Pinolero Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2011 o Ahead Eagles hoopt op routinier Westerveld 27/06/2011 23:27 Go Ahead Eagles wil doelman Sander Westerveld aantrekken. De 36-jarige keeper moet de opvolger worden van Sergio Padt. De van Ajax gehuurde keeper ontbrak op de eerste training. De kans is groot dat hij naar AA Gent in België vertrekt. 'Wij zouden Padt nog een jaar huren van Ajax, maar die club wil hem nu verkopen aan de Belgen', vertelt trainer Joop Gall aan Voetbal International. 'We staan daarin vrij machteloos.' Navraag leert dat Go Ahead Eagles en Ajax inderdaad een huurovereenkomst hebben als Padt zijn contract verlengt met de Amsterdammers. Dat is nog niet gebeurd, want Padt ging niet akkoord met de nieuwe aanbieding van Ajax. Het contract van de doelman loopt nog één jaar door, Ajax wil hem nu verkopen om nog wat geld voor de goalie te krijgen. (Marco Timmer/Simon Zwartkruis) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Go Ahead Eagles wil elfde werkgever voor Westerveld worden Sander Westerveld wilde niet met De Graafschap tegen degradatie knokken; mogelijk ziet hij vechten om promotie naar de Eredivisie wél zitten. Go Ahead Eagles is op zoek naar een vervanger voor Sergio Padt en denkt nu aan de werkloze routinier. Westerveld zit zonder club na zijn vertrek bij het Italiaanse Monza. “Wij zouden Padt nog een jaar huren van Ajax, maar die club wil hem nu verkopen aan de Belgenâ€, vertelt trainer Joop Gall aan Voetbal International. “We staan daarin vrij machteloos.†Met ‘de Belgen’ doelt Gall op AA Gent, dat serieus geïnteresseerd is in Padt. Go Ahead wil graag een ervaren vervanger voor de keeper en aan die omschrijving voldoet de 36-jarige Westerveld zeker. De keeper speelde al voor tien verschillende clubs en kwam in Nederland uit voor FC Twente, Vitesse en Sparta Rotterdam. Met Monza degradeerde hij in het afgelopen seizoen, waarna de keeper besloot te vertrekken. Zou denk ik wel een goede keeper zijn, weet niet hoe hij nog is. Maar het is altijd afwachten of hij überhaupt wel in de Jupiler League wil keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 Go Ahead Eagles doet bod op aanvaller Hemmen AGOVV Apeldoorn dreigt Michel Hemmen kwijt te raken aan Go Ahead Eagles. Inmiddels ligt er al een bod uit Deventer op de 23-jarige jarige aanvaller. Go Ahead Eagles anticipeert met het bod op Hemmen op het mogelijke vertrek van Koen van der Biezen. De aanvaller, die nog een contract tot medio 2012 in Deventer heeft, staat in de belangstelling van een Belgische Eersteklasser. Hemmen heeft een sterk eerste seizoen bij AGOVV Apeldoorn achter de rug. De aanvaller, die een jaar geleden bij BV Veendam werd weggehaald, scoorde in dertig duels twintig keer. -------------------------------------------- Eagles actief bezig op de transfermarkt. Ze moeten ook wel als er veel spelers weggaan. Goede spits die Hemmen, kan leuk worden als hij komt, maar we wachten rustig af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 @Berieee: nu denk je zeker wel anders over Padt he? ;) eerst mocht hij nog oprotten maar zo te zien ligt het dus gewoon aan Ajax en niet aan Padt. Padt wil gewoon naar GAE toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2011 Nee heb het soweiso niet op die kerel. Wss heb ik wel vaker in dit topic dat gepost. Ben hem ook keer op station tegengekomen, arrogante klootzak... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 Harrie Gommans schijnt ook in beeld te zijn als opvolger van Koen van der Biezen, heeft zelfs al een gesprekje gehad met Joop Gall. Ik mag toch hopen dat hij lekker naar Fortuna gaat, dat ook achter hem aan zit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Zo slecht is Gommans toch niet? Trouwens Fortuna is wel lekker bezig dan: Diaz-Gommans geen slecht duo als ik onze Kevke net zo fanatiek is bij fortuna (: Goeie speler! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2011 Ik heb het ook niet zo tegen Gommans hoor, maar kans lijkt me niet heel groot dat er 2 nieuwe spitsen bij komen (waar ze mee bezig waren). Kans dat KvdB blijft is weer stuk groter geworden nu de transfer naar die belgische club is gecancelled. Verder Elco of Remco die me iets over die wedstrijd tegen terwolde (6-0) Kan vertellen. Kon zelf namelijk niet. Ga waarschinlijk wel dinsdag naar Heerenveen toe:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2011 Belgisch avontuur gaat aan Van der Biezen voorbij 30/06/2011 19:05 Koen van der Biezen blijft ook komend seizoen actief voor Go Ahead Eagles. De concrete interesse van OH Leuven liep uiteindelijk op niets uit. Trainer Ronny Van Geneugden en Van der Biezen waren beiden positief over een samenwerking, maar de afkoopsom voor de aanvaller bleek een te groot obstakel. 'Ik had het mooi gevonden, maar zit nu niet in de put', zei de 25-jarige Van der Biezen tegen RTV Oost. Met het afketsen van de transfer van Van der Biezen is de komst van Michel Hemmen niet van de baan. De aanvaller van AGOVV Apeldoorn werd gezien als diens vervanger, maar trainer Joop Gall ziet een voorhoede Van der Biezen-Hemmen zitten. Zou wel heldig zijn. Even opstellingetje van het GAE forum: -----------------Westerveld(?)------------------- Karami/nieuwe aankoop---Bus---Heekens---janssen -------------Kromkamp--Schuurman-------------- --Antonia----------------------------Houtskoop-- -------------Vd Biezen--Hemmen----------------- :<:< AANVALLUUH_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Ik heb het ook niet zo tegen Gommans hoor, maar kans lijkt me niet heel groot dat er 2 nieuwe spitsen bij komen (waar ze mee bezig waren). Kans dat KvdB blijft is weer stuk groter geworden nu de transfer naar die belgische club is gecancelled. Verder Elco of Remco die me iets over die wedstrijd tegen terwolde (6-0) Kan vertellen. Kon zelf namelijk niet. Ga waarschinlijk wel dinsdag naar Heerenveen toe:D Eerste helft was nog wel goed opzich voor een eerste wedstrijd. Werd nog redelijk gevoetbald, ook via de flanken met Gerritsen en Houtkoop (speler met een goede versnelling en voorzet waar Koen van der Biezen wat mee kan). Verder maakte Tcho Tcho een redelijke indruk, hij was tenminste nadrukkelijk aanwezig en liet een paar leuke dingen zien. Ook Joep van den Ouweland viel mij positief op, was gretig en verdeelde het spel goed. Verdedigend niets weggegeven. Tweede helft was een heel stuk minder, je kan het beter slecht noemen. Van der Biezen eruit, dus geen aanspeelpunt meer of iemand die überhaupt de bal vast kon houden voorin. Klok kwam zijn man niet voorbij of zijn voorzet verdween achter de goal of over iedereen heen. Op links was de snelheidsduivel Antonia weer goed bezig, kwam mede door zijn snelheid vaak langs zijn tegenstander, maar daar begon het gebrei om de 16. Toch een aardige goal van hem, schoot vanaf de rand van de 16 in de verre kruising. Kromkamp deed de 2e helft mee als centrale verdediger, niet heel veel van gezien, maar straalt wel wat uit. Ga je helemaal naar Heerenveen toe ja, op de fiets? Dat is best ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2011 Ga met auto van een maat;) Maaar Patrick heeft zijn draai in het team inmiddels ook al gevonden, zat samen met KvdB in de turk in Twelloo haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Zou wel heldig zijn. Even opstellingetje van het GAE forum: -----------------Westerveld(?)------------------- Karami/nieuwe aankoop---Bus---Heekens---janssen -------------Kromkamp--Schuurman-------------- --Antonia----------------------------Houtskoop-- -------------Vd Biezen--Hemmen----------------- :<:< AANVALLUUH_O_ Zou je die 2 nja eigenlijk rechtsbacks wel verdedigende middenvelder neer zetten? :P en Bus, tja toen hij bij de Graafschap speelde was ik echt een fan van hem, maar als ik hem vaak zie spelen bij GAE dan ziet het er zo sloom en ongeïnteresseerd uit :S veel domme fouten enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Kut zooi, Yannick de Wit blijkt opnieuw zijn kruisband te hebben afgescheurd, die zien we dus waarschijnlijk niet meer terug. :( Verder meldt Erik van Luttikhuizen (Eindredacteur Sport Live Deventer Radio) dat Janota wordt verkocht aan Wisla Krakow, de club van Robert Maaskant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Tja, we houden weinig over zo. Er moet echt nog het een en ander bijkomen. We wachten rustig af, hebben nog een maand tot de competitie weer begint. Toch is het makkelijker als het team wat op elkaar is ingespeeld, wat dit seizoen niet gaat gebeuren denk ik voordat de competitie begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2011 Morgen dus sowieso naar Friesland om de oefenwedstrijd Heerenveen - Go Ahead Eagles bij te wonen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Veel plezier! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2011 Eagles was drama vandaag vond ik. Onzeker, vooral achterin, daar moet echt nog wat verbetering en met name zekerheid. Te onrustig. Middenveld kan de bal onvoldoende vasthouden, veel balverlies etc. Aanval te weinig dreiging, tweede helft ging al iets beter met antonia en Houtkoop erin. Stuk meer snelheid en actie erbij. Verder wel leuke dag gehad, beetje gepraat met die Friezen. Beetje flauwe grappen maken dat wanneer je bij de Friesland bank ging pinnen je uitbetaald kreeg met haringen en markrelen etc. Beetje bier drinken en ik vermaak me wel:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Wie gaat vanavond nog naar Teuge? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2011 Ik ga ;) Mooi dichtbij ook. Me pa gaat ook x naar eagles kijken haha. Zal thuis wel weer te horen krijgen dat het drama was ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Tcho Tcho Nzuzi Makuno krijgt kans bij GA Eagles Go Ahead Eagles geeft Tcho Tcho Nzuzi Makuno de kans. De Congolees met Belgisch paspoort komt op amateurbasis en mag in het komende half jaar proberen een profcontract te verdienen. Trainer Joop Gall is blij met de aanwinst. 'In de afgelopen week heeft hij laten zien dat hij wat kan en het is positief dat hij bereid is op amateurbasis te gaan voor zijn kans.' Tcho Tcho Nzuzi Makuno is 21 jaar en speelde het afgelopen seizoen voor de Blegische derdeklasser Olympic Charleroi. Daarvoor kwam hij uit voor AA Gent, RC Genk en KV Mechelen. =============================== Onze tropische verrassing mag zich gaan bewijzen, we zullen zien wat het wordt. Heb 1 wedstrijd van hem gezien, had een paar leuke acties, sprongkracht en wilde zich echt bewijzen. Maar was slordig in de passing en afronding. Leuk voor hem dat hij de kans krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2011 Go Ahead Eagles heeft inmiddels 3450 seizoenkaarten verkocht. Met dat aantal ligt de club redelijk op schema. Voor alle tribunes zijn nog seizoenkaarten verkrijgbaar op de administratie van Go Ahead Eagles. Het aanbod voor de Brinkgreverwegtribune is echter minimaal. Het afgelopen seizoen was de Brinkgreverwegtribune uitverkocht. Voor dit seizoen was er een wachtlijst. Omdat niet iedereen zijn seizoenkaart voor de Brinkgreverweg heeft verlengd (een aantal van hen verhuisde naar een andere tribune) kwamen er plaatsen vrij. Na het afhandelen van de wachtlijst zijn er nog enkele tientallen kaarten voor de Brinkgreverwegtribune te koop. Voor de Leo Halle Tribune, IJsseltribune en hoofdtribune (alleen Vak 3 50+) zijn nog voldoende kaarten beschikbaar. Seizoenkaarten van Go Ahead Eagles zijn op werkdagen van 13.30 tot 17.30 uur te koop op de administratie van Go Ahead Eagles aan de Vetkampstraat 1 in Deventer. Ook worden seizoenkaaten verkocht bij de oefenwedstrijden Go Ahead Eagles-Excelsior (15 juli), Go Ahead Eagles-De Graafschap (19 juli) en Go Ahead Eagles-Jong PSV (26 juli). Deze duels worden alle gespeeld in Terwolde, aanvang 19.00 uur. Ook op de Open Dag bestaat de mogelijkheid een seizoenkaart te kopen Zal zo'n beetje stokken op de 4000 verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2011 13-07-2011 Go Ahead Eagles is zoekende Vandaag meldde het Deventer Dagblad dat Go Ahead Eagles wederom geboden heeft op Michiel Hemmen van agovv. Twee weken geleden deed Go Ahead Eagles ook al een bod op de spits, maar dat werd toen afgewezen. Naar verluidt ging het toen om een bod van een ton. In de tussentijd probeerde fc zwolle Hemmen ook binnen te halen, maar zij kregen vooralsnog een keiharde NEE terug. Ook Sparta schijnt verliefd te zijn op Hemmen, die zich de meest gewilde spits van de eerste divisie mag noemen. Eerder was V/d Biezen dat, maar die titel is hij kwijt. Go Ahead Eagles pretendeert altijd 4-3-3, maar blijkbaar willen ze hier nu vanaf zien. Anders bied je niet op Hemmen als je V/d Biezen al in huis hebt. Het is financieel niet uit te leggen als je één van beide spitsen op de bank zet. Als Hemmen toegehapt zou hebben, zouden er in één klap een aantal buitenspelers overbodig zijn geworden. Het bieden op Hemmen komt dan ook paniekerig over. Voetbal International meldde vandaag dat Go Ahead Eagles nog steeds hoopt op Sander Westerveld, die vorige week Go Ahead Eagles al bedankte voor de aandacht en daarna liet weten geen interesse te hebben. Ook dit is weer tegenstrijdig met eerdere berichten van nota bene de trainer zelf in zijn weekboek van vorige week. Marc Overmars, verantwoordelijk voor de technische zaken, komt deze week terug van vakantie. Dat hoeft niet te betekenen dat hij tijdens zijn vakantieperiode niks heeft gedaan, maar het is wel makkelijker werken als je ‘op de club’ bent. Een leek ziet dat Go Ahead Eagles nog een keeper en een linkerverdediger nodig heeft. Dat buitenkansje, een eventuele nummer tien, mag dan later wel volgen. Dat is begrijpelijk dat daar langer op gewacht wordt. En dan is het aan trainer Joop Gall om er de juiste beleving in te krijgen in de selectie. In de media werd al gesproken van een gebrek aan beleving. Dit was ook vorig seizoen al te zien en tijdens de tweestrijd tegen Den Bosch viel het helemaal op. Gall heeft dus een flinke uitdaging voor zich. Vrijdag komt Excelsior op bezoek in Terwolde. De eerste echte test van dit seizoen. Stukje van Kowet.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Geruchten over dat Verhoeven naar Eagles gaat, we zullen zien. Het is in ieder geval duidelijk dat er een keeper bij moet komen. Mocht dit waar zijn, dan meteen doen, goede keeper voor de Jupiler League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2011 Ja dat gerucht heb ik net op het forum gedropt haha. Ik weet niet, beetje dubbelgevoel. Geeft wel schade aan je imago van je club vind ik haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Zal wel weer een dom gerucht zijn zoals al die anderen waar niks van waar is. Wel een goede keeper voor ons, zal wel leuk worden met publiek van de tegenstander dan. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten