Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Mwah ligt echt niet aan de kracht. Ten eerste vocht Poirier gewoon ontzettend goed, begon een beetje angstig, maar nadat hij de eerste keer vol geraakt werd zag hij dat hij het redelijk kon hebben. Dat ligt vooral aan het feit dat Poirier op LW gewoon een veel betere chin heeft. Alleen KO tegen Michael Johnson een aantal jaar geleden.

Conor vocht gewoon te statisch, boxing stance, dat deed hij niet op FW. Kon geen enkele leg kick checken en was ook gelijk klaar na het eten van een aantal leg kicks. Poirier met bizar goed killer instinct, vocht echt uitstekend. Veel feints, mixup met de TD, de leg kicks natuurlijk, elke keer als hij geraakt werd voor een harde reset gaan en niet proberen te brawlen, uitstekende performance. Conor is echt nog niet klaar, zn boxing was vrij scherp, maar kon zich totaal niet aanpassen aan de leg kicks, dat is wel een enorme zwakte hoor. Moet die aan gaan werken, anders is die tegen een Gaethje al helemaal kansloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-2-2021 om 09:09 zei Michaelinho*:

Kamaru Usman, wat een beest _O_ Verder niet een al te boeiende card gezien de uitslagen. 

Erg jammer dat Durino het niet af kon maken in die eerste minuten. Zeer sympathieke man. Kamaru daarentegen heb ik altijd een dubbel gevoel bij. Het ene moment is het een sympathieke kerel en het andere moment totaal niet. Heb het idee dat het allemaal erg gemaakt is bij hem. Desalniettemin een fantastische vechter. 

Hoop toch niet dat ze Kamaru - Masvidal 2 gaan boeken, wil hem (beide eigenlijk) eerst weer tegen Colby of Wonderboy zien. Zou het sowieso fantastisch vinden als Colby die belt pakt:mrgy:.

UFC 259 wordt heel dik. Stylebender - Błachowicz, Petr Yan - Sterling en Santos - Rakic kom ik mijn bed wat eerder voor uit hoor:classic_love:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Erg jammer dat Durino het niet af kon maken in die eerste minuten. Zeer sympathieke man. Kamaru daarentegen heb ik altijd een dubbel gevoel bij. Het ene moment is het een sympathieke kerel en het andere moment totaal niet. Heb het idee dat het allemaal erg gemaakt is bij hem. Desalniettemin een fantastische vechter. 

Hoop toch niet dat ze Kamaru - Masvidal 2 gaan boeken, wil hem (beide eigenlijk) eerst weer tegen Colby of Wonderboy zien. Zou het sowieso fantastisch vinden als Colby die belt pakt:mrgy:.

UFC 259 wordt heel dik. Stylebender - Błachowicz, Petr Yan - Sterling en Santos - Rakic kom ik mijn bed wat eerder voor uit hoor:classic_love:.

Colby die belt, alsjeblieft niet zegt. Echt de verschrikkelijkste vent op de UFC roster. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-2-2021 om 13:03 zei Beppu:

Jammer van Burns inderdaad, maar ook wel blij dat Usman het op deze manier afmaakt. Toch een stuk beter dan enkele van die saaie fights die we eerder zagen van hem.

Wat denk jij van Stylebender tegen die Pool? Ik ben fan van Adesanya, maar geloof er niet echt in dat hij voldoende kracht heeft om iets tegen Blachowicz te kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Jammer van Burns inderdaad, maar ook wel blij dat Usman het op deze manier afmaakt. Toch een stuk beter dan enkele van die saaie fights die we eerder zagen van hem.

Wat denk jij van Stylebender tegen die Pool? Ik ben fan van Adesanya, maar geloof er niet echt in dat hij voldoende kracht heeft om iets tegen Blachowicz te kunnen doen.

In eerste instantie denk je maar aan twee scenario's: striking masterclass van Stylebender of een vroege KO van Blachowicz. Stylebender was zo vreselijk goed en dominant tegen Whittaker en Costa, dat was absurd. Zag in Blachowicz een zelfde type vechter als in Costa, maar daar doe je hem echt mee te kort. Hij was echt ongekend en zeer verrassend tegen Dominick Reyes. Daar bleek wel dat het niet alleen kracht en 'Polish power' is, maar dat er ook heel veel techniek achter hem schuilt. Daar heeft hij echt enorme stappen in gemaakt. Als hij Stylebender vroeg weet te raken, kan het wel eens naar voor hem aflopen. Aan de andere kant wordt Stylebender nooit geraakt op dat gevecht tegen Gastelum na.. Echt een moeilijk gevecht om iemand te kiezen, ook omdat we Stylebender nog nooit op 205 hebben gezien en hij naar eigen zeggen geen gewicht gaat opdoen voor het gevecht. Kracht/Ko power heeft hij trouwens wel. Dat heeft hij tegen Whittaker en Costa wel de wereld uit geholpen. Al was dat natuurlijk ook grotendeels precisie en timing.

Maakt zo'n gevecht wel heerlijk he, totaal geen idee dus wie er gaat winnen:D. Heb wel het idee dat het niet heel spannend gaat worden maar dat één van de twee erg dominant gaat winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Beppu:

Vannacht:< @FlyD, @Michaelinho*, @The Kerfts en andere liefhebbers.

Ja heerlijke card. Hoop eigenlijk ook winst voor Blachowicz. Ben eigenlijk niet zo’n fan van die Adesanya. Vind dat maar een saaie/defensieve fighter over t algemeen. Überhaupt niet zo’n fan van die champ champ onzin. Match-up an sich is wel gewoon lekker natuurlijk! 

Nunes zal Anderson wel steamrollen waarschijnlijk. Die eerdere gevechten van Anderson waren ook niet veel. Ze moeten die Nunes lekker bij de kerels mee laten doen :D.

Yan - Sterling vind ik lastig te voorspellen. Kan een hele saaie 5 ronder die op decision naar Yan gaat. Maar kan ook vuurwerk worden. Zou Aljo wel een titeltje gunnen! Rakic - Santos ook nog een mooi affiche denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blachowicz gewonnen, nice! Vond het verder niet een heel boeiend gevecht eigenlijk. Nunes zoals verwacht zonder enige tegenstand gewonnen. Ook echt geen idee wie haar gaat bedreigen.. die heeft beide divisies volledig afgewerkt met overmacht. Zal wel weer zo’n Holly Holm uit de hoge hoed komen ofzo ;e

Mega anti-climax bij Yan-Sterling. Sterling Champ, maar zo wil je niet winnen. Wel echt ontzettend domme actie. Al leek het te worden geadviseerd door zijn corner :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blachowicz won zoals ik wel verwachtte. Jammer voor Izzy, maar dit was gewoon onmogelijk met zijn lichaam als Blachowicz het slim deed.

Nunes uiteraard easy win. Die moet al bijna tegen mannen Flyweights gaan vechten voor wat tegenstand :D

Yan vs Sterling inderdaad jammer dat het zo eindigt. De teleurstelling bij Sterling was mooi om te zien, zo wil je niet winnen inderdaad. Yan zou volgens mij ook gewonnen hebben zonder die domme fout. Nu komt er waarschijnlijk een rematch, maar vrees dat het nog even wachten is gezien de blessures bij Sterling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Blachowicz won zoals ik wel verwachtte. Jammer voor Izzy, maar dit was gewoon onmogelijk met zijn lichaam als Blachowicz het slim deed.

Nunes uiteraard easy win. Die moet al bijna tegen mannen Flyweights gaan vechten voor wat tegenstand :D

Yan vs Sterling inderdaad jammer dat het zo eindigt. De teleurstelling bij Sterling was mooi om te zien, zo wil je niet winnen inderdaad. Yan zou volgens mij ook gewonnen hebben zonder die domme fout. Nu komt er waarschijnlijk een rematch, maar vrees dat het nog even wachten is gezien de blessures bij Sterling.

Een half uur na het gevecht was Aljo al aan het twitteren dat hij een gevecht met Cejudo wel ziet zitten, en foto's met met die belt met vrienden/familie. Dit was niet slim van hem want dit heeft een hoop stof doen opwaaien. Lekker jezelf even stil houden weekje na het gevecht was handiger geweest. Snap heel goed je blij bent dat je champ bent, ondanks hoe het gegaan is, maar hij had inderdaad gewoon verloren. Geloof niet dat het fake was maar kwam hem niet verkeerd uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-3-2021 om 15:29 zei Michaelinho*:

Ngannou wat een beest!_O_

Jones begint toch ook wel een engnek te worden.. Nu Ngannou de titel heeft durft hij ineens niet meer :-D. Ook heerlijk om te zien hoe Luque won van Woodley, tijdperk Woodley is nu helemaal klaar gelukkig. Vreselijke vent.. 

Volledig mee eens! Woodley nu 4 losses op rij, ben benieuwd wat hij gaat doen.

The Sugar show was ook weer mooi om te zijn. Hopelijk zien we hem snel eens tegen iemand uit de top 5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah fuck Weidman. Dat was zijn laatste 'gevecht' ben ik bang. Dat waren geen frisse benen. Heerlijke KO van Thug Rose daarnet! Wil de rematch tussen die twee wel zien. Rose overigens de eerste dame die haar UFC titel terug pakt na hem verloren te hebben. Niet heel vreemd ook want we hebben een aantal zeer dominante titelhoudsters gehad.

Nu Usman - Masvidal. Masvidal begon me flink op de zenuwen te werken de afgelopen maanden en Usman doet dat eigenlijk altijd wel. Had liever Usman - Colby II gezien, maar desalniettemin erg benieuwd naar zometeen. Dominante overwinnnen voor Usman of stoppage in eerste twee rondes voor Masvidal.. Ga zelf voor saaie domination voor Usman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Beppu:

Ah fuck Weidman. Dat was zijn laatste 'gevecht' ben ik bang. Dat waren geen frisse benen. Heerlijke KO van Thug Rose daarnet! Wil de rematch tussen die twee wel zien. Rose overigens de eerste dame die haar UFC titel terug pakt na hem verloren te hebben. Niet heel vreemd ook want we hebben een aantal zeer dominante titelhoudsters gehad.

Nu Usman - Masvidal. Masvidal begon me flink op de zenuwen te werken de afgelopen maanden en Usman doet dat eigenlijk altijd wel. Had liever Usman - Colby II gezien, maar desalniettemin erg benieuwd naar zometeen. Dominante overwinnnen voor Usman of stoppage in eerste twee rondes voor Masvidal.. Ga zelf voor saaie domination voor Usman.

Wat een heerlijke card zeg! Leg failure bij Crute, vervolgens Weidman in de overtreffende trap.. Nooit fan van hem geweest, maar dit gun je hem niet. Zag er ook echt heel guur uit. 

Vervolgens de 3 title fights. Valentina met wederom een Masterclass, wat een klasse. Normaal is ze vrij saai, maar de laatste tijd zorgt ze ook eindelijk voor stoppages. 

Heel leuk om Rose vervolgens die titel terug te zien pakken, op hele mooie wijze. Altijd wel een zwak voor haar, in de zin dat ik het mooi vind het zij het beleeft en hoe nuchter ze is en blijft. Die titel is haar echt gegund! 

En dan Usman - Masvidal. Allebei fighters waar ik wel vrolijk van word. Usman heerlijk allround en word steeds beter. En Masvidal is gewoon een baas overall. Was een leuke pot met een prachtige KO van Usman, niet verwacht zeg! Nu hopen dat Usman Colby nog even helemaal sloopt dat we die de komende jaren niet meer terug zien. Dat vind ik zo’n ongelooflijke galbak! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff Weidman, zo pijnlijk. Echt misselijk toen ik de beelden zag.

Prachtig voor Rose. Technisch zo'n mooie fighter en een leuke persoonlijkheid. Had verwacht dat ze het moeilijk zou krijgen, maar dit was een perfecte headkick.

Geen echte fan van Usman, maar heel blij dat hij Masvidal op deze manier met zijn voeten terug op de grond zet. Colby hoeft voor mij ook niet zo, dan zie ik liever een rematch tegen Burns. Het mooiste zou zijn als Izzy een weightclass zou afzakken, maar dat zie ik hem niet doen, zeker niet om tegen Usman te vechten.

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei FlyD:

Pff Weidman, zo pijnlijk. Echt misselijk toen ik de beelden zag.

Prachtig voor Rose. Technisch zo'n mooie fighter en een leuke persoonlijkheid. Had verwacht dat ze het moeilijk zou krijgen, maar dit was een perfecte headkick.

Geen echte fan van Usman, maar heel blij dat hij Masvidal op deze manier met zijn voeten terug op de grond zet. Colby hoeft voor mij ook niet zo, dan zie ik liever een rematch tegen Burns. Het mooiste zou zijn als Izzy een weightclass zou afzakken, maar dat zie ik hem niet doen, zeker niet om tegen Usman te vechten.

Conor heeft zich gemeld op social zag ik :-D. Dat wordt echt een slachtpartij.. einde carriére en eten en drinken door een rietje voor McGregor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Prachtige KO, sowieso leuke fighter om te zien vechten. Zijn Defense moet wel nog verbeteren, anders hij hij zelf toch ook eens KO gaan denk ik.

Precies dit. Hij heeft echt veel geïncasseerd van Reyes. Vlak voor de KO had hij het zelf ook even lastig.  Wel een erg leuke stijl om naar te kijken met die enorme druk die hij zet. Erg vreemde ook met die handen zo laag. Wil hem wel tegen Jan zien. Dat wordt echt een knaller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-5-2021 om 10:41 zei Beppu:

Precies dit. Hij heeft echt veel geïncasseerd van Reyes. Vlak voor de KO had hij het zelf ook even lastig.  Wel een erg leuke stijl om naar te kijken met die enorme druk die hij zet. Erg vreemde ook met die handen zo laag. Wil hem wel tegen Jan zien. Dat wordt echt een knaller.

Met zijn huidige defence wordt dat een slachtpartij ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-5-2021 om 21:01 zei Srangaman:

Volgt iemand ook andere promoties zoals PFL (Werdum vanavond), Bellator (Pettis, Johnson morgen) of ONE (Nederlandse LHW kampioen sinds vorige week)?

Volg het via de MMA subreddit. Zie dus wel alle hoogtepunten en wat nieuwtjes maar kijk zelden hele gevechten. Keek wel erg uit naat Rumble - Romero. Erg balen dat Romero zich moest terug trekken. 

Erg bijzonder trouwens bij Werdum - Ferreira. Het lijkt alsof Ferreira tapt, Werdum stopt even en dan slaat Ferreira door. Lees dat Werdum al appeal heeft ingediend dus ben benieuwd of het wordt terug gedraaid. Zal uiteindelijk wel weer niks gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites