Satyr Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Die 3e goal was geen buitenspel trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 november 2010 Auteur Share Geplaatst 21 november 2010 Klok en Bus geblesseerd uitgevallen, weer 2 man minder. Hebben we nu nog wel genoeg wissels;e?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Bus heeft last van de hamstrings, Klok gelukkig niks ernstigs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
groffegerda Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Wat een viezeriken zijn jullie, zes onschuldige vrienden van mij die een westrijd bezochten uit apeldoorn pakken met 40 man, en dan nog tien minuten achtervolgen ook, bewijst maar is dat de joden ook in Deventer wonen;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Er was een afspraak gemaakt tussen Den Bosch en GAE wat ik gehoord heb, maar Den Bosch kwam niet opdagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 november 2010 Auteur Share Geplaatst 26 november 2010 Wat een viezeriken zijn jullie, zes onschuldige vrienden van mij die een westrijd bezochten uit apeldoorn pakken met 40 man, en dan nog tien minuten achtervolgen ook, bewijst maar is dat de joden ook in Deventer wonen;e Waar slaat dat dan weer op;e. Meeste eagles hebben ook een hekel aan ajax dus;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 december 2010 Auteur Share Geplaatst 3 december 2010 Wedstrijd van vanavond afgelast. Nu eerstvolgende wedstrijd Apeldoorn uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 december 2010 Auteur Share Geplaatst 4 december 2010 Litmanen levert talenten af bij Go Ahead Go Ahead Eagles bekijkt volgende week de kwaliteiten van Berat Sadik en Drilon Shala. De twee talenten komen op aanraden van Jari Litmanen, die bevriend is met bestuurslid Marc Overmars. Zowel Sadik (24) als de 23-jarige Shala is afkomstig uit Finland, hoewel Sadik van Albanese afkomst is. Beide spelers komen het beste tot hun recht in de voorhoede, zo meldt Voetbal International. Sadik, die al vier interlands achter zijn naam heeft staan, maakte in 2008 de overstap van het Finse Lahti naar Arminia Bielefeld. Shala kwam alleen nog maar uit in de Finse competitie. Valt weinig over te zeggen over deze 2. Maar toch, litmanen moet gewoon samen met Overmars bij in het bestuur komen_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Sadik is een balvaste, sterke spits en Shala en behendige buitenspeler. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Waar slaat dat dan weer op;e. Meeste eagles hebben ook een hekel aan ajax dus;e En dan wil je wel Litmanen in het bestuur. Logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 december 2010 Auteur Share Geplaatst 4 december 2010 En dan wil je wel Litmanen in het bestuur. Logisch. Dan heb ik het vooral over de supporters, en gaat ie:huhu: Ga maar terug naar dat forumpje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Oh dus jij bent een nepsupporter, vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 december 2010 Auteur Share Geplaatst 4 december 2010 Ja, ik heb geen scc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Logisch, zou ik ook niet willen van die club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 december 2010 Auteur Share Geplaatst 4 december 2010 Jonge wat probeer je nou;e Geband worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Ik verlaag me tot jou niveau. Edit: Als ik hiervoor een ban krijg, is het wel duidelijk dat jij de staf likt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 december 2010 Auteur Share Geplaatst 4 december 2010 Doe ik ook, sorry. Maar ga nu maar weer terug naar: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35956 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 GAE - Telstar opnieuw afgelast. Zeer terecht, ze hadden beter afgelopen vrijdag kunnen spelen dan vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 december 2010 Auteur Share Geplaatst 12 december 2010 Beste goal van vogelsang:D http://www.jupilerleague.nl/showgoal2.php?goalid=http://eyeworks.wmp.triple-it.nl/eyeworks/101212AGOGOAG2.wmv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 december 2010 Auteur Share Geplaatst 12 december 2010 97e minuut JOEY SUK_O_ Ook 2x rood in 90e minuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 GAE had een stuk of 13 corners en dozen vol met kansen, maar als hij er niet in wil mag je achteraf nog blij zijn met de 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 december 2010 Share Geplaatst 17 december 2010 MARCO PARNELA STOPT PER DIRECT MET PROFVOETBAL Marco Parnela heeft Go Ahead Eagles op de hoogte gesteld van zijn besluit om binnenkort een eind te maken aan zijn profloopbaan. De 29-jarige verdediger gaat zich vanaf 31 december richten op zijn maatschappelijke carrière. “Ik was altijd belangrijk geweest in het elftal en opeens was mijn rol heel andersâ€, legt hij uit De ervaren speler raakte dit seizoen zijn basisplek kwijt onder coach Andries Ulderink, en is het vechten beu. “Ik ben na gaan denken wat ik precies wilde. Een andere club in de Jupiler League is voor mij ondenkbaar en om als wisselspeler dan nog elders aan de bak te komen wordt lastigâ€, aldus Parnela, die sinds 2004 op de loonlijst staat in Deventer. De Finse verdediger gaat zich nu richten op zijn eigen sportmerk, dat in de Benelux hoopt te kunnen uitbreiden. “Daar ga ik mee door. Ik krijg nu tijd om daar meer energie in te steken. Daarnaast volg ik nog een studie.†Ook blijft hij mogelijk actief bij Go Ahead, zij het in een andere rol. “Ik ben ook nog met Go Ahead nog in gesprek om eventueel daar iets te gaan doen.†------------------------------------------------------------------------ Jammer dat hij stopt, hij is en was altijd een held. Wat heb ik genoten van zijn spel en de beleving waar hij altijd mee speelde. Helaas heeft hij pech gehad met blessures, waardoor hij zijn basisplaats is kwijtgeraakt. Als hij niet geblesseerd was geraakt dan had hij 3,4 jaar geleden de stap naar de eredivisie wel gemaakt. Goed dat hij wel betrokken blijft bij Go Ahead Eagles, we zullen zien in wat voor functie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Kevin van Diermen wordt voor een half seizoen gehuurd van Vitesse. Als vervanger van de reeds gestopte Marco Parnela. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 december 2010 Auteur Share Geplaatst 28 december 2010 Hoop niet dat óf Bus óf Heerkens hiervoor geslachtofferd word. Maar laat het maar een extra druk voor ze zijn om te presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2011 Ulderink kan 'zoals De Haan' door bij Eagles Go Ahead Eagles heeft hoofdtrainer Andries Ulderink en zijn assistenten Paul Bosvelt en Michel Boerebach een nieuw contract aangeboden. Het drietal kan één seizoen bijtekenen bij de club uit Deventer. Ulderink, sinds maart 2008 oefenmeester bij de club uit de Jupiler League, kreeg ook vorig seizoen de aanbieding om zijn contract met een jaar te verlengen. De trainer zelf lijkt tevreden. "Ik denk even over het aanbod na, maar het is de intentie van beide partijen om verder te gaan", aldus Ulderink tegenover De Stentor. Marc Overmars, bestuurslid technische zaken, geeft aan dat Go Ahead bewust kiest voor verlenging per jaar. "We bekijken het van jaar tot jaar, dat bevalt ons het beste. Een beetje zoals Foppe de Haan en Heerenveen dat deden. Met langjarige contracten snijd je je snel in de vingers." Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/153492/Ulderink_kan_zoals_De_Haan_door_bij_Eagles.html Ulderink wil beter beeld van toekomst Eagles Andries Ulderink heeft gemengde gevoelens over het contractvoorstel dat Go Ahead Eagles hem heeft gedaan. Ondanks een goed eerste gesprek twijfelt de trainer eraan of hij de juiste man is voor de toekomst. "Het was van beide kanten een zeer positief gesprek", erkent Ulderink in gesprek met Voetbal International. "De aanbieding an sich is goed, daar hoef ik niet over na te denken, maar wel over hoe de club denkt de toekomst in te gaan. We zijn hartstikke gezond, maar we hebben daarvoor wel een aantal spelers moeten verkopen. Verder zijn we iets teruggegaan in begroting." Ulderink wil van de Go Ahead-directie weten hoe de vlag erbij hangt met het oog op de toekomst. "Ik wil weten wat de plannen zijn en in welk tempo die gerealiseerd kunnen worden. Ik moet mezelf de vraag stellen of de doelstelling van structureel een top 5 klassering met een keer promotie wel realistisch is als we wellicht weer terug moeten in budget." "Ben ik wel de juiste man als de stadionplannen pas over drie jaar geëffectueerd kunnen worden en we weer opnieuw moeten gaan bouwen aan een elftal?", is een vraag die Ulderink zichzelf stelt. Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/153518/Ulderink_wil_beter_beeld_van_toekomst_Eagles.html Ze willen wel naar boven kijken, maar 't is na elk seizoen weer dat de helft van de selectie verdwijnt. Zo kun je ook niet opbouwen. Nu ook weer 2 spelers gehuurd die je aan het einde van het seizoen kwijt bent. Dus snap Ulderink ook wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten