Srangaman Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Beppu: Ja die kijk ik uiteraard ook maar ze gaan alsnog naar die dame en die Nessim oid tussen de gevechten door. En ze muten soms het geluid bij het oplezen van de scorecards en de interviews.. Asp!! Nee, je hebt er ook eentje die niet terug gaat naar die Nessim en co. Ik heb tussen gevechten door gewoon een analyse van Bisping, Felder en die andere gast. https://www.discoveryplus.com/nl/video/sport/dplus-sport-dplus-sport-sport/mixed-martial-arts-1934690?pv=1934690 Werkt dat? Dat is die van vandaag. Je moet dan even zoeken via de website > Sport > UFC > Stukje naar onderen scrollen (Live) en dan waren er vanavond drie streams, waarvan eentje dus de originele Engelse uitzending. ^^ Daar worden ook geen scheldwoorden uit de interviews gemute. EDIT: Wat een super vette card vanavond. Mooi sfeertje, mooie finishes. Heerlijk. 20 maart 2022 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 7 uur geleden zei Srangaman: Nee, je hebt er ook eentje die niet terug gaat naar die Nessim en co. Ik heb tussen gevechten door gewoon een analyse van Bisping, Felder en die andere gast. https://www.discoveryplus.com/nl/video/sport/dplus-sport-dplus-sport-sport/mixed-martial-arts-1934690?pv=1934690 Werkt dat? Dat is die van vandaag. Je moet dan even zoeken via de website > Sport > UFC > Stukje naar onderen scrollen (Live) en dan waren er vanavond drie streams, waarvan eentje dus de originele Engelse uitzending. ^^ Daar worden ook geen scheldwoorden uit de interviews gemute. EDIT: Wat een super vette card vanavond. Mooi sfeertje, mooie finishes. Heerlijk. Oh thanks! Hier ga ik volgende keer eens naar zoeken. Inderdaad één van de betere fight nights die ik me kan herinneren. Zo niet de beste. Deze overschaduwt veel ppv's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 12 uur geleden zei Beppu: Heb je ook Discovery+? Wat is dat kut zeg tussen de gevechten in. Zieke eerste ronde overigens om de main card mee te beginnen, zo! Edit: en wat een KO begin tweede ronde. Mijn god. Yep, maar same als Srangaman! 10 uur geleden zei Srangaman: Nee, je hebt er ook eentje die niet terug gaat naar die Nessim en co. Ik heb tussen gevechten door gewoon een analyse van Bisping, Felder en die andere gast. https://www.discoveryplus.com/nl/video/sport/dplus-sport-dplus-sport-sport/mixed-martial-arts-1934690?pv=1934690 Werkt dat? Dat is die van vandaag. Je moet dan even zoeken via de website > Sport > UFC > Stukje naar onderen scrollen (Live) en dan waren er vanavond drie streams, waarvan eentje dus de originele Engelse uitzending. ^^ Daar worden ook geen scheldwoorden uit de interviews gemute. EDIT: Wat een super vette card vanavond. Mooi sfeertje, mooie finishes. Heerlijk. Had jij bij de Pre-lims ook geen commentaar op de Engelstalige stream? Via de instellingen kon ik wel het taal/audio menu openen maar niks aanklikken. Verder een zeer toffe card! Heb Allen en Aspinall vanmorgen pas terug gekeken. Pimblett uiteindelijk makkelijk gewonnen. Maar bij die tik op zijn gezicht ging hij wel meteen naar de grond. Moet het nog zien tegen een fatsoenlijke tegenstander. Dan kon die hypetrain wel eens heel snel tot stilstand komen. Allen met een heerlijke brawl tegen Hooker (ook wel fan van zijn stijl). Kon beide kanten op, maar Allen echt super sterk. Aspinall maakte ook snel korte metten met Krylov. Hebben wel wat nieuwe sterren nog bij de UFC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Michaelinho*: Yep, maar same als Srangaman! Had jij bij de Pre-lims ook geen commentaar op de Engelstalige stream? Via de instellingen kon ik wel het taal/audio menu openen maar niks aanklikken. Verder een zeer toffe card! Heb Allen en Aspinall vanmorgen pas terug gekeken. Pimblett uiteindelijk makkelijk gewonnen. Maar bij die tik op zijn gezicht ging hij wel meteen naar de grond. Moet het nog zien tegen een fatsoenlijke tegenstander. Dan kon die hypetrain wel eens heel snel tot stilstand komen. Allen met een heerlijke brawl tegen Hooker (ook wel fan van zijn stijl). Kon beide kanten op, maar Allen echt super sterk. Aspinall maakte ook snel korte metten met Krylov. Hebben wel wat nieuwe sterren nog bij de UFC. Pimblett kan er echt niet veel van. Die zal nog wel wat waardeloze tegenstanders voorgeschoteld krijgen om zijn record en hype te spekken, maar bij de eerste de beste serieuze tegenstander gaat ie gewoon neer. "Scousers don't get knocked out". Wel met zo'n defense game tegen iemand die een beetje serieus kan striken, Paddy. Ook nog eens in de 155 division. Zie je hem al tegen Gaethje, Porier of Chandler? Dat wordt moord. 20 maart 2022 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 39 minuten geleden zei Beppu: Pimblett kan er echt niet veel van. Die zal nog wel wat waardeloze tegenstanders voorgeschoteld krijgen om zijn record en hype te spekken, maar bij de eerste de beste serieuze tegenstander gaat ie gewoon neer. "Scousers don't get knocked out". Wel met zo'n defense game tegen iemand die een beetje serieus kan striken, Paddy. Ook nog eens in de 155 division. Zie je hem al tegen Gaethje, Porier of Chandler? Dat wordt moord. Ja zie dat ook niet gebeuren. En met dat ego gaat hij sowieso volledig tegen de lamp lopen tegen dat soort gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 2 uur geleden zei Michaelinho*: Yep, maar same als Srangaman! Had jij bij de Pre-lims ook geen commentaar op de Engelstalige stream? Die keek ik via Fightpass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Prima card wel! Dern met een leuke win en verder weinig verrassingen. Twee main fights vielen mij wat tegen. Volka gewoon veel en veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 (bewerkt) UFC274 wat moeten we er van zeggen. Matig event met 2 leuke uitschieters. En daarnaast de slechtste partij ooit gezien. De vrouwen zijn meestal niet heel boeiend, maar dit sloeg echt alles. Het leek wel een danswedstrijd. Dana had ze allebei moeten laten verliezen, wat een schande. Strip die Esparza aub ook direct. Die 0,5 overweight (als t al klopt) van Oliveira is veel minder erg dan dit. Chandler met een zieke KO tegen Tony. Die zal nu toch hoop ik wel stoppen. Dat is gewoon klaar. Oliveira ondanks 2 knockdowns vrij overtuigend naar ‘de titel’. Alleen die call-out naar Conor ‘Cokehead-Dopehead’ McGregor is dan weer lachwekkend. Ik ben alleen voor als Oliveira hem helemaal de vernieling in helpt. Maar dat zal niet gebeuren, want Oliveira heeft hem in een halve ronde in een verwurging liggen . Zie Conor liever tegen Usman, dat zal pas een slachting worden 8 mei 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 (bewerkt) UFC 276 ziet er goed uit: Adesanya vs Cannonier is vooral techniek vs power denk ik Volkonovski vs Holloway 3 hopelijk weer een mooi gevecht, maar liefst wel met een finish deze keer (maakt me niet uit voor wie) O'Malley eindelijk tegen een echte tegenstander. Ben benieuwd. 2 juli 2022 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 (bewerkt) Aardige potjes hoor. DIe Pereira is echt een beest. EDIT: Niet verwacht dat Volkanovski zo zou domineren tegen Holloway. Damn. 3 juli 2022 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 1 uur geleden zei Srangaman: Aardige potjes hoor. DIe Pereira is echt een beest. EDIT: Niet verwacht dat Volkanovski zo zou domineren tegen Holloway. Damn. Had een voeding om 05:00 dus ondertussen mooi deze card op gezet haha. Stroomde in bij Barbarena - Lawler eind 2e ronde. Mooie finish wel van hem. Lawler stevent toch ook wel op z'n pensioen af. Strickland liep vervolgens mooi in 'de val'. Heerlijke level change van Pereira voor die linkerhoek. Vond Volkanovski in het begin maar een irritante blaaskaak. Maar kan niet ontkennen die gozer wel echt een ziek beest is. Snel, power en loopt ook tegen weinig klappen op. Echt de hele division uitgespeeld, niet normaal. Een stap naar 155 lijkt me logisch. Enige probleem wat ik daar voor hem zie is ziojn lengte. Tegen zo'n Oliveira zie ik het hem nog wel lastig krijgen. Vervolgens weer mogen kijken naar de saaiste Champ in de geschiedenis van de UFC. Die gozer is zo atletisch en sterk en dan vervolgens iedere keer zulke schaakpotjes spelen. Echt verschrikkelijk om naar te kijken. Knap hoor al die defenses, maar er zit echt 0,0 amusement in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juli 2022 Share Geplaatst 10 juli 2022 Matige fight night. Vooral een hoop saaie decisions.. Fiziev in de 5e ronde knappe TKO. Mja, RDA is toch ook wel op z’n retour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 8 uur geleden zei Bogatyr: Zijn alle 2 doorgesnoven idioten. Denk overigens dat Jake niet eens ongelijk heeft hier. Gaan al langer geruchten dat Conor al meerdere keren vreemd is gegaan in de afgelopen jaren. Zou me ook niet verbazen trouwens. Enige wat ze allebei goed doen is PPV’s verkopen en daar zijn ze vies rijk mee geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Zijn alle 2 doorgesnoven idioten. Denk overigens dat Jake niet eens ongelijk heeft hier. Gaan al langer geruchten dat Conor al meerdere keren vreemd is gegaan in de afgelopen jaren. Zou me ook niet verbazen trouwens. Enige wat ze allebei goed doen is PPV’s verkopen en daar zijn ze vies rijk mee geworden. Groot gelijk. Zijn gewoon twee gekken. En die Conor al helemaal geen voorbeeld voor zijn kind(eren). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Groot gelijk. Zijn gewoon twee gekken. En die Conor al helemaal geen voorbeeld voor zijn kind(eren). Op de socials komen ook alleen maar foto’s van zijn gezin in veel te dure resorts of jachten voorbij. Of straal bezopen reels waar hij zijn Whiskey of horloges filmt. Voor zijn Aldo title fight echt een wereldvent. Daarna echt compleet de weg kwijt geraakt. En Uncle Dana houdt z’n grootste cash cow natuurlijk maar wat graag de hand boven z’n hoofd. Die geeft Conor of een title fight tegen Oliveira of tegen Usman. In beide gevallen zal ‘ie snel klaar zijn denk ik. En dan niet omdat ‘ie gewonnen heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Ah wat balen zeg dit. Keek echt uit naar dit gevecht. Gelukkig wel nog de ronde van het jaar kunnen zien, Schnell - Sumudaerji. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 12 uur geleden zei Beppu: Ah wat balen zeg dit. Keek echt uit naar dit gevecht. Gelukkig wel nog de ronde van het jaar kunnen zien, Schnell - Sumudaerji. Zieke comeback was dat hè van Schnell.. Heel zonde van de main fight ja. Hopelijk komt er eerst een rematch voor ze Jair tegen Volkanovski zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 Khamzat Chimaev vs. Nate Diaz . Dana wil Diaz echt graag begraven geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 juli 2022 Share Geplaatst 23 juli 2022 (bewerkt) McCann finishje hoor! Mag dan wel op de Paddy hypetrain mee liften. Maar dit was heel nice. Zeker voor een vrouwen gevecht Paddy niet heel sterk, maar uiteindelijk redelijk makkelijk gewonnen. Gustafsson moet echt stoppen, die chin is helemaal weg. 24 juli 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 Ik vond het gewoon een zeer teleurstellende card en dan heb ik het niet eens over de main event. Amper finishes gezien. Als je het vergelijkt met de vorige UFC London, was dit echt ondermaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Prima event wel. Niet mega spectaculair, maar heb ze wel eens slechter gezien. Pantoja met een flink statement, heel netjes. Weer een giga blunder van Miragliotta.. stoppage echt te vroeg bij Lewis - Pavlovich. Moreno overtuigend gewonnen van Kara-France. Hopelijk pakt hij Deiveson in the trilogy closure. Daarna zal Pantoja wel een title shot krijgen gok ik. Misschien dat Pantoja en Kara-France nog een inbetweener mogen doen. Peña gelukkig champ af. Irritante schreeuwer vind ik dat. Title gewonnen tegen een schim van Nunes. Nu gelukkig recht gezet door Amanda. Had wel met een finish gemogen, maar helaas. Die striking van Peña trouwens.. om te janken. Lijkt een beetje op die high-school bitch fights. Naar voren rennen, maaien en kijken wat je raken kan. Echt geen gezicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Op 31-7-2022 om 11:09 zei Michaelinho*: Weer een giga blunder van Miragliotta.. stoppage echt te vroeg bij Lewis - Pavlovich. Het was vrij vroeg, maar absoluut geen blunder. Lewis viel met z'n gezicht voorover op het canvas en kreeg nog een paar tikken. Mensen beoordelen een stoppage vaak op wat er na het ingrijpen van de scheids gebeurt, terwijl je moet kijken wat er voor 'n stoppage gebeurt. Als Dan nog een paar seconden had gewacht was het resultaat niet anders geweest, maar het was inderdaad een beetje vroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 47 minuten geleden zei LouisPSV: Het was vrij vroeg, maar absoluut geen blunder. Lewis viel met z'n gezicht voorover op het canvas en kreeg nog een paar tikken. Mensen beoordelen een stoppage vaak op wat er na het ingrijpen van de scheids gebeurt, terwijl je moet kijken wat er voor 'n stoppage gebeurt. Als Dan nog een paar seconden had gewacht was het resultaat niet anders geweest, maar het was inderdaad een beetje vroeg. Nja je ziet wel dat hij echt niet out is. Dus in dat opzicht vind ik het dan veel te vroeg. Als je ziet hoe lang ze soms door laten gaan, dan is dit wel echt heel vroeg. Wel met je eens dat als hij was op gestaan hij nog 4 tikken had gehad en dan was het alsnog klaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Pfoeee.. Vera zet de neus van Cruz even op een andere plek. Ouch.. Einde carrière toch wel voor Cruz lijkt me. Zijn tijdperk is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten