Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Recommended Posts

Joshua, dat is pas genieten.

Niet normaal hè. Volgend jaar de eerste echte test, Klitschko. Ben benieuwd hoe die het dan gaat doen. Die gast van vandaag ook weer, totaal geen tegenstand. Was gewoon een lopende bokszak.

Dan maar weer naar MMA: zit al een tijdje te kijken, niveau is aardig. Die KO van Vannata :< Die man was tegen Ferguson ook ziek goed, jammer dat hij toen arrogant ging doen. Cirkunov kan het ook wel, net als die Meek. Laatstgenoemde is een beetje een wilde, maar ik mag hem wel. En die Kennedy net :cab: Snap dat hij jaren niet gevochten heeft, maar ik zat ff zijn Wikipedia door te lezen en op basis daarvan had ik er wel meer van verwacht. Die man zijn boxing (naja, gehele stand-up eigenlijk) :D Echt lachwekkend. Gastelum is trouwens ook wel een goede fighter hè, vrij compleet. Eens kijken wat hij en de UFC nu gaan doen, middleweight blijven of toch weer een kans geven in de welterweight-divisie.

Hohohohohohohohohoho deze fight. Wat ziek zeg :D Wilden allebei niet KO gaan. Was voor Choi, die zal wel verliezen (dom dat hij in ronde 3 voor de takedown ging, mede daardoor denk ik dat ie gaat verliezen), maar man o man. Wat een gasten dit zeg. Die Choi zeer technisch, die Swanson zieke swings met ziek veel kracht, waarvan er echt bizar veel raak waren. Echt ongelooflijk dat niemand (T)KO gegaan is zeg :-D

Edit: Ok 2x 30-27 :-D 1 judge die het snapt, 29-28. Hoop niet op meer en zeker niet op moeilijkere decisions, want dit voorspelt niet veel goeds.

Edited by JanVertonghen'