Jump to content

UFC en andere MMA bonden

Recommended Posts

Ja zag dat gevecht live vannacht. Werdum zei ook in het interview dat hij 100% tapte door de choke. Hij zei dat als hij niet los had gelaten zijn tegenstander lekker ging slapen.

Andere kant: scheids greep niet in. Net als met een knockdown moet je eigenlijk gewoon doorvechten. Helaas wordt zijn sportiviteit nu misbruikt. Vreemde situatie.

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mwah ligt echt niet aan de kracht. Ten eerste vocht Poirier gewoon ontzettend goed, begon een beetje angstig, maar nadat hij de eerste keer vol geraakt werd zag hij dat hij het redelijk kon hebben. Da

Ik vind het bij Bellator vooral heerlijk dat we de veteranen van de UFC blijven zien. Ook wel meer gaan volgen door de podcast van John McCarthy en Josh Thomson.    Ben zelf 2x bij een UFC e

De tactische opties in MMA zijn oneindig door de verschillende sporten die gecombineerd worden. Het meest duidelijk is dat in de mogelijkheid om het gevecht naar de grond te brengen. Als je vecht tege

@Srangaman : Ik volg naast de UFC vooral Bellator. Ben enkele jaren geleden zelfs een naar een Bellator event geweest in Budapest. Knap dat Peter Queally wint van Pitbull, maar eerlijk gezegd betwijfel ik of hij in de UFC echt zou kunnen meedoen als contender. 

Jammer dat James Gallagher niet kon vechten gisteren. Hopelijk zien we hem snel nog eens aan het werk.

Zojuist zei FlyD:

@Srangaman : Ik volg naast de UFC vooral Bellator. Ben enkele jaren geleden zelfs een naar een Bellator event geweest in Budapest. Knap dat Peter Queally wint van Pitbull, maar eerlijk gezegd betwijfel ik of hij in de UFC echt zou kunnen meedoen als contender. 

Jammer dat James Gallagher niet kon vechten gisteren. Hopelijk zien we hem snel nog eens aan het werk.

Ik vind het bij Bellator vooral heerlijk dat we de veteranen van de UFC blijven zien. Ook wel meer gaan volgen door de podcast van John McCarthy en Josh Thomson. 

Ben zelf 2x bij een UFC event geweest. In 2016 bij UFC 200 in Vegas, daar zouden oa eerst McGregor en Jones vechten, maar die werden gecancelled. Uiteindelijk toch een hele zieke card qua namen... Ook leuk dat Mousasi toen nog vocht voor de UFC.

In 2017 ben ik in Rotterdam geweest, de tweede editie daar. Viel een beetje tegen.

Tony:classic_sad:. Hoop dat hij het wijze besluit neemt en er mee kapt. Naar mijn inziens tijd een beetje overschat geweest. In elk gevecht in de problemen gekomen. Pettis, Lando, Lee, zelfs Cerrone meen ik me te herinneren. Is nu echt tijd om te stoppen. Er zat echt niks in vanavond. 

1 uur geleden zei Beppu:

Tony:classic_sad:. Hoop dat hij het wijze besluit neemt en er mee kapt. Naar mijn inziens tijd een beetje overschat geweest. In elk gevecht in de problemen gekomen. Pettis, Lando, Lee, zelfs Cerrone meen ik me te herinneren. Is nu echt tijd om te stoppen. Er zat echt niks in vanavond. 

Die is echt als een nachtkaars uitgegaan inderdaad :classic_huh:

Was geen hele goede card. Bij Barboza - Burgos wel een bijzondere KO. En Oliveira - Chandler was vuurwerk! Chandler had de belt bijna binnen in de 1e ronde, maar die TKO van Oliveira was ook een huzaren stukje. Oliveira is wel echt een mooie vechter, dus het is hem gegund. 

Nu is het wachten tot Conor weer komt uitdagen. Maar die mag ook lekker met pensioen als ‘ie de rematch en daarmee de trilogy verliest van Poirier. Was ooit echt fan van hem. Maar na dat incident met die steekwagen en dat hele boxing gelul is dat weg. Volgens Forbes nu de rijkst sporter ter wereld, dat was zijn doel. En nu lekker wegwezen! 

12 uur geleden zei Michaelinho*:

Bij Barboza - Burgos wel een bijzondere KO.

Leek wel alsof de batterij van zijn controller leeg was inderdaad, nog nooit gezien...

Heerlijke partij inderdaad tussen Oliveira en Chandler. Had echt het gevoel dat Oliveira in eerste ronde zou beslissen toen hij rug van Chandler te pakken had, maar die kwam sterk terug in de ronde. Daarna snel en fantastisch afgemaakt door Oliveira. Ik hou wel van die Braziliaanse vechters.

Mijn verwachtingen voor dit event waren niet al te hoog. Ik ben geen fan van Tony en Chandler, dus ben wel blij met de uitkomsten. Oliveira - Chandler was wel mooi om te zien, net als Barboza - Burgos. Toch blijft het voor mij meer en ' UFC fight night' dan een 'echte' UFC.

Voor dit weekend wel benieuwd naar Garbrandt die normaal toch moet kunnen winnen tegen Rob Font en vooral naar Hermansson tegen Shabhazyan.

Daarna is het even wacht tot 13 juni, maar die kaart van UFC 263 ziet er beter uit dan die van vorig weekend.

Garbrandt was het niet he dit weekend. Wel een leeuwenhart, geeft niet op, maar het was niet goed genoeg. Hermansson kwam aardig goed terug! Erg knap om die laatste ronde zo te domineren na zo'n eerste ronde.

• 4 weeks later...

UFC 263 was op papier weer een heel mooie card. Uiteindelijk vond ik de fights niet top. Adesanya met een masterclass tegen Vettori, Moreno duidelijk beter dan de tegenvallende Figuiredo en Edwards tot de laatste 3 minuten de overhand tegen Diaz. 

Die submission/TKO van Paul Craig was wel pijnlijk om te zien. Gelukkig zijn de gevolgen zeer beperkt voor Hill.

Komend weekend geen heel bijzondere card. De week erna staan er wel een paar leuke fights tussen volgens mij. En dan op 11/7 UFC264 waar ik vooral uitkijk naar Sean O'Malley (met een makkelijke matchup tegen Smolka volgens mij) en Ryan Hall.