Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Ja, daar kan ik ook helemaal inkomen. Het is echt begrijpelijk wat hij zegt, maar als Jupiler League club moet je wel je beste spelers verkopen om het hoofd boven water te houden. Toch is het ook niet goed als je elk jaar terug gaat in de begroting, dan gaat de ambitie automatisch ook achteruit, dat kan niet anders ook al wil je dat niet. Het is dus even afwachten wat er gaat gebeuren. Hij is gewoon een goede trainer voor Eagles, een opbouwtrainer, maar als dat proces zoals daar staat nog 3 jaar gaat duren dan wordt het wel een heel lang verhaal. Er moet ook geoogst gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Schuurman vervolgt carrière in Deventer'

Resit Schuurman komt mogelijk spoedig weer aan spelen toe. De verdediger annex middenvelder is bij Heracles Almelo bankzitter en ziet een vertrek naar het geïnteresseerde Go Ahead Eagles wel zitten.

Volgens TC / Tubantia wil Schuurman zijn loopbaan graag weer op het goede spoor zetten. Schuurman bevestigde tegenover de krant een overgang naar Deventer wel te zien zitten.

Mocht de transfer van Schuurman naar de club uit de Jupiler League doorgang vinden dan gaat hij voor zijn vijfde Nederlandse avontuur. Eerder stond hij onder contract bij NEC, FC Twente en De Graafschap.

In Almelo deden zowel voormalig trainer Gertjan Verbeek als de huidige trainer Peter Bosz zelden een beroep op Schuurman. In totaal kwam hij pas twee keer in actie voor de club.

Zou net wat meer balans in het elftal kunnen brengen_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nog niet zeker per wanneer hij komt en of hij überhaupt komt, maar hij zal wel en aanwinst zijn denk ik. Het gerucht gaat al een tijdje rond, maar dan vooral om hem volgend seizoen over te nemen, maar misschien ook al vanaf de winterstop. Net als dat de naam van Niels Wellenberg heel erg sterk wordt genoemd. Dus als dat zo is heb je 2 hele leuke spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nog niet zeker per wanneer hij komt en of hij überhaupt komt, maar hij zal wel en aanwinst zijn denk ik. Het gerucht gaat al een tijdje rond, maar dan vooral om hem volgend seizoen over te nemen, maar misschien ook al vanaf de winterstop. Net als dat de naam van Niels Wellenberg heel erg sterk wordt genoemd. Dus als dat zo is heb je 2 hele leuke spelers.

Wellenberg word volgens mij vooral gewoon uit de lucht gegrepen omdat er toen op Eagles forum discussie was over welke oud-eagle er terug kwam...

Kan 't ook fout hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellenberg word volgens mij vooral gewoon uit de lucht gegrepen omdat er toen op Eagles forum discussie was over welke oud-eagle er terug kwam...

Kan 't ook fout hebben.

Tja, volgens mij begon het daarmee, maar is het ondertussen wel iets meer geworden dan alleen in die discussie. We zullen wel zien wat er allemaal komt of niet komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GA Eagles legt Schuurman vast, Suk verlengt zijn contract

DEVENTER - GA Eagles heeft overeenstemming bereikt met middenvelder/verdediger Resit Schuurman over een tweejarige verbintenis.

Schuurman komt over van Heracles Almelo waar zijn aflopende contract niet wordt verlengd. Hij keert het nieuwe seizoen terug in Deventer.

De optie in het contract van Joey Suk is gelicht. Het contract is met twee seizoenen verlengd en loopt nu tot medio 2013.

Ook aanvaller Gerson Klok is voor volgend seizoen vastgelegd. Hij speelde nu nog op amateurbasis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van klok snap ik echt niet he;e. Die kerel vind ik wel zo drama;e. Maar Technische staf zal wel beter beeld hebben en hopelijk verrast hij de tweede seizoenshelft dan. Over Suk en Schuurman natuurlijk helemaal mee eens.

klok kon het bij veendam ook niet laten zien en schuurman is goede aankoop:thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoppa, 0-1 de vervanger van Koen van der Biezen. Frank van der Zwan. Heerlijke start Go Ahead Eagles. Ze krijgen alle ruimte om te voetballen en dat is nu al beloond.

Waar the fuck volg jij het:P?

Ooh ben net een minuut te laat ingeschakeld;e

1-1 alweer;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites