Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Ja zag dat gevecht live vannacht. Werdum zei ook in het interview dat hij 100% tapte door de choke. Hij zei dat als hij niet los had gelaten zijn tegenstander lekker ging slapen.

Andere kant: scheids greep niet in. Net als met een knockdown moet je eigenlijk gewoon doorvechten. Helaas wordt zijn sportiviteit nu misbruikt. Vreemde situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Srangaman : Ik volg naast de UFC vooral Bellator. Ben enkele jaren geleden zelfs een naar een Bellator event geweest in Budapest. Knap dat Peter Queally wint van Pitbull, maar eerlijk gezegd betwijfel ik of hij in de UFC echt zou kunnen meedoen als contender. 

Jammer dat James Gallagher niet kon vechten gisteren. Hopelijk zien we hem snel nog eens aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei FlyD:

@Srangaman : Ik volg naast de UFC vooral Bellator. Ben enkele jaren geleden zelfs een naar een Bellator event geweest in Budapest. Knap dat Peter Queally wint van Pitbull, maar eerlijk gezegd betwijfel ik of hij in de UFC echt zou kunnen meedoen als contender. 

Jammer dat James Gallagher niet kon vechten gisteren. Hopelijk zien we hem snel nog eens aan het werk.

Ik vind het bij Bellator vooral heerlijk dat we de veteranen van de UFC blijven zien. Ook wel meer gaan volgen door de podcast van John McCarthy en Josh Thomson. 

Ben zelf 2x bij een UFC event geweest. In 2016 bij UFC 200 in Vegas, daar zouden oa eerst McGregor en Jones vechten, maar die werden gecancelled. Uiteindelijk toch een hele zieke card qua namen... Ook leuk dat Mousasi toen nog vocht voor de UFC.

In 2017 ben ik in Rotterdam geweest, de tweede editie daar. Viel een beetje tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tony:classic_sad:. Hoop dat hij het wijze besluit neemt en er mee kapt. Naar mijn inziens tijd een beetje overschat geweest. In elk gevecht in de problemen gekomen. Pettis, Lando, Lee, zelfs Cerrone meen ik me te herinneren. Is nu echt tijd om te stoppen. Er zat echt niks in vanavond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Tony:classic_sad:. Hoop dat hij het wijze besluit neemt en er mee kapt. Naar mijn inziens tijd een beetje overschat geweest. In elk gevecht in de problemen gekomen. Pettis, Lando, Lee, zelfs Cerrone meen ik me te herinneren. Is nu echt tijd om te stoppen. Er zat echt niks in vanavond. 

Die is echt als een nachtkaars uitgegaan inderdaad :classic_huh:

Was geen hele goede card. Bij Barboza - Burgos wel een bijzondere KO. En Oliveira - Chandler was vuurwerk! Chandler had de belt bijna binnen in de 1e ronde, maar die TKO van Oliveira was ook een huzaren stukje. Oliveira is wel echt een mooie vechter, dus het is hem gegund. 

Nu is het wachten tot Conor weer komt uitdagen. Maar die mag ook lekker met pensioen als ‘ie de rematch en daarmee de trilogy verliest van Poirier. Was ooit echt fan van hem. Maar na dat incident met die steekwagen en dat hele boxing gelul is dat weg. Volgens Forbes nu de rijkst sporter ter wereld, dat was zijn doel. En nu lekker wegwezen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Michaelinho*:

Bij Barboza - Burgos wel een bijzondere KO.

Leek wel alsof de batterij van zijn controller leeg was inderdaad, nog nooit gezien...

Heerlijke partij inderdaad tussen Oliveira en Chandler. Had echt het gevoel dat Oliveira in eerste ronde zou beslissen toen hij rug van Chandler te pakken had, maar die kwam sterk terug in de ronde. Daarna snel en fantastisch afgemaakt door Oliveira. Ik hou wel van die Braziliaanse vechters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn verwachtingen voor dit event waren niet al te hoog. Ik ben geen fan van Tony en Chandler, dus ben wel blij met de uitkomsten. Oliveira - Chandler was wel mooi om te zien, net als Barboza - Burgos. Toch blijft het voor mij meer en ' UFC fight night' dan een 'echte' UFC.

Voor dit weekend wel benieuwd naar Garbrandt die normaal toch moet kunnen winnen tegen Rob Font en vooral naar Hermansson tegen Shabhazyan.

Daarna is het even wacht tot 13 juni, maar die kaart van UFC 263 ziet er beter uit dan die van vorig weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UFC 263 was op papier weer een heel mooie card. Uiteindelijk vond ik de fights niet top. Adesanya met een masterclass tegen Vettori, Moreno duidelijk beter dan de tegenvallende Figuiredo en Edwards tot de laatste 3 minuten de overhand tegen Diaz. 

Die submission/TKO van Paul Craig was wel pijnlijk om te zien. Gelukkig zijn de gevolgen zeer beperkt voor Hill.

Komend weekend geen heel bijzondere card. De week erna staan er wel een paar leuke fights tussen volgens mij. En dan op 11/7 UFC264 waar ik vooral uitkijk naar Sean O'Malley (met een makkelijke matchup tegen Smolka volgens mij) en Ryan Hall.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man man die pre-fight press conference met Poirier en McGregor.. ;e Er was een tijd dat ik echt van Conor kon genieten. Maar wat een hersenloze chimpansee is dat geworden zeg. Dat geld is ‘m echt naar z’n kop gestegen. Vorige fight alleen maar respect en dan nu zo’n geforceerde show opvoeren met allemaal

beledigingen en opmerkingen over de vrouw van Dustin. In en in triest. 

Het zou ontzettend knap zijn als McGregor weet te winnen, maar je hoopt toch eigenlijk dat Poirier hem wederom KO’d. Dan kan ‘ie lekker gaan boxen en whisky vermarkten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei La Pulga:

Ik ken letterlijk alleen maar McGregor.

Weet niet of dat meer over McGregor zegt dan over mij. 

O ja ik ken ook Khabib en iemand die Israel heet.

Dat zegt meer over jou denk ik ja :-D No offence trouwens.

@FlyD; Inderdaad overall wel een mooie card. Potentieel vuurwerk, al zijn het ook allemaal fights die naar een ‘saaie’ decision kunnen gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Dat zegt meer over jou denk ik ja :-D No offence trouwens.

@FlyD; Inderdaad overall wel een mooie card. Potentieel vuurwerk, al zijn het ook allemaal fights die naar een ‘saaie’ decision kunnen gaan. 

Nu ik weer nuchter ben kan ik het meer toelichten.

McGregor heeft UFC echt wel op de kaart gezet door zijn gekke akties en is het groter geworden dan kickboksen (voor mijn gevoel dan) 

Maar nu ik vanavond ga kijken, welke potjes zijn een aanrader?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei La Pulga:

Nu ik weer nuchter ben kan ik het meer toelichten.

McGregor heeft UFC echt wel op de kaart gezet door zijn gekke akties en is het groter geworden dan kickboksen (voor mijn gevoel dan) 

Maar nu ik vanavond ga kijken, welke potjes zijn een aanrader?

Eigenlijk alles op de main card, behalve die dames pot. Aldana heeft weight gemist, dus die is te zwaar. En daarbij zijn alle vrouwen potten niet om aan te gluren (behalve die van Amanda Nunes). 

Bij de Prelims heb je Carlos Condit tegen Griffin, Niko Price tegen Michel Perreira en Ryan Hall. Alle eerstgenoemde fighters zijn in potentie interessante fighters. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Michaelinho*:

Eigenlijk alles op de main card, behalve die dames pot. Aldana heeft weight gemist, dus die is te zwaar. En daarbij zijn alle vrouwen potten niet om aan te gluren (behalve die van Amanda Nunes). 

Bij de Prelims heb je Carlos Condit tegen Griffin, Niko Price tegen Michel Perreira en Ryan Hall. Alle eerstgenoemde fighters zijn in potentie interessante fighters. 

Valt wel mee joh. Skill-wise misschien niet, maar entertainment hebben ze wel vaak..

Edit: moet altijd zo hard lachen om dke opkomst van Tuivasa. Wat een baas.

Edit 2: wowwwwww

Edit 3: Wat een geniale gek is die man. Heerlijk.

bewerkt door Srangaman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schandalige matchup, O'Malley tegen Moutinho. Die is jaren van zijn leven kwijt:cab:. Verder mooi dat Tai Hardy op zijn donder heeft gegeven. Jammer dat Wonderboy heeft verloren, al is Burns ook een sympathieke kerel maar dat gevecht heeft hem niet echt geholpen.

Ben benieuwd hoor wat Conor kan brengen tegen Poirier, heerlijk :<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karma is a bitch Conor. Knap hoe Dustin na zoveel schandalige beledigingen (ook richting zijn vrouw) nog zo netjes kan reageren. Conor is echt een losgeslagen chimp geworden, bah. Die vrouw van ‘m moet toch ook wel een verschrikkelijk figuur zijn als je het oke vindt dat je vent dit soort uitspraken doet. Lekker voorbeeld voor je kinderen ook. 

Zelfs zonder die enkelbreuk zou Dustin deze fight eenvoudig gewonnen hebben. Na die zwaar overmoedige guilliotine poging was het klaar. Conor overschatte zichzelf weer compleet. Daarna waren de armpjes pudding en de gastank leeg. 

De overige card was wel tof! Zelfs Aldana tegen Kunitskaya was een leuk potje. Burns, Tuivasa en O’Malley ook sterk. Wat met name opvalt is dat de one trick pony’s van de laatste jaren het eigenlijk allemaal afleggen tegen die gasten die veel meer allround zijn. Zie McGregor, Thompson, Woodley etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-6-2021 om 14:35 zei FlyD:

UFC 263 was op papier weer een heel mooie card. Uiteindelijk vond ik de fights niet top. Adesanya met een masterclass tegen Vettori, Moreno duidelijk beter dan de tegenvallende Figuiredo en Edwards tot de laatste 3 minuten de overhand tegen Diaz. 

Die submission/TKO van Paul Craig was wel pijnlijk om te zien. Gelukkig zijn de gevolgen zeer beperkt voor Hill.

Komend weekend geen heel bijzondere card. De week erna staan er wel een paar leuke fights tussen volgens mij. En dan op 11/7 UFC264 waar ik vooral uitkijk naar Sean O'Malley (met een makkelijke matchup tegen Smolka volgens mij) en Ryan Hall.

Dit was mooi hé. Waanzinnig gozertje, die Moreno. Vond Figuiredo heel slecht uit die draw komen, maar die nam het verlies in dit gevecht echt als een kampioen. Erg mooi van hem. Je kan Moreno ook niet haten, wat Figgy wel constant zei in de aanloop naar het gevecht. Zal die malle promotor en manager wel van hem zijn geweest, Walid Ismail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Srangaman:

@La Pulga Als je na afgelopen card niet vaker gaat kijken dan weet ik het niet meer. Veel beter wordt het niet. Zaten aantal schitterende partijen tussen!

Ik ben tijdens een game tussen een gast met groen haar in slaap gevallen. Die gast kreeg zieke klappen trouwens, wie had er gewonnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei La Pulga:

Ik ben tijdens een game tussen een gast met groen haar in slaap gevallen. Die gast kreeg zieke klappen trouwens, wie had er gewonnen?

Die andere met dat gekke kapsel. 230 rake klappen in nog geen 15 minuten. En die gekke Moutinho bleef maar vooruit lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites