Evers Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik heb een tijdje bij hem in de klas gezeten op het ROC, hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 GA Eagles bijna rond met Van der Laan DEVENTER - Go Ahead Eagles heeft bijna overeenstemming bereikt met verdediger Martijn van der Laan. De linksback speelde afgelopen seizoen voor Cambuur Leeuwarden en is een oude bekende van de nieuwe trainer Joop Gall. De 22-jarige Groninger kwam voorheen uit voor Veendam en FC Groningen. Van der Laan tekent in Deventer een contract voor twee seizoenen en moet de opvolger worden van Jonathan Vosselman, die geen nieuw contract krijgt. Veendam wijst 'substantieel' bod op De Leeuw af 23/05/2011 14:42 Go Ahead Eagles ving in een poging Michael de Leeuw over te nemen bot bij BV Veendam. Het bod op de 24-jarige middenvelder werd afgewezen. Go Ahead Eagles wilde een 'substantieel' bedrag neerleggen om het tot medio 2012 doorlopende contract van De Leeuw af te kopen. Marc Overmars, commissaris bij de Deventer club, kreeg echter nul op het rekest. Gezien de financiële problemen lijkt het opmerkelijk dat BV Veendam het bod van de hand wees. De Groningse club kan de transfersom niet gebruiken om het gat te vullen. Investeerders hebben recht op de opbrengst. Update 23-5-2011: De komst van aanvaller Omar Kavak is vandaag definitief afgerond. De 22-jarige Kavak voetbalde afgelopen seizoen bij hoofdklasser SVZW, waarmee hij kampioen werd. Kavak maakte 18 doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2011 DEVENTER - Go Ahead Eagles heeft bijna overeenstemming bereikt met verdediger Martijn van der Laan. De linksback speelde afgelopen seizoen voor Cambuur Leeuwarden en is een oude bekende van de nieuwe trainer Joop Gall. De 22-jarige Groninger kwam voorheen uit voor Veendam en FC Groningen. Van der Laan tekent in Deventer een contract voor twee seizoenen en moet de opvolger worden van Jonathan Vosselman, die geen nieuw contract krijgt. Ken hem verder niet echt. Zal even beetje opzoeken. Verder heeft eagles een bod uitgebracht op Michael de leeuw van BV Veendam. Eerste bod is geweigerd door de investeerders van Veendam, eagles zal waarschijlijk een hoger bod uit gaan brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2011 Wtf anders ben je even tegelijk:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 Hahahaha wat een toeval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Komst verdediger Van der Laan naar GA Eagles definitief DEVENTER - Go Ahead Eagles heeft overeenstemming bereikt met verdediger Martijn van der Laan. De linksback speelde afgelopen seizoen voor Cambuur Leeuwarden en is een oude bekende van de nieuwe trainer Joop Gall. De 22-jarige Groninger kwam voorheen uit voor Veendam en FC Groningen. Van der Laan tekent in Deventer een contract voor twee seizoenen met de optie voor nog een jaar. Hij moet de opvolger worden van Jonathan Vosselman, die geen nieuw contract krijgt. Ook heeft GA Eagles nog steeds goede hoop dat het Michael de Leeuw naar Deventer kan halen. De club heeft een bod van 100.000 euro gedaan, maar dat werd door Veendam afgewezen. ,,Directeur Eisenga vond dat geen serieus bod'', zegt GA Eagles-voorzitter Edwin Mulder. ,,Maar ik ben benieuwd welke clubs een dergelijk bedrag nog meer kunnen ophoesten. Ik denk dat ze hier heel erg blij mee moeten zijn.'' Mulder verwacht dat de besprekingen de komende dagen een vervolg krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Wat vinden jullie Eagles van Vosselman, qua naam is hij imo een hele goeie aankoop(fm ervaring), maar hoe is ie irl? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Ik vind het jammer dat zijn contract niet verlengd werd. Opbouwend is hij niet erg sterk trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Eindelijk weer een leuke tegenstander in de voorbereiding. Op 29 juli komt Real Mallorca naar de Adelaarshorst voor een oefenwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2011 Heb ik zin in:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2011 Go Ahead wil stukje Engeland in Deventer creëren Go Ahead Eagles hoopt zich in de toekomst meer te profileren als Engelse club. De club uit Deventer lanceert een heus plan om 'de 21e Premier League-club' te worden. In een interview met Voetbal International legt bestuurder Marc Overmars de plannen uit. De oud-voetballer ziet in Go Ahead veel gelijkenissen met clubs uit Engeland. Voor de voormalig speler van onder meer het Engelse Arsenal reden om de Engelse sfeer en beleving nog nadrukkelijker naar voren te laten komen in Deventer. "Iedere voetballiefhebber houdt van het Engelse voetbal", vertelt initiatiefnemer Overmars aan Voetbal International. "Nergens in de wereld vind je die unieke sfeer, het is voor velen de ultieme voetbalbeleving. Wij willen een stukje Engeland in Deventer creëren. En dat begint al als je bij het stadion komt." "Er moet een mooie smeedijzeren toegangspoort komen met een mooie tekst of Adelaar erin. En via de Walk of Fame, een mooi pad met tegeltjes van al onze internationals en iedereen die echt iets heeft betekend voor deze club word je naar de Engelse tribunes geleid. Uiteraard is er fish and chips en kunnen supporters een pint of lager drinken." Een eerste stap is de verbouwing van de Adelaarshorst, het Engels aandoende stadion van de club. Het onderkomen moet op termijn uitgebreid worden tot een capaciteit van 11.000 plaatsen. EN dit is o.a. waarom ik dit de mooiste club van al vind:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 Precies, en dat zal ook de reden zijn dat Marc Overmars niet naar Ajax zou vertrekken. Hij is hier nog lang niet klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Een geweldig verhaal vandaag in de VI over Go Ahead Eagles. Heb zitten genieten toen ik het las. Marc Overmars heeft grootste plannen met deze mooie club, laten we hopen dat hij het voor het grootste gedeelte waar kan maken. Dan moet de gemeente wel opschieten met alle vergunningen enzo. Kunnen ze beginnen met het uitbouwen van de Adelaarshorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Heracles Almelo heeft zich voor de komende twee seizoenen versterkt met Luis Pedro. De aanvaller komt over van Go Ahead Eagles. De 21-jarige buitenspeler moet nog wel een medische keuring ondergaan in Almelo. In het contract is een optie opgenomen voor nog een seizoen. Pedro doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en maakte daar ook zijn debuut in het betaalde voetbal. Daarna speelde hij een jaar bij Excelsior, dat toen nog in de eerste divisie speelde. Vorig jaar speelde hij voor Go Ahead Eagles en kwam daarin tot 27 duels waarin hij 14 keer wist te scoren. 'Luis is een talentvolle buitenspeler, een scorende speler ook', aldus directeur Nico-Jan Hoogma. 'We zijn blij met zijn komst, hij zal de concurrentie op de flanken aangaan.' Zwaar kloten dit! :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Tcho Tcho op proef bij Eagles DEVENTER - GA Eagles heeft de eerste dagen van de voorbereiding een aanvallende middenvelder uit België op proef. De 21-jarige transfervrije speler met Kongolese wortels heeft de welluidende naam Tcho Tcho Nzuzi-Makuno. Ondanks zijn leeftijd heeft hij al een flink aantal clubs achter zijn naam: RC Genk, KV Mechelen en AA Gent. De middenvelder uit Antwerpen, wellicht de beoogde 'nummer 10' met diepgang die de Deventer club nog zoekt, speelde afgelopen seizoen bij derdeklasser Olympic Charleroi en scoorde daar tweemaal. En Xander Houtkoop komt van Heracles Almelo naar Go Ahead Eagles, maar dit staat alleen nog in de papieren versie van De Stentor en nog niet op de internet-pagina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Haha grappig. Ik zei een paar dagen eerder nog tegen een maat van me, die ook voor GAE is, dat ze Houtkoop moesten halen. Gelukkig gebeurt het nu ook. Prima speler. Vooral bij Emmen 2 jaar geleden blonk die uit . Nu Jenner nog :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2011 Jenner zou echt _O_ zijn:D Eagles-doelman in gesprek met Gent Sergio Padt is in onderhandeling met de Belgische subtopper KAA Gent. Maandag ontbrak de 21-jarige goalie tijdens de eerste training van zijn huidige club Go Ahead Eagles. De club uit Deventer werd verrast door de afwezigheid van Padt, die op advies van zijn zaakwaarnemer rust heeft genomen. "Ik ben 21 jaar en nu lonkt er een transfer naar een mooie grote club", vertelt de doelman tegen RTV Oost. "Het leek ons beter om even rust te nemen." Padt is door Ajax opnieuw voor een seizoen verhuurd aan Go Ahead Eagles. De kans bestaat dat deze constructie ook in de praktijk is gebracht, maar zijn voorkeur gaat uit naar een overstap naar België. "Ik hoop er snel uit te komen met AA Gent. Maar het kan ook zo zijn dat ik bij Go Ahead Eagles blijf." Oprotten met die gast, graag of helemaal niet. En op zo'n manier bij eerste training;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik vind niet dat je hier Padt iets kwalijk kunt nemen. Als ik Padt zou zijn zou ik denk ik hetzelfde doen, Gent is natuurlijk een stapje hoger. Hemmen wordt trouwens genoemd als opvolger van Koen van der Biezen, indien hij daadwerkelijk vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Hopen dat die vertrekt iig. Ter Heide of Hemmen zal zijn opvolger wel worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ter Heide zeker niet, die ligt nog 3 jaar vast bij FC Emmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2011 Moet eerst nog maar eens zien of koen vertrekt. Gewoon gevoel dat ie wel blijft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Denk niet dat jenner trek heeft in GAE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2011 Ze zijn al keer in gesprek geweest;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Winterstop toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2011 Als ik het goed heb wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten