Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

12.... zo jammer. Geef lekker aan een speler. Is niet origineel. Je leest overal dat wij belangrijk zijn dit seizoen. Laat de spelers maar zien wat ze kunnen, dan komt onze steun vanzelf wel. Als zij er niets voor doen dan is het minder. Zoals in het jaar dat we degradeerde. Zo zit het nu eenmaal in elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naturlijk zal nog moeten blijken hoe Suk en Brands in de Eredivisie gaan presteren maar vind dat GAE zich vrij aardig heeft weten te versterken. Fischer uiteraard de meest noemenswaardige versterking, lijkt me. Denk echt dat ze voor een verrassing kunnen zorgen.

Wat is de beoogde basis elf, afgaande op de voorbereiding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwarthoed

Lambooij-fischer-Schenk-Van Der Meer

Suk Duits

Brands

Ojamaa (maatsen) - De Kogel - Wolters

Dit zal het worden

We hebben ons redelijk versterkt, maar het blijft afwachten. Suk doet het heel goed in de voorbereiding, veel voor de goal en scoren. En verdedigend zijn werk goed doen. Stukje beter als toen die ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suk doet het heel goed in de voorbereiding, veel voor de goal en scoren. En verdedigend zijn werk goed doen. Stukje beter als toen die ging.

Vond hem afgelopen seizoen bij NAC ook helemaal niet verkeerd. Al is het grootste deel van het publiek nooit fan van hem geweest, hij kon het daarom nooit goed doen. Speelde onder Maaskant een paar wedstrijden rechtsback zelfs :-D

Middenveld is op deze manier wel afwachten hoe het uitpakt, en ja, Lambooij als rechtsback overtuigd me ook niet direct. We zullen zien zaterdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond hem afgelopen seizoen bij NAC ook helemaal niet verkeerd. Al is het grootste deel van het publiek nooit fan van hem geweest, hij kon het daarom nooit goed doen. Speelde onder Maaskant een paar wedstrijden rechtsback zelfs :-D

Middenveld is op deze manier wel afwachten hoe het uitpakt, en ja, Lambooij als rechtsback overtuigd me ook niet direct. We zullen zien zaterdag!

Suk ben ik wel fan van. In zijn eerste periode hier al en hij is een stukje beter geworden als ik het zo kan beoordelen.

Zie ook liever dat we een normale 4-3-3 spelen in plaats van een verkapte 4-2-4 en dan een andere speler op 10. David is nog niet fit, maar die zie ik daar graag staan.

En op rechtbank zie ik ook liever Groenbast. Groot talent die afgelopen seizoen geregeld heeft gespeeld en dat niet onverdienstelijk heeft gedaan. Maar vooralsnog krijgt Lambooij de voorkeur.

Die Brands kan niet hoor.

Heeft geen geweldige voorbereiding gekend. Is nog even afwachten hoe het uitpakt. Qua type speler past die natuurlijk wel bij ons. En heeft bij Volendam onder De Koning een super seizoen gespeeld. Die 2 verstaan elkaar en weten wat ze aan elkaar hebben. Maar we wachten af of het wat wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go Ahead gaat gewoon powervoetbal spelen. Lange ballen op De Kogel en dan lopende middenvelders eroverheen. Echt voetbal zit er niet in. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Klopt, maar het probleem zit hem dan ook in De Kogel, die kan geen bal vasthouden. Daar had je vorig jaar Ten Den nog rond hem lopen op de plek van Brands. Die kan dat wel, maar die is verder niet goed genoeg. Zeker in thuiswedstrijden gaat dit spel wel wat beter uitpakken met het publiek erachter. Maar in uitwedstrijden gaat we als het goed is wel iets behoudender spelen, tenminste dat mag ik toch aannemen.

Qua voetbal is het te hopen dat David snel fit is en kan spelen. Daar zit ons voetbal, maar dat gaat nog even duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima aanwinst voor de Eagles, ben benieuwd waar ze hem neerzetten. Middenveld staat wel redelijk goed toch?

Op de plek van Brands.

Opvallend, best veel middenvelders al wel. Wat betekent dit voor Dzepar?

Dzepar moet gewoon een jaartje ervaring opdoen in de Jupiler, gaat weinig minuten maken.

Als ik zie dat jullie het vorige week tegen NEC al vooral van 'vechtvoetbal' moesten hebben, wens ik jullie sterkte met Ritzmaier.

Juist met een creatieve speler erbij als Ritzmaier kunnen we nu eindelijk normaal proberen te voetballen.

bewerkt door Bruins
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De geruchtenmolen draait op volle toeren vandaag. Nadat Sinan Bytyqi van Manchester City is gehuurd kwamen er allerlei berichten de wereld in. Zo zou er nog een rechtsback van Lokeren worden gehuurd (Locigno) en zou Schenk een medische keuring ondergaan bij FC Utrecht. Schenk stond op dat tijdstip echter gewoon op het trainingsveld bij de Adelaarshorst en net weer een bericht dat VD Meer naar Utrecht zou vertrekken.

Het is altijd hetzelfde zo vlak voor de deadline. Wachten rustig af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schijnt dat er nog een linksbuiten komt ook van Oostende. Limboe ofzo.

Mag toch aannemen dat er nog een linksback bijkomt mocht Vd Meer daadwerkelijk gaan. Want met Teijsse red je het niet.

Lambooij is inderdaad geen back, vulde het in de Jupiler league redelijk tot goed in, maar nu kan het niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robin van der Meer is definitief vertrokken naar FC Utrecht, helaas. Die was bij ons echt van waarde.

Nu wordt Lo fo Sang als opvolger genoemd, ken hem eigenlijk niet. Is dat wat [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; Jij zit wat meer in het Volendamse.

Die man moet je een priveveld geven waarop hij de hele dag latje trap kan doen/zijn lange bal kan oefenen.

Nee vind het helemaal niks :D TD van Volendam is ook lekker naar de markt nu, als er wat zou gebeuren zou hij wel op kantoor hier(of Volendam) zitten denk. Al kan het natuurlijk altijd zijn dat hij alleen persoonlijk rond hoeft te komen en dat er al gesproken is over een afkoopsom.

Maar vind het echt een prutser ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die man moet je een priveveld geven waarop hij de hele dag latje trap kan doen/zijn lange bal kan oefenen.

Nee vind het helemaal niks :D TD van Volendam is ook lekker naar de markt nu, als er wat zou gebeuren zou hij wel op kantoor hier(of Volendam) zitten denk. Al kan het natuurlijk altijd zijn dat hij alleen persoonlijk rond hoeft te komen en dat er al gesproken is over een afkoopsom.

Maar vind het echt een prutser ;)

Oke, dan hoop ik dat het fabeltjes zijn (maar die worden er nu wel meer uitgesproken in deze dagen).

Maar dat er bij ons linksachter iets bij moet is duidelijk. Met Teijsse ga je het niet redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rochdi Achenteh ondergaat een medische keuring bij Go Ahead Eagles. De 28-jarige linksback zit zonder club na zijn periode bij Willem II.

In de tweede seizoenshelft speelde Achenteh voor de Tilburgers. Hij speelde sinds de winterstop dertien competitieduels voor Willem II.

Achenteh doorliep de jeugdopleiding van PSV en kwam vervolgens uit voor FC Eindhoven, PEC Zwolle en Vitesse. De in Eindhoven geboren speler heeft ook twee interlands voor het nationale elftal van Marokko achter zijn naam.

Ik weet niet wat ik er van moet vinden, vond hem bij Zwolle wel goed spelen, maar daarna niet echt meer. Is verdedigend bijna net zo kwetsbaar als Teijsse, aanvallend natuurlijk wel een stuk sterker aan de bal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En De Koning moet wat minder offensief gaan denken. Brands op 10 (eigenlijk meer als 2e spits) kan echt niet. Dat is zelfmoord met dit team, in de Jupiler League kon dat wel en mede daardoor zijn we ook gepromoveerd. Nu wil dat niet, dus Brands eruit en dan een middenveld met Duits, Ritzmaier en Bytyqi (of Suk) en dan Bytyqi op rechtsbuiten. En dan komt David in november of december ook weer bij de groep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites