Srangaman Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 27 minuten geleden zei JanVertonghen: Moi. McKinney net voor de derde keer (T)KO zien gaan door een knietje Maakte ook totaal geen goede indruk. Denk niet dat die heel ver gaat komen. Dat was een aardige KO. Geluk dat hij op zijn kaak werd geraakt zonder mouthpiece, wow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Ook dat nog ja. Die Jailton Almeida knalt er voorlopig heel gemakkelijk doorheen. Ben benieuwd hoe lang hij dit volhoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 15 minuten geleden zei JanVertonghen: Ook dat nog ja. Die Jailton Almeida knalt er voorlopig heel gemakkelijk doorheen. Ben benieuwd hoe lang hij dit volhoudt. Pfoeee.. die zie ik erg ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 1 uur geleden zei Srangaman: Pfoeee.. die zie ik erg ver komen. Aardige KO dit ook zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Werd wakker voor de main event dus die nog meegepakt. Heerlijk gevecht! Al werd het in ronde 4 wel een beetje ongemakkelijk. Hill bleef maar raken en Texeira bleef maar door gaan. Wat mij betreft mag dan de handdoek wel eens gegooid worden. Al begrijp ik natuurlijk best dat ze dat niet gaan doen voor eigen publiek in (waarschijnlijk) je laatste gevecht. Hill - Jiri is er eentje hoor! Dat wordt een hele zieke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Werd wakker voor de main event dus die nog meegepakt. Heerlijk gevecht! Al werd het in ronde 4 wel een beetje ongemakkelijk. Hill bleef maar raken en Texeira bleef maar door gaan. Wat mij betreft mag dan de handdoek wel eens gegooid worden. Al begrijp ik natuurlijk best dat ze dat niet gaan doen voor eigen publiek in (waarschijnlijk) je laatste gevecht. Hill - Jiri is er eentje hoor! Dat wordt een hele zieke. Inderdaad, of de ref moet het gewoon stoppen. Eerder ook al het geval bij Andrade vs. Murphy. Nou had Glover nog wel wat meer in te brengen dan Murphy, maar de fight had op zeker twee momenten gestopt kunnen/moeten worden. Hill wel echt fenomenaal vandaag zeg, ook op de grond heel sterk. Had ik niet verwacht. Leuke en goede fighter, maar ben bang dat hij het niet lang vol gaat houden. Lijkt soms iets te laconiek en LHW heeft eindelijk weer eens wat goede contenders, zoals Prochazka, Ankalaev en Rakic. Zie hem niet al die gasten verslaan, maar wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Lekker eventje wel! Blij dat Moreno hem gepakt heeft. Hill ook sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 Redelijke maincard komend weekend, vooral benieuwd naar het main event. Van de Prelims ken ik er minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Islam pakt hem denk ik tegen Volkanovski. En dat denk ik eigenlijk op basis van size en en het gebrek aan kennis over Volk z'n ground game. Yair pakt Emmett en de rest boeit me weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Michaelinho*: Islam pakt hem denk ik tegen Volkanovski. En dat denk ik eigenlijk op basis van size en en het gebrek aan kennis over Volk z'n ground game. Yair pakt Emmett en de rest boeit me weinig. Helaas wel. Denk dat Volk z'n ground game weinig uitmaakt. Als je die stijl zo goed beheerst is de tegenstander nagenoeg kansloos. Dan moet je haast wel one punch KO power hebben of sinds je uit de luiers kwam met sambo zijn begonnen, anders lig je in het gunstigste geval vijf rondes onderop. Al loopt die Makhachev wel te raaskallen dat hij hem KO wil tikken Die gaat het staand hooguit één ronde proberen en dan ziet hij wel in dat hij kansloos is tegen iemand die ruim een half jaar geleden Holloway alle hoeken van de octagon liet zien. Makhachev KO na drie minuten dus inderdaad Hoop overigens ook echt dat Yair wint, maar ben een beetje bang dat hij tegen zo'n zieke overhand aanloopt. Ben verder wel benieuwd naar Della Maddalena (heerlijke naam) en Menifield. Eerstgenoemde omdat hij echt goed is (staand iig), laatstgenoemde omdat hij schijnbaar vrij hard slaat. 9 februari 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 (bewerkt) Volk 49-46 12 februari 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 3 uur geleden zei Beppu: Volk 49-46 Eens ja. Volk echt heel sterk. Die scorecards vind ik wel echt belachelijk. Zeker die 49-46. Yair Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Jammer van Volk zeg, scheelde maar één ronde. Snap niet dat het zo moeilijk is voor die judges om normaal te doen, maar uiteindelijk maakt het weinig uit natuurlijk. Yair weer heel sterk, terwijl die toch nog bijna tegen een knal van die kale aanliep Die vloeiendheid en kicks van die gozer zijn echt bizar goed. Della Maddalena ook een prima overwinning, ben heel benieuwd hoe die het tegen de grotere namen gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 (bewerkt) Die 49-46 is toch wel echt schandalig. Ik had het niet raar gevonden als ze Volk de overwinning hadden gegeven, was erg close. 12 februari 2023 bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Nog mensen wakker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Ik verneuk mijn zondag niet meer om wat gevechtjes te kijken tot 7-8 uur 's ochtends. Ben net op tijd wakker om Shevchenko ontkroond te zien worden. Vorige maand ook weer een maandje abbo op Discovery+ genomen speciaal voor Islam - Volk en Jones - Gane. Ben erg benieuwd zo maar heb eigenlijk niet het idee dat het heel spectaculair wordt. Hopen op Gane natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 HOLY SMOKE Klein nut shotje en verder 0 damage. Deze zag ik even niet aankomen . In de zin dat het zo makkelijk zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Koning Jones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 De GOAT, simpel zat. Die Shavkat is ook 'n beest zeg, championship material. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Mèèh toch minder spektakel dan gehoopt. De hele main card trouwens. Edwards wel terecht gewonnen, maar had op meer spektakel gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Prima card weer voor komend weekend. Hopelijk gaat Adesanya weer wat aggressiever te werk. Burns mag Masvidal in ronde 1 als wel in een submission leggen, Holland vs Ponz gewoon 3 rondes gekke technieken tegen blind meppen en daarvoor al zien of Rosas de hype kan verder zetten. In de Early Prelims kan Calvillo hopelijk nog eens winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Lekkere card hoor! Ga de co main en main wel even live kijken als ik wakker word morgenochtend. De rest later even terugkijken. Enerzijds hoop ik dat we na vannacht van Masvidal verlost zijn, maar anderzijds is het ook wel mooi om die debiel nog tegen Edwards of Colby te zien voor de titel. Verder hoop ik op een mooie KO van Poatan. Adesanya is een mooie vechter, maar zijn karakter gaat me steeds meer tegenstaan de afgelopen jaren. Waar die allemaal mee bezig is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Mijn voorspellingen voor vanavond (in het groen wie ik hoop dat wint):Main Card:Alex Pereira (c) - Israel AdesanyaGilbert Burns - Jorge Masvidal Rob Font - Adrian YanezKevin Holland - Santiago PonzibbioRaul Rosas Jr. - Christian RodriguezPreliminary Card: Kelvin Gastelum - Chris Curtis Gerald Meerschaert - Joe Pyfer Van de andere fights/fighters te weinig verstand. Afgelopen maanden te weinig (live) gekeken, dan is dit wel een mooi event om daar weer eens mee te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten