JanVertonghen Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 Ennn inderdaad. Main Event cancelled :D Doe er eens wat aan jongens. Back-up fighters, back-up fights. Verzin iets. Cancelled fights in de afgelopen 5 PPV-events (Fight Nights niet meegenomen dus, ook daar vallen er regelmatig wat weg) waar geen (goede) vervanger voor in de plaats kwam: UFC 215: Johnson vs. Borg, Ngannou vs. Dos Santos (3 weken terug) UFC 214: Geen UFC 213: Nunes vs. Shevchenko, Lawler vs. Cerrone (2 weken daarvoor, verplaatst naar UFC 214), Garbrandt vs. Dillashaw (1,5 maand daarvoor, verplaatst naar UFC 217) UFC 212: Gastelum vs. Silva (2 maanden daarvoor), Santos vs. Aubin-Mercier (2,5 week daarvoor) UFC 211: Werdum vs. Rothwell, Cejudo vs Pettis (3 dagen daarvoor) Zijn toch niet de minste fights. Sommige events worden daardoor een stuk minder. UFC 213 was qua namen (kwalitatief gezien) vrij matig, maar had met die 3 fights een stuk beter geweest. UFC 215 is niet slecht, maar mist wel een van de beste UFC-champions ooit en ook een potentiële heavyweight-champion. Vind dat wel vrij jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 september 2017 Share Geplaatst 9 september 2017 Gaat inderdaad lekker met die cancellations :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 september 2017 Share Geplaatst 9 september 2017 (bewerkt) Back up fights, hoe zie je dat voor je? 2 grote namen op trainingskamp sturen 'voor het geval dat een card namen mist'? Wie betaalt die kampen? Zij zelf? En dan krijgen ze 50% van hun mogelijke purse als ze niet hoeven te komen? 9 september 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 (bewerkt) Verdomme, zijn we nog steeds niet af van die vreselijke Nunes;e. Wat een stom wijf vind ik dat zeg. Had hem zelf 48-47 voor Shevchenko. Straks de rest van de main card even kijken. Echt een bijzonder magere pvp dit zeg. Zalmwel de minst verkochte pvp in jaren zijn. 10 september 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 Makreel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 (bewerkt) Verdomme, zijn we nog steeds niet af van die vreselijke Nunes;e. Wat een stom wijf vind ik dat zeg. Had hem zelf 48-47 voor Shevchenko. Straks de rest van de main card even kijken. Echt een bijzonder magere pvp dit zeg. Zalmwel de minst verkochte pvp in jaren zijn. De UFC heeft niet voor niets iedereen een refund van zijn/haar kaartje aangeboden na dat DJ vs. Borg geschrapt werd :-D. Echt een hele matige card. Sowieso moet je die Nunes nooit meer een main card geven (nu kan het niet anders, weet ik). Tsja, die judges. Ik durf niet te zeggen wie hem nou écht gewonnen had, heb alleen wel vaak het idee dat ze licht in het voordeel van de Champ scoren. Dat is bij Woodley ook al een paar keer gebeurd naar mijn idee. Wel een paar duimpjes voor Melendez, dat been was er in ronde 1 al helemaal aan zeg, kolere. Dos Anjos met een strakke win tegen Magny, maar die verloor op een zelfde wijze vrij kansloos van Maia. Zet Dos Anjos maar tegen Woodley, ben wel benieuwd eigenlijk. Cejudo wel met een hele nette performance. DJ is nog steeds 10 klassen beter dan iedereen, maar desalniettemin was het overtuigende K.O. Kon wel zien dat hij echt een stuk beter geworden is. 10 september 2017 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 Dos Anjos met een strakke win tegen Magny, maar die verloor op een zelfde wijze vrij kansloos van Maia. Zet Dos Anjos maar tegen Woodley, ben wel benieuwd eigenlijk. RDA - Lawler title eliminator misschien? Lijkt me een heerlijke hoor:<. Vind ook niet dat beide heren al voldoende hebben uitgericht voor een title shot. Lawler decision op Cowboy en RDA sowieso pas twee gevechten in welterweight. Laat hun maar uitvechten wie het tegen Woodley mag proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 (bewerkt) RDA - Lawler title eliminator misschien? Lijkt me een heerlijke hoor: Ja ik ben niet zo'n Lawler fan. Vind dat ook altijd een beetje een onsympathieke lul. Kan overigens wel iets hoor, maar heb gewoon niet zoveel met hem. Baalde ook enorm toen MacDonald van hem verloor na die geweldige fight. Super blij toen Woodley van hem won, dat was voordat ik erachter kwam dat ik eigenlijk nog een veel grotere hekel aan Woodley heb ;c. 10 september 2017 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Back up fights, hoe zie je dat voor je? 2 grote namen op trainingskamp sturen 'voor het geval dat een card namen mist'? Wie betaalt die kampen? Zij zelf? En dan krijgen ze 50% van hun mogelijke purse als ze niet hoeven te komen? Weet ik veel. Er moet wel iets op gevonden worden, want hoe het nu gaat werkt ook niet. Één fighter laten trainen kan ook. Of strenger zijn qua gewichtsklasses. Of meer gewichtsklasses maken. Als je ziet wat sommige fighters moeten doen om de gewichtslimiet van hun klasse te halen en hoe ze er bij de weigh-ins uit zien... Dat is niet goed hoor. Zoals ik al zeg komt het tegenwoordig steeds vaker voor dat een fighter te zwaar is, afzegt door issues met hun weight cut of een of andere gure reden waardoor je een fight minder op je card hebt. Voor sommige cards waren die gecancelde fights zelfs desastreus. RDA - Lawler title eliminator misschien? Lijkt me een heerlijke hoor:<. Vind ook niet dat beide heren al voldoende hebben uitgericht voor een title shot. Lawler decision op Cowboy en RDA sowieso pas twee gevechten in welterweight. Laat hun maar uitvechten wie het tegen Woodley mag proberen. Lawler niet voldoende uitgericht hebben voor een title shit? Dat is tegenwoordig niet echt een vereiste meer en daarnaast heeft Lawler, voordat hij verloor van Woodley, tweemaal zijn titel verdedigd. En hoe. Twee veldslagen waren dat. Als Lawler vecht, dan is het vaak een interessante pot. Die oorlogen eisten wel zijn tol tegen Woodley, maar daarna verstandig een jaar gewacht voor hij weer de octagon in stapte. Toen simpel van Cerrone gewonnen. Thompson vs. Woodley hebben we al tweemaal gezien en hoe erg ik Thompson ook mag en hoe erg ik Woodley ook haat, die fights waren niet om aan te zien en allebei verdienden ze het niet om die belt te winnen. Lawler is daarna de hoogst geklasseerde contender, dus eigenlijk verdient hij het wel. Dan komt Maia, maar die kon het ook niet tegen Woodley. Ook heel jammer, want Maia vind ik ook een sympathieke man. Dan ga je buiten de top 3 kijken: Masvidal, Condit en Cerrone zijn de eerste drie. Masvidal verloor van Maia en is al geboekt tegen Thompson. Condit is nog steeds niet gestopt, maar dat gaat hij nog wel doen denk ik. Cerrone verdient het al helemaal niet, ondanks dat hij wel vermakelijk is. Dan heb je nog Magny, Covington, Ponzinibbio en Dos Anjos. Magny gaat nooit een top contender worden, Covington is een mongool die nog geen top 10 contender verslagen heeft, Ponzinibbio is ziek, maar zal nog wel een top 8 contender krijgen en Dos Anjos heeft het wat mij betreft ook nog niet echt verdiend, ondanks dat hij wel erg dominant was tegen Magny. Was tegen Saffiedine niet bijzonder goed. Enfin. Dat rankingsysteem is tegenwoordig toch niet zo relevant meer. Zou zelf deze fights wel willen zien in deze divisie: Woodley vs. Lawler II Maia vs. Dos Anjos Covington vs. Ponzinibbio Thompson vs. Masvidal en Cerrone vs. Till liggen al vast. Magny net gevochten, Nelson moet nog lekker rust nemen en dan krijg je de (momenteel nog) minder relevante namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Heb je wel gelijk in wat betreft Lawler hoor, zie hem zelf gewoon graag eerst tegen RDA. Zo simpel won ie niet van Cerrone vond ik en hij werd door Woodley al vrij rap KO getikt. Zien wel wat er gaat gebeuren met die welterweight division. Hoop iig dat we iemand krijgen die het Woodley lastig maakt zodat we snel van hem af zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Covington vs. Maia dus, wist niet dat die al vastlag. Kijken of die enge Covington dan nog zo graag naar de grond gaat. Gek dat Maia die fight aanneemt, maar goed. Wel respect voor die man, nam toen ook al de fight tegen Masvidal aan, terwijl hij een title shot al (zo goed als) binnen had en die dus op het spel zette. Daarnaast ook gewoon een erg sympathieke man, misschien niet voor iedereen de leukste fighter om te zien, maar ik vind het wel knap wat die man doet. Kan maar één discipline echt heel goed (jiu-jitsu dus), terwijl dat tegenwoordig eigenlijk niet genoeg meer is om ver te komen. Kan wel prima defensief boksen, heeft een goede chin en blijft maar voor die takedown gaan. Blijft jammer dat hij Woodley niet gepakt heeft, zelfde geldt voor Thompson. Overigens, zal Lawler dan een title shot krijgen en Dos Anjos tegen Ponzinibbio moeten? Hoop voor Dos Anjos dat hij hem snel naar de grond krijgt dan, anders gaan de lichtjes weer uit denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 september 2017 Share Geplaatst 16 september 2017 Covington vs. Maia dus, wist niet dat die al vastlag. Kijken of die enge Covington dan nog zo graag naar de grond gaat. Gek dat Maia die fight aanneemt, maar goed. Wel respect voor die man, nam toen ook al de fight tegen Masvidal aan, terwijl hij een title shot al (zo goed als) binnen had en die dus op het spel zette. Daarnaast ook gewoon een erg sympathieke man, misschien niet voor iedereen de leukste fighter om te zien, maar ik vind het wel knap wat die man doet. Kan maar één discipline echt heel goed (jiu-jitsu dus), terwijl dat tegenwoordig eigenlijk niet genoeg meer is om ver te komen. Kan wel prima defensief boksen, heeft een goede chin en blijft maar voor die takedown gaan. Blijft jammer dat hij Woodley niet gepakt heeft, zelfde geldt voor Thompson. Overigens, zal Lawler dan een title shot krijgen en Dos Anjos tegen Ponzinibbio moeten? Hoop voor Dos Anjos dat hij hem snel naar de grond krijgt dan, anders gaan de lichtjes weer uit denk ik. Wat een ongekende kneus hé die Covington:D. Mag hopen dat Maia die man heel snel weer met beide beentjes op de grond zet. Kijk overigens wel uit naar de event van vannacht. Perry hoort eigenlijk wel in het rijtje thuis bij de Covingtons van deze wereld, maar ik vind die man echt puur vermaak:-D. Wat een idioot is dat joh. Zal wel makkelijk winnen tegen Reyes die het gevecht een paar dagen geleden pas heeft aangenomen. Vooral benieuwd naar wat Branch kan aanrichten bij Rockhold. Weet weinig van hem, was kampioen in twee divisies in de WSOF las ik van de week. Rockhold mag van mij wel winnen, mag hem wel, maar zou het ook fantastisch vinden als hij wederom te arrogant een gevecht in gaat en hij weer gepakt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 oktober 2017 Share Geplaatst 5 oktober 2017 Kan echt genieten van Tony Ferguson, wat een heerlijke debiel is dat. Hele vreemde gast maar hij is wel zichzelf, kan je van Kevin Lee niet zeggen. Denk ook dat hij Lee vrij gemakkelijk verslaat zaterdag, hoop in ieder geval wel op een spannend gevecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 (bewerkt) Mighty Mouse :< Wat een zieke gast zeg. Masterclass 2.0. Beste ooit. Zit gewoon nog steeds te klappen hier :-D Midden in een suplex ff een armbar pakken. Ja hoor. Zelfs Joe Rogan kreeg het niet meer geregeld. Wel ziek hoe die Borg het zo lang volhield, die kan zo gelijk ff langs de Walmart voor setjes nieuwe ribben en ingewanden volgens mij. Stond eerst iets anders maar die kutsoftware heeft weer mijn halve post verwijderd na een edit. Ongelooflijk. 8 oktober 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Mighty Mouse :< Wat een zieke gast zeg. Masterclass 2.0. Beste ooit. Zit gewoon nog steeds te klappen hier :-D Midden in een suplex ff een armbar pakken. Ja hoor. Zelfs Joe Rogan kreeg het niet meer geregeld. Wel ziek hoe die Borg het zo lang volhield, die kan zo gelijk ff langs de Walmart voor setjes nieuwe ribben en ingewanden volgens mij. Stond eerst iets anders maar die kutsoftware heeft weer mijn halve post verwijderd na een edit. Ongelooflijk. total strikes was in de derde ronde 70 om 1 ofzo?:D niet normaal die submission inderdaad. Misschien wel de ziekste armbar die ik gezien heb. Nou we gaan beginnen hoor, El Cucuy:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 62-1 en later 125-11 inderdaad :-D En Ferguson :< Vond Lee verrassend goed, maar was halverwege ronde 3 aardig gassed volgens mij en Ferguson kan het wel op de grond. Die ellebogen en die submission, goh. Wel mooi dat respect na de pot en Lee toonde zich ook een goede verliezer. Alleen jammer dat Ferguson dan weer met 'McNugget' aan komt zetten, verzin zelf eens iets joh. Neem wel aan dat dat de volgende fight is, McGregor vs. Ferguson. Wordt genieten :< Vind Ferguson staand niet heel bijzonder, ondanks dat hij aardig wat (T)KOs op zijn naam heeft staan. Laatste 3 jaar echter geen enkele (T)KO en McGregor is staand sowieso een stuk beter natuurlijk. Ferguson heeft uiteraard wel een zieke ground game en een aantal goede, onnatuurlijke submissions. Wel zin in, al zal het wel 'opeens' Conor tegen die enge Khabib worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 62-1 en later 125-11 inderdaad :-D En Ferguson :< Vond Lee verrassend goed, maar was halverwege ronde 3 aardig gassed volgens mij en Ferguson kan het wel op de grond. Die ellebogen en die submission, goh. Wel mooi dat respect na de pot en Lee toonde zich ook een goede verliezer. Alleen jammer dat Ferguson dan weer met 'McNugget' aan komt zetten, verzin zelf eens iets joh. Neem wel aan dat dat de volgende fight is, McGregor vs. Ferguson. Wordt genieten :< Vind Ferguson staand niet heel bijzonder, ondanks dat hij aardig wat (T)KOs op zijn naam heeft staan. Laatste 3 jaar echter geen enkele (T)KO en McGregor is staand sowieso een stuk beter natuurlijk. Ferguson heeft uiteraard wel een zieke ground game en een aantal goede, onnatuurlijke submissions. Wel zin in, al zal het wel 'opeens' Conor tegen die enge Khabib worden. Vergeet Conor vs. Nate Diaz III niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Vergeet Conor vs. Nate Diaz III niet.. Dat gevecht is er altijd nog.. Laat Conor zijn geloofwaardigheid maar eens op de eerste plaats zetten als hij weer wil vechten. Mocht hij Ferguson verslaan, dan wordt Conor - Nate III nog groter. Jammer (maar begrijpelijk) dat Nate tegen niemand wil vechten op Conor na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Gökhan Saki vs. Khalil Rountree @UFC 219. Ben wel fan van Rountree, maar aangezien dit zeer waarschijnlijk een stand-up fight gaat worden zal Saki wel winnen. Tenzij die weer gassed is na vier minuten, maar zelfs dan heeft hij nog KO power. In ieder geval heel veel zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 (bewerkt) https://twitter.com/UFCEurope/status...onto-staredown Wat is die Bisping toch een ongekend grote kneus zeg. Vorige week ook al bijdehand doen. Hoop echt dat GSP hem 5 rondes lang door die octagon gooit en hem ground and pound tot zijn ogen nog scheler zijn. En anders Whittaker of Romero maar, al zal ie wel met pensioen gaan voor het zover is. 13 oktober 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 (bewerkt) Lekker hoor, de main card om 21:00 uur al zo op FOX. Zit nu even Artem - Fili te streamen. Kan echt niet meer die kerel zeg. Bij zijn stats voor het gevecht stond letterlijk ''teammates with Conor Mcgregor'':-D. Over Conor gesproken, ga lekker zitten vent. Wat een beest van een welterweight zeg, Darren Till, pfoeh. Laat Cowboy er even uitzien als een kleuter hier. 21 oktober 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Nou we liggen er klaar voor hoor. Zie dat Mickey Gall weer even met beide benen op de grond is gezet. Die begon de laatste tijd veel te mans te doen dus mooi. Zieke KO's ook van OSP en Ramos zeg, pfoeh. (https://imgtc.com/w/yLQY0pC en https://imgtc.com/w/fzb9MnF). Ook Wonderboy weer vrij gedecideerd gewonnen van die kwal van een Masvidal. Hoop voor zo dat Rose kan verrassen, maar zit er niet in lijkt me. TJ - Cody:<. Kijk al maanden uit naar dat gevecht. Hoop toch meer op TJ. En GSP mag Bisping lekker met pensioen rammen, zijn we daar ook van af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 (bewerkt) Jaaaaaaaa daaaaaaaag :d:d:d:d: Nu een double KO bij TJ en Cody en Bisping die met een licht griepje naar huis wordt gestuurd en alle engnekken zijn klaar 5 november 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Die linkse hoek van Rose was te vies. Heerlijk man, zo mans doen de hele week en uiteindelijk na drie minuten tappen op strikes:-D. Kurwaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 (bewerkt) Teruggekeken want aandacht er niet bij vooraf. Zie ik er 1 tof doen met een CHAMP bitje. Heel stoer wijzen. En die 'face off' vooraf oieoieoieoieioeioeioeoie LIGGENNNNNNNN JAAAAAA Zit echt te genieten hier. Sinds TUF een enorme pleurishekel aan die aspergeteler. Waar de ander respectvol is/probeert te zijn, loopt deze circusact een beetje tof te doen. Die face off laatst ook, opeens dr vuist in dr gezicht. Als je zo goed bent heb je dat toch niet nodig joh. Die Joanna probeert teveel hype te creeeren waardoor ze constant over het randje gaat. Mentaliteit wat betreft zichzelf is niets op aan te merken, maar hoe ze zich richting anderen gedraagt zet ze dan weer net iets te ver door elke keer. Gemaakte persoonlijkheid. Nu je bek houden en terug je mand in. En, om De Bep te citeren, kurwaaaaaaaaa daaaaaag 5 november 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten