Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Sven Nieuwpoort heeft een contract voor 2 jaar getekend met optie. Hij komt over van Ajax (verhuurd aan Almere City). Hij zal moeten gaan strijden om de plek van rechtsback, daar zal ongetwijfeld nog iemand bijkomen.

Daarnaast vandaag nog een keeperstrainer van de dames van Ajax vastgelegd, Woudenberg. En Ugur Yildirim komt stage lopen als trainer bij de C1 van Jochem de Weerdt en Jan Kromkamp.

Weer positief nieuws dus vandaag vanuit Deventer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang Antonia nog niet weg is hoeft die van rechtsbuiten nog niet, maar lijkt me wel dat hij nog gaat vertrekken.

Keeper hebben we alleen nog maar een 2e keeper en voor de beloften hebben we iemand. Dus iemand erbij. (Room, Padt, etc)

Rechtsback hebben we Nieuwpoort gehaald en Amevor kan daar spelen, moet nog iemand bij. (Marzo)

Centrale verdediger rechts, we hebben Vriends en Amevor die daar kan spelen. Niemand nodig

Centrale verdediger links, we hebben Van der Linden en Schenk. Maar Schenk wordt vooral als linksback gebruikt en we hebben Van der Meer (jong Ado) gehaald. Niet echt iemand nodig.

Linksback, We hebben Schenk en dat is het. Dus iemand erbij moet zeker (Haps weer huren)

Rechtshalf, Falkenburg is weg, Rijsdijk en Turuc kunnen er spelen. Voor Turuc is veel interesse, dus zal wel gaan. Iemand erbij is dus een must. (De Leeuw, Overtoom)

Centrale middenvelder, Overgoor en Lambooij hebben we, Overgoor misschien weg, dus er moet iemand bij (De Zeeuw, Van Hyfte)

Linkshalf, Turuc en Overgoor kunnen daar spelen, maar voor beide is interesse, dus daar moet zeker nog wat bij komen. (van Hyfte)

Rechtsbuiten, Antonia ligt nog vast, maar zal vertrekken. Verder kan Rijsdijk daar spelen. Moet dus nog iemand bijkomen. (Marego, Kuwas)

Spits, Kolder ligt nog vast en Phillips ook. Kolder is al op leeftijd en kan niet nog zo'n seizoen als het vorige spelen denk ik, maar als stand-in en af en toe basis een prima optie. Phillips mag nog een jaar verhuurd worden, afgelopen jaar aan Oss verhuurd. Dus er moet iemand bijkomen. (De Leeuw)

Linksbuiten, De Bondt is overgekomen van Ajax, maar daarachter ligt nog niemand vast, dat moet nog wel gebeuren. (Marengo, Kuwas)

Spelers tussen haakjes zijn speler die in het geruchtencircuit rondgaan, maar meestal komen die dan toch niet als hun naam eenmaal genoemd is. Dus dat is afwachten. Er is nog genoeg werk aan de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, ik vind die 2 van Volendam ook niet heel bijzonder. Ze hebben overigens wel goed gespeeld tegen ons 2 jaar terug toen Volendam kampioen kon worden en later in de play-offs, maar denk niet dat ze het niveau hebben of nog kunnen groeien.

Ik zei al dat de meeste namen die in de media komen niet naar Deventer komen. Nu weer nieuws dat ze Room of Van der Hart willen hebben als keeper. Die zullen dan ook wel niet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net bij de boekpresentatie geweest van het nieuwe "Eagles till i die" boek, daar vertelde Lugt dat er zeer waarschijnlijk voor 12 uur vannacht een nieuwe speler gepresenteerd gaat worden. Room, van der Hart, de Leeuw, een onbekende of weer een talent? We zullen het over een paar uur weten. Ook verwacht hij dat de gemeente volgende week een definitief antwoord geeft over de lening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vernam iets over een ruildeal Antonia - Room :cab: iemand hier die dat ook opgevangen heeft?

Dat zou ik wel een rare move vinden van Vitesse. Antonia speelde goed uit tegen Vitesse en misschien dat de eigenaar daar van heeft genoten en hem wil hebben, maar ik zou het raar vinden. Denk ook dat dat een iets te hoog niveau is voor Antonia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijmen van Wissing ‏@vanwissing 55 sec.

Vanmiddag liet Lugt al doorschemeren dat hij wellicht een speler presenteert. Maar lijkt me geen speler van naam. Room speelt nog altijd.

Tijmen van Wissing ‏@vanwissing 2 min

De Leeuw was niet in eerste instantie een optie, omdat ze niet specifiek naar zo'n speler zoeken. Overigens zoekt #gae ook nog rechtsback

bewerkt door Evers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou ik wel een rare move vinden van Vitesse. Antonia speelde goed uit tegen Vitesse en misschien dat de eigenaar daar van heeft genoten en hem wil hebben, maar ik zou het raar vinden. Denk ook dat dat een iets te hoog niveau is voor Antonia.

Denk t ook ja. Gewoon een subtoppertje als Groningen zou m eerst wel goed doen, wellicht kan hij altijd nog wel doorgroeien.

Ben wel benieuwd met welke spelers Eagles op de proppen gaat komen. Hoop wel dat ze in de Eredivisie blijven, misschien pak ik komend seizoen nog wel een wedstrijdje mee, lekker naar de Adelaarshorst (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ik inderdaad zelf ook een rare zet vinden, leuke speler maar niet het niveau dat we nastreven lijkt mij. Voor Room zou het mooi zijn, die moet gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Doelman van Ajax wordt woensdag medisch gekeurd in Deventer'

Het lijkt erop dat Mickey van der Hart de nieuwe keeper van Go Ahead Eagles wordt. Volgens Ajax Showtime wordt het contract van de derde doelman van Ajax opgewaardeerd en zal Van der Hart volgend seizoen op huurbasis in Deventer spelen. Hij moet dan wel nog door de medische keuring komen: die zou voor woensdag op het programma staan.

Jammer, hoe talentvol hij ook is. Ik had liever een ervaren doelman gezien dan weer een jong talent. Hij zou in het begin natuurlijk weer een paar schoonheids-(beginners)foutjes maken. Dat kunnen we niet gebruiken in de strijd tegen degradatie. Ook wordt er voor de zoveelste keer weer een keeper gehuurd. Het is echt al lang geleden dat we een doelman onder eigen contract hadden en die ook meer dan 1 seizoen bleef. Dat is wel 10 jaar geleden als het niet meer is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CM: Overgoor, Falkenburg en Turuç alle drie zijn niet te behouden. Ik hoop persoonlijk op van Hyfte of Smeets van MVV. Hoe was hij dit seizoen? Verder zat ik te denken aan van Ooijen van PSV om een beetje verder te denken in de aankoopwijze van het bestuur.

Kenner :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites