stefan_helmond Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Mijn seizoenskaart kost €104...;c Aan het eind van de maand even halen, maar mijn ouders betalen de helft mee dus dat scheelt. Nouja veel succes aankomend seizoen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Haha, daar had ik ook last van dat ik hele week moest werken:cab: Ben trouwens echt benieuwd naar nieuwe shirts... Haha dan moet je nog even wachten voordat ze bekend gemaakt worden. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2010 Even teamupdate: Joep van den Ouweland achtste nieuweling GA Eagles 27 juni 2010 om 00:28 Joep van den Ouweland speelt de komende twee seizoenen voor Go Ahead Eagles. Zaterdag accepteerde hij de aanbieding die de club uit Deventer hem deed. Van den Ouweland speelde de afgelopen vijf seizoenen voor De Graafschap. De middenvelder kreeg na het afgelopen seizoen te horen dat de Doetinchemse club niet met hem door wilde. Trainer Andries Ulderink is verguld met de ervaren speler, die eerder voor onder meer Feyenoord uitkwam. Go Ahead Eagles, dat maandagmiddag de voorbereiding op het nieuwe seizoen start, heeft inmiddels acht nieuwe spelers vastgelegd. Eerder al werden Freek Heerkens (PSV), Michal Janota (Feyenoord), Gersom Klok (BV Veendam), Sergio Padt (Ajax), Sven Spekking (De Graafschap), Theo Vogelsang (FC Twente) en Frank van der Zwan (FC Utrecht) gecontracteerd. Met het aantrekken van Van den Ouweland is de selectie van Go Ahead Eagles nagenoeg rond en kan trainer Andries Ulderink met een voltallige selectie de voorbereiding starten. Patrick Gerritsen nog een jaar bij GA Eagles 26 juni 2010 om 00:47 Go Ahead Eagles huurt Patrick Gerritsen nog een jaar van FC Twente. De aanvaller was het afgelopen seizoen al op huurbasis actief voor Go Ahead Eagles. Hij zal zich maandag melden voor de eerste training van het seizoen, om 14.15 uur op het terrein van SV Terwolde. Op amateurbasis heeft Go Ahead Eagles de 22-jarige Rick Hofkamp als derde keeper toegevoegd aan de selectie. Hij traint alleen mee en is bij wedstrijden niet inzetbaar. Hofkamp, die in Deventer studeert, is doelman van DIO Groningen. GA Eagles verhuurt Jordy Zuidam aan RBC Roosendaal 25 juni 2010 om 11:4 Jordy Zuidam verruilt Go Ahead Eagles voor RBC Roosendaal. De middenvelder zal het komende seizoen op huurbasis voor de Brabanders uitkomen. Zuidam heeft een voor hem teleurstellend jaar achter de rug in Deventer. Hij werd lange tijd geplaagd door blessures en toen hij weer fit was, belandde hij op de bank omdat jonge spelers als onder anderen Maikel Kieftenbeld en Joey Suk zich stormachtig ontwikkelden. Zuidam was niet tevreden met zijn rol als reserve en vroeg voor het einde van het vorige seizoen of Go Ahead Eagles wilde meewerken aan een vertrek. Gezien zijn staat van dienst en inzet voor de club, heeft de clubleiding zijn verzoek ingewilligd, waarna Zuidam in contact kwam met RBC Roosendaal, dat hem voor één seizoen huurt. Maikel Kieftenbeld naar FC Groningen 16 juni 2010 om 19:21 Maikel Kieftenbeld verruilt Go Ahead Eagles voor FC Groningen. Beide clubs hebben overeenstemming bereikt en ook de speler is akkoord met zijn nieuwe werkgever. De transfer is definitief als Kieftenbeld donderdag door de medische keuring komt, normaalgesproken een formailiteit. Maikel Kieftenbeld maakte twee seizoenen geleden zijnn debuut in de hoofdmacht van Go Ahead Eagles. Hij ontwikkelde zich razendsnel en speelde zich in de kijker bij diverse eredivisieclub. Aanvankelijk leek AZ de middenvelder uit Lemelervekd in te lijven, maar toen AZ afzag van Kieftenbeld, meldde FC Groningen zich. Beide clubs bereikten overeenstemming over de transfersom, waarover geen mededelingen worden gedaan. Team nu: Doelmannen: Padt, Heusinkveld Verdedigers: Droste, Michiels, Spekking, Parnela, Bus, Heerkens Middenveld: V/d Ouweland, Hollart, Suk, Janota, van Leeuwen, Kobussen Aanval: Colak, Gerritsen, Klok, Vogelsang, V/d Biezen, V/d Zwam. Volgens Ulderink komt er voor vrijdag nog een nieuwe Vleugelaanvaller bij. En momenteel is er een speler van Sv Epe 1 (Wellenberg) op proef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 28 juni 2010 Share Geplaatst 28 juni 2010 Goed bezig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2010 GA Eagles snel compleet dinsdag 29 juni 2010 | 14:00 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 29 juni 2010 | 14:06 Tekstgrootte De selectie van GA Eagles werkte zich gistermiddag voor het eerst in het zweet op het veld van Terwolde. Veel nieuwelingen in de selectie, maar bij het eerste looprondje neemt Dave Bus (derde van links) zoals altijd het voortouw. foto Ab Hakeboom TERWOLDE - Op het heetst van de dag begon GA Eagles het nieuwe seizoen met een training van ruim een uur. Warm draaien in het immer gastvrije Terwolde lukte aardig bij een temperatuur van 32 graden. Belangrijkste feit van de eerste trainingsdag: trainer Andries Ulderink startte al met een bijna complete selectie. Dat GA Eagles met negen nieuwelingen de selectie op peil heeft is de verdienste van Ulderink en ook Marc Overmars, bestuurslid technische zaken. Ook vorig jaar al bleek de winst van een complete selectie van talenten om snel te kunnen bouwen aan het team. Daarmee werden andere geluiden in de clubleiding, om te wachten op zogenaamde 'koopjes' op de transfermarkt, overstemd. Deze week al hoopt GAEagles ook de laatste versterking binnen te hengelen. Dat moet de 20-jarige Luis Pedro, aanvaller van Feyenoord worden. De in Angola geboren vleugelspits mag weg in Rotterdam, ondanks zijn jaar doorlopende contract. Pedro wil graag naar Deventer komen, maar wil nog wel graag een paar centen van Feyenoord mee, waar hij in zijn laatste contractjaar beduidend meer kan verdienen dan bij GA Eagles. In Deventer houden ze netjes de hand op de knip. Voorzitter Edwin Mulder maakte dat voor de training nog maar eens duidelijk. Met een begroting van 2,7 miljoen is er al enkele tonnen bezuinigd en behoort GA Eagles niet tot de top van de eerste divisie. ,,Maar wij zijn wel gezond'', zegt Mulder. ,,Wij zijn één van de slechts vijf clubs in het profvoetbal, die door de KNVB in categorie 3 (categorie van gezonde clubs, red.) ingedeeld is.'' De centen van een nieuwe sponsor zijn dan ook welkom. Vastgoedonderneming More siert de rug van de Deventer profs. Een bedrijf van Holtenaar Sylvan van der Linde. Deze ondernemer is ook architect en tekent niet toevallig ook voor de verbouwing van de Adelaarshorst. Binnen de club is al met veel enthousiasme gereageerd op de eerste schetsen van Van der Linde, waarbij er een nieuwe Leo Halletribune verrijst en de hoeken tussen hoofd- en IJsseltribune worden bebouwd. Ook de gemeente Deventer werkt inmiddels aan de procedures om verbouw van de Adelaarshorst mogelijk te maken. Ulderink wordt geacht heel wat rapper een elftal te bouwen uit de flink vernieuwde selectie. Met de beoogde selectie van 21 spelers en drie keepers zijn er volop mogelijkheden zo moet in de elf oefenduels blijken. Te beginnen met het eerste oefenwedstrijd morgenavond in Terwolde. Vooral dat 2e vind ik belangrijk. Ben der trots op dat wij een van die 5 zijn. En dat we misschien Pedro nog bij de selectie krijgen zou ook geweldig zijn, zou een goede versterking zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 29 juni 2010 Share Geplaatst 29 juni 2010 Dat is wel netjes dat ze 1 van de 5 club zijn. En Luis Pedro lijkt me een goede versterking hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 De bal rolt weer. De eerste wedstrijd is achter de rug, eerste helft tegen 6e klasser Terwolde (de club die al 20 jaar haar complex ter beschikking stelt in de voorbereiding, het heet ook wel Klein Milanelo, vanwege het veld dat er echt super bij ligt). 8-0 gewonnen, Frank van der Zwam scoorde 5 keer. 2e helft tegen Oud Eagles (met Marc en Edwin Overmars, Paul Bosvelt, Michael Boerebach Raymond van der Gouw, Peter Schenning, Toine Rorije, Jesse Schotman, Coen Zwollo, Sjors Brugge, Cees Marbus, John Stegeman, Jochem de Weerd, Rene Eijkelkamp en nog een paar). Dat werd 2-0. Was weer leuk om te zien en de ''oudjes'' was natuurlijk leuk om te zien, maar wat een ervaring hebben die lui zeg. Het staat allemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Remko Pasveer en Kari Arkivuo waren ook aandachtig toeschouwer, tevens was het nieuwste aanwinst Pedro er ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Hier nog de beelden van Go Ahead Eagles tegen Oud Go Ahead Eagles. Leuk om te zien. http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=112917 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Is Luis Pedro nu nog niet definitief naar Eagles?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Is Luis Pedro nu nog niet definitief naar Eagles?? Hij wordt dinsdag medisch gekeurd, als dat goed is tekent hij een contract voor 2 jaar met nog een optie. Overigens heeft hij afgelopen zaterdag al wel meegedaan met een oefenwedstrijd, daarin heeft hij ook gescoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik hoop dat Eagles promoveren, een echte volksclub met het stadion midden in een woonwijk. Lekker ouderwets. Vroeger nog eens slecht geslapen nadat ik naar de Kuip was geweest en ene Clevchenko scoorde 2 keer waardoor Eagles een punt meenam en dat was niet eens onverdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Serghei Clescenco bedoel je denk ik. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik weet niet als ik naar jullie ga dit jaar, ligt eraan als het een combi is ja of nee. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik weet niet als ik naar jullie ga dit jaar, ligt eraan als het een combi is ja of nee. ;) Maakt dat nou uit dan? Gewoon gaan ook al is het een combi:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 juli 2010 Share Geplaatst 9 juli 2010 Hij boycot de combikaart he. Beetje blijven opletten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 Inderdaad Michael, en dat maakt veel uit ja Berjan, Anti Combi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2010 Zometeen naar opendag. Zit alleen nog te twijfelen welk shirt ik ga halen: Thuis, uit of 3e.... http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=2232486&postcount=770 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 31 juli 2010 Share Geplaatst 31 juli 2010 Dat derde shirt ik ook wel leip, Thuis shirt is ook gewoon mooi. Uit vind ik iets minder maar wel oké Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 augustus 2010 Share Geplaatst 1 augustus 2010 Heb je hem nog gehaald Berjan? Ik was er niet, maar denk dat ik hem of vrijdag of de tegen Sparta ga halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2010 @ GAEEAGLES: Ja ik heb hem nog gehaald ;) (beetje late reactie) Go Ahead Eagles lijkt zich te versterken met Jhon van Beukering. De Deventer club is in gesprek met de 26-jarige aanvaller en hoopt in de komende dagen tot een akkoord te komen, zo meldt RTV Oost. Ook Helmond Sport had belangstelling voor Van Beukering, die zonder club zat en zich voor de zekerheid had ingeschreven bij de amateurs van Presikhaaf. De ex-speler van onder meer FC Zwolle en De Graafschap speelde tot dusver 203 wedstrijden in betaalde voetbal, maar kwam de laatste jaren steeds minder vaak in actie. "Het klopt dat we in onderhandeling zijn met Van Beukering", bevestigt trainer Andries Ulderink aan de regionale omroep. "Omdat we Frank van der Zwan weer last van zijn enkel heeft, hebben we met Koen van der Biezen maar één kandidaat voor de spitspositie. Daarbij kan Van Beukering ook achter de spits spelen." Update 19:22 uur - Van Beukering gaat op amateurbasis voor GA Eagles spelen Jhon van Beukering vervolgt zijn carrière bij Go Ahead Eagles, zo meldt de Gelderlander donderdag. De onderhandelingen tussen de 26-jarige aanvaller, die eerder al uitvoerig met trainer Andries Ulderink om de tafel zat, en de eerste divisionist zijn net afgerond. Van Beukering gaat in Deventer op amateurbasis spelen zodat hij zijn transfervrije status niet verliest. Mooie speler, zeker op amateurbasis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 @ GAEEAGLES: Ja ik heb hem nog gehaald ;) (beetje late reactie) Mooie speler, zeker op amateurbasis. Is zeker een goede speler op amateurbasis. Was 10 kilo afgevallen heb ik gelezen. @ Berjan: is het shirt in het echt ook tof? Denk dat ik hem binnenkort ook maar ga halen. Morgen naar Almere toe, kijken hoe het er daar aan toe gaat. Nog zonder Jhon, maar dat gaat helemaal goed komen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2010 In het echt is het shirt ook zeker tof:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BRUNO.GOERING Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Stel ik zou aankomende wedstrijd tegen Helmond gaan bezoeken, welk vak is leuk om te staan/zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Uitvak :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten