LouisPSV Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 13 uur geleden zei Michaelinho*: Omdat ik het wel netjes vind als je als kersverse champ je belt verdedigd tegen iemand uit je eigen klasse. Los van het feit dat hij waarschijnlijk iedereen slacht. Verder wel eens dat de divisie de komende tijd wat saai zal worden. Weinig echte serieuze contenders als je de mening deelt dat Poirier, Chandler en Gaethje wel een beetje klaar zijn qua title contention. Dariush zal nog wel eens een shot krijgen net als Oliveira. Grote kans dat Islam, als hij wint van Volk, de stap omhoog maakt. Daar heb je met Usman en Edwards (die lucky van Usman won) wel nog wat uitdaging. Eigenlijk liggen alle divisies wel een beetje op hun gat. Alleen in Welterweight heb je met Chimaev (qua vechten) een interessante contender. Een eventuele terugkeer van Cejudo en Jones zouden flyweight/bantamweight en heavyweight weer interessant kunnen maken. Klopt, maar Islam daagt hem zelf uit. Ik ben ook wel met je eens dat de meeste divisies op hun gat liggen nu. Maar ik ben bang dat Islam niet die stap omhoog gaat maken, al zou dat ik wel echt tof vinden van 'm, maar Khabib deed 't ook niet. Hoop stiekem dat Volk wint, al is die kans zeer klein. Maar als iemand het kan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Niet echt mijn favorieten, maar toch een heel mooie card: Hopelijk laat Adesanya nog eens echt iets zien ipv een 'slimme'/tactische overwinning op punten. Verder benieuwd wat Puelles laat zien en mag Weilli winnen van Esparza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Lekker eventje zeg . Pre-lims waren wel aardig. Hypetrain voor dat vriendinnetje van Paddy kan ook de kast weer in. Reyes lijkt klaar, net als Edgar. Poirier-Chandler blijft vuurwerk. Al heb ik bij Chandler het idee dat het toch echt een show vechter is. Kill or be killed. Iets meer rust en hij zou er meer winnen. Die Esparza kan er geen hout van dus niet heel gek dat Weilli die titel terug heeft. En dan het slotstuk. Eindelijk is Izzy gepakt. Wat een belachelijke saaie champ is dat geweest zeg. Deze fight viel het mee, maar des te lekkerder dat Pereira hem pakte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Vroeg wakker, net op tijd om in te schakelen voor Gordon - Paddy. Hopelijk krijgt dat Engelse kwalletje de deksel op zijn neus maar ik betwijfel het. UFC weet wel wat ze doen met de matchmaking voor hun nieuwe 'sterren'. Tussen aanhalingstekens aangezien Paddy mijn inziens nooit verder zal komen dan top 10 lightweight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 1 minuut geleden zei Beppu: Vroeg wakker, net op tijd om in te schakelen voor Gordon - Paddy. Hopelijk krijgt dat Engelse kwalletje de deksel op zijn neus maar ik betwijfel het. UFC weet wel wat ze doen met de matchmaking voor hun nieuwe 'sterren'. Tussen aanhalingstekens aangezien Paddy mijn inziens nooit verder zal komen dan top 10 lightweight. Same here. Met dank aan die twee kleine guppen hier. Maar ik heb dan ook de vorige 2 potten al gezien Eens met je post verder. Dit is de nieuwe ster/cash cow voor de UFC. Maar qua niveau gaat dit nooit een contender worden. Sowieso met die levenstijl al niet. Die extreme weight cuts hou je nooit lang vol. Kan Conor over mee praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 10 minuten geleden zei Michaelinho*: Same here. Met dank aan die twee kleine guppen hier. Maar ik heb dan ook de vorige 2 potten al gezien Eens met je post verder. Dit is de nieuwe ster/cash cow voor de UFC. Maar qua niveau gaat dit nooit een contender worden. Sowieso met die levenstijl al niet. Die extreme weight cuts hou je nooit lang vol. Kan Conor over mee praten. Paddy is zo matig he. Al zie ik hem nog wel winnen vanwege het lengte- en krachtsverschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Beppu: Paddy is zo matig he. Al zie ik hem nog wel winnen vanwege het lengte- en krachtsverschil. Wat een matige fight was dit zeg, jemig. En Paddy maar met die kin omhoog klappen vangen. Als hij deze wint moeten ze hem gewoon direct tegen Oliveira of Islam gooien. Kan je lachen . EDIT; Hij wint ‘m ook nog 11 december 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Wat een matige fight was dit zeg, jemig. En Paddy maar met die kin omhoog klappen vangen. Als hij deze wint moeten ze hem gewoon direct tegen Oliveira of Islam gooien. Kan je lachen Paddy - Chandler wil ik wel zien. Kunnen ze gelijk een gat van 2 meter diep graven naast het stadion. Deze decision Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 2 minuten geleden zei Beppu: Paddy - Chandler wil ik wel zien. Kunnen ze gelijk een gat van 2 meter diep graven naast het stadion. Deze decision Haha echt he! Deze decision voelt ook mega rigged, maar oké Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Lekker einde ook weer met zo’n decision Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Wat een anti-climax van een prachtige card zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Is er iemand die me meer kan vertellen over Raul Rosas Jr? Ben geen grote volger van de UFC, maar kijk het wel met regelmaat. Wordt nu volgestopt met hem op TikTok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 2 uur geleden zei Orrie: Is er iemand die me meer kan vertellen over Raul Rosas Jr? Ben geen grote volger van de UFC, maar kijk het wel met regelmaat. Wordt nu volgestopt met hem op TikTok. Ken hem ook niet goed, maar ik weet dat hij flink gepromoot wordt. Hij is 18 jaar en een Mexicaan. Talent + goede markt zien ze graag bij de UFC. Hij is vrij uitgesproken en hij heeft één of ander syndroom waardoor hij zo'n vreemd bekkie heeft. Dat zal gek genoeg ook meehelpen met het promoten van zo'n jongen, mensen raken er toch benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 4 uur geleden zei Orrie: Is er iemand die me meer kan vertellen over Raul Rosas Jr? Ben geen grote volger van de UFC, maar kijk het wel met regelmaat. Wordt nu volgestopt met hem op TikTok. Verdiende op zijn 17e contract bij Dana White Contender Series. Zeer goed als grondvechter. Jongste ooit in de UFC. Dat en bovenstaande argumenten van @Beppu maken hem geliefd bij de PR-machine van de UFC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Ja, door dat vreemde bekkie is zijn spraak ook niet helemaal geweldig waardoor hij vrij dom overkomt. Of hij dat daadwerkelijk ook is, geen idee. Vond hem wel geinig. Thanks mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Conor was afgelopen week gewoon in de Efteling joh Woon er twee straten vandaan dus dan komt het wel ff dichtbij allemaal hè. Overigens lekker dat we vanaf komend weekend weer mogen gaan genieten. Is er nog iemand van plan om naar dat Dana White's Power Slap (en dan niet die die zelf uitdeelde vorige week) te gaan kijken? Blijf dat echt een bizarre 'sport' vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Bizar dat ze die Powerslap competitie toestaan, nul verdediging. Bare Knucle Boxing is niet eens toegestaan daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 (bewerkt) Komend weekend wordt alles behalve genieten nu Gastelum is uitgevallen en Sean Strickland weer op de main event komt. De vechter met de grootste mond buiten de octagon en de meest behouden en saaie stijl binnen de octagon. Dat Power Slap is inderdaad echt te gek voor woorden. Wat een absurd gebeuren. 10 januari 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 10 uur geleden zei Beppu: Komend weekend wordt alles behalve genieten nu Gastelum is uitgevallen en Sean Strickland weer op de main event komt. De vechter met de grootste mond buiten de octagon en de meest behouden en saaie stijl binnen de octagon. Dat Power Slap is inderdaad echt te gek voor woorden. Wat een absurd gebeuren. Die Strickland inderdaad. Wat een pannenkoek.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 (bewerkt) Punahele Soriano vs. Roman Kopylov wordt wel een knaller denk ik. Abdul Razak Alhassan vs. Claudio Ribero moet haast wel een (T)KO opleveren. Verder kunnen ook Umar Nurmagomedov vs. Raoni Barcelos, Mateusz Rebecki vs. Nick Fiore en Javid Basharat vs. Carlos Hernandez redelijk interessant worden. Isaac Dulgarian en Charles Johnson zijn ook wel geinig. Inderdaad geen card waar je echt naar uitkijkt en waarvoor ik op zou blijven / de wekker zou zetten. Al doe ik dat sowieso zelden tot nooit meer Hopelijk heb ik zondag iets om terug te kijken. Edit: Diego Sanchez gaat trouwens zijn BKFC debuut maken tegen deze man:https://en.wikipedia.org/wiki/Austin_Trout Bizar dat een commissie dat toestaat. Hoop dat Trout een beetje rustig aan doet... 10 januari 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Strickland gewonnen.. mèèèh. Verrassend genoeg natuurlijk weer in een 5 round decision. Ngannou released by UFC. Gane vs. Jones geboekt voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 The goat is back Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Dat durf ik pas te roepen als hij in de octagon staat en geen kant meer op kan. Had ook geen finish van Strickland verwacht vannacht. Was wel iets agressiever dan tegen Cannonier, maar hij gaat zijn praatjes nooit waar kunnen maken. Verder een redelijke card. Stoppage in de eerste fight sloeg nergens op. Alhassan met een heerlijke KO tegen de zelfbenoemde 'Mike Tyson van de UFC'. Umar Nurmagomedov met een bizarre KO. Die divisie wordt nóg interessanter, want hij is wel een potentiële kampioen denk ik. Wordt heel eng als ze voortaan zo compleet uit Dagestan geleverd worden Kopylov ook een goede win. Als je tegenover hem komt te staan kan je maar beter zorgen dat je in zieke conditie bent en dat je een nieuwe lever in de kleedkamer hebt liggen, want anders wordt het een pijnlijke avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Wie blijft er wakker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 8 minuten geleden zei Srangaman: Wie blijft er wakker Moi. McKinney net voor de derde keer (T)KO zien gaan door een knietje Maakte ook totaal geen goede indruk. Denk niet dat die heel ver gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten