Cyril Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Vrijdag tegen Willem II zo te zien, gaat lastig worden voor jullie denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik ga voor een 1-1. Ploeg waar eagles ruimtes krijgt en met die snelheid op de flanken moet je hier punt(en) kunnen pakken. Hopen dat Kolder wat beter uit de verf komt dan tegen Telstar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2011 Morgen 1-1. Mark my words.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Morgen een simpele overwinning uit het niets. Go Ahead verrast met een 1-4 overwinning en wordt gezien als dé titelkanidaat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2011 Daar teken ik ook voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2011 MATCHDAY. Kan ik er alleen niet bij zijn gvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Wat ongelofelijk slecht, aanvallend komt Eagles er helemaal niet uit. Een middenveld met Kromkamp, Schuurman en Vd Ouweland werkt niet, zit geen creativiteit in. Als ze zo blijven spelen zie ik het zwaar in vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Gelukkig was de 2e helft wat beter en hebben we gelukkig nog gelijk gespeeld. Snel vergeten en op naar volgende week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Gefeliciteerd met dit puntje. Had Berrie ook nog gelijk! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2011 Morgen 1-1. Mark my words.:D Tsja, Jomanda komt uit Deventer he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Vorige week tegen Telstar was de eerste helft goed en de tweede dramatisch, gister was het andersom. Volgende week tegen Helmond dan maar eens een hele wedstrijd goed spelen? Hopelijk zijn Janota en Houtkoop dan ook weer fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Vorige week tegen Telstar was de eerste helft goed en de tweede dramatisch, gister was het andersom. Volgende week tegen Helmond dan maar eens een hele wedstrijd goed spelen? Hopelijk zijn Janota en Houtkoop dan ook weer fit. Houtkoop heb je gelijk in, maar op het middenveld deed Joep het heel goed als lopende nr 10. Als die zijn niveau van de tweede helft kan pakken van Willem II dan mag die er blijven staan van mijn part. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Vijdag meeten toch boys? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Hoe laat kom je aan met de trein dan op station Deventer? Waar ga je zitten dan, thuisvak of wel uitvak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ik heb vakantie, dus ga wel op tijd naar de stad. Je zegt het maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Kwart voor 6 station, en uitvak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Tarvajärvi zit als 't papierwerk in orde is vrijdag bij de selectie. Gall is erg tevreden, hij heeft alleen een kleine conditie achterstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2011 Elco of Remco, 1 van jullie die nog Volendam uit gaat? Ik wel tenminste:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Nee, ik kan niet heb al wat anders geplant. Denk Elco ook niet, volgens mij gaat die op vakantie, zoiets zag ik voorbij komen. Dan moet jij die 3 punten maar mee naar Deventer nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 GA Eagles legt Tarvajärvi vast DEVENTER - GA Eagles heeft overeenstemming bereikt met spits Niklas Tarvajärvi (28) over een contract voor de rest van het seizoen. De club heeft ook een optie op een extra jaar bedongen. Het is niet waarschijnlijk dat Tarvajärvi zondag tegen Volendam al inzetbaar is. Niet alleen dient GA Eagles nog vrijgave te krijgen van de Finse en Duitse voetbalbond, de Fin is ook nog niet helemaal fit. Tarvajärvi stond het laatst onder contract bij Karslruhe dat hem verhuurd had aan TPS Turku. Daar speelde hij in juni zijn laatste wedstrijd. GA Eagles heeft overeenstemming bereikt met spits Niklas Tarvajärvi (28) over een contract voor de rest van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2011 188 man morgen mee naar Volendam:) Waarvan 10 van ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 september 2011 Auteur Share Geplaatst 16 september 2011 Wat een kut stadion daar bij Eindhoven... http://s1.proxy03.twitpic.com/photos/large/399420363.jpg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Dat is de groep die er altijd een stuk eerder is, zal vast wel drukker zijn nu.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 september 2011 Auteur Share Geplaatst 20 september 2011 Eagles 3-1 bij rust van verlenging tegen Helmond Sport. Wel kut dat ik er niet bij ben vanavond:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Was wel te voorspellen. Helmond had het einde vd wedstrijd al erg lastig om die 1-1 vast te houden. In de verlenging knappen ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten