Pinolero Geplaatst 6 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2012 Ben ik tegen. Vind dat het lang niet altijd aan de trainer ligt. Sowieso een trainer halverwege een seizoen eruit gooien vind ik alleen een hoop onrust veroorzaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Doen ze toch niet, kost ze alleen maar geld en we weten allemaal dat geld uitgeven iets waar ze een hekel aan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Maar op basis waarvan moet je hem nog willen? Hij heeft Janssen, Van der Vlag en Kolder meegebracht. Janssen is alleen wat als je met je kont in de 16 ligt, V/D Vlag is een keeper van niks en alleen Kolder doet het goed. Daarbij zegt het mij niet zoveel wat hij met Veendam heeft gepresteerd, dat was vooral met 11 reuzen en dan counteren. Het beleid moet op de schop imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Go Ahead gaat morgen op de training drie spelers testen. Rik Schouw (Jong Ajax), Mimoum Eloishiri en Sherwin Grot (beiden FC Presikhaaf). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Ze schijnen ook toch z'n 19 jarige spits van Rohda Raalte te willen, moet een goede speler zijn is mij verteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Klopt, Teije ten Den. Ze willen binnenkort met hem in gesprek als ik het goed heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 17 maart 2012 Share Geplaatst 17 maart 2012 Trieste mannetjes bij jullie. Eerst een baksteen door een ruit jagen en vervolgens dit stukje http://www.kowet.nl/index.php?vak=archief&id=1190 En waar slaat dat quitte op? Nog steeds een beetje boos vanwege de play-offs 2 jaar geleden ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 17 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2012 Nee op die overwinning. Kowet moet je altijd met korreltje zout nemen. Achja jullie waren gewoon effectiever gisteren. En beetje jammer inderdaad voor die bus. Dit seizoen is niks en 't wordt niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 DEVENTER - Marc Overmars heeft maandag bekendgemaakt dat hij na dit seizoen stopt als hoofd technische zaken bij GA Eagles. De Epenaar, die in 2005 terugkeerde bij Go Ahead Eagles en in 2008 voor één seizoen zijn voetbalschoenen weer aantrok, vindt het na zeven jaar tijd voor een nieuwe uitdaging, die hij overigens nog niet heeft gevonden. Overmars benadrukt dat de tegenvallende resultaten dit seizoen wel hebben meegespeeld in zijn besluit, maar niet van doorslaggevende betekenis waren. ‘Dat we dit jaar niet staan, waar we willen staan, versnelt zo’n proces wel wat. Want uiteraard voel ik me verantwoordelijk.’ Overmars, die tevens aandeelhouder en commissaris technische zaken is in de RVC van de club, kwam binnen toen de club net was ontsnapt aan een faillissement en in sportief opzicht vanaf de grond moest worden opgebouwd. ‘Het was niet altijd gemakkelijk, maar als ik terugblik heb ik een goed gevoel. We zijn als club gegroeid, hebben twee jaar geleden promotie net misgelopen, haalden één keer de kwartfinale en één keer de halve finale in de KNVB-beker.’ Voorzitter Edwin Mulder betreurt, maar respecteert het besluit van Overmars. ‘Hij was en is nog steeds van grote waarde voor Go Ahead Eagles. Hij heeft op pro deo basis veel tijd en energie gestoken in het technische beleid. Go Ahead Eagles is Marc Overmars veel dank verschuldigd voor zijn niet geringe inzet en vakkennis.’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Wat vinden jullie ervan Go Ahead fans :P? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Tuurlijk heb ik veel respect voor wat hij heeft gedaan voor de club en dat alles zonder er een cent voor te vangen, zonder onder andere Overmars was GAE er zeer waarschijnlijk niet meer. Toch denk ik dat het niet verkeerd is om een frisse wind door de club te laten gaan. Ik verwacht trouwens dat Marc achter de schermen wel betrokken blijft bij de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Wel respect dat hij 7 jaar heeft gezeten had niet verwacht dat het zo lang was. Nu op naar Ajax :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Heeft de club vanuit financiele kutpositie naar een goed niveau gehaald, maar heeft er qua spelers halen weinig van gebakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 (bewerkt) Trieste mannetjes bij jullie. Eerst een baksteen door een ruit jagen en vervolgens dit stukje http://www.kowet.nl/index.php?vak=archief&id=1190 En waar slaat dat quitte op? Nog steeds een beetje boos vanwege de play-offs 2 jaar geleden ? Dat quitte slaat op de play-offs wedstrijd in Tilburg van 2 jaar geleden, toen werden wij na de wedstrijd in dat bussenvak ook met van alles bekogeld van buitenaf. Ook kwam het nog tussen een klein confrontatie omdat er een hek gesloopt werd. Gaat gvd lekker binnen de club. Paul Bosvelt is per direct opgestapt, nadat hij gister tussen neus en lippen door even hoorde dat zijn contract niet verlengd werd. Paul heeft een aantal maanden geleden al bij Mulder en Overmars aangegeven dat het tussen Gall en de assistenten niet lekker loopt, daar werd niks mee gedaan. Boerebach kan trouwens nog een seizoen blijven, maar of hij in gaat op die aanbieding is nog maar zeer de vraag. De club staat volledig achter Joop Gall, kut bestuur!! 20 maart 2012 bewerkt door Evers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2012 Ze zijn toch *********** niet goed binnen de club? Oprotten met die mulder. Wordt hier zo schijt naar van he. Hoorde het vanmiddag, was compleet over de rooie op school.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 :-D Dit kan toch niet waar zijn mannen als Bosvelt weg doen voor kneuzen als Gall. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2012 Inderdaad tering beleid oprotten met dit hoerenbeleid. Eagles is juist een club met traditie en waar nog gewoon clubliefde was. Stuur je juist iemand weg waarin dit volledig te zien was.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Ze zijn toch *********** niet goed binnen de club? Oprotten met die mulder. Wordt hier zo schijt naar van he. Hoorde het vanmiddag, was compleet over de rooie op school.. Oohh was jij dat ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Hihi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 De club (Mulder) brengt zichzelf weer naar de afgrond. Sportief is het niets dit jaar, maar om je clubmensen boven een passant te verkiezen gaat wel heel erg ver. Ik vind het te gek voor woorden, dit kan je toch niet menen. Laat Gall en Mulder lekker oprotten, geen chemie tussen de technische staf, dat kan je toch maar 1 ding doen en dat is je clubmensen trouw blijven en de trainer eruit. Maar Mulder denkt er anders over. Het seizoen was al over, maar zo kan het met de club ook wel eens snel over zijn. Te gek voor woorden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2012 Oohh was jij dat ;) Huuh? Gezien dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2012 Zat die filmpjes weer even terug te kijken. Heerlijk_O_ SVJOOJWrON8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2012 'Na Ajax en ADO hoopt AGOVV nu op Twente' AGOVV Apeldoorn onderzoekt de mogelijkheid een samenwerking met FC Twente aan te gaan. De Apeldoornse club werkt al samen met het Slowaakse AS Trencin. AGOVV hoopt nu ook in nationaal verband een partner te vinden, meldt Omroep Gelderland. In eerste instantie werd op Ajax of ADO Den Haag gehoopt, maar na het vertrek van John van den Brom bij laatstgenoemde club ging dat niet door. Als Twente en AGOVV het eens worden, zullen de Tukkers enkele talenten bij AGOVV stallen. Twente kan op die manier hun scoutinggebied uitbreiden met de Veluwe. Twente werkt reeds samen met Heracles Almelo en Go Ahead Eagles. Als dat laatste gebeurd, gewoon opdoeken met dat twente. Worden wij niets beter van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 Sowieso hebben 'wij' niet zo veel aan Twente. Die produceren veels te weinig leuks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 Gall is per direct opgestapt als trainer van GAE! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten