Jump to content

Go Ahead Eagles

Pinolero
 Share

Recommended Posts

Ulderink kan 'zoals De Haan' door bij Eagles

Go Ahead Eagles heeft hoofdtrainer Andries Ulderink en zijn assistenten Paul Bosvelt en Michel Boerebach een nieuw contract aangeboden. Het drietal kan één seizoen bijtekenen bij de club uit Deventer.

Ulderink, sinds maart 2008 oefenmeester bij de club uit de Jupiler League, kreeg ook vorig seizoen de aanbieding om zijn contract met een jaar te verlengen. De trainer zelf lijkt tevreden. "Ik denk even over het aanbod na, maar het is de intentie van beide partijen om verder te gaan", aldus Ulderink tegenover De Stentor.

Marc Overmars, bestuurslid technische zaken, geeft aan dat Go Ahead bewust kiest voor verlenging per jaar. "We bekijken het van jaar tot jaar, dat bevalt ons het beste. Een beetje zoals Foppe de Haan en Heerenveen dat deden. Met langjarige contracten snijd je je snel in de vingers."

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/153492/Ulderink_kan_zoals_De_Haan_door_bij_Eagles.html

Ulderink wil beter beeld van toekomst Eagles

Andries Ulderink heeft gemengde gevoelens over het contractvoorstel dat Go Ahead Eagles hem heeft gedaan. Ondanks een goed eerste gesprek twijfelt de trainer eraan of hij de juiste man is voor de toekomst.

"Het was van beide kanten een zeer positief gesprek", erkent Ulderink in gesprek met Voetbal International. "De aanbieding an sich is goed, daar hoef ik niet over na te denken, maar wel over hoe de club denkt de toekomst in te gaan. We zijn hartstikke gezond, maar we hebben daarvoor wel een aantal spelers moeten verkopen. Verder zijn we iets teruggegaan in begroting."

Ulderink wil van de Go Ahead-directie weten hoe de vlag erbij hangt met het oog op de toekomst. "Ik wil weten wat de plannen zijn en in welk tempo die gerealiseerd kunnen worden. Ik moet mezelf de vraag stellen of de doelstelling van structureel een top 5 klassering met een keer promotie wel realistisch is als we wellicht weer terug moeten in budget."

"Ben ik wel de juiste man als de stadionplannen pas over drie jaar geëffectueerd kunnen worden en we weer opnieuw moeten gaan bouwen aan een elftal?", is een vraag die Ulderink zichzelf stelt.

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/153518/Ulderink_wil_beter_beeld_van_toekomst_Eagles.html

Ze willen wel naar boven kijken, maar 't is na elk seizoen weer dat de helft van de selectie verdwijnt. Zo kun je ook niet opbouwen. Nu ook weer 2 spelers gehuurd die je aan het einde van het seizoen kwijt bent. Dus snap Ulderink ook wel...

Ja, daar kan ik ook helemaal inkomen. Het is echt begrijpelijk wat hij zegt, maar als Jupiler League club moet je wel je beste spelers verkopen om het hoofd boven water te houden. Toch is het ook niet goed als je elk jaar terug gaat in de begroting, dan gaat de ambitie automatisch ook achteruit, dat kan niet anders ook al wil je dat niet. Het is dus even afwachten wat er gaat gebeuren. Hij is gewoon een goede trainer voor Eagles, een opbouwtrainer, maar als dat proces zoals daar staat nog 3 jaar gaat duren dan wordt het wel een heel lang verhaal. Er moet ook geoogst gaan worden.

'Schuurman vervolgt carrière in Deventer'

Resit Schuurman komt mogelijk spoedig weer aan spelen toe. De verdediger annex middenvelder is bij Heracles Almelo bankzitter en ziet een vertrek naar het geïnteresseerde Go Ahead Eagles wel zitten.

Volgens TC / Tubantia wil Schuurman zijn loopbaan graag weer op het goede spoor zetten. Schuurman bevestigde tegenover de krant een overgang naar Deventer wel te zien zitten.

Mocht de transfer van Schuurman naar de club uit de Jupiler League doorgang vinden dan gaat hij voor zijn vijfde Nederlandse avontuur. Eerder stond hij onder contract bij NEC, FC Twente en De Graafschap.

In Almelo deden zowel voormalig trainer Gertjan Verbeek als de huidige trainer Peter Bosz zelden een beroep op Schuurman. In totaal kwam hij pas twee keer in actie voor de club.

Zou net wat meer balans in het elftal kunnen brengen_O_

Het is nog niet zeker per wanneer hij komt en of hij überhaupt komt, maar hij zal wel en aanwinst zijn denk ik. Het gerucht gaat al een tijdje rond, maar dan vooral om hem volgend seizoen over te nemen, maar misschien ook al vanaf de winterstop. Net als dat de naam van Niels Wellenberg heel erg sterk wordt genoemd. Dus als dat zo is heb je 2 hele leuke spelers.

Het is nog niet zeker per wanneer hij komt en of hij überhaupt komt, maar hij zal wel en aanwinst zijn denk ik. Het gerucht gaat al een tijdje rond, maar dan vooral om hem volgend seizoen over te nemen, maar misschien ook al vanaf de winterstop. Net als dat de naam van Niels Wellenberg heel erg sterk wordt genoemd. Dus als dat zo is heb je 2 hele leuke spelers.

Wellenberg word volgens mij vooral gewoon uit de lucht gegrepen omdat er toen op Eagles forum discussie was over welke oud-eagle er terug kwam...

Kan 't ook fout hebben.

Wellenberg word volgens mij vooral gewoon uit de lucht gegrepen omdat er toen op Eagles forum discussie was over welke oud-eagle er terug kwam...

Kan 't ook fout hebben.

Tja, volgens mij begon het daarmee, maar is het ondertussen wel iets meer geworden dan alleen in die discussie. We zullen wel zien wat er allemaal komt of niet komt.

GA Eagles legt Schuurman vast, Suk verlengt zijn contract

DEVENTER - GA Eagles heeft overeenstemming bereikt met middenvelder/verdediger Resit Schuurman over een tweejarige verbintenis.

Schuurman komt over van Heracles Almelo waar zijn aflopende contract niet wordt verlengd. Hij keert het nieuwe seizoen terug in Deventer.

De optie in het contract van Joey Suk is gelicht. Het contract is met twee seizoenen verlengd en loopt nu tot medio 2013.

Ook aanvaller Gerson Klok is voor volgend seizoen vastgelegd. Hij speelde nu nog op amateurbasis.

Dat van klok snap ik echt niet he;e. Die kerel vind ik wel zo drama;e. Maar Technische staf zal wel beter beeld hebben en hopelijk verrast hij de tweede seizoenshelft dan. Over Suk en Schuurman natuurlijk helemaal mee eens.

klok kon het bij veendam ook niet laten zien en schuurman is goede aankoop:thumb:

• Rogier. changed the title to Go Ahead Eagles