GAE EAGLES Geplaatst 4 januari 2011 Share Geplaatst 4 januari 2011 Ja, daar kan ik ook helemaal inkomen. Het is echt begrijpelijk wat hij zegt, maar als Jupiler League club moet je wel je beste spelers verkopen om het hoofd boven water te houden. Toch is het ook niet goed als je elk jaar terug gaat in de begroting, dan gaat de ambitie automatisch ook achteruit, dat kan niet anders ook al wil je dat niet. Het is dus even afwachten wat er gaat gebeuren. Hij is gewoon een goede trainer voor Eagles, een opbouwtrainer, maar als dat proces zoals daar staat nog 3 jaar gaat duren dan wordt het wel een heel lang verhaal. Er moet ook geoogst gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2011 'Schuurman vervolgt carrière in Deventer' Resit Schuurman komt mogelijk spoedig weer aan spelen toe. De verdediger annex middenvelder is bij Heracles Almelo bankzitter en ziet een vertrek naar het geïnteresseerde Go Ahead Eagles wel zitten. Volgens TC / Tubantia wil Schuurman zijn loopbaan graag weer op het goede spoor zetten. Schuurman bevestigde tegenover de krant een overgang naar Deventer wel te zien zitten. Mocht de transfer van Schuurman naar de club uit de Jupiler League doorgang vinden dan gaat hij voor zijn vijfde Nederlandse avontuur. Eerder stond hij onder contract bij NEC, FC Twente en De Graafschap. In Almelo deden zowel voormalig trainer Gertjan Verbeek als de huidige trainer Peter Bosz zelden een beroep op Schuurman. In totaal kwam hij pas twee keer in actie voor de club. Zou net wat meer balans in het elftal kunnen brengen_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 Het is nog niet zeker per wanneer hij komt en of hij überhaupt komt, maar hij zal wel en aanwinst zijn denk ik. Het gerucht gaat al een tijdje rond, maar dan vooral om hem volgend seizoen over te nemen, maar misschien ook al vanaf de winterstop. Net als dat de naam van Niels Wellenberg heel erg sterk wordt genoemd. Dus als dat zo is heb je 2 hele leuke spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2011 Het is nog niet zeker per wanneer hij komt en of hij überhaupt komt, maar hij zal wel en aanwinst zijn denk ik. Het gerucht gaat al een tijdje rond, maar dan vooral om hem volgend seizoen over te nemen, maar misschien ook al vanaf de winterstop. Net als dat de naam van Niels Wellenberg heel erg sterk wordt genoemd. Dus als dat zo is heb je 2 hele leuke spelers. Wellenberg word volgens mij vooral gewoon uit de lucht gegrepen omdat er toen op Eagles forum discussie was over welke oud-eagle er terug kwam... Kan 't ook fout hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 Wellenberg word volgens mij vooral gewoon uit de lucht gegrepen omdat er toen op Eagles forum discussie was over welke oud-eagle er terug kwam... Kan 't ook fout hebben. Tja, volgens mij begon het daarmee, maar is het ondertussen wel iets meer geworden dan alleen in die discussie. We zullen wel zien wat er allemaal komt of niet komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2011 Antonia_O_ Bij zijn debuut_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Heerlijk en meer dan terecht als ik het zo hoor. Die punten zijn ook hard nodig, maar het is nog niet afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 GVD, onterechte vrije trap tegen en die gaat er dan natuurlijk in. Bah. En Pedro is weer geblesseerd, kan er ook nog wel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2011 Jezus wat een faal einde weer;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Billenknijpen hier, Sparta is nu alleen maar aan het aanvallen en opzoek naar de winnende. Hopen dat we het nog even vol kunnen houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2011 Kom op nog die laatste vrije trap.... Drama vrije trap. Laat hem suk dan ook nemen denk ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 GA Eagles legt Schuurman vast, Suk verlengt zijn contract DEVENTER - GA Eagles heeft overeenstemming bereikt met middenvelder/verdediger Resit Schuurman over een tweejarige verbintenis. Schuurman komt over van Heracles Almelo waar zijn aflopende contract niet wordt verlengd. Hij keert het nieuwe seizoen terug in Deventer. De optie in het contract van Joey Suk is gelicht. Het contract is met twee seizoenen verlengd en loopt nu tot medio 2013. Ook aanvaller Gerson Klok is voor volgend seizoen vastgelegd. Hij speelde nu nog op amateurbasis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2011 Dat van klok snap ik echt niet he;e. Die kerel vind ik wel zo drama;e. Maar Technische staf zal wel beter beeld hebben en hopelijk verrast hij de tweede seizoenshelft dan. Over Suk en Schuurman natuurlijk helemaal mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Dat van klok snap ik echt niet he;e. Die kerel vind ik wel zo drama;e. Maar Technische staf zal wel beter beeld hebben en hopelijk verrast hij de tweede seizoenshelft dan. Over Suk en Schuurman natuurlijk helemaal mee eens. klok kon het bij veendam ook niet laten zien en schuurman is goede aankoop:thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 En bij ons overtuigd hij ook nog niet echt. Maar hij is nog jong en misschien dat het net als bij Reimerink er volgend seizoen uitgaat komen. We zullen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Klok is een goedkope kracht, dat speelt natuurlijk ook mee. Trouwens echt een dramatische sfeer daar op 't Kasteel, had er meer van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Koen van der Biezen er ook al niet bij vanavond, heeft griep. Gaat lekker, Janota geschorst, Michiels geschorst, Van Leeuwen geblesseerd, Heerkens, ziek. Nu speelt Frank van der Zwan in de spits, eens kijken (luisteren) wat dat wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Zege voor Maastricht?:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 We zullen het zien, ik hoop van niet. Maar we hebben zo wel een kleine selectie. Zitten maar 5 man op de bank, waaronder Pedro nog wel. Die is ook niet helemaal fit. Dus even afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Hoppa, 0-1 de vervanger van Koen van der Biezen. Frank van der Zwan. Heerlijke start Go Ahead Eagles. Ze krijgen alle ruimte om te voetballen en dat is nu al beloond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Verdomme. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2011 Hoppa, 0-1 de vervanger van Koen van der Biezen. Frank van der Zwan. Heerlijke start Go Ahead Eagles. Ze krijgen alle ruimte om te voetballen en dat is nu al beloond. Waar the fuck volg jij het:P? Ooh ben net een minuut te laat ingeschakeld;e 1-1 alweer;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 JOOONAS OLSEN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Haha, gewoon Deventer radio. GVD, 1-1, begon zo fijn, maar zul je altijd zien, volgt de gelijkmaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 DAVE BUS, 1-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten