Pinolero Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2010 BV Veendam lijkt gered en tekent beroep aan tegen faillisement' BV Veendam lijkt toch nog gered te gaan worden, zo meldt het Dagblad van het Noorden donderdagmorgen. Hoewel bewindvoerder Wim Entzinger nog niet wil vooruitlopen op eventueel goed nieuws, is de kans levensgroot dat er vandaag beroep wordt aangetekend tegen het faillissement. Het benodigde bedrag van 750.000 euro om de club van de ondergang te redden, zou volgens het dagblad bij elkaar gebracht zijn. Een substantieel deel daarvan komt van de ex-bestuursleden Jans Norder (vier ton plus een sponsorovereenkomst voor vijf jaar) en Henk-Jan Hoekman (twee ton). Ook zijn er extra commerciële inspanningen geleverd door het managementduo Korte/Kaspers van BV Veendam. En groep ondernemers vergadert vandaag over de mogelijkheden om extra geld te genereren voor BV Veendam. Ook oud-international Marc Overmars is hierbij betrokken. Hij is tevens bestuurslid van Go Ahead Eagles. Gepoogd wordt om Michael de Leeuw over te nemen van BV Veendam Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa_O_ Veendam in jupiler league! De leeuw naar Eagles_O_ hopelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 Zou goed nieuws zijn voor beide clubs :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 Tsja, als je 37 keer slechts tot vijf minuten speeltijd komt, doe je ook iets verkeerd :checkit: Nja, als de trainer het wel in je ziet maar dit altijd durft op te stellen. Hij heeft wel wat wedstrijden basis gestaan, maar toen kwam Korf en stond die weer wissel. Hoe kan Veendam nou gered worden.. Er zijn al 5 spelers ofzo die al een nieuwe club hebben, dan moeten die zeker weer terug. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2010 Wat een soap zeg rond Veendam :cab: Eagles heeft/had dit jaar wel een leuk elftal btw. Reimerink en Colak zijn buitenspelers die ik echt mooi vind voetballen, en Arkivuo heeft ook veel gevoel in z'n poten. Maar Arkivuo wil waarschijnlijk niet verlengen. Hoop dat hij alsnog van gedachten veranderd. En Reimerink zal wel naar eredivisieclub, want denk niet dat het mogelijk is om hem nog een jaar langer te huren. Stond ook al in belangstelling van VVV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 Nja, als de trainer het wel in je ziet maar dit altijd durft op te stellen. Hij heeft wel wat wedstrijden basis gestaan, maar toen kwam Korf en stond die weer wissel. Hoe kan Veendam nou gered worden.. Er zijn al 5 spelers ofzo die al een nieuwe club hebben, dan moeten die zeker weer terug. :cab: Wat dacht je van FC Oss :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 Beter worden ze er gewoon uitgehaald, dat Veendam :cab: @Frank: Lol dan nog spreek je je punt tegen. Hoe dan ook, 1 doelpunt in 37 wedstrijden is slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 @Frank: Lol dan nog spreek je je punt tegen. Hoe dan ook, 1 doelpunt in 37 wedstrijden is slecht. Zeg alleen wat ik er van weet. Hij is 2 seizoenen geleden wat keren in de basis verschenen. Dit seizoen speelden o.a. Korf en De Leeuw verdienstelijk op plekken waar hij graag wil spelen. Dus stond hij wissel. En mocht hij soms invallen. Ja, tuurlijk staat het zo heel erg slecht. Maar als je elke wedstrijd in 5 minuten kan scoren dan speelde je niet bij Veendam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 Maar Arkivuo wil waarschijnlijk niet verlengen. Hoop dat hij alsnog van gedachten veranderd. En Reimerink zal wel naar eredivisieclub, want denk niet dat het mogelijk is om hem nog een jaar langer te huren. Stond ook al in belangstelling van VVV. Arikvuo heeft niet veel te willen. Hij kan fantastisch voetballen, maar hij mist iets wat heel belangrijk is op zijn positie: Scorend vermogen. Daarom heeft zich tot nu toe nog steeds geen enkele club zich voor hem gemeld. Als hij slim is tekent hij gewoon bij, de clubs waar hij op zit te wachten komen waarschijnlijk toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 21 mei 2010 Share Geplaatst 21 mei 2010 Sander Post heeft vanavond in de oefeninterland tegen Finland gescoord voor zijn land Estland. Hieronder een samenvatting van de wedstrijd inclusief zijn goal: http://www.youtube.com/watch?v=xMwSC3OAwBo EDIT: OOPS, dubbelpost :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2010 Dubbelpost van meer dan een dag dus boeiend hehe. Maar Sander die scoort, wat een wonder. Waarschijnlijk gewoon niet de goede spits voor ons:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Go Ahead Eagles heeft zich voor het seizoen 2010-2011 versterkt met een tweetal spelers. De club uit Deventer huurt doelman Sergio Padt van Ajax. Tevens kwam Michal Janota transfervrij over van Feyenoord. Het afgelopen seizoen speelde de Pool op huurbasis bij Excelsior. Sergio Padt (19) geldt als één van de grootste keeperstalenten van Nederland. Padt komt uit de jeugdopleiding van Ajax en speelde in diverse vertegenwoordigende nationale jeugdteams. Het afgelopen seizoen werd Padt door Ajax in de winterstop uitgeleend aan HFC Haarlem. Dat avontuur duurde slechts één wedstrijd, omdat HFC Haarlem failliet ging en uit de competitie verdween. Padt sloot daarna weer aan bij Jong Ajax. De jonge doelman, die zijn contract met Ajax inmiddels heeft verlengd, wordt door Go Ahead Eagles voor één seizoen gehuurd. Michal Janota is eveneens 19 jaar. De Poolse middenvelder kwam in 2006 naar Feyenoord, waar hij vanuit de jeugd in 2008 doorstroomde naar de eerste selectie. Hij speelde zes eredivisieduels voor de Rotterdammers en was het afgelopen seizoen een vaste waarde in de hoofdmacht van Excelsior, dat via de play-offs promoveerde naar de eredivisie. Janota had bij Feyenoord een aflopend contract. Go Ahead Eagles legde hem vast voor twee seizoenen en heeft daarbij een optie om deze overeenkomst met een jaar te verlengen. Met de komst van deze twee spelers is de selectie van Go Ahead Eagles voor het komende seizoen nagenoeg compleet. Eerder al legde de club Frank van der Zwan (FC Utrecht), Freek Heerkens (PSV) e Theo Vogelsang (FC Twente) vast. Tevens werden Sven Spekking (De Graafschap) en Gersom Klok (BV Veendam) op amateurbasis aan de selectie toegevoegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Komend seizoen toch maar weer wat meer Eagles volgen, als ik er tijd voor heb. Hopelijk dat ze nog leuk spelertje uit Twente jeugd kunnen huren voor in de basis, altijd wel leuk om te zien hoe de jeugd zich ontwikkeld, weet je iig ook wat meer over zo'n spelert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Ik las het over Janota. Heeft het bij Excelsior zeker niet slecht gedaan. Is een speler met potentie. Ik zie het wel in hem zitten en Padt is natuurlijk niet voor niets 2e keeper van Jong Oranje achter Tim Krul. Die kan dus zeker keepen en krijgt daar nu een seizoen lang de tijd voor om dat te laten zien. Van mij mag de voorbereiding weer beginnen, lekker in Terwolde (klein Milanelo) oefenwedstrijden kijken. Heb er weer zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Janota lijkt me een uitstekende speler voor GAE en evt. de onderste regionen van de Eredivisie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 juni 2010 Share Geplaatst 2 juni 2010 Kobussen blijft extra jaar als amateur bij Go Ahead spelen Glenn Kobussen blijft bij Go Ahead Eagles. De middenvelder, die in het afgelopen seizoen op amateur-basis voor de eerstedivisionist uitkwam, heeft zijn handtekening gezet onder een eenjarig contract bij de club. Hij gaat gewoon als amateur verder. “Ik ben blij dat ik blijf'â€, zegt hij in De Stentor. De inmiddels twintigjarige Kobussen kwam vorig jaar over van Feyenoord en speelde in zijn eerste seizoen in Deventer slechts vier competitieduels, allen als invaller. Desondanks wilde Go Ahead hem graag binden, maar een profcontract zat er niet in. Kobussen vond het echter geen probleem om als amateur bij Go Ahead te blijven. “Ik kan hier nog zoveel leren en hoop komend seizoen ook meer aan spelen toe te komenâ€, reageerde de middenvelder, die er niet mee zit dat hij geen profcontract kon tekenen: “Iedereen weet hoe er bezuinigd wordt bij de clubs. GA Eagles heeft het geld niet voor een profcontract, maar ik wilde graag nog een jaar ervaring opdoen.†Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 2 juni 2010 Share Geplaatst 2 juni 2010 Wie weet toch nog stunten door Pasveer alsnog terug te halen? :p Jantje Smit is flink boos op hem na enkele uitspraken van Remko in de nieuwste VI en moet nog een passende straf bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 2 juni 2010 Share Geplaatst 2 juni 2010 lol, Ik zie Pasveer echt niet terug naar GAE gaan. Domme uitspraken dat wel, maar ik begrijp zijn standpunt ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 juni 2010 Share Geplaatst 2 juni 2010 lol, Ik zie Pasveer echt niet terug naar GAE gaan. Domme uitspraken dat wel, maar ik begrijp zijn standpunt ook wel. Die zie ik volgend seizoen ook gewoon bij Heracles keepen, hij zal wel een gepaste straf krijgen. Hij gaat het wel maken daar in Almelo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 juni 2010 Share Geplaatst 2 juni 2010 Wat heeft hij allemaal geroepen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2010 Hoppa. Seizoenskaart verlengt. Remco en Elco ook al gedaan neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 juni 2010 Share Geplaatst 4 juni 2010 Hoppa. Seizoenskaart verlengt. Remco en Elco ook al gedaan neem ik aan? Tuurlijk, maar dat had ik toch al gezegd. Heb je geld kunnen lenen van je ouders, of heb je het toch zelf kunnen betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2010 Tuurlijk, maar dat had ik toch al gezegd. Heb je geld kunnen lenen van je ouders, of heb je het toch zelf kunnen betalen? Ff aardig gedaan tegen me ouders en ze betalen ook nog eens de helft. Als ik slaag hoef ik helemaal niets terug te betalen denk ik hehe_O_. Maar je had hem nog niet verlengt toch toen ik dat vroeg? 140 euro is niets trouwens:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 juni 2010 Share Geplaatst 4 juni 2010 Ff aardig gedaan tegen me ouders en ze betalen ook nog eens de helft. Als ik slaag hoef ik helemaal niets terug te betalen denk ik hehe_O_. Maar je had hem nog niet verlengt toch toen ik dat vroeg? 140 euro is niets trouwens:) Ow, dat kan ook, maar ondertussen al wel. Nee, 140 euro is niet veel, denk dat we wel een van de goedkoopste seizoenskaarten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 5 juni 2010 Share Geplaatst 5 juni 2010 Wat heeft hij allemaal geroepen dan? Hij heeft een geklaagd over o.a. het bestuur van Heracles enzo, toen heeft Jantje Smit gezegd dat Pasveer dom is en nog veel moet leren plus dat hij nog een gepaste straf zou bedenken. @Berjan: Ja maandag heb ik Manuela op pad gestuurd om de seizoenskaart te verlengen. :p Ik kan doordeweeks nooit ivm werk, en op zaterdag is de administratie altijd gesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2010 Hij heeft een geklaagd over o.a. het bestuur van Heracles enzo, toen heeft Jantje Smit gezegd dat Pasveer dom is en nog veel moet leren plus dat hij nog een gepaste straf zou bedenken. @Berjan: Ja maandag heb ik Manuela op pad gestuurd om de seizoenskaart te verlengen. :p Ik kan doordeweeks nooit ivm werk, en op zaterdag is de administratie altijd gesloten. Haha, daar had ik ook last van dat ik hele week moest werken:cab: Ben trouwens echt benieuwd naar nieuwe shirts... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten