondt niet in de basis zet met wie ga je dan wel op links spelen? Verder, is het waarschijnlijk gewoon weer aanpoten en vooral thuis punten proberen te pakken verwacht ik. Dordrecht en Excelsior zijn volgens mij zeker minder dan dat jullie zijn en daarom zul je er waarschijnlijk wel weer in blijven. Wat heel goed zou zijn voor deze club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Misschien dat het nog even allemaal wennen is voor al die jongens, wie gaat er trouwens in de spits spelen? Ben ik wel benieuwd naar, of Booy kiest voor de ervaren Kolder of voor de talentvolle Schalk. Verder is de Sa ook nog wel redelijk op de brommer toch? Heb die Reimerink zelf eigenlijk nog nooit zien spelen, de Bondt wel regelmatig in samenvattingen van AjaxTV langs zien komen maar vond hem daar niet zo sterk, stond volgens mij ook niet heel vaak in de basis. Maar, als je Reimerink en de Bondt niet in de basis zet met wie ga je dan wel op links spelen? Verder, is het waarschijnlijk gewoon weer aanpoten en vooral thuis punten proberen te pakken verwacht ik. Dordrecht en Excelsior zijn volgens mij zeker minder dan dat jullie zijn en daarom zul je er waarschijnlijk wel weer in blijven. Wat heel goed zou zijn voor deze club. Op dit moment komt Kolder in de spits, is gewoon de kapstok van ons aanvalsspel en Schalk zal vanaf links gaan komen, maar niet tegen de lijn geplakt. Hij krijgt de ruimte om naar binnen te komen en zo via Kolder vrij gespeeld gaan worden. Die 2 kunnen elkaar wel redelijk vinden tot nu toe. Tuurlijk moeten de jongens aan elkaar wennen, dat is niet zo gek. De Sa is wel snel, dat is de enigste met snelheid op de vleugel. Zolang wij erin blijven zonder play-offs hebben we een goed seizoen gedraaid, maar ik verwacht wel dat dat gaat lukken. Dordt en Excelsior verwacht ik inderdaad bij de onderste, maar ook NAC, Heracles, Willem II, Cambuur en wij maken kans. De concurrentie is hevig dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Op dit moment komt Kolder in de spits, is gewoon de kapstok van ons aanvalsspel en Schalk zal vanaf links gaan komen, maar niet tegen de lijn geplakt. Hij krijgt de ruimte om naar binnen te komen en zo via Kolder vrij gespeeld gaan worden. Die 2 kunnen elkaar wel redelijk vinden tot nu toe. Tuurlijk moeten de jongens aan elkaar wennen, dat is niet zo gek. De Sa is wel snel, dat is de enigste met snelheid op de vleugel. Zolang wij erin blijven zonder play-offs hebben we een goed seizoen gedraaid, maar ik verwacht wel dat dat gaat lukken. Dordt en Excelsior verwacht ik inderdaad bij de onderste, maar ook NAC, Heracles, Willem II, Cambuur en wij maken kans. De concurrentie is hevig dit jaar. Beschikken jullie dan over een goede opkomende linksback? Anders is heel die rechterkant leeg, of je moet daar Turuc laten spelen in dat 'gat' wat er ontstaat. Vond de concurrentie vorig jaar ook best hevig hoor, want had niet verwacht dat NEC en Roda JC daar zouden eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Beschikken jullie dan over een goede opkomende linksback? Anders is heel die rechterkant leeg, of je moet daar Turuc laten spelen in dat 'gat' wat er ontstaat. Vond de concurrentie vorig jaar ook best hevig hoor, want had niet verwacht dat NEC en Roda JC daar zouden eindigen. Ja, Wijnaldum komt er wel overheen, heeft veel loopvermogen, voetballend vermogen en een prima voorzet, voor zover ik dat kan beoordelen op basis van de voorbereiding. En Turuc zal inderdaad in dat gat kunnen duiken, loopt toch veel en kan zo zijn energie kwijt en met passjes strooien. Klopt, vorig jaar inderdaad ook. Maar denk dat Dordt en Excelsior een zwakke selectie hebben en de rest is redelijk van hetzelfde niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Vd Hart Schmidt? - Vriends - Schenk/Vd Linden - Wijnaldum Overgoor Turuc - Van Ooijen De Sa - Kolder - Schalk Prima elftal wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Van der Hart is dramatisch bezig en moet het nog maar uit zien te vechten met fucking Cummins. Dat zegt genoeg. Dus die plek is al een zwak punt. Toch wel belangrijkste positie van het elftal. Kolder als basisspits kan echt niet. Moet dringend een linksbuiten bij zodat Schalk spits kan. Het enige wat Kolder kan is als kapstok spelen, maar kan daarna amper voor de goal komen. De Sa viel wel mee vorige wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 De Sa was op zijn best bij Jong op links ;c Kan Reimerink eventueel rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Hij schijnt tweebenig te zijn, dus zou inderdaad ook goed op links uit de voeten kunnen, maar van nature is het een rechtsbuiten. Maar zolang er nog niemand voor de buitenpositie is aangetrokken zal Schalk op links komen te staan. De opstelling zoals hierboven zal hem gaan worden bij de start van de competitie, alleen moet Schmidt dan wel aangetrokken worden anders staat Nieuwpoort daar. En misschien Cummins op goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Recordaantal bezoekers op de Open Dag gister, 13.000 mensen. Verder is Go Ahead er al uit met Doke, alleen de clubs moeten er nog uitkomen. Het zal dan gaan om koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2014 Die open dag altijd, verschrikkelijk wat een figuren lopen daar rond. Lijkt meer een sociale werkplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Haha, wel nice gewoon 13.000 supporters daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 GA Eagles versterkt zich met Fernando Lewis Go Ahead Eagles versterkt zich met Fernando Lewis Go Ahead Eagles heeft de gewenste buitenspeler binnen. Fernando Lewis (31 januari 1993) komt dit seizoen op huurbasis over van AZ. Go Ahead Eagles heeft hierbij een optie tot koop bedongen. Lewis is een vleugelaanvaller die zowel op de linker- als op de rechterflank uit de voeten kan. In 2011 maakte de exponent van de AZ Jeugdopleiding zijn debuut in Europa. Tegen Austria Wien kwam hij bij een 0-2 achterstand in het veld, en mede dankzij een assist van Lewis werd het nog 2-2. In totaal staat zijn teller op dertien officiële duels namens de Alkmaarders. Daarin maakte hij twee doelpunten, beide voor de beker tegen Achilles ’29. Meerdere Eredivisieclubs toonden deze zomer interesse in Fernando Lewis, maar hij koos voor Go Ahead Eagles. Ervaring met spelen in de Adelaarshorst heeft hij al, aangezien hij vorig seizoen in de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles (2-1) inviel. “Toen heb ik echt meegemaakt hoe het er hier aan toegaat”, vertelt de nieuwste aanwinst van Go Ahead. “Dan denk je wel: dit wil ik uiteindelijk ook meemaken. Daarvoor ben je voetballer. Toen ik hoorde dat Go Ahead Eagles me wilde hebben, dacht ik meteen aan die wedstrijd in Deventer. Ik heb toen bij Ridgeciano Haps, Giliano Wijnaldum, Lesly de Sa en Erik Falkenburg informatie ingewonnen over de club, en zij waren allemaal zeer positief. Toen wist ik zeker: Ik wil naar Go Ahead Eagles. Het gevoel is hier goed. De club, en ook de selectie, is één familie. Zij hebben mij nodig, en ik hen.” Lewis omschrijft zichzelf als een flexibele aanvaller, die ook bij verdedigende taken zijn mannetje staat. “Ik kan op alle posities voorin uit de voeten. Mijn voorkeursbeen is rechts, maar ik kan met links ook goed overweg. Ik heb echt heel veel zin in het seizoen met Go Ahead Eagles. Ook trainer Foeke Booy is in zijn nopjes met Fernando Lewis. “We hebben er geduld voor gehad, maar ik ben blij dat de gewenste aanvaller binnen is. Hij heeft een goede leeftijd, is snel en sterk, en heeft een goede individuele actie. Bovendien is hij inzetbaar op beide vleugels. Aangezien De Sa dat ook is, kunnen we daarin variëren.” “Hij is echt een jongen die past binnen onze visie”, vervolgt Booy. “We hebben een jonge, talentvolle groep, waarin iedereen zijn specifieke kwaliteit heeft binnen onze speelwijze. Net als Haps destijds en Van Ooijen nu, neemt Lewis bovendien Europese ervaring mee. Ook dat is belangrijk.” Ook Lewis roemt de sfeer in De Adelaarshorst. Dat dat geen toeval is, weet ook de hoofdtrainer. Booy: “Onze supporters maken wat betreft sfeer echt naam, ook onder voetballers. Het publiek heeft daardoor een gezonde aantrekkingskracht op spelers. In deze sfeer willen ze graag voetballen.” Ben benieuwd hoe die het gaat doen, maar we hebben in ieder geval weer snelheid op de flanken en dat is ook wat waard. Zag je afgelopen seizoen wel met Antonia en Houtkoop. Die zorgden constant voor dreiging met alleen hun snelheid al. Die kan je niet 1 op 1 laten staan, dan zijn ze weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=195574 Heldje Kolder, voetbalschoenen zwart laten verven omdat hij gekleurde had gekregen van de sponsor. Zo hoort dat, gewoon zwarte schoenen, zeker voor Marnix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Erik Cummins onder de lat, heeft Booy zojuist verteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Las t net, werd van de week al gesuggereerd op diverse social media. Laat hem maar bewijzen dat hij de betere is van de 2. Qua voorbereiding kan ik geen oordeel vellen, beide even vaak gekeept en wat ik heb gezien kan je niet oordelen. Beide hebben in die wedstrijden weinig te doen gehad. Lullig voor vd Hart, maar dat is concurrentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten