Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

27x4cyf.png

Bremen - Vertrokken Schaaf kent opvolger

De naar Olympique Lyon vertrokken trainer Thomas Schaaf kent vandaag een opvolger. De Nederlander Ruud Gullit gaat per direct aan de slag in de Duitse havenstad. Gullit krijgt de zware taak om publiekslieveling Thomas Schaaf op te volgen. De Duitse trainer werkte zijn hele carriere af in het groene shirt van Bremen al zei het op de bank als trainer. Het was dan een trieste dag in het Weserstadion toen bekend werd dat Thomas Schaaf zou vertrekken naar Frankrijk. Schaaf was toe aan een nieuw avontuur en krijgt bovendien een smak geld overgemaakt op zijn bankrekening. Het bestuur van Werder heeft lang moeten zoeken naar een opvolger en vond in Ruud Gullit een perfecte kandidaat. De Nederlander zelf toonde aan erg blij te zijn met de kans die hij krijgt bij Werder. Werder is de laatste jaren een club die net niet tegen de top van Europa aanzit. Ze missen het laatste zetje en hopelijk kan ik ze dat geven. Bovendien spelen ze in de Bundesliga, een competitie die door veel Nederlanders onderschat wordt. Met spelers als Robben, Ribery, Dzeko en noem maar op heeft deze competitie zeker kwaliteit en daar mag Werder een grote rol in gaan spelen. Werder heeft zelf ook kwaliteit met Özil, Frings, Hunt en Marin dat maar een paar voorbeelden zijn. Ik weet zeker dat Werder een mooie toekomst tegemoet mag zien.

24lj4fk.png

Voorzitter Klaus Allofs was erg blij met zijn nieuwe trainer. Ruud is een trainer die al veel ervaring heeft. Met clubs als Chelsea, Feyenoord en Los Angelos op zijn cv mag je spreken van veel ervaring. Daarnaast heeft Gullit veel ervaring op het voetbalveld. Als speler was hij fenomenaal en dat heeft hij laten zien met zijn voeten. Bij AC Milan was het een legende net zoals bij het Nederlands elftal. Voordelen die hij bezit als trainer, spelers als Özil, Hunt en Marin kunnen hier zeker veel van leren. Iets wat we ook belangrijk vinden aangezien de jeugd voorop staat in ons beleid. Dat was een eis die we stelden aan de nieuwe trainer en Ruud was het daar volledig mee eens. De jeugd zal de komende jaren dan vooral op de eerste plaats komen te staan. Daarom zal Ruud ook een contract tekenen voor twee seizoenen met een optie tot verdere samenwerking. Gullit zal de komende dagen het rustig aan doen op de trainingsvelden en oriënterend te werk gaan. Als eerste wil ik de selectie leren kennen voordat we aan de slag gaan. Daarna zal er pas eens schifting gemaakt worden in de selectie als ie er komt. Die kans acht ik niet zeer groot aangezien de selectie genoeg kwaliteit heeft om de doelstelling voor dit seizoen te halen. Namelijk een plaats in het linkerrijtje met als doelstelling vaststelling van Europees voetbal.

2h516kj.png

[spoiler=Info]Ik zal samen met mijn broertje een netwerkgame spelen. Beide zullen we updaten en jullie op de hoogte houden. Ik speel met Werder en jullie komen er straks wel achter wie mijn broertje is :)

Geplaatst
  • Auteur

27x4cyf.png

Bremen - Vertrokken Schaaf kent opvolger

De naar Olympique Lyon vertrokken trainer Thomas Schaaf kent vandaag een opvolger. De Nederlander Ruud Gullit gaat per direct aan de slag in de Duitse havenstad. Gullit krijgt de zware taak om publiekslieveling Thomas Schaaf op te volgen. De Duitse trainer werkte zijn hele carriere af in het groene shirt van Bremen al zei het op de bank als trainer. Het was dan een trieste dag in het Weserstadion toen bekend werd dat Thomas Schaaf zou vertrekken naar Frankrijk. Schaaf was toe aan een nieuw avontuur en krijgt bovendien een smak geld overgemaakt op zijn bankrekening. Het bestuur van Werder heeft lang moeten zoeken naar een opvolger en vond in Ruud Gullit een perfecte kandidaat. De Nederlander zelf toonde aan erg blij te zijn met de kans die hij krijgt bij Werder. Werder is de laatste jaren een club die net niet tegen de top van Europa aanzit. Ze missen het laatste zetje en hopelijk kan ik ze dat geven. Bovendien spelen ze in de Bundesliga, een competitie die door veel Nederlanders onderschat wordt. Met spelers als Robben, Ribery, Dzeko en noem maar op heeft deze competitie zeker kwaliteit en daar mag Werder een grote rol in gaan spelen. Werder heeft zelf ook kwaliteit met Özil, Frings, Hunt en Marin dat maar een paar voorbeelden zijn. Ik weet zeker dat Werder een mooie toekomst tegemoet mag zien.

24lj4fk.png

Voorzitter Klaus Allofs was erg blij met zijn nieuwe trainer. Ruud is een trainer die al veel ervaring heeft. Met clubs als Chelsea, Feyenoord en Los Angelos op zijn cv mag je spreken van veel ervaring. Daarnaast heeft Gullit veel ervaring op het voetbalveld. Als speler was hij fenomenaal en dat heeft hij laten zien met zijn voeten. Bij AC Milan was het een legende net zoals bij het Nederlands elftal. Voordelen die hij bezit als trainer, spelers als Özil, Hunt en Marin kunnen hier zeker veel van leren. Iets wat we ook belangrijk vinden aangezien de jeugd voorop staat in ons beleid. Dat was een eis die we stelden aan de nieuwe trainer en Ruud was het daar volledig mee eens. De jeugd zal de komende jaren dan vooral op de eerste plaats komen te staan. Daarom zal Ruud ook een contract tekenen voor twee seizoenen met een optie tot verdere samenwerking. Gullit zal de komende dagen het rustig aan doen op de trainingsvelden en oriënterend te werk gaan. Als eerste wil ik de selectie leren kennen voordat we aan de slag gaan. Daarna zal er pas eens schifting gemaakt worden in de selectie als ie er komt. Die kans acht ik niet zeer groot aangezien de selectie genoeg kwaliteit heeft om de doelstelling voor dit seizoen te halen. Namelijk een plaats in het linkerrijtje met als doelstelling vaststelling van Europees voetbal.

2h516kj.png

[spoiler=Info]Ik zal samen met mijn broertje een netwerkgame spelen. Beide zullen we updaten en jullie op de hoogte houden. Ik speel met Werder en jullie komen er straks wel achter wie mijn broertje is :)

Geplaatst

Veel succes bij Werder (y)

Geplaatst

nice begin, succes bij werder. :thumb: en idd vette banner gast.

Geplaatst

leuk begin. En een prachtige clubkeuze

Geplaatst

Succes met Werder, mooie banner:D

Geplaatst

27x4cyf.png

Gerets volgt succestrainer Magath op

Eric Gerets volgt per direct Felix Magath op als trainer van Vfl Wolfsburg. Eerst was Armin Veh in beeld om de baan van hoofdtrainer op zich te nemen maar toen kwam Gerets om de hoek kijken. Je kan tegen een naam als Gerets geen nee zeggen aldus het bestuur van Wolfsburg. De oud-voetballer van onder meer Standard Luik, AC Milaan en PSV stond al eens eerder onder contract als trainer van de club uit Wolfsburg. Dit was in het seizoen 2004-2005 waar hij slechts een 9e plaats haalde. Nu probeert hij een hogere plaats te halen en zal hij misschien wel weer voor kunnen zorgen dat er weer wordt gefeest in Wolfsburg. Het zal moeilijk gaan worden met een nieuwe coach om de titel weer binnen te gaan halen. Maar meedoen om de titel zal er dit jaar wel in zitten. Gerets heeft een doel opgesteld dat Vfl Wolfsburg de beker gaat pakken. "Dit is niet een makkelijk doel maar het zou niet onbereikbaar zijn" aldus de nieuwe coach van Vfl Wolfsburg. Met de kwaliteit van het team mag Gerets niet klagen. Dzeko, Grafite en Josué zijn daar maar een paar voorbeelden van.

e0pddy.png

Op de persconferentie toonde Eric Gerets erg blij te zijn met zijn nieuwe baan in Duitsland. Wolfsburg heeft een team met veel kwaliteit waar het veel mee kan bereiken. Ik heb ze vorig seizoen zien stunten door verassend kampioen te worden en dat kan wel eens het nadeel worden van dit team. We moeten zorgen dat we niet te hoog ingeschat worden wat ons veel druk kan geven. Die moeten we proberen te vermijden en als we dat als team doen kunnen we veel presteren. Dit zei de oud-speler van Standard Luik en PSV bij zijn aanstelling. Deze aanstelling was het werk van trots voorzitter Hans Dieter Pötsch. "Met een ervaren man als Gerets kunnen we stappen zetten richting de top. De Champions League zullen we spelen en dat wordt een rijke ervaring waar we hopelijk een aardig zakcentje aan zullen overhouden. Ik ben benieuwd naar de prestaties maar het belangrijkste is dat we vertrouwen geven in de selectie en aan de trainer Eric Gerets. Deze zullen dan ook het volledige vertrouwen krijgen om goed te presteren. Ik kijk graag vooruit zoals ook dit seizoen waar ik hoop op plaatsing voor Europees voetbal."

1zhkbo.png

Geplaatst

Beide heel veel succes! Jou banner is vet!

Geplaatst

Suuces bij wolfsburg. Is europees voetbal niet een beetje lage doelstelling?

Geplaatst

Succes allebei ben benieuwd wie de beste is:naughty:

Geplaatst

Leuk! Een netwerk novelle! Ben benieuwd wie de betere van de twee is. De teams hebben allebei wel een goede selectie, en ben benieuwd naar de aankopen:D

Geplaatst

Met Wolfsburg moet je op de titel mikken. De spelers hebben daar de kwaliteit voor

Geplaatst
  • Auteur

27x4cyf.png

Bremen - Gullit krijgt nieuwe rechterhand

Ruud Gullit mocht na zijn aanstelling op zoek gaan naar een invulling voor zijn technische staf. Dit deed de Nederlander met genoegen en zo kreeg de gehele technische staf van Werder een nieuw gezicht. Op de bank tijdens de wedstrijden zal het publiek twee grootheden zien die hun team zullen aansturen. Gullit presenteerde vandaag zijn nieuwe assistent, namelijk de Tsjech Pavel Nedved. Naast Nedved zijn er nog een aantal trainers aangesteld die de groep onder handen zullen moeten nemen. Nieuwe namen zijn die van Tomasz Waldoch (Schalke 04), Jean-Christophe Hourcade (Tours FC) en nationaal keeperstrainer Andreas Köpke. Met deze trainers zullen we een paar stappen vooruit doen en kunnen de spelers makkelijker begeleid worden. Over Pavel ben ik zeer tevreden reageerde Gullit na de bekend making van de nieuwe staf. “Ik heb zelf contact opgenomen en heb gevraagd of Pavel wat zag om mij te assisteren. Gelukkig voor mij was het een ja-woord van Nedved waardoor ik in een vrolijke stemming ben vandaag.†Nedved zelf liet nog een woordje na aan de pers. “Een mooi avontuur staat te beginnen voor me. Ruud kende ik van vroegere beelden en om nu met hem samen te werken is ontzettend mooi. Ook ben ik blij de kans te kunnen grijpen om op het veld als trainer te staan. â€

123xy7a.png

De nieuwe assistent, Pavel Nedved

Naast de trainers besliste Gullit dat er een nieuwe scouting aangesteld moest worden. Het bestuur stemde in met het voorstel dat er sneller naar groter talent gezocht moet worden. Meteen de reden vanwege het presenteren van het nieuwe scoutingsbeleid. Met het aantrekken van zes nieuwe scouts kwam het totaal aantal scouts op negen. Van deze negen scouts is Olivier Bierhoff de hoofd scouting. Olivier is een man met ervaring en een neus voor talent. Dat is de reden dat we hem als hoofd hebben aangesteld zei voorzitter Klaus Allofs. Naast Olivier hebben we genoeg mannen aangesteld die een neusje hebben voor talent en het zien van kwaliteit. Binnenkort zal er in de organisatie een plan gemaakt worden en zullen de eerste rapporten moeten binnenstromen. We hopen op veel talent waar we van kunnen porfiteren. Het eerste jaar kunnen we nog niet oordelen, het is immers een proces van een paar jaar aldus hoofd scout Olivier Bierhoff. Dat is ook de reden vanwege de lange contracten van alle scouts. We zullen minimaal vijf seizoen verbonden zijn aan de club en hopen dat we veel voor de club kunnen betekenen.

4rc94p.png

Hoofd scouting Olivier Bierhoff

Verder allemaal bedankt voor de reacties. Motiveert enorm en hoop dat jullie zo doorgaan

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.