Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Gvd wat een sport is dit toch ook. Kop omlaag en je handen ervoor. Nu ff echt vechten aub

Echt hé:D. Manman. Ik hou het ook lekker bij MMA, wat een verschrikking dit. Wel respect voor Floyd hoe hij het aan heeft gepakt. Wat een zieke inhoud heeft die man nog met 40 jaar oud.

Jose Aldo:r:r:r. Wat een kneus is dat toch. Nog steeds niet over zijn verlies heen.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floyd :<:<:< Dit was ook gewoon een makkelijke overwinning eigenlijk. Met punten stond die ook voor en de laatste 2 rondes werd McGregor helemaal bont en blauw geslagen :r

Mcgregor met zijn grote praatjes muhaha :D

Maar even, McG wordt uitgelachen maar heeft zich natuurlijk totaal niet thuis gevoeld bij alleen het gebruik van de handen. Anderzijds heeft die natuurlijk Floyd zelf uitgedaagd. Maar goed, gewoon 2 groot kampioenen in hun eigen klasse. Beter blijft McG gewoon bij mma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Conor viel me zeker niet tegen hoor. Probleem bij Conor is altijd zijn fatigue als het echt naar het einde gaat, dat was in beide fights tegen Diaz ook zo. Ik zou het wel leuk vinden als Floyd en Conor het nog even over doen in de Octagon, huhu :D

Nou dat gaat dus noot gebeuren natuurlijk:D. Dan ligt Floyd binnen een minuut als Oberyn op de vloer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='cimbomcu']Floyd :<:<:< Dit was ook gewoon een makkelijke overwinning eigenlijk. Met punten stond die ook voor en de laatste 2 rondes werd McGregor helemaal bont en blauw geslagen :r Mcgregor met zijn grote praatjes muhaha :D[/QUOTE] Heel makkelijk inderdaad. Deed er daarom ook 10 rondes over. En die scorecards van die judges :-D Die hadden Conor op 2 gewonnen rondes staan okkk. Je krijgt in die sport punten voor het gebukt naar voren lopen met de handschoenen langs je kop zodat ze je niet kunnen raken? En grote praatjes, tja. Is voor een groot gedeelte de reden dat hij hier stond. Na afloop zie je weer dat hij ook gewoon hartstikke veel respect heeft voor Mayweather, alleen voor het gevecht is het natuurlijk de bedoeling dat je het gevecht verkoopt en entertainment brengt. Daar is hij een koning in. Ach. Misschien kan je Roddy zo ff tweeten met tips voor in de toekomst. @Beppu ja die Aldo en Dos Anjos :-D Echt janken die ventjes. Zelden gasten gezien die zich keer op keer zo hard voor lul weten te zetten. Aldo de eerste keer te bang om te vechten en de tweede keer binnen 13 seconden weggetikt, Dos Anjos durfde de eerste keer ook niet en werd daarna easy weggetikt door Alvarez, die op zijn beurt Conor amper wist te raken :D Dan ga je toch lekker ff ergens in een hoekje zitten en zeg je pas weer iets als je aan de beurt bent. Mafkezen. @Vitesse88 door wie wordt McGregor uitgelachen dan? Juist, door gastjes die er totaal niks van snappen. Vind het altijd wel leuk om daarop te reageren, maar eigenlijk moet je zulke ventjes gewoon links laten liggen. Verder deed niet het feit dat hij enkel zijn handen mocht gebruiken hem de das om, maar zijn energieverbruik was weer ongebalanceerd. Was na een ronde of 6/7 al moe en in die laatste rondes kon hij vrij weinig meer. Diaz all over again. Krijg overigens echt de bibbers van mensen die voor de eerste keer iets kijken en dan even leuk komen doen. Zag er in het bokstopic ook nog een paar interessant doen, maar daar ga ik daar verder op in.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='JanVertonghen''] Heel makkelijk inderdaad. Deed er daarom ook 10 rondes over. En die scorecards van die judges :-D Die hadden Conor op 2 gewonnen rondes staan okkk. Je krijgt in die sport punten voor het gebukt naar voren lopen met de handschoenen langs je kop zodat ze je niet kunnen raken? En grote praatjes, tja. Is voor een groot gedeelte de reden dat hij hier stond. Na afloop zie je weer dat hij ook gewoon hartstikke veel respect heeft voor Mayweather, alleen voor het gevecht is het natuurlijk de bedoeling dat je het gevecht verkoopt en entertainment brengt. Daar is hij een koning in. Ach. Misschien kan je Roddy zo ff tweeten met tips voor in de toekomst. @Beppu ja die Aldo en Dos Anjos :-D Echt janken die ventjes. Zelden gasten gezien die zich keer op keer zo hard voor lul weten te zetten. Aldo de eerste keer te bang om te vechten en de tweede keer binnen 13 seconden weggetikt, Dos Anjos durfde de eerste keer ook niet en werd daarna easy weggetikt door Alvarez, die op zijn beurt Conor amper wist te raken :D Dan ga je toch lekker ff ergens in een hoekje zitten en zeg je pas weer iets als je aan de beurt bent. Mafkezen. @Vitesse88 door wie wordt McGregor uitgelachen dan? Juist, door gastjes die er totaal niks van snappen. Vind het altijd wel leuk om daarop te reageren, maar eigenlijk moet je zulke ventjes gewoon links laten liggen. Verder deed niet het feit dat hij enkel zijn handen mocht gebruiken hem de das om, maar zijn energieverbruik was weer ongebalanceerd. Was na een ronde of 6/7 al moe en in die laatste rondes kon hij vrij weinig meer. Diaz all over again. Krijg overigens echt de bibbers van mensen die voor de eerste keer iets kijken en dan even leuk komen doen. Zag er in het bokstopic ook nog een paar interessant doen, maar daar ga ik daar verder op in.[/QUOTE] Gewoon slim gedaan, nu viel de KO in ronde 10. Kon ook in 8 of 9 zijn. Gewoon je tegenstander uitputten en uit laten razen dikke prima. Ik vond Conor ook maar echt beter in 2 rondes hoor. Daarnaast sloeg die meerdere keren op het achterhoofd van Floyd ondanks dat die weet dat het niet mocht en daar meerdere malen op is aangesproken. Mocht imo blij zijn dat daar niks mee werd gedaan. Als dat het verkopen van jezelf is, dat gore taalgebruik van hem. En wij gaan dat goedkeuren ''omdat het goed verkoopt'' ben je alle waarden en normen kwijt. Ik snap dat gezeik op Aldo ook niet bijvoorbeeld. Die Aldo heeft een teringhekel aan die Mcgregor. Die ziet hem dan redelijk kansloos er vanaf gaan ondanks zijn grote praatjes. En dan geniet Aldo daar blijkbaar van. Leedvermaak. Mag hij dat niet mooi vinden omdat hij zelf is verslagen door Mcgregor? bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon slim gedaan, nu viel de KO in ronde 10. Kon ook in 8 of 9 zijn. Gewoon je tegenstander uitputten en uit laten razen dikke prima. Ik vond Conor ook maar echt beter in 2 rondes hoor. Daarnaast sloeg die meerdere keren op het achterhoofd van Floyd ondanks dat die weet dat het niet mocht en daar meerdere malen op is aangesproken. Mocht imo blij zijn dat daar niks mee werd gedaan.

Klopt. Was ook tactisch en slim. Snap alleen niet waarom je punten krijgt als je in een houding gaat staan waar je enkel op het achterhoofd geraakt kan worden en als de tegenstander daar dan slaat, mag het niet (wat logisch is hoor maar geef die ander daar dan geen punten voor). Was gewoon dom van Conor dat hij zoveel energie verspilde, maarja. Die wil altijd gewoon actie op tafel brengen, is leuk om te zien, maar niet altijd even tactisch.

Als dat het verkopen van jezelf is, dat gore taalgebruik van hem. En wij gaan dat goedkeuren ''omdat het goed verkoopt'' ben je alle waarden en normen kwijt.

Over welk goor taalgebruik heb je het precies? Verder moet je inderdaad niet altijd alles even serieus nemen wat ze daar zeggen. Zorgt voor een bepaalde frictie tussen de twee fighters en mensen vinden het leuk om dat te zien, dus verkoopt de fight beter. Na afloop zie je vaak ook dat ze gewoon veel respect voor elkaar hebben, prima dan toch. Als ze allemaal van die voorgekauwde media-antwoorden zouden geven zou zo'n persconferentie niet eens meer de moeite waard zijn. Is daarnaast gewoon hun werk en als dat ze extra miljoenen oplevert zouden ze gek zijn om niet even wat lompe dingen over elkaar te zeggen.

Ik snap dat gezeik op Aldo ook niet bijvoorbeeld. Die Aldo heeft een teringhekel aan die Mcgregor. Die ziet hem dan redelijk kansloos er vanaf gaan ondanks zijn grote praatjes. En dan geniet Aldo daar blijkbaar van. Leedvermaak. Mag hij dat niet mooi vinden omdat hij zelf is verslagen door Mcgregor?

Jawel, maar doe dat niet (zeker niet op zo'n kinderachtige manier) openbaar en niet bij elk mogelijk dingetje. Vind het sowieso gek, want als je eerst bang bent om tegen hem te vechten en vervolgens binnen 13 seconden KO gaat, hoe kan je hem dan in hemelsnaam uitlachen omdat hij van de beste bokser ooit verliest? Dat is gewoon enorm beschamend. Zag je Conor dat doen toen Aldo weggetikt werd door Holloway? Nee, precies. Conor was na zijn gevecht met Aldo ook gewoon respectvol jegens hem, maar die man zijn ego'tje was gekrenkt en hij kan er niet tegen dat er nu betere fighters zijn in zijn gewichtsklasse. Kan gewoon beter weer op een barbecue gaan liggen die enge vent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='JanVertonghen'']Wat bedoelde je nou precies met 'dat gore taalgebruik' dan? @cimbomcu [/QUOTE] Dit soort dingen maken hem voor mij een regelrechte debiel. Vanaf 2.40 dus. Moet je kijken hoe Floyd daar staat. Neemt niet weg dat ik respect heb voor de vechter McGregor. Ik heb geen idee wat die allemaal zegt, geluid wordt daar ook weggehaald. [url]https://www.youtube.com/watch?v=1HjzcYyx5uY[/url] bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit soort dingen maken hem voor mij een regelrechte debiel. Vanaf 2.40 dus. Moet je kijken hoe Floyd daar staat. Neemt niet weg dat ik respect heb voor de vechter McGregor.

Ik heb geen idee wat die allemaal zegt, geluid wordt daar ook weggehaald.

Is dit je voorbeeld van 'goor taalgebruik'? Je geeft zelf al aan dat je niet weet wat hij zegt. Gewoon simpele beledigingen en intimiderende oneliners. Doet hij altijd, werkt nog regelmatig ook. Floyd zei deze keer toevallig niks, maar stond op de persconferenties ook aardig in de mic te blazen. Dan mag het wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon slim gedaan, nu viel de KO in ronde 10. Kon ook in 8 of 9 zijn. Gewoon je tegenstander uitputten en uit laten razen dikke prima. Ik vond Conor ook maar echt beter in 2 rondes hoor. Daarnaast sloeg die meerdere keren op het achterhoofd van Floyd ondanks dat die weet dat het niet mocht en daar meerdere malen op is aangesproken. Mocht imo blij zijn dat daar niks mee werd gedaan.

Als dat het verkopen van jezelf is, dat gore taalgebruik van hem. En wij gaan dat goedkeuren ''omdat het goed verkoopt'' ben je alle waarden en normen kwijt.

Ik snap dat gezeik op Aldo ook niet bijvoorbeeld. Die Aldo heeft een teringhekel aan die Mcgregor. Die ziet hem dan redelijk kansloos er vanaf gaan ondanks zijn grote praatjes. En dan geniet Aldo daar blijkbaar van. Leedvermaak. Mag hij dat niet mooi vinden omdat hij zelf is verslagen door Mcgregor?

Even gemist dat Conor Mayweather vaker heeft weten te raken dan Pacquiao bijvoorbeeld? Dan ga je er toch zeker niet kansloos af hoor ;).

Daarbij is die Aldo gewoon echt een debiel. Prachtige prestaties geboekt, maar is de laatste 2-2,5 echt een groot dodger. Wat een lachwekkend figuur. Dat geeft verder niet, maar ga dan niet zo mans lopen doen.

Weet overigens niet hoe de andere MMA liefhebbers er over denken, maar dat boksen vind ik dus echt geen flikker aan hè. Hele tijd die klote ref die alles uit elkaar haalt en het is ook echt bokke saai. Geef mij dan maar een matige pre-lim in de UFC hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goh. Scheelt wel dat Mayweather juist bekend staat om zijn verdediging, zo een Joshua en Lomachenko zijn wel leuk om te zien. Idem dito voor de gebroeders Klitschko tot een aantal jaar terug en de legendes van de jaren daarvoor.

En inderdaad. Conor deed het helemaal niet slecht. Natuurlijk viel het wel tegen, maar je kan niet zeggen dat hij helemaal weggetikt is of dat hij kansloos was. Ook gewoon ziek veel respect (ondanks het grote geld moet je het toch maar doen/durven) dat hij het bokswereldje instapte, zo een Mayweather zou echt niet de octagon in gaan met McGregor hoor. Dan houdt ie het geen 20 minuten vol. Mensen vergeten ook dat je normaal met 4/6 rondes begint als je professioneel gaat boksen, terwijl Conor het gewoon 9,5 rondes prima gedaan heeft tegen een van de beste boksers ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja vind het erger dat mensen voor Mayweather waren/zijn omdat Conor zo'n grote bek had en schijnbaar alle normen en waarden kwijt was/is, terwijl Floyd zelf racistisch liep te doen tegen Pacquiao en meermaals opgepakt is voor het mishandelen van vrouwen. Nee, dan ben je wel normaal en heb je je normen en waarden wel op een rijtje. Is allemaal geschiedenis, mij maakt het dus niet zoveel uit, maar ik vind het wel apart dat je dan tegen McGregor bent wegens zijn gebrek aan normen en waarden, om tegelijkertijd iemand te supporten die veel ergere dingen gedaan heeft.

Enfin. Genoeg daarover. Komend weekend Rotterdam, ben heel blij dat ik geen kaartje gekocht heb zeg. Denk serieus dat er in de prelims leukere fights zitten dan in de main card. Ga gezien de gunstige tijd wel kijken denk ik. Normaal maakt de tijd me niet zoveel uit, maar hier was ik waarschijnlijk echt niet tot 06:00/07:00 voor opgebleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manman elke keer als je die Struve ziet vechten denk je die heeft alles om iedereen te domineren.. En toch krijgt ie elke keer zoveel tikken. Toch zonde, had ie deze gepakt, plus die winst op Miocic, zit je er waarschijnlijk niet heel ver van een titlefight af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had andere plannen, had ook verwacht dat het een matige card was, maar dat was natuurlijk weer niet zo :D En Struve kan het niet joh. Heeft een leuke win tegen Miocic op zijn record, maar verder laat hij het nooit zien tegen contenders. Geen gameplan, weinig vechtintelligentie en geen chin. Zou serieus aan stoppen denken als ik hem was, heeft inmiddels in de UFC al zes maal op KO verloren en elke enigszins goede stand-up fighter waar ze hem tegen zetten zal hem opnieuw KO tikken. Is een aardige fighter, maar komt gewoon te kort voor de top 10 bij de UFC. Kan eventueel wel doorgaan met de mindere fighters pakken of in een andere organisatie gaan cashen (en bovenin meedoen), maar ik ben daar persoonlijk nooit zo'n voorstander van.

Dan de rest van de card. Taisumov weer een zieke KO, Till opnieuw goed. Bahadurzada ook prima gedaan, hopen dat hij eens blessurevrij kan blijven en wat regelmatiger kan vechten. Verder zoals gezegd ook gewoon een prima card, maar helaas niet live gezien en ook nog niet alles teruggezien. Komend weekend UFC 215. DJ die waarschijnlijk weer een masterclassje neer gaat zetten en Nunes tegen Shevchenko lijkt me ook wel interessant. Hoop echt enorm dat Nunes verliest, want wat is dat een eng wijf zeg. Brrr. Magny tegen Dos Anjos zal ook wel een prima fight worden. Hoop dat Magny wint, maar vrees van niet. Ben ook benieuwd hoe Latifi terugkomt nadat hij echt heel ziek KO ging tegen Bader. Melendez ook weer eens aanwezig, die heeft ook weer ruim een jaar stil gezeten. Die mag die kneus wat mij betreft ook wel ff neertikken. Verder nog wat aardige prelims, maar die zal ik sowieso gaan missen. Hoop wel op tijd thuis te zijn voor de Main Card, wel weer zin in een goede card met bekende fighters. Inb4 een zwaar tegenvallend event dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites