Jump to content
The Kerfts

UFC en andere MMA bonden

Recommended Posts

12 uur geleden zei Barteh:

Hij zou na de 3e ronde 29-26 achter gestaan dus al had ie de laatste twee rondes gewonnen zou ie altijd nog een knockdown nodig hebben gehad om gelijk te komen. 

Iets wat toch gewoon een mogelijk was ? Daarom erg jammer dat het zo eindigde . 

6 uur geleden zei komodo25:

Iets wat toch gewoon een mogelijk was ? Daarom erg jammer dat het zo eindigde . 

Oh zeker hoor. Rico is vaak sterker in de laatste rondes (al heeft ie nog nooit knockdown tegengekregen in Glory) en Hari is juist minder in de laatste rondes als ie nog geen KO heeft. Hij had em prima nog KO kunnen slaan of op z'n minst 1 knockdown om het gelijk te trekken.

Klopt mijns inziens alleen niet dat het "erg close" was. Dat had het kunnen worden maar was het zeker niet.

Edited by Barteh

Klopt, Badr was gewoon beter. Maar dat wil alleen niet zeggen dat het ook direct zo gebleven was. Je zag dat Rico nog steeds scherp en energiek was, iets wat Badr vaak na een paar rondes wat kan verliezen. Ik denk dat het nog heel spannend had kunnen worden. Anyway, zonde dus.

1 uur geleden zei Barteh:

Oh zeker hoor. Rico is vaak sterker in de laatste rondes (al heeft ie nog nooit knockdown tegengekregen in Glory) en Hari is juist minder in de laatste rondes als ie nog geen KO heeft. Hij had em prima nog KO kunnen slaan of op z'n minst 1 knockdown om het gelijk te trekken.

Klopt mijns inziens alleen niet dat het "erg close" was. Dat had het kunnen worden maar was het zeker niet.

1e ronde was voor Badr.  2e voor Rico.  3e was weer voor Badr.  Maar vond hem wel minder stevig op de benen staan dan in de 1e ronde . Vandaar dat ik het close vond . 

Mooie sportiviteit toch tussen beide heren?

Weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik mensen vroeg voor wie ze waren dan kwam alleen maar de onderwerpen etniciteit en nationaliteit terug. Heel naar en vermoeiend.

6 uur geleden zei cimbomcu:

Weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik mensen vroeg voor wie ze waren dan kwam alleen maar de onderwerpen etniciteit en nationaliteit terug. Heel naar en vermoeiend.

Is bij veel Nederlanders denk ik meer een afkeer tegen die irritante fans van Badr dan tegen Badr zelf. Ik vind 't juist wel mooi, zou liever zijn dat Nederlandse fans zelf ook luidruchtiger zijn ipv afgeven op fanatieke fans van de tegenstander.

7 uur geleden zei cimbomcu:

Ik ben tegen Hari door alles wat hij eerder gedaan heeft . Gevecht tegen Bonjansky en losse handjes buiten de ring . 

1 uur geleden zei Barteh:

Is bij veel Nederlanders denk ik meer een afkeer tegen die irritante fans van Badr dan tegen Badr zelf. Ik vind 't juist wel mooi, zou liever zijn dat Nederlandse fans zelf ook luidruchtiger zijn ipv afgeven op fanatieke fans van de tegenstander.

Hari zelf heeft ook een grote mond hoor. Tot twee keer toe gezegd dat hij Rico KO slaat. Maar tot twee keer toe niet gelukt. Ook heeft hij Remy eens uitgedaagd, maar terug gekomen op zijn woorden. Ik ben zeker voor Rico. Hij heeft Glory wel groot gebracht hoor. En die Gerges ach wat een zielig mannetje is dat.

Dat iedereen voor Rico is komt door wat Badr buiten de ring doet natuurlijk. Maar beoordeel hem daar dan ook lekker op buiten de ring.

Edited by Dysproz

Op 27-12-2019 om 19:28 zei Dysproz:

Dat iedereen voor Rico is komt door wat Badr buiten de ring doet natuurlijk. Maar beoordeel hem daar dan ook lekker op buiten de ring.

Hoezo, iedereen is voor Rico?

Ik vind Badr Hari gewoon een leukere kickbokser hoor! Rico gaat veel te weinig voor KO, Badr is veel spectaculairder om naar te kijken. 

51 minuten geleden zei Steels:

Hoezo, iedereen is voor Rico?

Ik vind Badr Hari gewoon een leukere kickbokser hoor! Rico gaat veel te weinig voor KO, Badr is veel spectaculairder om naar te kijken. 

Het overgrote deel van Nederland dan, die op deze wedstrijd na nooit naar deze sport kijken.

Mooi interview met McGregor over zijn aankomende comeback. Cowboy lijkt me in elk geval een ideale matchup voor hem.

Cowboy werd compleet overklast door Connor. 40 Seconden had Connor nodig om te laten zien dat hij weer helemaal terug is. Wat een heerlijke 40 seconden.

Het was vrijwel meteen al klaar, van die 40 seconden waren er 35 seconden uitstel

Ben blij dat ik ervoor gekozen heb om er niet voor op te staan :-D 

Wel duidelijk dat ze Connor 'expres' verkeerd gematcht hebben om hem weer in te laten stromen in de UFC, al had ik niet verwacht dat het binnen een minuut klaar zou zijn. Nu ligt de weg vrij voor de UFC om hem te matchen aan Khabib voor een echte knaller, al zou een 3e ontmoeting met Diaz ook nog wel kunnen dit jaar als opmars richting het gevecht met Khabib. 

Zou em liever tegen Gaethje of Masvidal zien. 

Ook wel heel bizar dat er zoveel mensen zijn die een simpele voornaam niet kunnen spellen. Veel dyslexie op MU? Staat nog in de thumbnail van die video ook. 

Edited by Barteh

Ik verwacht Masvidal als volgende matchup voor Conor, lijkt me de meest logische volgende stap. Zal dan opnieuw in Welterweight kunnen.