Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Doke Schmidt komt een jaar op huurbasis over van Heerenveen. Frieser dan die naam kan het niet volgens mij;c.

Ken hem qua speler niet echt. Iemand van Heerenveen die wat meer info kan geven? [MENTION=2569]Frisian[/MENTION]; [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; [MENTION=95]Smitte[/MENTION]; [MENTION=12481]CB92[/MENTION];

Ken hem eigenlijk alleen hiervan;c.

LOXaGD00eMc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke rechtsback voor Jupiler League. Vorig seizoen niet gespeeld maar seizoen daarvoor 17 wedstrijden gespeeld, vond hem in die wedstrijden niet slecht. Gemiddelde snelheid, verder goede capaciteiten voor een rechtsback maar nog wel vaak onzeker, wss voornamelijk door zn leeftijd. Hoe het er precies met hem voor staat op dit moment weet ik niet want heb hem al lang niet meer zien spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke rechtsback voor Jupiler League. Vorig seizoen niet gespeeld maar seizoen daarvoor 17 wedstrijden gespeeld, vond hem in die wedstrijden niet slecht. Gemiddelde snelheid, verder goede capaciteiten voor een rechtsback maar nog wel vaak onzeker, wss voornamelijk door zn leeftijd. Hoe het er precies met hem voor staat op dit moment weet ik niet want heb hem al lang niet meer zien spelen.

Hebben we dus niet veel aan. Leuke opvulling voor de bank dus... Komen vandaag of morgen nog 3 nieuwe spelers bij.

Vandaag heeft overigens ook de Ruiter een contract getekend. Komt over van DVS'33 uit Ermelo. Hoofdklasse C, selectieopvulling dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben we dus niet veel aan. Leuke opvulling voor de bank dus... Komen vandaag of morgen nog 3 nieuwe spelers bij.

Vandaag heeft overigens ook de Ruiter een contract getekend. Komt over van DVS'33 uit Ermelo. Hoofdklasse C, selectieopvulling dus.

Ja, ik weet niet wie jullie op rechtsback hebben maar als het al een goede back is heb je aan Schmidt wel een leuke back-up.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer twee (nieuwe) spelers. Rijsdijk komt over van Dordrecht. Beste speler daar en er is een afkoopsom voor betaald. Jongen tekent een contract voor 2 seizoenen met een optie voor nog een seizoen. Verder heeft Antonia zijn contract met twee seizoenen verlengd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feiten van vandaag op een rijtje:

- B-side wordt het aantal staanplaatsen vergroot waarmee we ook direct de grootste staantribune van Nederland hebben.

- Uitvak wordt verplaatst naar Leo Halle omdat het niet meer naast de B-side mag.

- Zal een tunnel vanuit de bussenplaats komen richting het uitvak

- Hoofdtribune zal vergroot worden met Engels verwerkte dug-outs.

- Totaalaantal plaatsen komt op 8.000

- En bovenal, we krijgen veldverwarming ipv kunstgras_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, Actie van behoud grasmat is niet voor niets geweest. Vandaag veel duidelijk gemaakt door de club.

Mooi ook dat de gehele B-Side staanplaatsen worden. Die Rot-Gelbe Wande in Deventer ;) de grootste van Nederland en dat voor een stadion van 'maar' 8000 plaatsen. Grote klasse, nu alleen nog hopen dat de KNVB het goed keurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kowet zal alleen al vanwege haar pure voetbalcultuur een aanwinst zijn voor de Eredivisie. Menig voetbalsupporter zal uitkijken naar het duel in Deventer waar de knusse en sfeervolle Adelaarshorst als een warme deken zal aanvoelen in het door de commercie geregeerde topvoetbal.

Er zal echter in een zeer kort tijdsbestek veel moeten gebeuren. Zowel het team als de organisatie zal eredivisiewaardig moeten worden. Ook eist de KNVB dat het veld te allen tijde bespeelbaar moet zijn. Ingegeven door de financiële situatie kiezen steeds meer clubs voor een goedkoper kunstgrasveld in plaats van veldverwarming. Ook onze bestuurders zullen de investeringen zorgvuldig moeten afwegen en hoewel zij ook graag gaan voor een heerlijk strak gemaaide grasmat, kunnen zij iedere euro maar één keer uitgeven. Bij de ware voetbalcultuur van de Adelaarshorst hoort echter geen nepgras.

Heeft er iemand een teiltje voor me? Allejezus zeg. Wat een zelfingenomenheid. Ik ben ook trots op mijn eigen club, maar dit slaat alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kowet zal alleen al vanwege haar pure voetbalcultuur een aanwinst zijn voor de Eredivisie. Menig voetbalsupporter zal uitkijken naar het duel in Deventer waar de knusse en sfeervolle Adelaarshorst als een warme deken zal aanvoelen in het door de commercie geregeerde topvoetbal.

:-D wow

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft er iemand een teiltje voor me? Allejezus zeg. Wat een zelfingenomenheid. Ik ben ook trots op mijn eigen club, maar dit slaat alles.

:-D wow

Als je mensen wil overtuigen om geld over te maken moet je soms een beetje overdrijven he;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kowet weer een geweldige aankoop gedaan, Xandro Schenk komt voor 2 jaar over van Ajax. Het afgelopen seizoen een hele goede defensive kracht die zowel centraal achterin als op linksback prima uit de voeten kan. Heeft aangetoond dat er nog veel rek in zit en samen met Bart Vriends kan hij een geweldig duo gaan vormen in de defensie. Ik ben er blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag om 16.00 nog eens 2 spelers erbij. Ik kan niet wachten. Het gaat lekker op transfergebied bij Kowet. Ze willen de selectie zo goed als rond hebben voor 24 juni als de eerste training begint. Net als de afgelopen jaren. Dan heb je tijd zat om alles goed neer te zetten en weet iedereen wat er te doen staat. Dat is echt positief.

[MENTION=4818]hans[/MENTION]; hij is zeker vooruit gegaan het afgelopen half jaar en daarom ben ik ook heel blij dat hij heeft getekend voor 2 jaar. Een jaar goed spelen en doorverkopen. Die jongen kan over een paar jaar zomaar weer terugkeren in de Nederlandse top als hij zijn ontwikkeling doorzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites